Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2003, 13:11
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
komend weekend is wild card weekend:

Saturday, Jan. 3
Tennessee at Baltimore, 4:30 pm
Dallas at Carolina, 8:00 pm

Sunday, Jan. 4
Seattle at Green Bay, 1:00 pm
Denver at Indianapolis, 4:30 pm


de andere teams in de playoffs met een first-round bye zijn:
AFC: New England, Kansas City
NFC: Philadelphia, St. Louis


wat betreft superbowlvoorspellingen.. ik zie New England er sowieso komen.. zij zijn gewoon het beste team op dit moment.. maar ze krijgen het vast moeilijk met de Colts..

in de NFC.. tsja.. de Eagles of de Rams.. ik hoop de Rams.. de Rams waren duidelijk favoriet geweest als ze hadden gewonnen van de Lions en dus homefield advantage hadden gehad.. dus dan kies ik toch voor de Eagles..
Superbowl: New England vs Philadelphia
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2003, 14:34
L1
Avatar van L1
L1 is offline
New England is topfavoriet. Ze hebben een superteam met een geweldige defense, een geweldige qb (Tom Brady), maar zonder een een goeie running back. Dat zou voor hun het verschil kunnen zijn of ze de Superbowl halen. Toch denk ik dat ze door in de Afc finale de Chiefs te verslaan. Die hebben wel een hele goeie running back (Priest Holmes)

In de NFC zijn verschillende kanshebbers. De Packers zijn voor mij favoriet. Zij hebben een goeie defense, qb en een goeie running back en ze zijn na vorig jaar gebrand op een goed resultaat in de play-offs. ik hoop niet dat de Rams ver gaan komen want die hebben dit seizoen te vaak nipt gewonnen. NFL.com had eens een mooie kop: They are the best in winning ugly. Eagles zullen denk ik weer net te kort komen, net als de vorige jaren.

superbowl: New England - Green Bay

tip: let ook op de Ravens met Jamal Lewis
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 14:37
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik las trouwens net in de spits dat elke week op zondag een samenvatting van 3 kwartier te zien zal zijn van een wedstrijd uit de play-offs op RTL 5. De superbowl is 1 februari ook live op RTL 5
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 15:20
hardhitter
hardhitter is offline
AANSTAANDE ZONDAG KWART OVER 1 (13.15 h) RTL 5, KIJKEN! t wordt echt vet..

New England... ja goed team gewoon, maken volgens mij een zeer goeie kans, zijn gewoon een heel degelijk team maar ik kan er niet echt grote namen uit noemen behalve hun QB natuurlijk.

St. Louis heeft een beestachtige Offense met Marshall Faulk, Bruce en Holt. + ze hebben goeie Cornerbacks en Safeties... (passverdedigers voor de mensen die t niet weten)

Baltimore lijkt me een goed team onder andere door de twee Lewis-sen (Linebacker en Runningback)

de Eagles doen het laatste tijd ook goed, ik ben zeer beniewd


dit zijn mijn vier favorieten, ik ben echt blij dat ze de Playoffs gaan uitzenden, nou nog hopen dat ze er btje reclame voor maken zodat er veel mensen kijken!
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 15:31
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 30-12-2003 @ 16:20:
AANSTAANDE ZONDAG KWART OVER 1 (13.15 h) RTL 5, KIJKEN! t wordt echt vet..

New England... ja goed team gewoon, maken volgens mij een zeer goeie kans, zijn gewoon een heel degelijk team maar ik kan er niet echt grote namen uit noemen behalve hun QB natuurlijk.

St. Louis heeft een beestachtige Offense met Marshall Faulk, Bruce en Holt. + ze hebben goeie Cornerbacks en Safeties... (passverdedigers voor de mensen die t niet weten)

Baltimore lijkt me een goed team onder andere door de twee Lewis-sen (Linebacker en Runningback)

de Eagles doen het laatste tijd ook goed, ik ben zeer beniewd


dit zijn mijn vier favorieten, ik ben echt blij dat ze de Playoffs gaan uitzenden, nou nog hopen dat ze er btje reclame voor maken zodat er veel mensen kijken!
ja, idd. Je vergeet denk ik de Chiefs. Die waren tot week 9 ongeslagen. Met Priest Holmes . Ik denk dat Baltimore een té zwakke qb heeft om het heel ver te schoppen. Het is natuurlijk altijd uitkijken met de Lewissen, maar als er dan toch een verrassing komt zijn het de Ravens. Het is idd zo dat de Patriots alleen Tom Brady als grote naam hebben, maar ze hebben ook Bruschi, Ty Law en Adam Viatieri. Dat zijn ook mannen met een grote naam in de NFL. Maar ik ben het met je eens dat ze als team de beste zijn.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 16:36
hardhitter
hardhitter is offline
ja... de chiefs heb ik er bewust uitgelaten. Ze begonnen dit seizoen als koningen maar de afgelopen weken hebben ze toch wel wat laten liggen.
de patriots en eagles hebben juist de laatste helft van het seizoen laten zien dat ze goed bezig zijn.

