Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2018, 22:42
Verwijderd
Ja ik vind dat ook stom! Ik kom tegenwoordig best wel veel in kinderwinkels en kinderkleding-winkels en dan zie ik dat ook. Ook met speelgoed. En dan denk ik aan al die karaktertjes van die kinderen en dan past het ook gewoon niet en dat vind ik best jammer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2018, 19:27
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Ugh ja die kleertjes. Zag vandaag een heel leuk pakje, maar dan zitten er weer neonroze veters en stiksels aan. Het echte newborn spul ging nog wel, maar hoe groter de maten hoe meer die kleertjes typisch jongens en meisjes spul worden.
Gwn naar de Hema gaan, die hebben genderneutrale kleding
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 07-07-2018, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Gwn naar de Hema gaan, die hebben genderneutrale kleding
Maar daar zit in veel of pastelachtige tinten of neon details. En de hoeveelheid werkelijk genderneutrale shit valt best wel tegen, vond ik. Met dank aan idiote details als inderdaad knalroze knoopjes of zo.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 08:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Gwn naar de Hema gaan, die hebben genderneutrale kleding
Dat valt vies tegen hoor. Deze week nog geweest en er stond dan wel geen boy of girl meer op, maar de scheiding tussen roze en legergroen was nog steeds erg aanwezig.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 08:14
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Lekker zelf allemaal aan het naaien slaan
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 09:47
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Gwn naar de Hema gaan, die hebben genderneutrale kleding
Nee, zij sorteren hun kleding alleen niet meer onder in gender, dus het is nu kinderkleding ipv jongens- of meisjeskleding.
De kleding zelf wordt niet genderneutraal.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 12:20
Verwijderd
Mijn dochter laat boeren waar de gemiddelde zwarte cross bezoeker in overall en op klompen van onder de indruk zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 12:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Aww, cute. <3

Btw, wacht maar tot ze gaat kruipen. Dan kan ze de luierinhoud aan werkelijk alles gaan smeren. Heurlijk.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 20:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vind het vooral jammer dat de details het dan weer erg in een vakje laten passen. Roze drukknoopjes etc, maak ze dan geel of groen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Aww, cute. <3

Btw, wacht maar tot ze gaat kruipen. Dan kan ze de luierinhoud aan werkelijk alles gaan smeren. Heurlijk.
Dat ben ik gewend van het werk, scheelt een hoop

Mijn zus vertelde laatst dat ze hun zoontje van acht maanden met z'n tweeën hadden moeten verschonen wanr hij had tot zn nek onder gezeten. Ik heb toen maar niet gedeeld dat dat voor mij dagelijkse kost is, maar dan met kerels tussen de 70 en 100 kg. En dat ik dat dan alleen doe
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 21:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het vooral jammer dat de details het dan weer erg in een vakje laten passen. Roze drukknoopjes etc, maak ze dan geel of groen.
Roze kan toch ook prima voor jongetjes, of is dat heel gek gedacht? Was dat niet het hele idee, je kind aantrekken wat jij mooi vindt i.p.v. alleen roze voor meisjes en blauw voor jongetjes?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 22:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ben gewoon ook niet zo van de roze. Ik mis de neutrale kleuren een beetje.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 16:20
Verwijderd
Gefeliciteerd Ieke!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gewoon ook niet zo van de roze. Ik mis de neutrale kleuren een beetje.
Ja, vind ik ook. Ik snap ook wel wat Eline zegt, maar uiteindelijk staan roze knoopjes soms gewoon niet mooi bij een jongen. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Het is vaak in de roze trend (roze, paars etc) of blauw. Of het is in een neutrale kleur, maar dan meteen truttig.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 16:55
Verwijderd
Neutrale, gewone kleuren zijn bijna onmogelijk. Ik wilde heel graag kleertjes in gewone kleuren, in normaal groen of blauw of rood of geel of zo, zonder dat het neon of pastel is. Is niet te doen. Verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 17:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zijn daar ook niet gewoon trends in, net als bij kleding voor andere leeftijden? Daar heb je net zo goed dat in bepaalde seizoenen kleuren in zijn die echt niet jouw ding zijn. Je zag recent vrij veel okergeel en daar kom ik echt niet mee weg, net als rood, dan lijk ik spontaan 12. Jammer en beperkend, maar niet zo veel aan te doen. Neon zal nu wel gewoon in zijn voor kleintjes, net als pastel (toen ik klein was waren primaire kleuren in en had ik alles in helder rood en blauw en geel - ik was net een Lego-dorp ). Je ziet ook overal pastel-kleuren voor schoolspullen en in interieur items voor kids is ook alles pastel. Waait wel weer over, en dan wordt alles weer fel en dan vinden andere mama's dat weer te fel.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 17:07
Verwijderd
Daar heb ik niet zo veel aan, ik wil dat NU, want ik ben NU mama geworden en wil dus ook NU kleren die ik leuk vind voor ons mormel. Niet pas over drie seizoenen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 17:10
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Kijk dan online ofzo. Er moet toch vast wel ergens iets te vinden zijn wat je wel wil hebben?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 17:27
Verwijderd
Bar weinig maar eerlijk is eerlijk, sinds ze er is heb ik niet meer gekeken dus ik keek vooral naar genderneutrale kleren. Maar het klinkt nu alsof het een heel groot iets is en dat is het helemaal niet. Whatever, ik heb het mooiste van de wereld en het zal mij m'n reet roesten wat ze aan heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 17:42
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Kleren kopen is sowieso kut
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 17:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kleren kopen is sowieso kut
Dit ja
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 20:49
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap nu waarom mijn vriendin de kleding voor haar kinderen zelf maakt
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 21:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Ieke!
Dank je!

