Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 16:42
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik vind het wel leuk om te doen, misschien dat het inderdaad wel wat met macht en controle te maken heeft
Maargoed... en owjah, die big deal van het slikken snap ik ook niet... gewoon, hap slik weg

xxx Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:16
lausie
lausie is offline
heel lekker!!lekker zo een ding in je mond heerlijk en dan lekker laten klaarkomen in je mondje!!!!mmmm zalig!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:26
kleinmeisje17
Avatar van kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
yeah pijpen! i like that! Ik kan er niet zonder hoor lekker dat gezicht aankijken en ik heb ook geen probleem met slikken! what's the problem, je moet een beetje geven en een beetje nemen
__________________
Geniet van elke dag.. En je bent pas rijk als je gezond bent!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:27
schnet
schnet is offline
ik vind dat het moet kunnen, toch?
Alleen spuiten in de mond lijkt me niet zo plezierig, want echt lekker ruikt dat spul niet......dus zou het ook wel niet smaken!
__________________
1 dag niet gelachen is 2 dagen niet geleefd, dus blijf lachen dan komen we er wel
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 23:29
Miss Fat Booty
Avatar van Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
Citaat:
damaetas schreef op 13-03-2003 @ 10:20:
stond in de flair: "vrouwen pijpen omdat je er een man botergeil mee krijgt. het gaat allemaal om macht en controle"

hier ben ik het wel mee eens denk ik
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 23:37
Guesss17
Guesss17 is offline
Ik ben een jongen en ik vind pijpen ook lekker... alleen niet als het hele zootje me mond in komt, das toch wel smerig!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:46
martooh
martooh is offline
Citaat:
stoeipoesje schreef op 01-04-2003 @ 16:22:
ja optima!!!hahaha daarom doe ik het juist niet......het lijkt me zowieso al smerig om te doen.....maar ja.....dat zal wel goed komen denk ik!hehe
mij lijkt het juist heel lekker en het lijkt me helemaal niet vies. als ie spuit richt je gewoon ergens anders op toch??
xx martooh
__________________
holland is godverdomme het hardste!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:53
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-03-2003 @ 11:07:
Wat bedoel je nou? Vind je afzuigen echt altijd vervelend om te doen, of alleen als je vriend erom zeurt als je geen zin hebt in sex?


Ik vind afzuigen en aftrekken errug leuk. Hij vind het heerlijk, en het idee dat ik hem er helemaal gek mee kan krijgen, vind ik leuk.

Bovendien is hij dan helemaal hulpeloos, hij geeft zich helemaal aan mij over. En ik bepaal wat ik met hem doe. Ik vraag altijd wel of hij nog speciale wensen heeft, maar hij laat dat graag geheel aan mij over. Het is de verrassing die het hem doet, ik doe het steeds ietsje anders.

Ik doe het dan ook op volstrekt vrijwillige basis, er zit geen dwang achter. Als ik wil slikken, dan slik ik, wil ik het niet, dan niet.
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:05
theekopje
Avatar van theekopje
theekopje is offline
Citaat:
Jagged07 schreef op 13-03-2003 @ 08:11:
ik wilde graag weten wat alle meisjes nou van pijpen vinden????????? lekker of omdat het moet
Op zich niet erg, zelfs leuk.. die smekende oogjes... heel geil... doe het regelmatig... slik niet, das bah!.. maar maak het laatste af met de hand, geen klachten, alleen van mijn moeder, witte vlekken op muur (houten kleur) (OOPS, heftige reactie)..
__________________
:eek: mij weer in actie!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:12
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 13-03-2003 @ 10:20:
stond in de flair: "vrouwen pijpen omdat je er een man botergeil mee krijgt. het gaat allemaal om macht en controle"

