Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2008, 17:22
Verwijderd
Beste Sporters,

Ik voetbal in een selectie elftal in Rotterdam, en mijn trainer vroeg ons of wij konden kijken of er misschien een sponsor beschikbaar was bij het steunen van het elftal, met bijvoorbeeld het verkrijgen van tenues/bedrukking e.d.

Wij zijn een selectie elftal en hebben al tenues en sporttassen e.d. alleen zouden we graag een sponsor willen vinden die misschien hun bedrijfsnaam op de shirts wilt drukken en ons kan financiëren (kleine bijdrage) (voor het drukken van de shirts e.d) maar ook voor kleinigheden, bij voorbeeld bij het winnen van een wedstrijd dat we gezellig een drankje kunnen doen enzo.

Nou is mijn vraag dus, hoe ik het beste een sponsor kan vinden, en wat heb ik nodig om een sponsor over te kunnen halen.

Ik heb aardig wat bedrijven rond gevraagd en die komen altijd met het standaard verhaal dat zij een budget hebben die nu al weer op is, en ik het maar volgend jaar moet proberen, maar volgens mij is dit lulkoek.

Hoe kan ik het beste (mogelijke) sponsors benaderen tot een samenwerking?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2008, 18:21
Anika
Volgens mij is het wel degelijk zo dat bedrijven elk jaar een bepaald budget voor sponsoring e.d. krijgen en dat je daarom beter aan het begin van het jaar langs kunt gaan.
Als je op zo'n manier afgewezen wordt kun je misschien wel proberen te regelen dat je vanaf het nieuwe jaar gesponsord wordt?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 19:41
Verwijderd
Vertel een verhaal: wat heb jij dat bedrijf te bieden: naams bekendheid? Komen ze in het zondagskrantje als jullie veel winnen (bijvoorbeeld op de foto), komen jullie regelmatig naborrelen (als je een kroeg ofzo vraagt), of halen jullie dezelfde spullen bij een bepaalde winkel waar je dan "belooft" voortaan met je team je sportspullen/energydrankjes/bak met eten voor op toernooi/ondergoed/handdoeken/whatever te kopen.

Wees duidelijk in wat het voordeel is voor het bedrijf om jullie te sponsoren, hoeveel het ze kost, wat ze er voor krijgen etc.

Het makkelijkste is het meestal toch bij een oom/zus/buurman/kennis van een van je teamgenoten (of jezelf) omdat die jouw team meestal wel een warm hart toedraagt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 13:17
Crimson
Crimson is offline
het is waar - bedrijven maken vaak in januari al een budget. Een vriendin en ik hebben voor een vrijwilligersorganisatie op onze middelbare school ooit 10.000 euro binnen gehaald, door er gewoon vroeg bij te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 20:58
mrtelecom
mrtelecom is offline
Stuur me maar een mailtje: Ik heb misschien een leuke mogelijkheid.
info@euphonie.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Opvallend nieuws #1
Kitten
500 22-04-2010 19:07
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
De Kantine Actie voor een goed doel?
Verwijderd
3 06-09-2005 21:00
Films, TV & Radio Bollywood awards naar nederland
SimplyABoy19
7 26-02-2005 13:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.