Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2016, 17:11
Saffraan96
Avatar van Saffraan96
Saffraan96 is offline
Hoi allemaal,

In feite ben ik geen scholier meer maar alsnog maar eens opnieuw een account gemaakt. Ik heb in een ver verleden wel eens een account gehad maar dat e-mailadres bestaat niet meer, en heb niet eens een idee van wat m'n gebruikersnaam nou ook weer was, dus nuff said .

Ik ben Thomas, 19 jaar, word nog 20 dit jaar. Zit in m'n eerste opleidingsfase Handelswetenschappen aan de KU Leuven. Ik studeer echter op de campus in Brussel, omdat ik Leuven een beetje beu gezien ben na al die jaren (ik woon er namelijk zelf), en ook omdat m'n specifieke opleiding aan de KUL enkel te doen was in Brussel of Antwerpen.

Ik heb in het verleden viool en piano gespeeld maar daarmee ben ik gequit. Momenteel doe ik voornamelijk nog aan sport (zijnde fitness, hardlopen en af en toe een wedstrijdje voetbal meesjotten). Voorts lees ik ook graag, met name thrillers, maar zelfs een romantisch prutsromannetje is heel af en toe wel eens aan me besteed. Een boek moet al heel slecht geschreven zijn als ik het niet uitlees. Verder hang ik ook regelmatig wat rond op het internet, beetje rondsurfen. De rest van m'n tijd vul ik met eten, slapen en studeren, en af en toe uitgaan, maar een stuk minder dan eerst.

Meer heb ik denk ik niet te vertellen. Vragen staat altijd vrij natuurlijk.

Tschüs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2016, 21:42
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Welkom Thomas!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 21:43
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
WILLKOMMEN, BIENVENUE, WELKOM
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 21:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
De KUL? Dat doet me weer er aan denken waarom we hier geen Katholieke Universiteit Tilburg hebben!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 21:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Welkom!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 00:54
Saffraan96
Avatar van Saffraan96
Saffraan96 is offline
Bedankt allemaal

Citaat:
De KUL? Dat doet me weer er aan denken waarom we hier geen Katholieke Universiteit Tilburg hebben!
Haha zeg dat wel . KUL wordt soms ook wel gebruikt als in flauweKUL dat wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.