helemaal mee eens..
en ik vind t lekker..
ik wil best een keer proberen om te slikken, maar als ik t niet lekker vind, slik ik t ook niet door (weet mn vriend ook en hij heeft er geen problemen mee.. hij wil niet dat ik iets doe tegen mn zin in)... maar nu nog maar niet.. komt wel...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:20
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
Citaat:
Optima schreef op 01-04-2003 @ 15:48:
fijn om hem op te winden, geil omdat ik als ik opgewonden ben altijd zuig/zoen neigingen krijg

maar intens smerig als hij klaarkomt, want van sperma ga ik echt over m'n nek

bah, ik ga toch ook niet z'n snot opslurpen *huiver*
Ik ken genoeg meisjes die met plezier slikken. Net of mannen t zo lekker vinden om aan jullie bever te likken.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
mickael schreef op 11-04-2003 @ 13:20:
Ik ken genoeg meisjes die met plezier slikken. Net of mannen t zo lekker vinden om aan jullie bever te likken.
en ook zijn er genoeg meisjes die dat liever niet doen. Niet iedereen is hetzelfde. Ze zei nergens dat mannen het lekker vinden om te beffen, ik ken eigenlijk alleen maar jongens die dat wél lekker vinden om te doen, en er zullen er ook best zijn die 't niet lekker vinden. Wederom: niet iedereen is hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:16
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
ik vind et heerlijk om te doen!
en dan zeker die kop die je van hem te zien krijgt, en gewoon toch een beetje de macht die je op dat moment toch wel hebt...
en over het slikken...tja,ik doe op dat moment gewoon waar ik zin in heb..de 1e x vond ik het vreselijk, en later heb ik het even gewoon steeds in de wasbak uitgespuugd, maar na een tijdje went het slikken wel...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 22:36
ellaversa
ellaversa is offline
supergeil om te doen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:15
ShiningStar
ShiningStar is offline
Citaat:
Gummiebeer schreef op 12-04-2003 @ 20:16:
ik vind et heerlijk om te doen!
en dan zeker die kop die je van hem te zien krijgt, en gewoon toch een beetje de macht die je op dat moment toch wel hebt...
en over het slikken...tja,ik doe op dat moment gewoon waar ik zin in heb..de 1e x vond ik het vreselijk, en later heb ik het even gewoon steeds in de wasbak uitgespuugd, maar na een tijdje went het slikken wel...

Pijpen vind ik wel lekker, maar slikken lijkt me zo ranzig!
ik heb t nog nooit gedaan, we hebben het er wel s over, maar ik ben zo bang dat ik gewoon over mn nek ga! zo genant lijkt me dat...
en als ie eenmaal komt, is er ook geen weg terug lijkt me...
is toch ook lullig/genant om dat met een misselijk gezicht uit te gaan spugen?!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ShiningStar schreef op 16-04-2003 @ 11:15:
Pijpen vind ik wel lekker, maar slikken lijkt me zo ranzig!
ik heb t nog nooit gedaan, we hebben het er wel s over, maar ik ben zo bang dat ik gewoon over mn nek ga! zo genant lijkt me dat...
en als ie eenmaal komt, is er ook geen weg terug lijkt me...
is toch ook lullig/genant om dat met een misselijk gezicht uit te gaan spugen?!

Ik deed het glashard hoor, ik wilde na afloop niet knoeien, dus rende ik naar de wastafel om het uitgebreid uit te gaan lopen rochelen. Dat was nou niet bepaald complimenteus nee.

Dus nou kledder ik het of over hem heen, of in een toevallig bij de hand liggend kledingstuk. Of ik slik wat door, hangt er vanaf hoeveel het is.


