Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2012, 00:51
Verwijderd


'Chapter one; he adored New York City....'
Advertentie
Oud 21-04-2012, 00:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet zo maar eens naar bed, denk ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-04-2012, 01:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Beste openingspost sinds tijden Culturele kennis en smaak bijbrengen in wsz, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 21-04-2012, 01:37
Verwijderd
Oud 21-04-2012, 07:50
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Beste openingspost sinds tijden Culturele kennis en smaak bijbrengen in wsz, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Hoe lang heb je mij al op je negeerlijst?
Oud 21-04-2012, 08:45
Verwijderd
goeiemorgen, het regent en mijn ouders zijn naar dusseldorf en ik mocht niet mee.
Oud 21-04-2012, 08:47
Verwijderd
Geen regen hier
Oud 21-04-2012, 08:48
Verwijderd
ja nu is het gestopt. het was echt iets van 3minuten.
Oud 21-04-2012, 08:49
Verwijderd
kwart voor tien, ik ben alweer toe aan mijn eerste dutje. Jeetjemineetje. Maar het is wel super fijn om weer uit het ziekenhuis te zijn en niet meer de héle dag in bed te liggen. Beetje rondscharrelen ftw! En een vriendin gaat vandaag shoppen en shopt ook even wat voor mij .
Oud 21-04-2012, 08:50
Verwijderd
Nu begint het hier te regenen
Oud 21-04-2012, 08:53
Verwijderd
hier ziet het ook erg grijs. Ik denk dat het regent.
Oud 21-04-2012, 09:02
Verwijderd
ik ga eens wat eten en aan mijn herkansing leren.
Oud 21-04-2012, 09:05
Verwijderd
Ik vrees trouwens dat het met de kaartjes helemaal mis is gelopen . Gisteren heb ik nog iemand mijn post laten ophalen, maar er zaten geen kaartjes tussen en ik weet van missy dat ze haar kaartje retour afzender heeft gekregen... Het kaartje van Apate kreeg ik wel, maar dat was ook niet naar het ziekenhuis gestuurd.

Sorry! Ik hoop dat het nog goed komt..
Oud 21-04-2012, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Beste openingspost sinds tijden Culturele kennis en smaak bijbrengen in wsz, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Say what, nigga
Oud 21-04-2012, 10:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
goeiemorgen, het regent en mijn ouders zijn naar dusseldorf en ik mocht niet mee.
Düsseldorf is een mooie stad hoor! Waarom zijn ze erheen en waarom mocht je niet mee?

Ik ben nog steeds boos over mijn droom trouwens
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-04-2012, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Düsseldorf is een mooie stad hoor! Waarom zijn ze erheen en waarom mocht je niet mee?

Ik ben nog steeds boos over mijn droom trouwens
ik moest leren en ik was gister en eergister ziek en mijn moeder zei± je bent nog ziek dus je blijft thuis. Ik: dan kan ik vanavond ook niet naar de kerk. en toen gaf ze geen antwoord meer?

wat heb je gedroomd dan???
Oud 21-04-2012, 11:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh oké. Nou, jammer, Düsseldorf is leuk!

Zie dromentopic. Ik ben er inmiddels alweer overheen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-04-2012, 11:33
Verwijderd
Haha jouw verhaal.
Ads door Google
Oud 21-04-2012, 11:44
Verwijderd
, je bent wel snel overheen ja.


ach, dusseldorf is niet ver weg vanaf hier. om de zoveel tijd gaan we erheen. er komt nog wel een andere keer.
Oud 21-04-2012, 12:04
Verwijderd
[/var/log] # dmesg | grep raid1
raid1: sda: unrecoverable I/O read error for block 1531459712
raid1: sda: unrecoverable I/O read error for block 1531459584
raid1: sda: unrecoverable I/O read error for block 1531459712
raid1: sda: unrecoverable I/O read error for block 1531459712
raid1: sda: unrecoverable I/O read error for block 1531459712

Eén van m'n schijven is rot
Oud 21-04-2012, 12:49
Verwijderd
Kak Hoeveel giegelbait groot?
Oud 21-04-2012, 12:55
Verwijderd
D'r zit nu tweemaal één TB in. En ik twijfel nu een beetje over mijn PVA: de hardware in de Qnap (TS209 Pro II) is niet echt meer up to date, beperkte mogelijkheden, ook schijfruimte is een issue want ze zitten behoorlijk vol. Maar ja; een nieuwe schijf d'r in tetsen lost eigenlijk alles wel op behalve dan dat ik nog steeds met die trage 500MHz ARM zit én ruimtegebrek. Dus eigenlijk zou ik, als ik deze Qnap houd, twee schijven moeten aanschaffen. Dan neig ik toch naar om gewoon zowel twee nieuwe schijven als een nieuwe NAS aan te schaffen, met een Atom op 1.6-2GHz en een sloot geheugen (want de 256MB RAM in de Qnap zit zó vol).

