Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2001, 14:40
nevaeh
nevaeh is offline
Ik hep nu zoon 5 maanden geleden mijn nicht verloren. Ik zag haar best vaak. (als ik naar school fietste) en we ware paar weken van tevoren nog met mekaar op vakantie geweest. (hun fam. + onze) tenminste.. wat er nog van hun fam. over is gdv! Ik was dus egt helemaal kapot ervan. Ome theo is 3 jaar gelede overlede aan kanker. Dat was haar vader. Vin t egt kut voor hun!
Een 'vriendin' (tenminste... was un vriendin) heeft mij ook eventjes lekker bedrogen. Ze had ons (ons groepje) verteld dat ze was verkracht, en dat ze er heel erg mee zat. Maar haar ouders mochten het noooit te weten komen. Nou was un vriendin van mij bij de coordinator, en ze moest alles vertellen wat er was. Dus ook van die vriendin, dat had ze gezegd. Waarop hij de ouders van haar belden. Toen kwam een paar dagen erna dus uit dat het allemaal verzonnen was. ''om erbij te horen'' omdat wij allemaal ook problemen hebben. Nou... ik voelde me dus egt super bedrogen enzo. Heeft ze dan egt helemaal geen respect voor mensen die t wel hebbe meegemaakt?! 3 van mijn vriendinnen hebben het ook meegemaakt. k zelf niet, naja, un beetje dan, majah... En jah... ik vindt gewoon dat je zoiets niet kan doen. Hoe erge spijt je er dan misschien ook van mag hebben!
Verder heeft een jongen waar ik erg goed mee op kan schieten ook een probleem, hij wil maybe wel vertellen wat er is. Kwil um graag helpen. Maar dat moettie maar zien of hij het wil vertellen.
Ik = depressief.
Ik ben vaak heeel erg bang. Hep het gevoel dat er een geest in mijn kamer zit, dat die erges in un hoekje zit ofzo. Ik vint het egt suuper eng!
Mijn broer is aan de drugs ben ik achter gekomen. Geef heel erg veel om hem, kan het altijd goed mettum vinden, en zie hem meer als vriend als broer. Wil niet dattur iets gebeurt!
Hep net van muh nicht gehoort dat haar vriend haar un kutstreek heeft geleverd. Damn, wat zou ik die zak nou graag un stomp in z'n balle geve. Godverdomme, stomme zak! Naja, wattur gebeurt is zal ik hier niet neer zetten, ben er gewoon pisst om.

xxx
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2001, 15:09
r00mp
r00mp is offline
sjeeeeeezus wat een kutstreek van die zogenaamde vriendin van je
zij weet egt niet hoe het is als je egt zowiets gebeurd
ziek ziek ziek
__________________
senk joe :D senk joe *buiging maak*
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 15:12
Marc S
Marc S is offline
Dat doen mensen wel vaker... ze hangen 1 of ander lulverhaal op zodat ze over iets 'mee kunnen praten'...

Kan je niet zo veel aan doen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 15:20
nevaeh
nevaeh is offline
neej ik weetut... maar t maakt alles gewoon nog erger dan het ook was. Daar kan je idd ook helemaal niks aan doen. T voelt gewoon zo kut!

Hep ook nog ut probleem dat ik me vaak errug achtergestelt voel. Kweet niet hoe t komt. Denk door vorig jaar. Mijn beste vriendin liet me soms voor un paar weken helemaal links liggen. Zei amper iets tegen me, ging alleen nog maar met 1 ander meidje om. Alles wat ik zei negeerde ze, en had ze commentaar op. Alles wat zij hetzelfde zij was grappig enz. Naja, dat is nu weer goed. Maar ze doet het nogsteeds soms. als iemand anders me dit flikt, voel ik me vaak achtergestelt. Ik sluit me ook vaak af van mijn vriendinnen en klasgenoten. Van iedereen eigenlijk. Daardoor hebben mijn klasgenoten me allemaal zo goed als laten vallen.
En een vriendin die ik d8 te vertrouwens heeft al mijn problemen die ik haar had verteld doorgelult tege un vriendin van haar. Die vriendin vertelde het me, in un boze bui van haar. T was namelijk zo dat hun 2 un b-tje ruzie hadden, en ze kwam bij mij vertellen wat er allemaal aan de hand was. Toen zei ze van, jaah, en ze lult alles door altijd. Ik weet namlijk ook alles van jou wat jij tegen haar hept gezegd en blablabla. Naja, toen voelde ik me dus ook weer zwaar down.

