Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2007, 21:34
Lethe
Lethe is offline
Ik als ik iets kwijt ben (wat dus nu het geval is). Of als ik lekker alleen thuis denk te zijn en er dan tóch iemand thuis is.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 25-11-2007, 21:35
Verwijderd
Mensen die zeuren.

Vooral mensen die zeuren over dat ik zeur.
Oud 25-11-2007, 21:35
Lethe
Lethe is offline
Kazet, je zeurt.
__________________
Nice
Oud 25-11-2007, 21:36
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Als iets niet gaat zoals ik wil dat het gaat of inderdaad als ik iets kwijt ben
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 25-11-2007, 21:36
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Het hele weekend bij mijn schoonouders . Ze zijn best lief, maar een heel weekend?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 25-11-2007, 21:36
Verwijderd
mensen die niet kunnen autorijden, maar dit toch gaan doen.
Oud 25-11-2007, 21:41
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
mensen die niet kunnen autorijden, maar dit toch gaan doen.
A la Cornel
__________________
Nice
Oud 25-11-2007, 21:59
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik kan heel chaggerijnig worden als ik niets of weinig te doen heb!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 25-11-2007, 22:00
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik word trouwens ook heel chagrijnig als ik honger heb en niets eet
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 25-11-2007, 22:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik word chagrijnig als ik van plan ben om vroeg op te staan, uur of 8, en ik dan plotseling wakker wordt en het al 11 uur is! En ik dan mijn halve dag vergooi met het opruimen van mijn kamer waardoor er van mijn planning om te beginnen in dat boek van jan wolkers, een tekening te maken, al mijn huiswerk af te hebben én Will & Grace kijken met mijn moeder niets terecht komt!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-11-2007, 22:55
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Ik ben ziek dus de hele dag al chagrijnig
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 22:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik word chagrijnig van behang dat je er op vrijdagavond opplakt, zaterdagmorgen loslaat, zaterdagmiddag er af wordt gehaald, en dat dezelfde muren zaterdagavond schoongemaakt en voorgestreken moeten worden, omdat in nieuwbouwhuizen muren blijkbaar wel "behangklaar" (dus niet) moeten zijn, maar niet "verfklaar", en dat je zondag de hele dag staat te schilderen, en het nog niet af is.

En mijn handen zitten onder de aangekoekte verf.
__________________
you're not my demographic
Oud 25-11-2007, 22:59
Verwijderd
Op een vrije dag pas rond 13.00 uur wakker worden.
Oud 25-11-2007, 23:02
Verwijderd
van de naam manon
Oud 25-11-2007, 23:23
Verwijderd
geen cola in huis hebben, mensen die met teveel smilies of hoofdletters typen, kinderen en domme en/of lelijke mensen
Oud 25-11-2007, 23:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
A la Cornel
qft!!

ot: OMFG!! Woensdag tentamen! Ik heb echt nog NIKS gedaan. En als ik voor dat tentamen een onvoldoende haal, ben ik meteen gezakt voor het hele vak
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-11-2007, 23:26
Verwijderd
hallo je hebt nog 2 hele dagen, dat is meer dan genoeg voor die cursusvakken van je
Oud 25-11-2007, 23:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hallo je hebt nog 2 hele dagen, dat is meer dan genoeg voor die cursusvakken van je
Maar ik kom er net pas achter ;\ Dus ik word er wel chagrijnig van en heb een omfg gevoel.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Ads door Google
Oud 25-11-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
geen cola in huis hebben, mensen die met teveel smilies of hoofdletters typen, kinderen en domme en/of lelijke mensen
Hee de dikke mensen zijn uit je lijstje verdwenen er is weer hoop voor me
Oud 25-11-2007, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Hee de dikke mensen zijn uit je lijstje verdwenen er is weer hoop voor me
ow fuck... dat zet ik er nog even bij
(voel je je dan serieus persoonlijk aangesproken trouwens? )
Oud 25-11-2007, 23:35
Verwijderd
mwah, niet persoonlijk ofzo, maar ik vraag me altijd af of ik bij de fat people word ingedeeld
Oud 25-11-2007, 23:39
Verwijderd
Citaat:
mwah, niet persoonlijk ofzo, maar ik vraag me altijd af of ik bij de fat people word ingedeeld
nee, door mij niet in ieder geval. je bent niet dun ofzo, maar er zit echt nog een hele wereld tussen dun en dik als in DIK. wat ik ook bedoel met dik zijn mensen die onverzorgd dik zijn, alsof het hun niet meer kan schelen hoe ze eruit zien ofzo. dat vind ik dom en sneu en dus lelijk en een beetje viezig... en jij bent noch dom, noch sneu, noch lelijk, noch viezig
Oud 25-11-2007, 23:44
Verwijderd
Oh oke

nee, zo ben ik gelukkig niet
Oud 25-11-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Oh oke

nee, zo ben ik gelukkig niet
nee idd. daar zou ik best chagrijnig van worden
Oud 25-11-2007, 23:53
Verwijderd
Ik kan trouwens woedend worden als ik hele erge tegenwind heb, al helemaal als het keihard regent of erger, hagelt.
Advertentie
Oud 26-11-2007, 00:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Pip is niet dik!!