Ik weet niet wie voor de Rams de grote wedstrijden gaat spelen, kwa QB: Bulger of Warner, Bulger gooit dit seizoen aardig wat interceptions, 2 weken terug stond hij geloof ik op 20 TD en 20 interc. anders maken zij ook wel een leuke kans...

Baltimore... tja paar jaar geleden stonden ze ook in de superbowl... (hebben ze die nou gewonnen van de Giants? volgens mij wel) is zeker een lekker team. ben zeer benieuwd en heb zin in de uitzendingen.
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 16:46
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Citaat:
L1 schreef op 30-12-2003 @ 16:31:
ja, idd. Je vergeet denk ik de Chiefs. Die waren tot week 9 ongeslagen. Met Priest Holmes
ook gezien hoe kwetsbaar de Chiefs tegen de run waren tegen de Vikings en de Broncos?? als ze een Clint Portis of Jamal Lewis tegenkomen wordt het lastig..


Citaat:
L1 schreef op 30-12-2003 @ 15:34:
ik hoop niet dat de Rams ver gaan komen want die hebben dit seizoen te vaak nipt gewonnen. NFL.com had eens een mooie kop: They are the best in winning ugly.
dat is ook een kwaliteit bovendien hebben ze een groot deel van het seizoen Faulk moeten missen.. toen hij terug kwam ging het al een stuk beter..
echte twijfels heb ik alleen over Bulger.. hij heeft een goed seizoen gespeeld, beetje veel interceptions, maar hij heeft wedstrijden naar zich toe getrokken.. nu moet hij zich bewijzen in de playoffs..
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 16:52
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Citaat:
L1 schreef op 30-12-2003 @ 15:34:
De Packers zijn voor mij favoriet. Zij hebben een goeie defense, qb en een goeie running back en ze zijn na vorig jaar gebrand op een goed resultaat in de play-offs.
als Favre zo speelt als tegen de Raiders wordt het wel wat met de Packers.. maar de Raiders zijn ook een van de zwakste ploegen dit jaar (na vorig jaar in de superbowl te hebben gestaan )
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 13:35
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Raiders vielen dit jaar idd zwaar tegen. Kwam ook omdat rich Gannon al snel geblesseerd raakte. Ze moesten het met een mindere qb. Favre was toen geweldig. Het was de week nadat zijn vader overleden was.

Wat ook zal meetellen is het feit dat New England thisvoordeel heeft. Wie Boston een beetje kent weet dat het daar 's winters kan donderen van de sneeuw. Dan zijn de Patriots op hun best. Green Bay alleen in de eerste wedstrijd thuis. Scheelt toch. Packers in de kou op Lambeau Field is moeilijk te verslaan.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 14:03
hardhitter
hardhitter is offline
wel gezellig hierzo met zn drietjes

ja zeker dat thuisvoordeel echt belangrijk is! en idd zoals L1 al zegt als het 'bij jou thuis' zo'n rotweer is.
was zeker knap van Favre dat ie zo speelde na zn vader... maarja hij is natuurlijk niet voor niets een legende.

Ik hoop dat de Ravens en Rams ver komen, vind ik leuke teams om naar te kijken. maarja je weet t nooit in de nfl, dus we zien t zondag wel..
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 14:08
L1
Avatar van L1
L1 is offline
eindelijk es een paar 'kenners'. De rest weet er geen nix van
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 17:38
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
haha.. volgens mij zijn er nog wel een paar meer forummers die er 'verstand' van hebben.. Kirk22 (?) is de enige die me is bijgebleven..

als het nou wat meer op tv kwam, zouden er vast meer 'kenners' zijn.. op de admirals site zit ook een forum.. als je meer 'kenners' zoekt..
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 08:16
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 30-12-2003 @ 11:36:
Baltimore... tja paar jaar geleden stonden ze ook in de superbowl... (hebben ze die nou gewonnen van de Giants? volgens mij wel) is zeker een lekker team. ben zeer benieuwd en heb zin in de uitzendingen.
Jaja, die hebben ze idd. gewonnen!
Hup Baltimore Ravens Hup

(=fan van Ravens )
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:23
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
De Baltimore Nevermores zie ik niet ver komen. Ik denk dat de Titans dat winnen als hij het van die verdediging wint.