Ik heb geluk, hij heeft geen vies zaad, maar je hebt er spuiters bij die niet zo prettig smaken en ruiken. Tja, als jij zo bent, als jongen, dan vindt je het toch niet leuk voor haar om dat op te eten? Je gaat haar toch ook geen spruitjes voeren? Of pens, of hersenen? Of haggis? Of zwezerik?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:10
Verwijderd
Spruitjes zijn lekker juh! Ik heb trouwens gister voor het eerst mijn eigen zaad geproefd toen ik mijn vriendin een tongzoen gaf nadat ze mijn sperma van haar lippen aflikte. Ik vond het best meevallen eigenlijk, tsmaakt echt naar eiwit met zout
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:02
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
AePiE schreef op 16-04-2003 @ 13:10:
Spruitjes zijn lekker juh! Ik heb trouwens gister voor het eerst mijn eigen zaad geproefd toen ik mijn vriendin een tongzoen gaf nadat ze mijn sperma van haar lippen aflikte. Ik vond het best meevallen eigenlijk, tsmaakt echt naar eiwit met zout
wat nou vogelpest!
wij hebben onze eigen eieren wel, hoor...
mèt zout nog wel!
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 16-04-2003 @ 20:02:
wat nou vogelpest!
wij hebben onze eigen eieren wel, hoor...
mèt zout nog wel!



Kom es online jij, en zit niet stiekum al mijn avontuurtjes te lezen juh! Ga iemand baffen of zo
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:46
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
mickael schreef op 11-04-2003 @ 13:20:
Ik ken genoeg meisjes die met plezier slikken. Net of mannen t zo lekker vinden om aan jullie bever te likken.
Die tweede opmerking vat ik niet, dat is een ander topic en een drogreden, maar voor zover andere meisjes het wel lekker vinden: ze gaan hun gang maar. Ik heb zo mijn princiepe dat ik het doe als de jongen daarna me een kus geeft...is zijn antwoord nee, dan heeft hij meestal ook sympathie voor mij ( meestal is het nee, want ik ken geen enkele jongen die z'n eigen sperma als delicatesse beschouwd)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:17
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-04-2003 @ 09:46:
Die tweede opmerking vat ik niet, dat is een ander topic en een drogreden, maar voor zover andere meisjes het wel lekker vinden: ze gaan hun gang maar. Ik heb zo mijn princiepe dat ik het doe als de jongen daarna me een kus geeft...is zijn antwoord nee, dan heeft hij meestal ook sympathie voor mij ( meestal is het nee, want ik ken geen enkele jongen die z'n eigen sperma als delicatesse beschouwd)
Nou, wat mij betreft ben je als jongen gek als je dat aanbod afslaat.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:42
kikkeraap
kikkeraap is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-04-2003 @ 09:46:
Die tweede opmerking vat ik niet, dat is een ander topic en een drogreden, maar voor zover andere meisjes het wel lekker vinden: ze gaan hun gang maar. Ik heb zo mijn princiepe dat ik het doe als de jongen daarna me een kus geeft...is zijn antwoord nee, dan heeft hij meestal ook sympathie voor mij ( meestal is het nee, want ik ken geen enkele jongen die z'n eigen sperma als delicatesse beschouwd)
Kzeg geen nee
__________________
KiKKeRaaP
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 23:47
majin
majin is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-04-2003 @ 11:28:
Ik deed het glashard hoor, ik wilde na afloop niet knoeien, dus rende ik naar de wastafel om het uitgebreid uit te gaan lopen rochelen. Dat was nou niet bepaald complimenteus nee.

Dus nou kledder ik het of over hem heen, of in een toevallig bij de hand liggend kledingstuk. Of ik slik wat door, hangt er vanaf hoeveel het is.


