Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 20:02
BaLLooN
Avatar van BaLLooN
BaLLooN is offline
Ik ben byna 16, en de tandarts heeft altijd gezegt dat m'n tanden weer recht groeien. NOU NIET DUZ! En als ik ze nou recht wil hebben moet ik 9 maanden met slotjes lopen. Doen of niet doen? van vinden de jongens onder ons hier van? Wijf met beugel lelijk?
__________________
Those who try to be different, are all the same...!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2003, 20:03
Thomas
Thomas is offline
Je moet niet kijken naar uiterlijkheden. Het gaat erom dat je tanden over 9 maanden mooi recht staan. Daar gaat het toch om? Ik raad je aan om zeker een beugel te nemen, vooral om het resultaat. Boeiend wat anderen ervan vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:04
fractuur
fractuur is offline
Ik vind het niet erg, 9 maanden is relatief kort. Vooral als je bedenkt dat je er veel langer plezier van hebt.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:04
Verwijderd
Ontzettend lelijk. Ik zou iedere dag langs haar huis fietsen en eieren naar haar raam gooien.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:05
wissie
wissie is offline
Op zich is 9 maanden niet lang. Het is vervelend, maar je hebt de rest van je leven mooie tanden als je het doet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:07
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Ertur schreef op 11-09-2003 @ 21:04:
Ontzettend lelijk. Ik zou iedere dag langs haar huis fietsen en eieren naar haar raam gooien.
Lol

Ik zou het wel doen hoor, anders krijg je er vast later spijt van dat je het niet gedaan hebt.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:07
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Doen.

Ik vind het persoonlijk lelijker om iemand in de 40 met
een beugel te zien lopen, dan iemand van 16,
ws denk ik er niet eens over na.