De Packers zijn met een aardige run bezig en zien er goed uit de laatste tijd. En ik zie Marc Bulger (Rams) niet winnen in Philadelphia.

NE en KC komen ver. Priest Holmes heeft 15 wedstrijden super en 1 wedstrijd ok gespeeld.

Denver - Indi word kicke. Maar ik denk dat de Colts nu wel eens ver komen in de play offs.

Colts - Eagles in de Super Bowl denk ik.

Kijken jullie niet ergens in een cafe dan ofzo?
__________________
You're either very brave or very stupid.

Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 23:25.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 16:46
hardhitter
hardhitter is offline
ja ga denk met gasten van mn club kijken, zondag wel in mn eentje...
superbowl hoor je eigenlijk niet alleen te kijken, is veel vetter in cafe ofzo
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 19:47
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
ik ken helaas geen mensen uit de buurt die ook het american football volgen.. en de cafés hier in de buurt zijn ook niet zo nfl-minded.. dus dat wordt de superbowl met m'n broertje kijken!
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:29
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik woon al helemaal tussen Football analfabeten dus ik kan al helemaal in me eentje kijken. Paar biertjes erbij en chips en andere troep
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 00:38
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Titans winnen met 20-17 van de Ravens! Een moeizamere overwinning dan was verwacht..
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2004, 13:08
hardhitter
hardhitter is offline
Mooi dat opstootje tussen de twee helden... Ray Lewis en Eddie George

wel mooie wedstrijd om te zien, de samenvatting in elk geval wel! op naar volgende week

en ik weet niet waar jullie wonen maar als er in jullie stad een club is zullen er zeker mensen van die club gaan kijken en misschien wel in een cafe, ze zullen je daar van harte welkom heten. maarja is wel weer boel gezeik, eerst keek ik t ook lekker op de bank.
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 14:05
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 04-01-2004 @ 14:08:
Mooi dat opstootje tussen de twee helden... Ray Lewis en Eddie George

wel mooie wedstrijd om te zien, de samenvatting in elk geval wel! op naar volgende week

en ik weet niet waar jullie wonen maar als er in jullie stad een club is zullen er zeker mensen van die club gaan kijken en misschien wel in een cafe, ze zullen je daar van harte welkom heten. maarja is wel weer boel gezeik, eerst keek ik t ook lekker op de bank.
Urk is vrij afgezonderd en ik moet de dag erop weer naar school toe. Ik heb dan zelfs de laatste tentamendag

Goeie overwinning van de Titans. Ravens vielen tegen, vooral de running game. Kwam ook door de Defense van Tennesee. Op naar volgende week. Tennesee tegen de Chiefs of tegen de Patriots. Dat kan een hele leuke wedstrijd worden
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:11
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Titans - Patriots
Panthers - Rams

Packers - Eagles
Colts - Chiefs

leuke wedstrijden. Dit zijn de beste 8 teams dit seizoen . Vooral de wedstrijd Titans - Patriots In Gilette Stadium kan een klassieker worden
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:41
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Titans - Patriots
hmm.. lastig.. maar ik heb de Patriots heel hoog zitten.. en ik ga er niet vanuit dat McNair en George helemaal hersteld zijn komend weekend.. dus de Patriots gaan dit winnen!

Panthers - Rams
de Rams! ze zijn thuis al heel lang ongeslagen.. en ik denk dat de Rams gewoon een sterker team hebben..


Packers - Eagles
ik geloof wel in een sprookje! de Packers gaan naar de Superbowl (daar gaat mijn superbowlvoorspelling trouwens wel..) ..de Eagles zijn (geloof ik) ook niet zo sterk tegen de run.. de Packers met Ahman Green moeten daarvan kunnen profiteren.. het zal in ieder geval een spannende wedstrijd worden!

