Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2001, 18:19
freya
freya is offline
waarom moet het nou altijd slechter gaan als ik goed op weg ben om weer wat zelfverzekerheid te krijgen.

het is niet eerlijk!

ik probeer van alles en het lukt totdat er weer een een of andere trut uit de klas komt en een mega kut opmerking maakt. alles weg kwijt ik weet het echt niet meer hoor.

ik heb het idee dat ik met die gesprekken met de counselor ook niet veel opschiet op dit moment.

ik ben al wel 10 keer op nu begonnen en ik zie het niet meer zitten waarom zou ik nog doorgaan het enige wat ik heb is mijn sport.
verder ben ik alleen

ik zie eigenlijk zelf nog maar 1 uitweg al wil ik dat niet maar ik moet toch wat

waarom moet mij dit allemaal overkomen?

ben ik nog echt zo'n stom kind of zie ik dat verkeerd?

help ik weet het echt niet meer het enige wat ik weet is dat ik niet zo verder wil!
__________________
raar is nog helemaal zo gek nog niet (loesje)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2001, 19:27
Verwijderd
mail me op

miss_vicious1éyahoo.com
ik wil wle luisteren naar het hele verhaal en je proberen te helpen
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 19:28
Verwijderd
die é moest @ zijn
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 19:32
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
tsja shit happens het zal nooit allemaal eerlijk worden, de 1 krijgt allez als een cadeautje en de ander zal er voor moeten vechten. Je een weg naar de gelukkige jouw vechten.

zou kunnen dat je nog een tijdje in deze situatie moet blijven, maar ooit zal het geluk jouw treffen. Probeer tot dat gebeurt het beste ervan te maken. Maak je school af(handug voor later), doe veel dingen waar jij je goed bij voelt( veel sporten, uitgaan etc), probeer je niet al teveel aan te trekken van de negatieve reacties die je krijgt.

waarom dit precies jouw allemaal moet overkomen is niet te beantwoorden...je moet er ook niet van uitgaan dat je zo'n stom kind ben, is er een reden waarom dat zo zou moeten zijn???denk ut niet

verder wee'k ook niks

veel suc6
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 12:58
freya
freya is offline
Citaat:
miss_vicious schreef:
mail me op

miss_vicious1éyahoo.com
ik wil wle luisteren naar het hele verhaal en je proberen te helpen
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
thanx ik xie wel of ik mail ik weet het ff niet ga eerst maar ff uit zieken en dan maar afwachten wat er maandag gebeurt misschien hoor iets van mij misschien niet

__________________
raar is nog helemaal zo gek nog niet (loesje)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 13:01
freya
freya is offline
Citaat:
BoRNLoZeR schreef:
tsja shit happens het zal nooit allemaal eerlijk worden, de 1 krijgt allez als een cadeautje en de ander zal er voor moeten vechten. Je een weg naar de gelukkige jouw vechten.

zou kunnen dat je nog een tijdje in deze situatie moet blijven, maar ooit zal het geluk jouw treffen. Probeer tot dat gebeurt het beste ervan te maken. Maak je school af(handug voor later), doe veel dingen waar jij je goed bij voelt( veel sporten, uitgaan etc), probeer je niet al teveel aan te trekken van de negatieve reacties die je krijgt.

maar als al die reacties op school komen ja dan is het niet echt joepie een handig voor later ik zie het meer als een kwelling voor later

waarom dit precies jouw allemaal moet overkomen is niet te beantwoorden...je moet er ook niet van uitgaan dat je zo'n stom kind ben, is er een reden waarom dat zo zou moeten zijn???denk ut niet

waarom behandelen ze mij dan zo alsof ik maar een stuk grof vuil ben wat geen naam heeft die niemand wil kennen???
verder wee'k ook niks

veel suc6
__________________
raar is nog helemaal zo gek nog niet (loesje)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 13:15
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
lijkt wel of 'k oudere kloon van jouw ben...
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 18:21
freya
freya is offline
hoe bedoel je???????
__________________
raar is nog helemaal zo gek nog niet (loesje)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 14:14
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
Citaat:
freya schreef:
hoe bedoel je???????
zelf zie'k school ook als een kwelling(voor nu en voor later), heb weinig zelfvertrouwen en altijd als er weer iets is opgebouwd gebeurt er iets(meestal op school) en dan is al het zelfvertrouwen gelijk weer weg. Soms lijkt 't net of ik al dood ben, maarja...denk da'k voorlopig nog wel blijf leven, weet niet waarom....life sucks
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 15:47
freya
freya is offline
wij zijn volgens mij op gebeid van gedachten gekloond ik vind en zie alles precies zo
__________________
raar is nog helemaal zo gek nog niet (loesje)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 15:53
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
ik snap ook wat je bedoelt denk er helaas ook zo over. Maar volgensmij is er niets aan te verandderen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:51
shania
shania is offline
Ik snap het ook. Hou vol. Veel sterkte en liefs shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:56
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Murphy's Law

Zoek eens wat dieper in jezelf. Het is net zoals inzicht bij wiskunde (of scheikunde of...).

Je kijkt naar de formule maar snapt hem niet, gefrustreerd en geirriteerd omdat je het niet kan toepassen. Totdat je (soms tijden later) weer kijkt en het plots ziet en dan is alles zo duidelijk en simpel.

Jouw 'leraar' kan je vertellen wat je wil maar je zult het zelf moeten zien.

Vrienden zijn meestal de verkeerden, je moet een persoon hebben die eerlijk is en je behandelt als gelijkwaardig. Vrienden praten meestal in rondjes waar je niks aan hebt.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Partitie bijmaken
marrel
21 15-03-2010 15:25
Liefde & Relatie Nu al samenwonen?
Verwijderd
58 24-06-2008 20:42
Psychologie scriptie zelfverwonding
htiduJ
42 20-06-2007 22:59
Lifestyle scheren bij jongens?!
BrunetJuh
108 01-06-2003 16:37
Psychologie ik wil mijn depri vriendin helpen, maar hoe?
Croeloes
10 27-12-2002 17:35
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling: mensen die zelfmoord plegen...
vampire_esje
49 14-11-2002 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.