Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2002, 17:28
Ringmaster
Ringmaster is offline
Yo wickerdy what, what?!?

Ik heb eergisteren speed-bommetjes gehad en ik moet zeggen: damn wat was ik speedy!! Die dingen hakken er dus wel in, gewoon wat speed en dan met een vloeitje (willekeurig) tot een bommetje maken, deze vervolgens inslikken met wat alcohol/water/whatever.

Iemand nog speciale ervaringen hiermee? Ik had vet de neiging om (hetzelfde als wanneer ik XTC/ectasy gebruik) te gaan socializen, wandelingen 's nachts naar weetikveelwaar te maken en natuurlijk het bekende kaken gekauw. Natuurlijk, genieten met mate

Echt goed, die avond/nacht. Iedereen had zijn eigen feestje in onze eigen wereld. Maar we hadden ook een feestje met elkaar. En ik had ook nog een vette bong voor mijn verjaardag gehad de hele nacht vet doorblowen/stomen...het ging maar door en door. Ben de hele nacht doorgegaan en moest die dag erna werken voor de TV. Toen had ik dus vlak voor de opnamen nog even zo'n bommetje naar binnen geramd (we hadden 3 gram speed voor 4 personen) en daar ging ik weer.

Vette shit, ouwe.

Life rolls on.

Ringmastaaah.
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2002, 17:32
Locke
Locke is offline
Mijn ervaring met speed is dat het kanker zooi is ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:41
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Locke schreef:
Mijn ervaring met speed is dat het kanker zooi is ..
dat was mijn ervaring eerst ook, na een paar keer snuiven...maar dit, dit was mieters/deksels en donders in 1!

sweet, die shit.
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:15
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Locke schreef:
Mijn ervaring met speed is dat het kanker zooi is ..
idd
heb tijdens een avondje speed mijn kies naar de ziekte geholpen een keer
verder klinkt dit verhaal niet echt als iets bijzonders (3 gram voor 4 mensen, vette hap joh)
als je nou nog met een verhaal kwam dat je na een bakje paddo's en 6 pillen een hele nacht bomen heb staan omzagen na het vinden van een zaag had k het nog waarschijnlijk WEL leuk gevonden
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:45
Locke
Locke is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
dat was mijn ervaring eerst ook, na een paar keer snuiven...maar dit, dit was mieters/deksels en donders in 1!

sweet, die shit.
Heb het allbei gedaan en er zijn veel leukere drugs dan deze zooi ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:45
Locke
Locke is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
idd
heb tijdens een avondje speed mijn kies naar de ziekte geholpen een keer
verder klinkt dit verhaal niet echt als iets bijzonders (3 gram voor 4 mensen, vette hap joh)
als je nou nog met een verhaal kwam dat je na een bakje paddo's en 6 pillen een hele nacht bomen heb staan omzagen na het vinden van een zaag had k het nog waarschijnlijk WEL leuk gevonden

Paddo's en pillen is vet samen
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 05:05
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
wrom open je deze topic??

speedbommetjes.... tis hetzelfde als speed snuiven .... t gevoel althans....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:40
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
birthmark schreef:
wrom open je deze topic??

speedbommetjes.... tis hetzelfde als speed snuiven .... t gevoel althans....
is er een reden dat ik dit topic niet zou mogen openen?
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 13:29
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
is er een reden dat ik dit topic niet zou mogen openen?
nee laat maar zitten, k was gister dronken
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 13:48
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
birthmark schreef:
nee laat maar zitten, k was gister dronken
wat jij wil, kid.
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 13:51
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Speed. Wordt dat nu ook al als 'normaal' beschouwd?