Citaat:
Ja, vind ik ook. Ik snap ook wel wat Eline zegt, maar uiteindelijk staan roze knoopjes soms gewoon niet mooi bij een jongen. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Het is vaak in de roze trend (roze, paars etc) of blauw. Of het is in een neutrale kleur, maar dan meteen truttig.
Precies dat. Details kunnen het heel erg verpesten en omdat de Hema zo hoog van de toren heeft geblazen met dat ze geen jongens/meisjes er meer in hebben staan is het extra jammer. Maar verder vind ik het wel een prima winkel, de rompertjes daar zijn echt zo fijn en zitten ook echt wel leuke dingen bij.

Citaat:
Zijn daar ook niet gewoon trends in, net als bij kleding voor andere leeftijden? Daar heb je net zo goed dat in bepaalde seizoenen kleuren in zijn die echt niet jouw ding zijn. Je zag recent vrij veel okergeel en daar kom ik echt niet mee weg, net als rood, dan lijk ik spontaan 12. Jammer en beperkend, maar niet zo veel aan te doen. Neon zal nu wel gewoon in zijn voor kleintjes, net als pastel (toen ik klein was waren primaire kleuren in en had ik alles in helder rood en blauw en geel - ik was net een Lego-dorp ). Je ziet ook overal pastel-kleuren voor schoolspullen en in interieur items voor kids is ook alles pastel. Waait wel weer over, en dan wordt alles weer fel en dan vinden andere mama's dat weer te fel.
Vast wel, maar ik heb nu een klein kind. Kleding kopen als je nog niet eens zwanger bent voelt niet goed en als je al zwanger bent zit je aan dat seizoen of het volgende.
Ik heb wel echt een paar hele toffe dingen in primaire kleuren vorig jaar gekocht in vrij grote maten (via limago). Maar het is toch een beetje een gok in welk seizoen ze welke maar hebben. Hij kan ze waarschijnlijk eind van de zomer aan. Dus koop je ook weer niet teveel.
Ook heb ik via via wel een hoop leuke dingen 2e hands gekregen.
Het zou gewoon leuk zijn als het minder trendgevoelig is, maar gewoon iets breder in keuze. Vooral wat minder van die kleine details die het net in een gender richting duwen. Als je dat wil kan je altijd nog met een ander deel van het outfit aan de slag. Roze broekje bij neutraal shirtje.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 21:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben echt heel erg pro minder trendgevoelig voor alle kleding Is ook een stuk duurzamer, dan kunnen dingen gewoon lekker mee tot ze op zijn i.p.v. tot ze uit de mode zijn Maargoed, dat vind het overgrote deel van de fashion-industie vast geen goed plan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 22:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik heb bij de kleding die ik de laatste tijd koop vooral de indruk dat de kwaliteit er over het algemeen niet beter op wordt. Bij vrijwel alle shirts die ik recent heb gekocht is al duidelijk slijtage te merken op plekken waar contact met mijn rugzak optreedt, in die zin dat de stof daar ruw wordt er en er van die bolletjes op komen. Deels al na één keer dragen en ook bij verschillende merken. Bij eerdere shirts had ik daar maar af en toe last van.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 23:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Welkom in een wereld waar de lonen in Bangladesh/Pakistan/India etc langzaam omhoog aan het gaan zijn en waar de grondstoffen duurder worden, maar waar westerse bedrijven niet 4 cent meer willen betalen op de inkoopsprijs van bijvoorbeeld een shirt. Binnen Europa of in Turkije geproduceerd kopen is wat dat betreft veel beter en ook nog eens een stuk beter vanwege de mindere transport voetafdruk. Betaal je wel wat meer maar dat is t waard.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 00:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Daar heb ik niet zo veel aan, ik wil dat NU, want ik ben NU mama geworden en wil dus ook NU kleren die ik leuk vind voor ons mormel. Niet pas over drie seizoenen.
Koop gewoon baby Bandshirtjes bij de large. \m/ Mijn nichtje had als bebbie een Rammstein rompertje. Hebben ze niet iets van Normaal ofzo?
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 01:17
Verwijderd
