Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2001, 21:32
kabouter Hip
kabouter Hip is offline
De mensen zien me niet zoals ik echt ben. Ik ben altijd vrolijk grappig uitgelaten ik trek me van niets aan ik ben stoer.Soms wil ik anders zijn stil ineengetrokke . Zo ben ik echt bvb met mijn rapport had ik 7 tekorten tegen iedereen deed ik ofdat het me niets kon schele maar s´avonds heb ik stilletjes liggen te huile in mijn bed. Ik wil echt anders worde zoals ik echt ben in mijn hart maar als ik zo maar even doet denkt iedereen of er iets mis is met mij. Maar als ik weer eens met een slecht rapport naar huis kom of ik weer eens iets mispeuterd heb klagen ze toch altijd tegen mij ook al wil ik die andere stille kant van mijzelf zijn maar niemand laat mij de kans die andere kant te zijn. Ik wil wel die ene kant zijn maar ik weet niet hoe ik die moet zijn niemand laat me de kans. Op school kent iedereen mij en er doen verschillende roddels van mij rond die ik niet zou gehad hebben als ik die andere kant van mij was. Soms wil ik wegkruipe in een hoekje en alles aan mij zien voorbijgaan. Als ik zou wille zijn wie ik wil zijn zou er niemand bestaan in deze wereld
__________________
Ik ben trots de dochter van Internationalist !!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2001, 10:10
shania
shania is offline
Heb nu geen tijd om je verhaal te lezen. Maar ik zal binnenkort reageren.

Liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 11:57
klein gek geitje
Avatar van klein gek geitje
klein gek geitje is offline
Citaat:
kabouter Hip schreef:
De mensen zien me niet zoals ik echt ben. Ik ben altijd vrolijk grappig uitgelaten ik trek me van niets aan ik ben stoer.Soms wil ik anders zijn stil ineengetrokke . Zo ben ik echt bvb met mijn rapport had ik 7 tekorten tegen iedereen deed ik ofdat het me niets kon schele maar s´avonds heb ik stilletjes liggen te huile in mijn bed. Ik wil echt anders worde zoals ik echt ben in mijn hart maar als ik zo maar even doet denkt iedereen of er iets mis is met mij. Maar als ik weer eens met een slecht rapport naar huis kom of ik weer eens iets mispeuterd heb klagen ze toch altijd tegen mij ook al wil ik die andere stille kant van mijzelf zijn maar niemand laat mij de kans die andere kant te zijn. Ik wil wel die ene kant zijn maar ik weet niet hoe ik die moet zijn niemand laat me de kans. Op school kent iedereen mij en er doen verschillende roddels van mij rond die ik niet zou gehad hebben als ik die andere kant van mij was. Soms wil ik wegkruipe in een hoekje en alles aan mij zien voorbijgaan. Als ik zou wille zijn wie ik wil zijn zou er niemand bestaan in deze wereld
ja misschien is het wel beter om nu (nu het vakantie is ) die ommekeer te maken en dan na de vakantie lekker als jezelf naar school te komen.....
ik weet niet maar ik zou die omdraai maken in een vakantie omdat er in een vakantie dan geen mensen zijn die er commentaar op geven...
en je dan sterk genoeg bent als je naar school toe moet en er zelf gewent aan bent geraakt... dan doen de reacties van andere er minder toe..
gewoon jezelf zijn dan voel je je denk ik het allerprettigst..
sterkte ..
ik ken het wel wat je bedoelt ik deed me ook altijd anders voor dan ik ben..
als je je verhaal kwijt wil : ilse_drop@hotmail.com

kus
knuvvel
nynke
__________________
If The World Didn't Suck We'd All Fall Off
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 12:49
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Doe je best om tot jezelf te komen. Het zal het moeilijke weg worden en 't zal zekerweten pijn doen maar echt, lief kind, als je jezelf bent (zover dat mogelijk is) dan ben je echt veel gelukkiger
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 16:03
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
probeer het!!
heel veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 14:25
kabouter Hip
kabouter Hip is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Doe je best om tot jezelf te komen. Het zal het moeilijke weg worden en 't zal zekerweten pijn doen maar echt, lief kind, als je jezelf bent (zover dat mogelijk is) dan ben je echt veel gelukkiger


zal ik probere
__________________
Ik ben trots de dochter van Internationalist !!!!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 21:10
TyZZel
Avatar van TyZZel
TyZZel is offline
Niemand laat je die kans => er zijn wel degelijk kansen, die misschien voor jou nu nog te klein zijn om te zien....maar zoek ze en je zult ze vinden en je kunt vanzelf die kans groter maker met de wilskracht die je opbouwt. Kansen vóór jezelf maak je ook zelf. Het gaat om jou en die anderen voelen niet wat jij voelt.
__________________
I was born -- wait, it gets worse.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Groot probleem. 2 kanten.
Bogart
13 04-05-2012 07:03
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 67 part 2
Leif
500 29-03-2010 20:26
Software & Hardware Bouw of verbouw je eigen pc.
AgenaX
18 05-01-2009 14:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet
Verwijderd
213 15-11-2008 15:22
Seksualiteit 5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks.
geen
72 26-11-2007 15:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.