Keuzes, keuzes.
Oud 21-04-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang heb je mij al op je negeerlijst?
Citaat:
Say what, nigga
Oud 21-04-2012, 13:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Muuuuhhh, mijn vliegtuig is twee uur vertraagd en de accu van mijn laptop is bijna leeg, en ik zit gevangen op Birmingham Airport . Ik wil naar huihuis!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-04-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Muuuuhhh, mijn vliegtuig is twee uur vertraagd en de accu van mijn laptop is bijna leeg, en ik zit gevangen op Birmingham Airport . Ik wil naar huihuis!
Ga je toch lekker een poosje Mensen Kijken
Advertentie
Oud 21-04-2012, 13:06
Verwijderd
Ja, het ouderwetse Menschen Kijcken!
Oud 21-04-2012, 13:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben niet in the mood om mensen te kijken /zm en alles.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-04-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
D'r zit nu tweemaal één TB in. En ik twijfel nu een beetje over mijn PVA: de hardware in de Qnap (TS209 Pro II) is niet echt meer up to date, beperkte mogelijkheden, ook schijfruimte is een issue want ze zitten behoorlijk vol. Maar ja; een nieuwe schijf d'r in tetsen lost eigenlijk alles wel op behalve dan dat ik nog steeds met die trage 500MHz ARM zit én ruimtegebrek. Dus eigenlijk zou ik, als ik deze Qnap houd, twee schijven moeten aanschaffen. Dan neig ik toch naar om gewoon zowel twee nieuwe schijven als een nieuwe NAS aan te schaffen, met een Atom op 1.6-2GHz en een sloot geheugen (want de 256MB RAM in de Qnap zit zó vol).

Keuzes, keuzes.
Zelfbouw zie je dus echt niet zitten?
Oud 21-04-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Zelfbouw zie je dus echt niet zitten?
Dat is ook nog een optie (die ik eigenlijk meetelde met 'nieuwe NAS'). Maar ik weet niet zo goed of ik wel WHS wil draaien. En er zijn toch best aardige bakkies te koop, van o.a. Qnap en Synology.
Oud 21-04-2012, 13:19
Verwijderd
Oeps, tot 14.00 geslapen
Oud 21-04-2012, 13:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Goed feestje dus.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-04-2012, 13:21
Verwijderd
Ik heb 112 aan de telefoon gehad vannacht dusseh
Oud 21-04-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet in the mood om mensen te kijken /zm en alles.
Tik een tijdschrift of boek op de kop! Ga taxfree shoppen! Met name dat laatste moet voor V-leden toch een godsgeschenk zijn
Oud 21-04-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 112 aan de telefoon gehad vannacht dusseh
Vroegen ze of je wilde komen
Oud 21-04-2012, 13:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb 112 aan de telefoon gehad vannacht dusseh
Oei wat is er misgelopen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-04-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Tik een tijdschrift of boek op de kop! Ga taxfree shoppen! Met name dat laatste moet voor V-leden toch een godsgeschenk zijn
Binnen EU kun je niet meer taxfree winkelen
Ads door Google
Oud 21-04-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook nog een optie (die ik eigenlijk meetelde met 'nieuwe NAS'). Maar ik weet niet zo goed of ik wel WHS wil draaien. En er zijn toch best aardige bakkies te koop, van o.a. Qnap en Synology.
Nou jah, er zijn ook andere opties maar ik vind het altijd zo'n crime om vast te moeten houden aan schijven van dezelfde grootte.
Oud 21-04-2012, 13:25
Verwijderd
Ik voel me een beetje Bernard Black die zijn belastingaangifte doet.

In geval van opneming van een buitenlands kind in een gezin van aspirant-adoptiefouders, waarin eigen kinderen, Nederlandse pleegkinderen dan wel uit het buitenland geadopteerd kinderen verblijven, kan, indien dat buitenlandse kind in verband met de leeftijdsopbouw van het gezin jonger zal zijn dan de reeds in het gezin verblijvende kinderen, een overschrijding van het leeftijdsverschil van ten hoogste veertig jaren tussen een van de aspirant-adoptiefouders en het buitenlandse kind worden toegestaan met ten hoogste twee jaren, met dien verstande dat het verschil in leeftijd tussen dat kind en het jongste kind in het gezin in beginsel niet meer dan twee jaren mag bedragen.

WAT?!
Als er staat wat ik denk dat er staat is dat toch nogal onlogisch ;x
Oud 21-04-2012, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Vroegen ze of je wilde komen
Citaat:
Oei wat is er misgelopen?
We kwamen een opstootje tegen onderweg naar Jan de Winter. Waar we heel cool helden waren en alles en iedereen aan het redden (of nou ja we probeerden met ze te praten en bleven tussen een zeer opgefokte knul en een jongen met een bloedneus staan en zeiden dat ze gewoon door moesten lopen en het klaar was) en toen lagen Carn en Betercore opeens op de grond en sprongen er nog 5 mensen bovenop en ik weet het niet meer precies, maar toen dacht ik Holladiejee, laat ik 112 maar bellen. Wat heel gaaf was, want ik had de politie aan de telefoon en toen was het alweer over Dus ik HOI JA ER IS EEN GEVECHT BEZIG OP DE OUDE GAARD. OH NEE WACHT IK DENK DAT HET AL OVER IS
Oud 21-04-2012, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Binnen EU kun je niet meer taxfree winkelen
Dat geldt toch alleen voor sigaretten en alcohol?

