Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 19:29
sh4d0w_
sh4d0w_ is offline
De leraren hebben ons al 5 jaar gekloot maar deze dag zijn wij aan de beurd. We gaan 10 deuren en nooddeuren afsluiten met ijzerdraad en prikkeldraad eromheen en dan op het dak tientallen wc papier rollen. Maar we zoeken nog meer leuke ideeen. Kun je ons helpen post het hier even AUB

BVD !
__________________
Fast Forward To Madness !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 19:52
Rockfreakje
Avatar van Rockfreakje
Rockfreakje is offline
tip: smeer niets wat glad is in de gangen (zoals eieren of zeep ofzoow) want dan gaan er leraren onderuit en dan wordt de kolderdag afgeschaft en dan ver*pieeep* je het voor de rest van je sgool, maar dat maakt jou natuurlijk niet uit want dan ben je tog al van sgool af, dus laat maar zitten.....
__________________
It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you're not! *de wijze les voor vandaag!*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:50
sh4d0w_
sh4d0w_ is offline
idd wel leuk om de leraren zo te k*tten maar we mogen geen schade en dergelijke aanrichten dus als we "the plan" een beetje aanpassen is et wel een cool idee. En niet alleen leraren zullen vallen
__________________
Fast Forward To Madness !
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:34
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
als dat allemaal gebeurd moet je heel hysterisch doen en keihard brand roepen, ken je lachen
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
BIj ons hebben ze vorig jaar rookbommen in de kantine gegooid toen iedereen binnen zat, een muur van het gebouw ondergespoten met grafitti en het halve fietsenhok gesloopt maar het is niet echt een aanrader (de directie vond het niet zo fijn)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:30
Fiesta Flash
Avatar van Fiesta Flash
Fiesta Flash is offline
overal glijmiddel aansmeren, condooms uitdelen en overal ophangen
de school in pakken met een soort vuilniszakken materiaal van meters lang.

Dit is wat wij gedaan hebben
__________________
alleen dooie visjes zwemmen met de stroom mee
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:31
Verwijderd
de naam zegt het eigenlijk al:
bij ons is het de stunt om iedereen aan de LSD te krijgen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:14
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
wat leuk zeg, wij mogen zowat niks. Bij ons staat de stunt dit jaar in het teken van Grease, wel gaaf, maar schade aanrichten...nee...jammer
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:27
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
daar doen we hier volgens mij niet eens aan
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 23:04
sh4d0w_
sh4d0w_ is offline
Nee je mag inderdaad geen schade aanrichten. Dat word je niet ten dank afgenomen en tis nog zoeens (klaasnaam) betaald wel ... Mja zonder iets kapot te maken of te beschadigen is et nix aan maar toch ook weer wel. Beetje rekening mee houden dus moet ff paar leuke ideetjes hebben van intelligente mensjes
__________________
Fast Forward To Madness !
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 15-04-2003 @ 22:27:
daar doen we hier volgens mij niet eens aan
Afgeschaft op het Farel, toen een paar jaar geleden een stunt gepland was, teveel overlast bezorgde.. Jaar daarna wilden ze het weer doen maar ging er net voor de stunt een leraar dood geloof ik.. Nu mag het niet meer.

*logica*
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:11
ananas15
ananas15 is offline
Bij ons op school wordt dat ook gedaan, examenstunts, vorig jaar werden er -tig muizen losgelaten door de school, wilden, dus die konden gewoon ontsnappen, dat was wel lache...
__________________
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd...!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:26
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
bij ons op school was het vandaag en (behalve de examenklassen) had niemand er aan gedacht omdat er 2 jaar niks gedaan was, maar het was echt een ontiegelijke k*tzooi toen ik op school kwam. Op het afdak boven de ingang stonden leerlingen water naar beneden te gooien, heel de school lag vol met wcpapier. Handvaten van deuren waren met zeep ingesmeerd. Bekertjes water op de grond gezet en hopen dat iemand ze omtrapt, nepdrollen door heel de school én op bureau van leraren met een vlaggetje erin waarop dan stond hallo meneer ... ( ). Verder door de hele school plaatjes van leraren met bv dierenplaatjes ernaast en dan ´zoek de verschillen`. Midden in een les een klas binnenstormen met waterpistolen e.d. Zakken meel op deuren geplaatst en wachten tot iemand de deur opendoet....., folie op de wc´s zodat alles ´terugkaatst`.........
En ze hadden in de aula een spuitbus met strontlucht leegespoten ( )
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:18
Adrenaline
Adrenaline is offline
Toen mijn zus de examenstunt deed hadden ze de hele school omgetoverd tot een soort van sexpaleis.
Ze lieten de leraren naar de binnentuin komen, waar ze moesten gaan zitten en lieten toen strippers op en om ze heen dansen terwijl de hele school toekeek. Niks kapot verder, maar het heeft er wel bijna voor gezorgd dat de stunts afgeschaft zouden worden.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:50
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Nooddeuren afsluiten lijkt me niet zo'n slim plan... als de brandweer toevallig controleerd krijgt je school een fikse boete die waarschijnlijk op jullie verhaald gaat worden
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 18:17
Pla
Pla is offline
Citaat:
Vaal schreef op 01-05-2003 @ 12:50:
Nooddeuren afsluiten lijkt me niet zo'n slim plan... als de brandweer toevallig controleerd krijgt je school een fikse boete die waarschijnlijk op jullie verhaald gaat worden
Wilde ik ook zeggen, maar het is niet alleen oor de brandweer, zoiezo vind ik het gewoon een stom plan om de nooddeuren af te sluiten, stel nou dat er wat gebeurt?
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:12
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Bij LSD denk ik aan drugs..

Maar ik zou niet weten wat wij gaan doen, volgens mij niks.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:32
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
wij hebben alleen jaarlijxe examenstunt,

laatste schooldag=gewoon nixdoen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2003, 12:22
moizelf
Avatar van moizelf
moizelf is offline
wij gingen gewoon met examenklassen naar scheveningen was wel leuk maar niet exht n examenstunt!! de planning was eerst n hele hoop kippen in de aula los te laten zou wel heel erg grappig zijn geweest dat van die strippers vind ik ook n hilarisch idee ik zie het al helemaal voor me
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:36
dewie
Avatar van dewie
dewie is offline
onze examenstunt was echt lache , het thema was hel en hemel dus er waren allemaal duiveltjes/engeltjes/elfjes/demonen enz enz. er was een zwembad ,springkussen, en sumo-worstelpakken en optredens met dans en rappen en de leraren gingen een dansje doen en er was binnen gewoon hele harde muziek enzo ( de hel). 1 gang was helemaal vol met plastic bekertjes met water gezet en onze plantentuin die we in de school hebben was omgetoverd tot "het paradijs" en de kantine tot de hemel met schommels en helemaal wit en suikerspinnen. er zou ook nog een ballenbak komen en een harry de hengst maar Helaas Pindakaas ging dat niet door.
__________________
Blub
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2004 Wat wordt er zoal georganiseerd rondom jullie eind?
kleinedraak
87 15-05-2004 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.