Colts - Chiefs
als Manning weer zo presteert als tegen de Broncos lijkt dit me duidelijk.. maar eerlijk gezegd weet ik het zo net nog niet.. ok de Chiefs hebben de laatste paar wedstrijden minder gespeeld dan in het begin van het seizoen.. maar ik zie ze tot op het bot gemotiveerd wel in de buurt van een overwinning komen tegen Indianapolis.. Priest Holmes in je team hebben is nooit verkeerd ..maar uiteindelijk denk ik toch dat de Colts het winnen.. Manning is
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:29
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik ga ver met je mee, maar ik denk toch dat de Chiefs winnen van de Colts. Het zijn beide erg aanvallende teams, maar ik gok toch op de Chiefs met Priest Holmes
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:41
hardhitter
hardhitter is offline
Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft de Rams, de overwinning van Carolina tegen Dalles liegt er niet om 29- 10. ik hoop dat de rams ze in bedwang kunnen houden... met Rickey Proehl (oud Rams speler) en Stephan Davis (!) gasten zijn redelijk dodelijk, en de defense is ook goed.

maarja t blijft allemaal gissen natuurlijk
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 08:26
Markiex
Markiex is offline
Jammer van de Ravens, wel aardige pot.
Mooie kick van de titans helaas...
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2004, 10:21
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Titans - Patriots
De Titans vs de #1 run van de NFL -> wie is Jamal Lewis?
De Titans vs 'de beste LB vd NFL' -> wie is Ray Lewis?

Maar oppeens zijn daar de Pats, die wel een gameplan hebben. (de #1 run van de NFL -de Ravens- callden maar 16 runs)
De Pats zijn beter denk ik.

Panthers - Rams
De Rams zijn zo overtuigend bezig dat ik ze thuis niet zie verliezen van de Panthers.
Dit zou te doen moeten zijn, hoewel de overwinning van de Panther op de Cryboys overtuigend was.

Packers - Eagles
ik geloof niet dat de Hawks uitschakelen nou garant staat voor een Super Bowl.
De Pack gaat het lastig krijgen, maar de run zal op gang komen, Favre mag gaan gooien en McNabb gaat onder druk komen zonder Westbrook achter hem.
Als McNabb niet perfect speelt, wint de Pack.

Colts - Chiefs

In KC is het allemaal anders, want ik schat KC een stuk hoger in dan de nerds uit Denver (die play dat Harrison niet down word gemaakt. )
Manning is maaar dit word wel moeilijk voor hem. KC gaat namelijk wel tegenstand bieden, in tegenstelling tot de Broncos.
Ik denk aan de ene kant voor de Colts omdat die momentum hebben, maar ze spelen uit en tegen KC.
Ik denk de Chiefs. [/B]
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 18:58
hardhitter
hardhitter is offline
tering wat een wedstrijd (vanmiddag uitgezonden), zo zonde van die fieldgoal van Wilkins net te kort.
Ik had het de rams zeer gegund maarja als je 3 x (of meer) in de redzone staat en je vertikt het een TD te scoren roep je het een beetje over jezelf af... natuurlijk moet je credit geven voor de goeie Defense van de Panthers, Faulk heeft niet lekker op gang kunnen komen en das wel knap van ze.

wat vonden jullie van Bulger? vinden jullie dat ie na zn 2e (of 3e) Interception gewisseld had moeten worden? ik vond zn optreden van vandaag zwaar beneden pijl maar ja mike martz had niet echt andere keus, Warner gooit laatste tijd ook als een dwijl maar hij heeft vaker in dit soort situaties gespeelt. Ik denk dat ik Warner een kansje had gegeven...
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:27
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 11-01-2004 @ 19:58:
tering wat een wedstrijd (vanmiddag uitgezonden), zo zonde van die fieldgoal van Wilkins net te kort.
Ik had het de rams zeer gegund maarja als je 3 x (of meer) in de redzone staat en je vertikt het een TD te scoren roep je het een beetje over jezelf af... natuurlijk moet je credit geven voor de goeie Defense van de Panthers, Faulk heeft niet lekker op gang kunnen komen en das wel knap van ze.

wat vonden jullie van Bulger? vinden jullie dat ie na zn 2e (of 3e) Interception gewisseld had moeten worden? ik vond zn optreden van vandaag zwaar beneden pijl maar ja mike martz had niet echt andere keus, Warner gooit laatste tijd ook als een dwijl maar hij heeft vaker in dit soort situaties gespeelt. Ik denk dat ik Warner een kansje had gegeven...
dit was echt een klassieker. Wát een wedstrijd. De defense van de Panthers was zeer goed op dreef. Julius Peppers, Mike Minter, Dan Morgan, Mike Rucker en Terry Cousin zijn erg goed. Ik vond de Rams en vooral Marc Bulger erg tegenvallen. ik heb ff zijn cijfers bekeken. 27/46 voor 332 yards en 3 interceptions. Ik kan het wel begrijpen hem niet te wisselen. Hij heeft dat team toch naar de play-offs gegooit dus dan moet je wel een beetje vertrouwen hebben.