Citaat:
Nou jah, er zijn ook andere opties maar ik vind het altijd zo'n crime om vast te moeten houden aan schijven van dezelfde grootte.
Hmmja, dat is zo, maar dat beschouw ik als een minor issue eigenlijk.
Oud 21-04-2012, 13:28
Verwijderd
Oud 21-04-2012, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Dat geldt toch alleen voor sigaretten en alcohol?



Hmmja, dat is zo, maar dat beschouw ik als een minor issue eigenlijk.
Volgens mij voor alles en wikipedia zegt dat ook. "Bij vluchten of boottochten binnen de Europese Unie is het sinds 1999 niet meer mogelijk belastingvrije inkopen te doen in de belastingvrije winkels"
Oud 21-04-2012, 13:30
Verwijderd
En toen hebben we gepimpampet op Carns telefoon in Jan de Winter, dikke prima En Absinthe en Carn zijn vannacht met mij meegefietst zodat we Carns toekomstige wijk bij nacht konden bekijken En we hebben zijn wellicht toekomstige bovenbuurvrouw ontmoet.

Het was heel rustig in z'n toekomstige straat
Oud 21-04-2012, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij voor alles en wikipedia zegt dat ook. "Bij vluchten of boottochten binnen de Europese Unie is het sinds 1999 niet meer mogelijk belastingvrije inkopen te doen in de belastingvrije winkels"
http://www.schiphol.nl/Reizigers/Win...xfreeEnBtw.htm doet anders vermoeden, of is het een iets andere constructie geworden waardoor het niet langer taxfree is maar gewoon goeiekopiër?
Oud 21-04-2012, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Hmmja, dat is zo, maar dat beschouw ik als een minor issue eigenlijk.
Nou, op dit moment is het niet zo interessant vanwege de hoge HDD prijzen maar die zitten einde van het jaar weer op het oude niveau. Als ik dan schijven wil toevoegen dan wil ik degene die het goedkoopst per GB is en dat is dan waarschijnlijk 3TB. Eventueel koop ik er dan twee en het mooie van WHS is dat je een schijf zo kan verwijderen en hij verplaatst zelf de data naar andere disks. Zo kan je een 1TB schijf eruit halen omdat die gewoon te klein is en je aan het maximale aantal disks zit. Maar ik moet ook zeggen dat ik tot ik deze server een jaar geleden in gebruik nam regelmatig schijfruimtetekorten had en dat is nu geen issue meer.

Het maakt vooral migratie naar nieuwe schijven dus oneindig makkelijk. En je hebt semi RAID1 omdat je ervoor kan kiezen om bepaalde shared folders te dupliceren naar een X aantal schijven.
Oud 21-04-2012, 13:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tik een tijdschrift of boek op de kop! Ga taxfree shoppen! Met name dat laatste moet voor V-leden toch een godsgeschenk zijn
Met of zonder tax, hier is alles toch reteduur . Dus helaas. Maar we overleven het wel, na 5 weken kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij. Al heb ik wel heel veel zin om heel hard te schelden .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-04-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Met of zonder tax, hier is alles toch reteduur . Dus helaas. Maar we overleven het wel, na 5 weken kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij. Al heb ik wel heel veel zin om heel hard te schelden .
In het Nederlands schelden dan kunnen de meesten je toch niet verstaan
Oud 21-04-2012, 13:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In het Nederlands schelden dan kunnen de meesten je toch niet verstaan
Huhu, we hebben met zijn allen alle scheldwoorden van Nederlandse bodem wel al gebruikt, geloof ik .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-04-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
http://www.schiphol.nl/Reizigers/Win...xfreeEnBtw.htm doet anders vermoeden, of is het een iets andere constructie geworden waardoor het niet langer taxfree is maar gewoon goeiekopiër?
U kunt bij ons nog steeds tegen taxfree prijzen kopen. Dat betekent dat u bij ons nog steeds voordeliger uit bent dan elders in Nederland. Waarheen u ook vliegt.

Ik vermoed dat de prijzen inderdaad gewoon omlaag zijn gegaan.
Oud 21-04-2012, 13:38
Verwijderd
Citaat:
http://www.schiphol.nl/Reizigers/Win...xfreeEnBtw.htm doet anders vermoeden, of is het een iets andere constructie geworden waardoor het niet langer taxfree is maar gewoon goeiekopiër?
Daar staat toch gewoon dat je wel accijns en btw betaalt?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.