Deze mensen moeten pas minder hamburgers eten..

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-11-2007, 00:06
Lethe
Lethe is offline
Ehm ja, voor zover je dit nog mensen wilt noemen.
__________________
Nice
Oud 26-11-2007, 00:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ehm ja, voor zover je dit nog mensen wilt noemen.
Koeien dan..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-11-2007, 00:10
Verwijderd
eigenlijk is het heel kwalijk gedrag om mensen onmenselijk te behandelen naar aanleiding van hun uiterlijke kenmerken...
(al doe ik er zelf ook hard aan mee hoor, maar is het eigenlijk niet gewoon debiel?)
Oud 26-11-2007, 00:12
Verwijderd
iedereen doet dat, ik ook, maar ik moet er van mezelf bij zeggen dat ik direct mijn mening verander als ik iemand persoonlijk ken, maar in 1e instantie oordeelt iedereen op uiterlijk hoor.
Oud 26-11-2007, 00:13
Verwijderd
dat is toch ook logisch.
veroordelen is wat anders, maar dat doe ik ook all the time. maar ik denk dan meer in termen van eerlijkheid en geweten enzo.
Oud 26-11-2007, 00:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
eigenlijk is het heel kwalijk gedrag om mensen onmenselijk te behandelen naar aanleiding van hun uiterlijke kenmerken...
(al doe ik er zelf ook hard aan mee hoor, maar is het eigenlijk niet gewoon debiel?)
Ik behandel ze niet onmenselijk. Ik ken ze niet, dus het enige waar ik op af kan gaan is hun uiterlijk. En ik ben van mening dat ze onmenselijk dik zijn. Het is verder niks persoonlijks ofzo. Ze zullen vast heel aardig zijn.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-11-2007, 00:21
Verwijderd
het gaat meer om de uitstraling denk ik ook nog.
Als je zo dik bent als op dat plaatje, ben je naar mijn mening echt niet gelukkig. Deze mensen eten hun verdriet kennelijk weg, je kan het zien aan hun lichaam (het ligt er dik bovenop haha ) terwijl andere mensen misschien smetvrees hebben of workaholic zijn, waarbij je dat niet ziet, het is dus eigenlijk niet eerlijk om te oordelen als je zelf ook allemaal problemen hebt. Daarom zeg ik er altijd maar even bij dat ik zelf ook niet perfect ben en altijd wegloop voor mezelf.
Oud 26-11-2007, 00:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
het gaat meer om de uitstraling denk ik ook nog.
Als je zo dik bent als op dat plaatje, ben je naar mijn mening echt niet gelukkig. Deze mensen eten hun verdriet kennelijk weg, je kan het zien aan hun lichaam (het ligt er dik bovenop haha ) terwijl andere mensen misschien smetvrees hebben of workaholic zijn, waarbij je dat niet ziet, het is dus eigenlijk niet eerlijk om te oordelen als je zelf ook allemaal problemen hebt. Daarom zeg ik er altijd maar even bij dat ik zelf ook niet perfect ben en altijd wegloop voor mezelf.
Nee maar ja. Het is nou eenmaal zo dat je binnen een paar seconde een oordeel vormt over een persoon gebaseerd op zn uiterlijk. Dat kan ook niet anders, want die persoon ken je nog helemaal niet. Tenzij via internet blabla. Maar dan oordeel je alsnog over de nick/ava etc van de persoon.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-11-2007, 00:37
Verwijderd
jullie hebben allebei gelijk
Oud 26-11-2007, 00:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
jullie hebben allebei gelijk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Ads door Google
Oud 26-11-2007, 00:39
Verwijderd
Wat een knuffelmentaliteit
Oud 26-11-2007, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Wat een knuffelmentaliteit
word je er chagrijnig van?
Oud 26-11-2007, 00:40
Verwijderd
Citaat:
word je er chagrijnig van?
Nou ik kan helemaal niet meer chagrijnig worden vandaag

