Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2012, 16:07
Goldboy76
Goldboy76 is offline
Hallo ik ben 18 jaar en ik ben heel lelijk. Ik word ook vaak uitgemaakt van dat ik zo lelijk ben en eng. Ook hoor ik vaak van meiden die zeggen: LEEEEEEELUUUUUK

kan iemand mij helpen, wat moet ik doen ik voel me ongelukkig zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2012, 16:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
ermee leren leven en je er niets van aantrekken wat anderen vinden, of jezelf laten opereren.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 17:06
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Als je een topic opent met de boodschap 'ik ben lelijk' kan ik eigenlijk niet veel meer dan erop reageren met 'oké'.

Verder weet ik niet of je echt lelijk bent. Ik ken maar weinig mensen van 18 die lelijk zijn en als ze al niet zo mooi zijn als al hun leeftijdsgenootjes dan is dat vaak een gebrek aan verzorging, naar mijn idee. Als je schoon en gezond bent qua huid, haar en gebit, een beetje mooie kleren aanhebt en wat zelfvertrouwen zul je niet snel lelijk zijn. Dus: verzorg jezelf goed, bouw zelfvertrouwen op en accepteer wat/wie je dan bent. En laat je niet teveel op je kop zitten door mensen die zo stom zijn om zulke dingen te roepen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 17:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, ik denk dat deze beter op Psychologie past.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 17:29
Verwijderd
Deal with it of plastische chirurgie.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 21:29
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
of je bent erin geloven dat je lelijk bent doordat andere mensen het vaak roepen?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 15:24
Verwijderd
Citaat:
ermee leren leven en je er niets van aantrekken wat anderen vinden, of jezelf laten opereren.
Dit zijn inderdaad de eigenlijke twee opties die je hebt.

Kleed jezelf goed, verzorg jezelf goed, poets elke dag je tanden, doe je haar netjes, knip je nagels geregeld, zorg dat je geen 'puisten die op knappen staan' op je gezicht hebt, geen vlekken in je kleren, lekker fris luchtje ... doet ook al veel.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 22:37
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
misschien ben je niet lelijk, ik heb van die leipo's in de klas die meiden dik gaan noemen, terwijl die meiden dat niet zijn, en dus gaat hun zelfvertrouwen ervan omloaag, volg gwn de tips die hierboven staan, dan komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 22:46
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Dit zijn inderdaad de eigenlijke twee opties die je hebt.

Kleed jezelf goed, verzorg jezelf goed, poets elke dag je tanden, doe je haar netjes, knip je nagels geregeld, zorg dat je geen 'puisten die op knappen staan' op je gezicht hebt, geen vlekken in je kleren, lekker fris luchtje ... doet ook al veel.
Als je ook nog de optie hebt 'verzorg jezelf (nog) beter' zoals je in het tweede deel van je bericht opsomt, heb je dus eigenlijk drie opties. Hoewel je ze misschien het best kan verdelen als 'verander het of accepteer het'. En dan veranderen wat makkelijk te veranderen is (zoals wat extra tijd stoppen in je verzorging) en accepteren wat je niet kunt/wilt veranderen (kleiner zijn dan gemiddeld, bijvoorbeeld). Meer kun je niet.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 23:59
eavdn
eavdn is offline
het gaat erom wat je zelf vind. niet wat anderen vinden. en je kan wel operaties en shit gaan nemen, maar de mens is van nature nooit tevreden dat is gewoon zo...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 17:48
xRev
xRev is offline
Citaat:
Hallo ik ben 18 jaar en ik ben heel lelijk. Ik word ook vaak uitgemaakt van dat ik zo lelijk ben en eng. Ook hoor ik vaak van meiden die zeggen: LEEEEEEELUUUUUK

kan iemand mij helpen, wat moet ik doen ik voel me ongelukkig zo.
Ik wil even melden dat als mensen iets heel vaak tegen je zeggen, dat je het vanzelf gaat geloven. Dit heb ik zelf nogal meegemaakt.

Groetjes,
xRev
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 21:22
Verwijderd
Gelukkig is lelijkheid geen criterium voor wel of niet mogen blijven leven. Er zijn genoeg andere dingen die je met je leven kunt doen terwijl je lelijk bent. Ik zou alleen geen spiegels gaan verkopen, zeg maar.

Maar serieus; er is best wat aan te doen. Van een total make-over tot de wat minder rigide voorstellen in het topic. En die meisjes, ach, die borsten gaan vanzelf hangen. En extra, want karma.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 22:48
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat is er dan zo lelijk aan jou als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 22:52
Verwijderd
Meneer is na zijn bericht (maand geleden) nooit meer teruggekeerd naar dit forum. Ik denk ik zeg het even
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Meneer is na zijn bericht (maand geleden) nooit meer teruggekeerd naar dit forum. Ik denk ik zeg het even
Ja, maar er zijn vast andere self-proclaimed lelijke mensen die naar dit topic zoeken. Is toch 80% van de lezers van Psych?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 20:30
Verwijderd
Leer er mee leven
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 16:31
Illuminatiecake
Avatar van Illuminatiecake
Illuminatiecake is offline
Een mening is subjectief, als mensen u lelijk vinden dan is dat hun mening die ze hebben over u, en of het nu waar is of niet, het is een visie die ze hebben op de realiteit.
Je kunt bijvoorbeeld één puist hebben (realiteit), dan is dat een feit, maar wat de mensen vinden aan die puist is een mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ik ben lelijk
Luka...
11 30-12-2016 14:23
Lichaam & Gezondheid Ik ben lelijk :(
SomeCuteness
20 03-05-2016 15:43
Liefde & Relatie ik ben in de war , en weet het niet meer.
wiese1997
10 25-02-2013 22:03
De Kantine Hélp ik wil modél wordén ;$
Omg
3 05-01-2012 20:56
Psychologie Ik ben het zat.
Androgyn
13 20-01-2005 13:42
Psychologie Wat ben ik toch lelijk
my iron lung
31 02-02-2002 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.