Oud 23-08-2005, 21:24
Hydrogen
Hydrogen is offline
Hallo dames/heren,

Heb hier een laptop van mijn vader en die werkte voor de afgelopen 5 jaar heel goed. Het is dan ook een oude laptop. Maar vandaag start hij totaal niet op. Bij het drukken van de startknop hoor je hem opstarten, maar verder blijft het scherm zwart en hoor je geen enkele activiteit. Een zwart scherm voordat je het DELL logo ziet. Van alles geprobeerd. We hebben cd-drive weggehaald en opgestart, batterij weggehaald en opgestart en totaal niets. Weet iemand waar het aan ligt? Misschien het Moederbord of de voeding? HELP!!

Alvast bedankt voor jullie hulp

Specificaties:

DELL INSPIRON 3500
PII 266 MHZ
128 MB RAM
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2005, 22:55
Verwijderd
Als je zelfs niet hoort zit het goed mis, ergens bij de voeding of het moederbord. Zelfs bij vrij ernstige dingen als een missende processor of geen geheugen moet je moederbord nog een paar piepjes geven. Kan het niet zo zijn dat je beeldscherm kapot is? Brandt er een Num Lock-lampje of zo?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 01:28
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
stroomvoorziening-probleem of misschien iets als oververhitting. Maar ik denk het eerste of iets anders. Tja als de fout echt in de hardware zit dan betekent dat het einde van je laptop vrees ik.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 20:12
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
staat de laptop niet ingesteld op een externscherm? omschakelen doe je meestal met fn+ toets

Zoniet kijk heel goed naar het scherm of je niet toevallig toch beeld ziet ( heel erg lichtjes) dit zou er namelijk op kunnen duiden dat het lampje of de stroomvoorziening hiervan stuk of gaar is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Laptop] Start niet meer op
smile4laif
5 05-04-2008 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.