xxx
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 15:38
r00mp
r00mp is offline
klinkt egt heel errug allemaal...
kweet eigluk bij zulke dingen nooit zow heel goet wat ik nouw eigluk moet zeggen.
maar ik ga gewoown proberen moed in te praten!

ten eerste is het heel errug goed dat je erover praat enzooi, of tenminste ff hier op ut forum zet enzooi.
als je er oowk over kan praten met vrienden enzooi is het helemaal goed.
dat die mensen je laten vallen is eigluk een teken dat het niet je egte vrienden zijn, maarrrr voor iedereen zijn egte vrienden weggelegd!! egt waar je vind ze vanzelluf hoor!
als je wil pratuh ofzooi moet je maar ff gilluh want dan kom ik!! en dan taaatuuuutaaaatuuuu ben ik er

dikke kuzzzies

romy
__________________
senk joe :D senk joe *buiging maak*
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 17:50
nevaeh
nevaeh is offline
ik praat hier met niemand van mijn vriendinnen over. Ik denk dat ze me niet begrijpen, en aanstellerig vinden. Of dat ze denken dat ik alles verzin om er ook bij te horen. Nou... daar heppik geen zinin. Dus ik krop t allemaal alleen op. Is nie erg hoor. T went wel

xxx

ps, tog bedankt voor t leze
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 12:44
r00mp
r00mp is offline
meis das niet goed voor je, opkroppen, heb ik oowk een hele tijd gedaan.... iz niet goed
praten iz beter meis

xxx
__________________
senk joe :D senk joe *buiging maak*
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:12
nevaeh
nevaeh is offline
kweet niet... hep daar eerlijk gezegd niet zo heel erg veel zinin. K ga eerst proberen er zelf uit te komen, zonder andere erbij te betrekken.

xxx
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 18:20
heidimeisje
heidimeisje is offline
hey nichtje!

ik zag je naam en dacht ff lezen wat er is.
tsja ik zal er altijd voor je zijn en wat betreft martijn... hij kan idd een klootzak zijn maar goed van binnen meent hij het zo toch niet.
je bent een schat van een ding en ik ben kei blij met je!
je hoeft no way bang te zijn want er zal niemand zijn die jou iets doet want je weet het he! een telefoontje en ik ben er zeker voor je!
en je weet ook dat als je zelf iets wil doen dat je het me laat weten en anders een briefje want je gaat niet zonder rede enzo ik wil het niet hebben!
je bent een topper en een schat, onthoud dat goed meis...
Joyce is denk ik ook blij dat ik je nu heb leren kennen en jij mij want ze is altijd mijn favo nichtje geweest en nu heeft ze mij gewoon een ander goed nichtje terug gekregen. joyce is natuurlijk onvervangbaar maar ik ben super blij met je!

Kuzzies Heidimeisje.
__________________
Kuzzies Heidimeisje
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 10:26
nevaeh
nevaeh is offline
heej meid


Hoop dattut weer goetis met jou en martijn.
Ik ben ook heel erg blij met jou hoor
En over die dingen die ik mezelf aandoe... neejneej, die zelfmoord zie ik niemeer zitten. Je leeft tochal zo kort. T gaat al veel beter als vorige week. En ik denk dat ik dat toch ook wel aan jou te danke hep.
Jah... k denk ook niet dat iemand haar kan vervangen... sterker nog... k weetut wel zeker. Maar toch ben echt heel blij met jou hoor
Najah... k spreek je wel op msn owkeej?

hawdoe
xxx
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Verhalen & Gedichten [fantasie] Incompleet verhaal
Leeuwtje
4 07-09-2004 16:04
Verhalen & Gedichten het echte systeem
grandmommy
8 21-12-2003 18:54
Psychologie Mijn verhaal
kissssssss
42 15-04-2003 15:04
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.