Ze heeft inderdaad al een ac/dc romper. Ik heb geloof ik ook nog gezocht naar iets met eddie the zombie, maar daar kon ik niks van vinden voor baby's.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 08:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Welkom in een wereld waar de lonen in Bangladesh/Pakistan/India etc langzaam omhoog aan het gaan zijn en waar de grondstoffen duurder worden, maar waar westerse bedrijven niet 4 cent meer willen betalen op de inkoopsprijs van bijvoorbeeld een shirt. Binnen Europa of in Turkije geproduceerd kopen is wat dat betreft veel beter en ook nog eens een stuk beter vanwege de mindere transport voetafdruk. Betaal je wel wat meer maar dat is t waard.
Ik koop de laatste jaren wel veel meer fair trade kleding die dichter bij huis gemaakt word. Soms is dat een enorm succes en heb je jaren plezier van een duurder item, maar soms zijn ze ook iets te groot fan van bamboe als grondstof en dat is dan weer veel kwetsbaarder dan gewoon katoen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-06-2019, 19:54
Verwijderd
DORIS IS AL BIJNA ÉÉN JAAR OUD
Met citaat reageren
Oud 09-06-2019, 20:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
GEFELICITAART CARO
Met citaat reageren
Oud 09-06-2019, 21:45
Verwijderd
Omg ja en ze is nog steeds even leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2019, 09:52
Verwijderd
We gaan deze topic uppen haar hele leven lang!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2019, 09:58
Verwijderd
Dat zijn nog eens goals.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2020, 22:51
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
praat ze al???
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2020, 11:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
loopt ze al???
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 19:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 20:20
Verwijderd
Citaat:
loopt ze al???
Wie? Doris? Hele marathons!
?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 21:10
Verwijderd
Wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 21:12
Verwijderd
Vertel mij wat. De verloskundige zei dat hij/ zij/ het nog prima zit.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 21:15
Verwijderd
Gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 19:10
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hier heb ik blijkbaar nooit in gepost maar alsnog gefeliciteerd met de baby hehhh
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 14:32
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
is de nieuwe baby nou al eens klaar??
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 15:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Hier heb ik blijkbaar nooit in gepost maar alsnog gefeliciteerd met de baby hehhh
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 15:57
Verwijderd
Citaat:
is de nieuwe baby nou al eens klaar??
Dat.ligt aan je definitie van klaar.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 16:24
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
heb je hem al afgemaakt
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 16:44
Verwijderd
Dat ligt er NOGMAALS aan wat je definitie van gemaakt is hppa. COMMUNICEER EENS DUIDELIJK.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 16:52
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
In principe is ie af toch, moet alleen nog wat extra spek aan.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 16:56
Verwijderd
Ja, maar ik heb 'm niet afgemaakt als in dood gemaakt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #13
Hawahaai
282 13-10-2015 18:17
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic #8
Verwijderd
500 28-11-2009 17:43
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic nummer 7!
Verwijderd
499 02-09-2009 12:43
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #72
Verwijderd
495 24-10-2007 19:38
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen wil iemand de vertaling van bienvenue a al lecture misschien hebben?
Wiltine
1 22-02-2003 13:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.