Dat is iets voor morgenvroeg
Oud 26-11-2007, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Nee maar ja. Het is nou eenmaal zo dat je binnen een paar seconde een oordeel vormt over een persoon gebaseerd op zn uiterlijk. Dat kan ook niet anders, want die persoon ken je nog helemaal niet. Tenzij via internet blabla. Maar dan oordeel je alsnog over de nick/ava etc van de persoon.
ja dat is waar, maar via internet kan je bijvoorbeeld aan de manier van schrijven iets opmaken, ook een bepaalde 'uitstraling'.
Hoewel die fake kan zijn, maar dat kan in het dagelijks leven ook dat iemand gewoon een fakerd is.
Oud 26-11-2007, 00:42
Verwijderd
Citaat:
ja dat is waar, maar via internet kan je bijvoorbeeld aan de manier van schrijven iets opmaken, ook een bepaalde 'uitstraling'.
Hoewel die fake kan zijn, maar dat kan in het dagelijks leven ook dat iemand gewoon een fakerd is.
true... maar ik hou niet van fake. ik ben liever té eerlijk dan.
Oud 26-11-2007, 00:45
Verwijderd
ik heb het meer over een 'eerlijke levensstijl'
Oud 26-11-2007, 00:49
Verwijderd
Citaat:
ik heb het meer over een 'eerlijke levensstijl'
wat is dat dan?
Oud 26-11-2007, 00:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Is dat net zoiets als objectief journalisme?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-11-2007, 00:53
Verwijderd
eerlijk en kritisch naar je leefstijl zijn, en je dan aanpassen.
dat eerste is 1 ding, maar het tweede is het moeilijkst. Dat kan ik zeggen uit ervaring.
Ik heb bijvoorbeeld geen zelfdiscipline, daar zit echt iets achter maar ik vind het zo vervelend dat ik er niet over wil nadenken, bleh ;x want als ik dat doe zie ik ook de consequenties en moet ik veranderen en dat is echt moeilijk. Omdat je dan moet inzien wie je echt bent enzo. Ik ben al heel ver, zeg maar 75 procent, maar er zijn nog dingen van mezelf waar ik gewoon niet aan wil, terwijl ik weet dat als ik die doe, mijn leven geweldig geregeld is.
Het gaat in mijn geval ook over verantwoordelijkheid nemen, en dat laat ik te vaak na, waardoor ik in de problemen kom.
Oud 26-11-2007, 00:54
Verwijderd
omdat het zo lekker makkelijk is, om geen verantwoordelijkheid te nemen.
Oud 26-11-2007, 00:54
Verwijderd
ow, ik snap zo erg precies wat je bedoelt nu! en dat is echt een frustrerend gegeven inderdaad
Oud 26-11-2007, 01:05
Verwijderd
Citaat:
ow, ik snap zo erg precies wat je bedoelt nu! en dat is echt een frustrerend gegeven inderdaad
wow

Dat is je geweten denk ik! ik het het altijd al geweten
Je weet heus wel wat het probleem precies is, natuurlijk weet je dat want het zit in je hoofd en je doet er alles aan om er niet over na te hoeven denken als een gedachte daarover bij je opkomt.
Dat is dus niet eerlijk, snap je. Niet eerlijk naar jezelf, en als je niet eerlijk bent naar jezelf, zitten daar niet alleen consequenties voor jezelf aan, maar ook voor anderen.
Bijvoorbeeld : ik heb geen zelfdiscipline, daardoor ben ik heel laks met papieren en betalingen en dingen voor centraal wonen, waardoor mensen me steeds achter de vodden moeten aanzitten.
Dat is een piepklein voorbeeldje, maar ik wil er mee zeggen dat oneerlijk gedrag dus doorwerkt en dat je daar ook anderen mee lastig valt. Als je dat doorrekend op wereldschaal (want ik denk dat het gros van de mensen niet naar zijn geweten luisterd) bij wijze van spreke zeg ik maar even bij, krijg je ongeveer de wereld die er vandaag de dag is :')
Oud 26-11-2007, 05:06
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik word ongelofelijk chagrijnig van bussen die VEEL te vroeg aankomen, zoals lijn 5 zojuist. Kutbussen hier altijd. En bij het station rijden ze altijd allemaal tegelijkertijd weg. Dus mis je er één, mis je ze allemaal.

En ik word van nog veel meer chagrijnig, als er maar genoeg ophoopt. :')
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 26-11-2007, 07:54
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
DK'ers, graag alleen dingen noemen waar je chagerijnig van wordt.

(Dit is een verkapt zeurtopic. )
Ik word chagerijnig van school.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
De Kantine omg #3
Verwijderd
500 22-04-2008 02:11
De Kantine Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #3
Lethe
500 18-03-2008 18:43
De Kantine Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #2
Lethe
500 17-01-2008 14:05
Verhalen & Gedichten POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule
CSN
223 02-05-2006 10:56
Verhalen & Gedichten Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling.
Flipje het Kipje
126 06-09-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.