Oud 27-12-2001, 12:42
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Wat doe je dan?
Vind je het dan niet leuk meer? Of ga je er met net zoveel plezier en zin naar toe of doe je het later een keer met net zoveel plezier en zin? Raak je de kluts kwijt van zo iets? Of totaal niet?

Vb.
Ik heb vandaag afgesproken met een vriend, we zouden afspreken op CS, hij zou bellen wanneer hij van huis ging, dan zou ik ook weggaan naar CS. Daarna zouden we samen ergens heen gaan. Maar wat blijkt nou, hij zat met CS in z'n hoofd, maar hij wou met de auto komen, dan komt ie dus niet bij CS. Nu moet ik dus alleen daar heen en hij komt erheen met de auto. Heel 't 'plaatje' dat in m'n hoofd zat van vandaag en alles door de war...ik dus ook door de war... Gevolg: 'k heb er geen zin meer in, 'k zit hier nu te balen, om straks toch, in een soort van trance, maar weg te gaan, maar het liefste zou ik m'n bed induiken, onder de dekens kruipen en er nooit meer uitkomen... Een kinderachtige, overdreven reactie, maar ik kan er niet tegen als dingen anders gaan dan anders, of anders gaan dan gepland.

Herkent iemand dat? Weet iemand waar het aan kan liggen?


[Dit bericht is aangepast door Juliah (27-12-2001).]
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2001, 12:59
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Herkent iemand dat? Weet iemand waar het aan kan liggen?
Yup (waarom ik weer? )

Bij mij komt het omdat ik dan het inderdaad ook het overzicht kwijt raak. Voordat ik iets onderneem stippel ik het helemaal in mijn hoofd uit tot in de kleinste details. Gewoon om voor mezelf uit te zoeken hoe alles verloopt en hoe ik ermee moet omgaan. Dat heb ik al met de kleinste dingen, bijv. als blijkt bij het uitgaan dat we ineens iets anders gaan doen... bijv. niet lokaal, maar gelijk de stad in...

't is een soort wantrouwen / onzekerheid bij mij denk ik. Als ik niet precies weet wat er gebeuren gaat, 'durf' ik niet meer echt...

Best vaag :/

[edit]
Ik kan er dan ook helemaal niet tegen wanneer mensen mij met iets 'overvallen', had ik ook op een avond toen ik op het forum schreef dat ik me rot voelde. Toen suggereerden Unex en D0c met mij de stad in te gaan, maar dit paste niet in mijn beeld van die dag, dus weerde ik het af...


[Dit bericht is aangepast door Marc S (27-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 18:50
Mae
Mae is offline
Iemand zei weleens tegen mij dat je nergens iets van moet verwachten, dan kan het ook niet tegenvallen..
Dit is wel moeilijk, het is mij iig nog nooit gelukt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd
Verwijderd
0 08-03-2006 22:44
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 16:47
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.