Ik heb geluk, hij heeft geen vies zaad, maar je hebt er spuiters bij die niet zo prettig smaken en ruiken. Tja, als jij zo bent, als jongen, dan vindt je het toch niet leuk voor haar om dat op te eten? Je gaat haar toch ook geen spruitjes voeren? Of pens, of hersenen? Of haggis? Of zwezerik?
Spruitjes zijn juist heel erg lekker en een balletje gehakt erbij. hmmmmmmmm
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 11:29
josdebos
josdebos is offline
Heerlijk.. en dan vooral onder de douche.. vraag niet waarom... ik vindt het leuk om hem te latengenieten.. vaak ook omdat ik weet dat hij me daar iets anders speciaals voor terug geeft!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 17:52
Jeopardize
Avatar van Jeopardize
Jeopardize is offline
Omdat het moet??? Wie beweerd in godsnaam dat een meisje moet pijpen???????
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 18:33
alanis
alanis is offline
Vind het absoluut niet vies, maar ik krijg mijn vriend er niet meer klaar hoor. Het is bij hem zó gevoelig, dat hij erdoor niet kan klaarkomen ofzo, heel vaag. Dus ik doe het meestal als onderdeel van het voorspel, maar heel kort, en daarna is hij zo hitsig dat er daarna heerlijk.....*verschijnt grote glimlach op gezicht....* geneukt kan worden. Zalig!
BTW: mijn vriend vind beffen trouwens niet echt lekker, maar af en toe doet ie het wel eens, meestal als ie aangeschoten is....

Weet dus niet echt hoe sperma smaakt...
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:52
Daphne16
Daphne16 is offline
heerljk ik geniet er egt van...en als je ziet hoe erg je vriend geniet...dan geniet ik er alleen nog maar meer van
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 18:50
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
alanis schreef op 27-04-2003 @ 19:33:
BTW: mijn vriend vind beffen trouwens niet echt lekker, maar af en toe doet ie het wel eens, meestal als ie aangeschoten is....

Misschien moeten jullie van te voren eerst even gaan douchen zodat alles fris ruikt...misschien dat ie het dan minder erg of juist zelfs lekker gaat vinden!
__________________
Reality is an illusion brought on by the lack of alcohol
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 00:34
BoB
BoB is offline
ze moeten er niks van vinden
gewoon DOEN sletten gvd !
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 00:36
je zuster
Avatar van je zuster
je zuster is offline
Citaat:
BoB schreef op 30-04-2003 @ 01:34:
ze moeten er niks van vinden
gewoon DOEN sletten gvd !
ehh..ja?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 00:39
Verwijderd
Citaat:
stoeipoesje schreef op 01-04-2003 @ 16:22:
ja optima!!!hahaha daarom doe ik het juist niet......het lijkt me zowieso al smerig om te doen.....maar ja.....dat zal wel goed komen denk ik!hehe
Ongetwijfeld : \
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 00:40
Verwijderd
Citaat:
BoB schreef op 30-04-2003 @ 01:34:
ze moeten er niks van vinden
gewoon DOEN sletten gvd !
Aha...
ZO respectloos KAN je natuurlijk ook zijn... : \
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:12
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
BoB schreef op 30-04-2003 @ 01:34:
ze moeten er niks van vinden
gewoon DOEN sletten gvd !
en hoe oud zijn we? zielig figuur

ontopic: ik pijp wel, maar ik slik niet..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:02
Verwijderd
echt heerlijk!
ik vind t elke keer ook steeds leuker... (hoop alleen dat ik ook beter wordt )
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 16:20
ichigo
Avatar van ichigo
ichigo is offline
de keer dat ik het deed vond ik het niet leuk dus was de lol voor hem er ook een beetje af. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk, maar als ik het doe niet meer. Maarja, t vriendje stelde er ook bar weinig (leuks) tegenover
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
ichigo schreef op 04-05-2003 @ 17:20:
de keer dat ik het deed vond ik het niet leuk dus was de lol voor hem er ook een beetje af. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk, maar als ik het doe niet meer. Maarja, t vriendje stelde er ook bar weinig (leuks) tegenover
das echt jammer joh!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:19
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
Wawl schreef op 13-03-2003 @ 09:49:
Omdat het moet, natuurlijk.
en dat was natuurlijk de opmerking van 1 mannelijk persoon,
ookal zou ik jochie beter bij hem kunnen plaatsen maar goe
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:33
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Volgens mij vinden meisjes pijpen wel lekker, zolang je het maar schoon houdt van onderen als jongen. Zo'n Spaanse kraag is ook niet echt geil.
Pijpen lijkt mij ook best wel geil, zo'n grote lul in je mond.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
ichigo schreef op 04-05-2003 @ 17:20:
de keer dat ik het deed vond ik het niet leuk dus was de lol voor hem er ook een beetje af. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk, maar als ik het doe niet meer. Maarja, t vriendje stelde er ook bar weinig (leuks) tegenover
Had ik ook in het begin. Vond 't vreselijk, werd er misselijk van. Gewoon je vriend dwingen om meer fruit en minder vlees/knoflook/etc te eten, dan gaat 't lekkerder smaken, en dan vaker doen, dan zul je merken dat elke keer leuker is dan de vorige. Zo lang je het nog niet geweldig vindt, vooral er mee stoppen als je dat wilt... en eens heel lief aan je vriend vragen of-ie iets terug wil doen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Er gaat voor mij niks boven het pijpen van een grote piemel die nauwelijks in mijn mond past.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:31
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 04-05-2003 @ 21:30:
Er gaat voor mij niks boven het pijpen van een grote piemel die nauwelijks in mijn mond past.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 04-05-2003 @ 21:31:
[afbeelding]
Volgens mij voelt iemand zich hier aangesproken..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:34
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 04-05-2003 @ 21:30:
Er gaat voor mij niks boven het pijpen van een grote piemel die nauwelijks in mijn mond past.
Ooh wat klinkt dit fout