kijken wat het vanavond wordt. Ik hoop op de Packers
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:21
L1
Avatar van L1
L1 is offline
jammer van de Packers. Eagles ook heel goed team. Ik gun het ze wel. Ik hoop dat ze nu wel de superbowl halen.

carolina @ Philadelphia
Indianapolis @ New England

dat kunnen 2 mooie wedstrijden worden. Vooral die laatste



een poll op superbowl.com
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:30
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
De Rams kunnen ook wel winnen als ze 2 INTs gooien, want ze zetten er big plays tegenover, maar die maakten ze deze wedstrijd niet. (Holt die een TD pass laat vallen)

Verder waren het de Panthers die dat afdwongen natuurlijk, maar gedropte passes komen door slecht spel van de offense.

Jammer dat GB eruit ligt. Ze speelden goed, Favre af en toe wat wonderbaarlijk rare passes, maar verder goed. McNabb was weer de running threat waar de Packers maar laat een antwoord op hadden. Mooi om te zien dat ze een 'spy' op het veld hadden in de 2e helft om McNabb te stoppen.

Nu Colts @ Patriots in de AFC Finale en Panthers @ Eagles in de NFC Finale.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 14:54
hardhitter
hardhitter is offline
eehm wat is een 'spy' ??
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 16:00
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 14-01-2004 @ 15:54:
eehm wat is een 'spy' ??
ik denk iemand die alleen op de qb let zodat hij niet aan de loop gaat.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:20
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
een 'spy' is een speler (een snelle LB bijv) die op passing downs de QB spiegelt, shadowd.

Dit is alleen bij QBs als Vick, McNabb, Garcia of Culpepper. Van Manning hoef je niet te verwachten dat hij gaat rennen.

Als het er naar uit ziet dat het run is, spy je niet - de bal gaat immers naar de RB. Bij 3e en 1 verwacht je 'run' dus spy je niet. Bij 3e en 12 verwacht je 'pass' en spy je wel.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:45
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Ice Bowl II in Boston: New England - Indianapolis bij een tempratuur van -20 lijkt waarschijnlijk. Er zijn daar nu ook hele lage tempraturen gemeten. dit lijkt me ook geen voordeel voor New England. Ze zijn kouw gewend, maar dit . Toch geef ik hun de beste papieren
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 23:59
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
L1 schreef op 16-01-2004 @ 16:45:
Ice Bowl II in Boston: New England - Indianapolis bij een tempratuur van -20 lijkt waarschijnlijk. Er zijn daar nu ook hele lage tempraturen gemeten. dit lijkt me ook geen voordeel voor New England. Ze zijn kouw gewend, maar dit . Toch geef ik hun de beste papieren
ja, dit zijn misschien wel de 2 beste teams in de NFL op het moment.
Indy is bijna perfect op offense in de play offs en New England lijkt ook onverslaanbaar door de sterke en stugge defense en de offense die weinig fouten maakt.

Vanderjagt (Colts) heeft nog geen FG gemist dit seizoen (44 stuks op rij, een record) en moet nu misschien in de vrieskou van New England de beslissende treffer gaan maken. Dus hij is zo goed dat hij hem maakt, of de kansen en het weer zijn nu zo tegen hem dat hij hem mist.

Verder heeft New England bijna de beste defense vd league en Indianapolis de bijna beste offense.

Eagles - Panthers word ook leuk. Jake Delhomme (backup van Warner in Amsterdam) is een klassieke QB die in 1 seizoen van invaller zich omhoog speelt tot Super Bowl kandidaat.
McNabb gaat voor de 3e keer op rij proberen de Super Bowl te halen met de Eagles.

