Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2013, 15:03
maxyoooo
maxyoooo is offline
hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik weet het mag nog niet drinken maat een glaasje kan geen kwaadt maar toen ik dus bier dronk kwam ik er achter dat het eigenlijk best vies was is dit normaal voor een jongen van 14 of niet en ze zeggen ook dat je bier moet leeren drinken maar hoe moet dat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2013, 15:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Leren drinken is net als iets anders leren waarderen, steeds een klein beetje nemen en misschien wen je wel aan de smaak. Het kan ook behoorlijk schelen wat voor bier je drinkt, tussen verschillende merken zit behoorlijk smaakverschil.

Mocht je er niet aan wennen is dat ook niet erg, er zijn zat andere drankjes die je kunt drinken!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 15:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vond bier vies toen ik 22 was en had tot mijn 20e sowieso geen behoefte om te drinken

Als ik jou was zou ik lekker stoppen met proberen, zeker met de nieuwe alcoholwet in aantocht moet je nog 4 jaar wachten tot je überhaupt legaal mag drinken. Na die tijd kan je altijd nog/weer kijken of je bier kunt waarderen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 16:03
Verwijderd
Het is vrij normaal dat smaken verschillen ja. Het is ook vrij normaal dat je soms moet wennen aan iets nieuws voordat je het leert appreciëren.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 16:50
Verwijderd
Ik heb bier nooit lekker gevonden, ook al heb ik het vaak genoeg gedronken omdat er toen eigenlijk ook niks anders verkocht werd op feestjes enzo, maar ik vond het vies en werd er ziek van. Als er de mogelijkheid was om iets anders te drinken deed ik dat. Als je het echt wil proberen, dan kun je proberen met bier dat minder bitter is, tafelbier, kriek, appelbier, of combineren met cola (mazoet) of 7up (Sneeuwwitje) dat soort dingen, misschien leer je het. Misschien ook niet, maar dat is niets om je voor te schamen. Er is genoeg andere drank
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 21:47
danielDTC97
danielDTC97 is offline
haha herkenbaar rond april 2013 had ik ook hier een topic aangemaakt dat ik geen bier luste
ik was toen net 16
nu vind ik een biertje heerlijk je moet het gewoon vaker/leren drinken maar jij bent 14 dus zou nog ff wachten
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 22:41
Verwijderd
Op mijn 14e heb ik juist de beste tijd gehad met biertjes.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 13:41
hoi132
Avatar van hoi132
hoi132 is offline
Citaat:
Ik vond bier vies toen ik 22 was en had tot mijn 20e sowieso geen behoefte om te drinken

Als ik jou was zou ik lekker stoppen met proberen, zeker met de nieuwe alcoholwet in aantocht moet je nog 4 jaar wachten tot je überhaupt legaal mag drinken. Na die tijd kan je altijd nog/weer kijken of je bier kunt waarderen.
helemaal gelijk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2014, 15:12
AVblog
AVblog is offline
Citaat:
hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik weet het mag nog niet drinken maat een glaasje kan geen kwaadt maar toen ik dus bier dronk kwam ik er achter dat het eigenlijk best vies was is dit normaal voor een jongen van 14 of niet en ze zeggen ook dat je bier moet leeren drinken maar hoe moet dat

Je doet net of je leven ervan af hangt, wat boeit het dat je geen bier lust?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 18:43
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind het ook niet echt lekker. En je moet geen bier leren drinken joh, waarom zou dat nodig zijn? Het is wel mogelijk dat je als je ouder wordt, de bittere smaak wat meer kan waarderen/minder vies vindt, dat kun je 'leren drinken' noemen, maar er is echt 0 reden om dat te moeten.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 22:09
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
Probeer eerst maar Amstel radler dat lust een baby zelf :-)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 07:27
D3nn1s
D3nn1s is offline
je moet een volglas/bierfles in een keer atte zo heb ik het geleert van me broer en daarna gewoon lkkr op je gemak van je volgende biertje genieten
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 07:28
D3nn1s
D3nn1s is offline
btw: hertog jan is goed bier
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 18:25
Verwijderd
Citaat:
je moet een volglas/bierfles in een keer atte zo heb ik het geleert van me broer en daarna gewoon lkkr op je gemak van je volgende biertje genieten
Als je het niet lekker vindt kan je nog wel over je nek gaan. Ik zou het gewoon rustig aan leren drinken. Vond het eerst niet heel lekker, en nu drink ik het makkelijk weg.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 18:37
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik vind alcohol ook niet lekker
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 09:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Als je zo graag bier wilt leren drinken, kun je beginnen met witbier. Dat heeft vaak een wat frissere en minder bittere smaak.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 15:09
PatrickH
PatrickH is offline
Gewoon terug naar die Yogi-drink kom maar terug als je 16 bent =D
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 17:58
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Gewoon terug naar die Yogi-drink kom maar terug als je 16 bent =D
18
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2014, 18:27
PatrickH
PatrickH is offline
Citaat:
18
+2
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 19:34
Verwijderd
15 mag ik hoor, gewoon met je ouders over hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 19:56
PatrickH
PatrickH is offline
Papa en mama gaan niet mee de stad in neem ik aan? =D
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 21:13
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Ik vind bier ook niet lekker om eerlijk te zijn, drie gaan nog wel maar daarna vind ik het helemaal niet lekker. Smirnoff daarentegen :3
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 15:40
nikooo
Avatar van nikooo
nikooo is offline
ik heb het 1X geproefd vind het echt fk goor
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 16:42
Boys020adam
Boys020adam is offline
Leren drinken , gwn pilsen en je gaat t vanzelf lekker vinden
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 17:39
Emperias
Emperias is offline
Citaat:
hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik weet het mag nog niet drinken maat een glaasje kan geen kwaadt maar toen ik dus bier dronk kwam ik er achter dat het eigenlijk best vies was is dit normaal voor een jongen van 14 of niet en ze zeggen ook dat je bier moet leeren drinken maar hoe moet dat
Heya! ik drink ook geen bier hoor, enkel Duvel, al het andere bier, meeh, daar ben ik gene fan van, ik drink dan wel meer sterkere drankjes, zoals occasioneel een goede whiskey, of een baco .. maar als je het echt neit lust tegen dat je 20 bent zoals mij, dan is het omdat je het niet lust, en niet omdat je moet wennen aan bier, en dat is geen probleme hoor, zoals je leest van verschillende mensen, er zijn genoeg alternatieven!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2014, 16:05
janplezier
janplezier is offline
Ik vind bier ook echt niet te zuipen,,,,
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 19:21
Hijdaar12
Avatar van Hijdaar12
Hijdaar12 is offline
ik persoonlijk vindt radler bier (Amstel) lekkerder dan de normalen Amstel
Met citaat reageren
Oud 10-06-2014, 19:26
Verwijderd
Komt omdat Amstel ook gewoon niet te zuipen is.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2014, 12:14
Verwijderd
Ik vind bier nog steeds smerig. Ik heb hierdoor wel veel respect verloren.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2014, 14:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Respect verloren omdat je geen bier lust?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
De Kantine The importance of being saai #943
Verwijderd
500 05-04-2010 22:40
Eten & Drinken Welk bier vinden jullie het lekkerst?
Mr.Oizo
138 24-02-2005 12:00
De Kantine DK Meet 2004 @ Utreg
Machiavelli
431 24-10-2004 21:34
Drugs & Alcohol 2 biertjes = ?
xmoix
26 09-11-2003 18:25
Drugs & Alcohol Breezah 4 evah!
A(fro)_Man
57 02-04-2002 21:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.