Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 18:34
lieve
lieve is offline
Hey,

m'n beste vriendin heeft sinds kort een vriend! Ik ken hem en zijn vrienden al wat langer, maar ik ken ze niet fantastisch goed!
Nu ik weet dat die jongens enkel denken(*in het weekend*) aan VOETBAL, bier en fuiven! Tijdens de week is het serieus werken voor het school daar niet van ,maar in het weekend, laten ze zich gewoon serieus gaan!En kijken ze niet om naar een pint meer of minder!

M'n vriendin kan er niet goed tegen dat hij steeds zo drinkt! Omdat ze heeft slechte ervaringen met *biercomsumeerders*(om het mooi te zeggen)! Haar vader giet ze ook graag binnen en haar moeder zit dan met de gebakken peren! En ze wil niet eindigen zoals haar moeder! Ok het is niet plezant om steeds zo een vader thuis rond te hebben lopen!(ik kan meespreken uit ervaring,maar heb geluk dat hij gestopt is--> gezond verstand komt met de jaren?? )
Ze loopt nogal hard van stapel naar mijn mening! Ze was een paar dagen geleden van plan het uit te maken voor dat drinken! Maar ik vond dat het iets normaal was voor ne gast van 18à19 jaar, dat die daaraan denk(voetbal,bier en fuiven)! Het is nu niet dat die een heel weekend ZAT rondloopt, maar vrijdag- en zaterdagavond kijken ze eens graag diep in het glas! Maar overdag zijn ze nuchter!
Als ze het een probleem vind moet ze er met hem over praten, en niet zonder reden hun relatie willen beëindigen!

Maar ik zou het in die mate wel kunnen verdragen dat mijn vriend vrijdag- en zaterdagavond eens een pintje drinkt! Ik zou eerder niet tegen diene voetbal kunnen, die mannen spelen match elke zaterdag en zondag EN zaterdagavond gaan ze nog naar een andere match kijken! Pff.. daar zou ik nu zot van worden!

Graag jullie mening hierover!
Groetjes Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2002, 18:41
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Hey !! Ik denk dat je vriendin gewoon elke keer zou mee moeten gaan en dat hij dat zou moeten accepteren !!
en dat je een beetje op let hoeveel hij drinkt en als hij teveel drinkt er van wat zegge .. of zij drinkt het op
Maar zorg ervoor dat er niks met hem gebeurd zorg goed voor hem en als hij echt een alcohol probleem heeft zorg er voor dat hij geholpen word !!
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:55
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
best!
irritant!
die!
uitroeptekens!

sorry ik ben niet erg aardige


maar wat je vriendin het best kan doen: praten
ze moet die jongen vertellen dat ze het niet leuk vind dat hij zoveel drinkt, en hoe het zit met haar vader...

het lijkt me erg ongezond om het daarom uit te maken, als je egt om hem geeft...
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 02:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef:
best!
irritant!
die!
uitroeptekens!

sorry ik ben niet erg aardige


maar wat je vriendin het best kan doen: praten
ze moet die jongen vertellen dat ze het niet leuk vind dat hij zoveel drinkt, en hoe het zit met haar vader...

het lijkt me erg ongezond om het daarom uit te maken, als je egt om hem geeft...
BeSt IrRiTaNt DaT BrEeZaHtAaLtJe in je nickname

ik zou ook zeggen: praten is de oplossing, als hij 't niet voor haar overheeft om te minderen nadat zij haar ervaringen met drankmisbruik vertelt, tja...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:20
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
gewoon niet zow zeiken.. laat die jongen tog lekker genieten in ut weekend..

pfff btje gaar zown vriendin.. kmoet er niet aan denken als mijn vriend zou lopen zieken dat ik niet mag blowen of drinken ofzow..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:45
Verwijderd
Citaat:
mood indigow schreef:
gewoon niet zow zeiken.. laat die jongen tog lekker genieten in ut weekend..

