Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 20:12
Verwijderd
hoi, ik vroeg het me gewoon ff af, aangezien ik zelf dus een boerendochter ben....
wat vinden jullie ervan om op een boerderij te wonen?!

voor mij: 99% zijn nadelen..maar voor die 1%, ik zou het voor geen goud willen missen nou ja, als ik er goud voor kreeg zou ik toch misschien wel gaan verhuizen
Advertentie
Oud 10-09-2003, 20:18
Verwijderd
helaas, khad graag op een boerderij willen wonen. mijn vader heeft wel op een grootte boerderij gewoont. ooit mocht ie het overnemen van mijn opa, dat heeft ie toen niet gedaan.

Tis wel ideaal hoor, al die ruimte enz. maarja, dan kan ik mijn ultra high breedband verbinding wel op mijn buik schrijven
Oud 10-09-2003, 20:25
Verwijderd
heheh ja idd, we hebben eindelijk, eindelijk, eindelijk ADSL, rara wat zegt mijn moeder tegen het vrouwtje van KPN aan de telefoon.. "ja we nemen de langzaamste soort wel" .. hehe ..geld hebben mijn ouders ook al niet
Mja, veel ruimte, dat wel.. ik kan schreeuwen wat ik wil, doe ik ook vaak
Oud 11-09-2003, 17:16
Verwijderd
Ja, ik

Ik ben zelf blij dat ik op een boerderij woon. Ik zou de ruimte echt niet kunnen missen (is ook de reden dat ik niet op kamers ben gegaan). Je kan gewoon lekker naar buiten als je wil en van buren heb ik ook geen last, want die wonen 200 meter verderop.
Je hebt wel het nadeel dat alles wat verder weg is, maar voor mij heeft het geen nadelen, behalve dan dat ik thuis mee moet werken, maar dat vind ik meestal niet erg. Vind het altijd wel wat bijzonders hebben, als je met z'n allen bezig ben tijdens de korenbouw en als iedereen meehelpt met aardappels rooien.

Van wat voor boerderij kom jij eigenlijk? Wij hebben thuis akkerbouw en zomerbloemen.
Oud 12-09-2003, 16:24
Verwijderd
haha ja in dat meehelpen herken ik me wel in
Mja, we hebben thuis koeien..melkvee dus..en wat akkerbouw maar dat is ook gewoon voedsel voor de koetjes

En ja echt ... bij mij dan in ieder geval, alles ligt tenminste op 5 kilometer afstand

Leuk om een lotgenoot gevonden te hebben
Oud 12-09-2003, 17:46
Verwijderd
mijn vriendin woont op een boerderij en ik báál er echt van dat mijn vader nooit een bedrijf begonnen is.

ik heb een periode gehad dat ik zei dat ik een boer zou trouwen
Oud 13-09-2003, 00:15
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Ik niet.
En ik mis het ook niet echt, op het platteland heb je meestal ook geen kabel oid.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Oud 13-09-2003, 09:58
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik heb in een boerderij gewoond. Wel lekker rustig, in een kleiner dorp.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 13-09-2003, 10:49
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
wij wonen niet op een echt boerenbedrijf maar dat is het lang geleden wel geweest, ik vind het heerlijk, lekker veel ruimte, als je wil kan je gewoon even gaan rennen en hier kan je ook luchtbalonnen kijken (hoe leuk )
En lekker de paardjes gewoon thuis dus als ik zin heb ga ik ze even een knuffel geven.
nee, ik zou het echt niet willen missen, het lijkt me helemaal niet zo leuk in een rijtjeshuis!, maar dat is dan mij mening hč...
__________________
*aangenaam......*
Oud 13-09-2003, 12:39
Wicked Witch
Avatar van Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Mijn vader is een boerenzoon, maar heeft de boerderij niet overgenomen. We wonen nu in de stad.
Oud 14-09-2003, 09:25
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
Citaat:
WooF schreef op 12-09-2003 @ 18:46:
mijn vriendin woont op een boerderij en ik báál er echt van dat mijn vader nooit een bedrijf begonnen is.

ik heb een periode gehad dat ik zei dat ik een boer zou trouwen
Mijn vriendje woont op een boerderij...jammer dat ie er zelf een hekel aan heeft
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Oud 14-09-2003, 11:34
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
ik!

het is lekker! rust, geen buren (na een halve kilometer de volgende boerderij!!),, alleen wel ver van de bushalte en zo, maar ja. het is wel heerlijk rustig! en ik zou het niet willen missen...
__________________
Boe.
Oud 14-09-2003, 18:13
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Ik heb altijd in de stad gewoond, en zou nu best wel in een boerderij willen wonen (kleintje zo met een paar kippen en geitjes ofzo). Lijkt me prachtig, alleen zou ik absoluut niet ergens in een veld willen staan, waar je op de fiets een kopje suiker moet lenen bij de buren. Liever een klein dorpje.
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 25-05-2005, 20:21
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
per piacere schreef op 10-09-2003 @ 21:12 :
hoi, ik vroeg het me gewoon ff af, aangezien ik zelf dus een boerendochter ben....
wat vinden jullie ervan om op een boerderij te wonen?!

voor mij: 99% zijn nadelen..maar voor die 1%, ik zou het voor geen goud willen missen nou ja, als ik er goud voor kreeg zou ik toch misschien wel gaan verhuizen
woon in de groote stomme stad zou t vet cool vinden , maar je hebt in de stad ook vast zn dingen zoals niet mijlenver moeten fietsen voor 1 zakje chips maar kwa dieren is het veel vetter
Oud 25-05-2005, 20:38
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
maak de topics vooral nog ouder
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie autisme
xtessxa
2 08-12-2016 07:56
Verhalen & Gedichten Verhaal voor geschiedenis
Mirruh
1 22-03-2005 21:00
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Liefde & Relatie wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker
devilcat
327 24-10-2003 08:33
Verhalen & Gedichten de geurpsychose deel 3 ;)
edgaar5000
0 26-03-2003 12:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.