Zelf ben ik er niet echt dol op.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:44
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 04-05-2003 @ 21:33:
Volgens mij voelt iemand zich hier aangesproken..
1-0

Maar inderdaad.....de manier waarom ze het zegt klinkt zo naughty dat het juist erg cool is
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:14
ichigo
Avatar van ichigo
ichigo is offline
ja, maar das nu uit, en ook alweer 3 jaar geleden, dus misschien was de tijd niet helemaal rijp, maar tnx voor de tip wat het eten betreft
ps. er is ook geen nieuw vriendje
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 04-05-2003 @ 21:44:
1-0

Maar inderdaad.....de manier waarom ze het zegt klinkt zo naughty dat het juist erg cool is
Hm, ik vond juist dat ik het wel netjes bracht..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:05
noangel
noangel is offline


Wat moet k daar nou nog aan toe voegen?
Ik vind t ook smerig...
__________________
jaa, doei!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:11
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
noangel schreef op 07-05-2003 @ 14:05:


Wat moet k daar nou nog aan toe voegen?
Ik vind t ook smerig...
Je moet natuurlijk wel ook eerst je tanden poetsen voor je gaat pijpen, anders proef je je eigen vieze smaak.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 04-05-2003 @ 21:30:
Er gaat voor mij niks boven het pijpen van een grote piemel die nauwelijks in mijn mond past.
*krijgt honger*

Nou, hij moet wel passen, als ik iedere keer kramp in mijn kaken krijg is het ook niet leuk, of als ik steeds zo op moet passen dat ik er niet met een randje van een vulling langsschraap...

Dat vind ik nou zielig.

Maar een hele grote is wel sexy ja. Niet praktisch, maar wel erg sexy....hmmm
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:42
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend en ik hadden laatst een zak snoep en we waren een beetje aan t klooien enzo, en toen ik m ging pijpen smaakte zijn penis helemaal naar snoep omdat die smaak nog in mijn mond zat. Ik kreeg vreselijke lachbuien alleen kon hij dat niet zo waarderen

Pijpen is kewl.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wat vinden jullie van pijpen? voor jongens en meisjes
floortje613
16 15-09-2009 19:36
Lichaam & Gezondheid jonges schaamhaar scheren?
Verwijderd
22 02-08-2009 11:28
Seksualiteit Meisjes, wat vinden jullie van pijpen?
francisco
30 31-12-2008 12:17
Seksualiteit Houden jongens van gepijpt worden?
Rosa_22
29 12-11-2008 00:58
Seksualiteit pijpen
MrNiceguy
27 22-09-2003 19:47
Seksualiteit En wat vinden meisjes van pijpen?
Kleine Tulp
68 13-03-2003 12:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.