Ik denk dat we New England Patriots - Carolina Panthers in Super Bowl XXXVIII zien.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 11:04
L1
Avatar van L1
L1 is offline
als het op kicken aankomt geef ik ze allebei even goede papieren. Adam Vinatieri weet wat het is om te kicken in sneeuw en kouw. het feit dat Indianapolis in een dome speelt zou een nadeel kunnen zijn. Helemaal voor Mike Vanderjagt. kicken in een dome is toch anders. ik geloof niet in het sprookje van Carolina. Ik ga voor de Eagles. Die laten zich geen 3e keer piepelen

superbowl 38: New England - Philadelphia
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2004, 11:43
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Superbowl XXXVIII: Carolina Panthers vs New England Patriots

Citaat:
L1 schreef op 18-01-2004 @ 12:04:
ik geloof niet in het sprookje van Carolina. Ik ga voor de Eagles. Die laten zich geen 3e keer piepelen
hehe.. blijkbaar dus wel!
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:23
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Point of View schreef op 19-01-2004 @ 12:43:
Superbowl XXXVIII: Carolina Panthers vs New England Patriots

lastig

Ze steunen beide op een harde en goeie verdediging. De panthers hebben een betere runningback, maar de Pats een betere quarterback.

Kan leuk worden.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:21
L1
Avatar van L1
L1 is offline
kan echt leuk worden , had niet verwacht dat Phillie zo hard op hun bek zouden gaan. Ze waren trouwens al heel goed weg gekomen tegen Green Bay. Leuk voor Delhomme, stond leuk verhaaltje op de site van de Panthers over Delhomme. ook over zijn tijd in Amsterdam. ik zoek de link wel ff op.
__________________
No intensity, no victory

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 19:37
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
wat betreft de superbowl voorzie ik een redelijk makkelijke overwinning voor New England.. als de beste offence van de NFL door de Patriots zo wordt afgestopt zie ik weinig kans voor de Panthers.. dan denk ik dat de NE offence het makkelijker krijgt tegen de Carolina defence..

maar hopelijk heb ik het mis en wordt het overtime
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:04
L1
Avatar van L1
L1 is offline
nee joh, geen overtime, doe mij maar een scenario net als 2 jaar geleden. Laatste seconde fieldgoal van 35 yards met een verschil van 2 punten. als hij scoort is hij de held, mist is hij de slemiel
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 11:14
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
L1 schreef op 19-01-2004 @ 21:04:
nee joh, geen overtime, doe mij maar een scenario net als 2 jaar geleden. Laatste seconde fieldgoal van 35 yards met een verschil van 2 punten. als hij scoort is hij de held, mist is hij de slemiel
doe maar een 90 yards 2-minute touchdown drive van Brady of Delhomme.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:42
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ff de forummers die kijken vermelden

L1
Ketjing
Kirk
Hardhitter
Point of view

als je ook gaat kijken, vermeld het ff
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:42
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Programma:
RTL sport: American Football - Super Bowl XXXVIII

Zender:
RTL 5

Tijdstip:
01-02-2004
23:55 - 04:30

Commentaar:
Hubert Bedford

Inhoud:
Verslag van de Super Bowl-wedstrijd, die in het Reliant Stadium in het Texaanse Houston voor de 38ste maal wordt gespeeld


Er gaan toch wel meer dan vijf mensen kijken??
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
om 22.55 is er volgens mij ook al een voorprogramma
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 22:34
L1
Avatar van L1
L1 is offline
dat is volgens mij de herhaling van 's middags
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 22:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
L1 schreef op 30-01-2004 @ 23:34:
dat is volgens mij de herhaling van 's middags
mooi want ik kan het smiddags niet zien
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 02:00
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 30-01-2004 @ 22:43:
om 22.55 is er volgens mij ook al een voorprogramma
hmm ja

Programma:
American Football: Road to the Super Bowl

Zender:
RTL 5

Tijdstip:
1-2-2004
14:20-15:25 en
22:55-23:55

Inhoud:
Vooruitblik op Super Bowl XXXVIII, die later vanavond live en exclusief wordt uitgezonden. De twee teams die het in de grote finale van het NFL American football tegen elkaar opnemen, worden geportretteerd aan de hand van hun hoogtepunten van het afgelopen seizoen
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 00:12
L1
Avatar van L1
L1 is offline
supersunday is onderweg
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 13:55
timmeh
Avatar van timmeh
timmeh is offline
almost party time \o/
__________________
-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Americanfootball Amsterdam Admirals minstens één jaar gered
Tofke_H
30 20-11-2003 17:15
Vrije tijd Bruce Matthews met pensioen
Kirk22
0 25-07-2002 19:14
Vrije tijd Anderlecht wint de topper tegen Club Brugge
- Praga Khan -
17 24-12-2001 11:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.