pfff btje gaar zown vriendin.. kmoet er niet aan denken als mijn vriend zou lopen zieken dat ik niet mag blowen of drinken ofzow..
Pfff als je is goed lees meisje of ben je nu ook weer stonded.
Ze gaat het heus niet verbieden maar een beetje met mate zou wel goed zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:22
dieselgirl17
dieselgirl17 is offline
mijn vriend is 19 en drinkt zich ook helemaal lam in het weekend, en ik erger me daar onwijs aan! want ik heb ook niet echt leuke ervaringen met dronken mannen.
maar natuurlijk begrijp ik van hem dat hij in het weekend wil feesten enzo, vooral op die leeftijd. maar ik irriteerde me er echt dood aan.
ik ben er dan ook met hem over gaan praten, nu hebben we afgesproken dat we om de week met elkaar uitgaan, en dat hij dan minder drinkt als ik samen met hem ben.
niet dat ik hier echt blij mee ben, dat het zo nu moet gaan. maar ja, het is niet anders.
en eigelijk werkt het best en irriteer ik me minder aan hem.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:42
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
BeSt IrRiTaNt DaT BrEeZaHtAaLtJe in je nickname
heejheej...je HOEFT het niet te lezen hoor

en ga nou nie zeggen dat ik dat van haar ook gewoon NIET kan lezen, want dan kan ik ook zo moeilijk reageren he...

back at ya
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 18:19
lieve
lieve is offline
Het is helemaal niet dat hij LAM is, door het drinken! Maar zoals wij het zeggen behoorlijk "scheef"!
Hij weet steeds nog wat hij den dag daarvoor gedaan heeft! Hij is volgens mij nog steeds geen alcoholist!!

Maar ze hebben een deal kunnen sluiten!
Hij mindert/stopt met drinken(ik weet het niet meer juist), en zij stopt met roken!

En ik moet zeggen dat die best wel goed is! Hoewel hij drinkt als hij bij zijn vrienden is, en zij rookt als ze bij mij is of bij andere vrienden!
Naargelang we gemeenschappelijke vrienden hebben,kom ik het steeds van beide te weten! Van haar natuurlijk, want ze is tenslotte m'n beste vriendin!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef:
heejheej...je HOEFT het niet te lezen hoor

en ga nou nie zeggen dat ik dat van haar ook gewoon NIET kan lezen, want dan kan ik ook zo moeilijk reageren he...

back at ya

Vanwaar die rolleyes?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:07
tacidvs
tacidvs is offline
Wat is er feestig aan dronken zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:19
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
weet je, ik kan helemaal inkomen in wat je zegt. maar ik denk dat uw vriendin zo reageert omdat ze ziet hoe het er bij haar nu aan toe gaat. ik begrijp dat ze het dan wil uitmaken met hem. niet omdat ze niet graag heeft dat hij drinkt, maar wel uit angst. ik zou zeggen: vertel tegen je vriendin dat ze er met hem moet over praten! als hij haar écht graag ziet, zal hij hier rekening mee houden... succes!
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:26
Fallen396
Fallen396 is offline
Ik weet één ding, en da is da jongens nie alleen aan die 3 dingen denken......if ya get what i mean . En wat betreft het voetbal....zou je niet eens meegaan? Al die benen van die mannen ? TIS TE HOPEN DAT HET ITALIAANS VOETBAL IS
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 10:21
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Vanwaar die rolleyes?
omdat hij ook naam mij rolleyede

__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 11:53
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Pfff als je is goed lees meisje of ben je nu ook weer stonded.
Ze gaat het heus niet verbieden maar een beetje met mate zou wel goed zijn.
zei ik dat dan?
en waar slaat dat op dat weer stoned zou zijn. hoezow vooroordelen!
het lijkt mij gewoon strontirritant als mijn vriend zou lopen zeiken dat ik teveel drink ofzow in ut weekend.. daar is ut weekend voor!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Minecraft
erkro1
388 09-08-2012 08:55
Vrije tijd KNVB beker 2007-2008.
RHCP_NAC
86 19-03-2008 16:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schietpartij in Haagse school / steekpartij school Amsterdam
Verwijderd
254 31-01-2004 14:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Panorama zet aan tot massahysterie en rassenhaat
Woodstock
87 28-01-2004 21:34
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.