Mis ik iets?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 14:16
meessie
meessie is offline
ik ben dan denk ik wel een heel erge doos denk ik maar waarom iz drugs cool??????????? ik heb een paar keer geblowd en 1 keer een pilletje maar ik vind er dus echt geen klap aan. ik merk bijna niks dus leg mij nou eens uit wat er leuk aan iz missien dat ik het dan ook leuk vind
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 19:38
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
meessie schreef:
ik ben dan denk ik wel een heel erge doos denk ik maar waarom iz drugs cool??????????? ik heb een paar keer geblowd en 1 keer een pilletje maar ik vind er dus echt geen klap aan. ik merk bijna niks dus leg mij nou eens uit wat er leuk aan iz missien dat ik het dan ook leuk vind
om op persoonlijke titel te spreken:

drugs maakt in mij een alter ego los wat ik wel kan waarderen. ik voel me relaxed als ik geblowed of gewaterpijpt heb en krijg er zeer veel inspiratie door. op allerlei vlakken. ik ga het leven nog relaxeder zien en denk over dingen na waarvan ik niet wist dat ik er eventueel over na zou kunnen denken
voor de rest: een echte trip kun je niet perfect beschrijven, doe moet je onder perfecte omstandigheden gewoon beleven.

en ja: ik weet dat het allemaal heel slecht voor je is, dat neem ik maar voor lief, we spreken hier wel over menselijk en we gaan allemaal een keer dood (dat staat vast). als het je tijd is, dan is het je tijd. als je dit makkelijk gedacht vindt, dan mag dat. ik denk zoals ik zelf wil denken, dat lijkt me duidelijk.

als mensen geen drugs gebruiken: go for it.
als mensen wel drugs gebruiken: go for it, but keep it real.

genieten doe je met mate, leven maar 1 keer. ®

uch, ik heb gesproken. tijd voor een spuit
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 14:19
meessie
meessie is offline
ja dat zal dan wel misschien waren het bij mij niet de goeie onstandigheden enz. en over dat doodgaan e.d. daar heb je helemaal gelijk in ik denk er ook zo over. alleen gebruik ik geen drugs niet omdat ik er tegen ben maar gewoon omdat ik er voor mezelf geen plezier uithaal maar wat een ander doet intereseert me geen r**t moet ie mooi zelf weten
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 16:31
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
meessie schreef:
ik ben dan denk ik wel een heel erge doos denk ik maar waarom iz drugs cool??????????? ik heb een paar keer geblowd en 1 keer een pilletje maar ik vind er dus echt geen klap aan. ik merk bijna niks dus leg mij nou eens uit wat er leuk aan iz missien dat ik het dan ook leuk vind
drugs is niet cool, zoals een flipperkast ooit zei: winners don't use drugs
blowen snap ik nog wel dat je er nie veel aan vind, maar iemand die voor de 1e keer 2 goeie pillen vreet heeft krijgt zo goed als altijd een gevoel wat je niet voor mogelijk houdt...
alles is dan relaxt, je lichaam tintelt en voelt perfect aan, alles is mooi en je hebt gewoon de avond van je leven......
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 16:37
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
is er een reden dat ik dit topic niet zou mogen openen?
mwah, moet je zelf weten maar vond het in 1e instantie ook een loos topic
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 18:15
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
drugs is niet cool, zoals een flipperkast ooit zei: winners don't use drugs
blowen snap ik nog wel dat je er nie veel aan vind, maar iemand die voor de 1e keer 2 goeie pillen vreet heeft krijgt zo goed als altijd een gevoel wat je niet voor mogelijk houdt...
alles is dan relaxt, je lichaam tintelt en voelt perfect aan, alles is mooi en je hebt gewoon de avond van je leven......

ik vind blowen nog steeds zeer relaxed, met wat vrienden de joint meerdere malen de revue zien passeren. hoe socializing is dat? of om te zien dat iemand weer zo'n lekker coontje weghijst en daarna ff helemaal gek wordt.
ik herken dat gevoel wat je beschrijft met pillen voor 100%, maar heb ook nare ervaringen aan die snoepjes overgehouden...dat ik helemaal verstijfd paranoide werd omdat ik er iets teveel had geslikt. dus keep it real, zou ik zeggen en blijf ik zeggen.
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 18:17
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
mwah, moet je zelf weten maar vond het in 1e instantie ook een loos topic
wat jij ervan vind, kan me weinig schelen . als ik een topic wil openen, dan doe ik dat .
en dat jij dat in eerste instantie loos vind, daar heb ik vrede mee .

respect.
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.