Oud 30-05-2018, 15:49
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Hallo,
Ik vind al heel lang een meisje leuk en we zijn ook al heel lang hele goede vrienden. Nu heb ik het recent aan haar verteld en ze vond het niet erg om te horen ofzo, maar gaf eerlijk toe dat het niet wederzijds was. We hadden besloten vrienden te blijven, maar ik merk dat ik me er wel nog best lang rot om voel. Heb daarna geprobeerd wat minder contact te zoeken, maar ze zit nog gewoon in onze vriendengroep dus soms is het onvermijdelijk. Maar weet iemand wat ik eraan kan doen om er wat beter overheen te komen, want blijf me constant rot voelen en baal er van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2018, 15:42
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Ik heb ook zon rot gevoel gehad je komt er wel overheen. wat bij mij werkte was kijken of er meiden in je klas zitten waar je een praatje mee kunt houden?

Je zou ook altijd kunnen vragen waarom een nee misschien steld het je gerust want waarschijnlijk denk je ben ik niet goed voor haar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2018, 15:43
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Kan ook niet zo zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 31-05-2018, 16:28
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Ik heb ook zon rot gevoel gehad je komt er wel overheen. wat bij mij werkte was kijken of er meiden in je klas zitten waar je een praatje mee kunt houden?

Je zou ook altijd kunnen vragen waarom een nee misschien steld het je gerust want waarschijnlijk denk je ben ik niet goed voor haar ofzo.
Ja ik heb haar wel gevraagd ooit waarom niet en kwam simpelweg op neer dat ze niks voor me voelde, meer niet. Maar ik weet niet of het misschien slim is om er met haar over te hebben dat ik me zo voel, of juist niet?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2018, 16:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik heb haar wel gevraagd ooit waarom niet en kwam simpelweg op neer dat ze niks voor me voelde, meer niet. Maar ik weet niet of het misschien slim is om er met haar over te hebben dat ik me zo voel, of juist niet?
Tjsa, als ze niks voor je voelt zal je het daar mee moeten doen. Je kunt het tegen haar zeggen, maar wat kan zij met de informatie...? Uiteindelijk moet jouw gevoel gewoon slijten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-05-2018, 16:32
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Tjsa, als ze niks voor je voelt zal je het daar mee moeten doen. Je kunt het tegen haar zeggen, maar wat kan zij met de informatie...? Uiteindelijk moet jouw gevoel gewoon slijten.
Ja klopt ook wel, denk dat ik het dan meer zou doen, omdat ik beetje z'on gevoel heb dat ik nog hoop heb
Met citaat reageren
Oud 31-05-2018, 16:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja klopt ook wel, denk dat ik het dan meer zou doen, omdat ik beetje z'on gevoel heb dat ik nog hoop heb
Die hoop zou ik persoonlijk uit m'n hoofd zetten. Hoe hoopvoller je blijft, hoe langer je er mee blijft zitten...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk?
JonathanJohnson
20 19-01-2010 17:54
Liefde & Relatie Moeilijk om hem los te laten
Anijs
22 01-08-2005 12:40
Verhalen & Gedichten Wat vind je moeilijk?
Black Sugar
13 02-10-2002 22:39
ARTistiek Wat vind je moeilijk?
Black Sugar
13 02-10-2002 22:39
Games Soldier of fortune 2 single player moeilijk
Hellracer_NL
8 07-06-2002 07:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.