Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2001, 09:22
shania
shania is offline
Help! Ik heb net tegen mijn beste vriendin gezegd dat ik gisterenavond een serieuze zelfmoordpoging heb gedaan. En nu is ze weer het slachtoffer van mijn daden. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!

Liefs Shania
Mail me naar shania85@hotmail.com
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2001, 09:26
Marc S
Marc S is offline
Maar WAAROM? Ja, een puinhoop...

Je zou ook eens kunnen proberen je hele verhaal op dit forum te zetten in plaats van te vragen of mensen met je willen mailen. Dat laatste komt vanzelf wel...

Mensen kunnen je niet helpen als niet weten waar het over gaat...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 10:24
shania
shania is offline

Marc, je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik kan nu niet mijn verhaal typen omdat ik bang ben dat iemand meeleest. Maar ik zal het zeker doen. Ik kan niet ieder geval wel al zeggen dat ik nu echt het gevoel heb dat ik alles verkeerd doe! Ik kwets alleen maar mensen wat nou net niet de bedoeling is. Je zult nu wel zeggen: doe dat dan niet maar op de 1 of andere manier gebeurd er steeds hetzelfde. Ik ben tot wanhoop gedreven en iemand anders lijd er weer onder. Ik weet het gewoon ff niet meer. Ik kan ook al loslaten dat ik veel problemen heb gehad op seksueel gebied.

Liefs Shania en bedankt voor je reactie
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 10:35
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
shania schreef:
*stukje*
Ik hoop dat je sterk genoeg bent om het in grote lijnen op te schrijven, vaak is zoiets best moeilijk. Je word er dan namelijk altijd opnieuw door geconfronteerd, maar het helpt wel dingen te verwerken...

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 10:52
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Je hebt mijn e-mailadres, dus als je wilt praten weet je waar je me kunt vinden.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 08:22
shania
shania is offline
Bedankt allemaal.
Mathfreak, ik zal je mailen maar heb daar nu geen kans voor omdat hotmail is uitgevallen.

Mijn vriendin geloofd me niet, ze zegt dat ik er dan iets aan over heb moeten houden.
Ik heb het met veel moeite tegen de psycholoog van mijn ouders gezegd maar het enigste wat ze zeggen is dat als ik het weer doe dat ik dan opgenomen word. En verder kunnen ze gewoonweg niets voor me betekenen. Ik sta er alleen voor en kan de kracht gewoon niet vinden.
Waarom gelooft niemand me???????
Ik wil er een einde aan maken, en het enigste waarom ik het niet nog een keer doe is omdat ik mijn belofte aan mijn psycholoog niet wil verbreken. Zij zegt dat ik me dan niet heb laten helpen en dat bezorgd me een schuldgevoel. Ik wil niemand kwetsen, ik sweer ik.
Asjeblieft help me!
Liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mensen helpen
Verwijderd
19 09-02-2009 01:25
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.