Advertentie | |
|
26-01-2011, 16:50 | ||
Citaat:
Mijn oma schrijft limericks, dus ik vind limericks iets voor oma's
15-04-2011, 21:01 | |
Nou, nog maar eens hier dan
Er was eens een rijk onzeker meisje, Die ging op een heel klein reisje, Maar och, geen TomTom, Dus keerde ze weer om, Terug naar haar kleine paleisje. EDIT1: Er was eens een kip uit Kiene, Die vol zat met cafeïne, Hij rende hyper rond, Kreeg ruzie met de hond, Eindigde zo in de slachtmachine. EDIT2: Er was eens een man uit Eden Die dacht dat de strijd was gestreden Maar de hond, niet verdoofd Bijtte hem in zijn hoofd Zo aan een pijnlijke dood overleden Laatst gewijzigd op 16-04-2011 om 13:11. |
Advertentie |
|
12-06-2012, 22:19 | |
Er was eens een meisje uit Zwolle
die kon verschrikkelijk goed hollen behalve één keer toen vroeg een meneer 'Schat, is je tampon opgezwollen?'
13-06-2012, 15:38 | |
Okee jongens, mijn eerste limerick ooit. Ik hoop dat hij goed is
Er was eens een kip uit Nijmegen En die kwam net haar kuiken tegen "Hoi" zei het kuiken "Mag ik hier duiken?" "Als je je dan nog kan bewegen.…"
13-06-2012, 18:55 | ||
Citaat:
Een kip zit in een megastal. Daar komt ze haar kuiken tegen en die wil van de stok tussen alle andere kippen springen. Te vergezocht Hier is nog een poging: Er was eens een dichter uit Aken Hij wilde graag een sonnet maken Maar kon hij rijmen, Wis hij 't geheim en Kon hij wel uit zijn ... geraken? Weer zit ik met die laatste regel. Het is niet voor niets dat ik nog nooit een limerick heb geschreven. Ik ben gewoon niet zo goed in een grappige clou bedenken
13-06-2012, 19:30 | |
Bij mij werkt het ook veel beter als ik eerst een clou heb. Ik loop daar ook altijd vast! In dit geval zou ik trouwens denken dat de clou zou kunnen zijn dat-ie perongeluk een limmerick heeft geschreven. Maar ik weet even niet hoe ik dat dan weer zou moeten rijmen op Aken!
13-06-2012, 19:45 | |
Ik weet 't! Bedankt voor de tip!
Er was eens een dichter uit Aken Hij wilde graag een sonnet maken Maar kon hij rijmen, Wis hij 't geheim en ... Was hij een limerick aan het maken?!
Laatst gewijzigd op 13-06-2012 om 20:07. |
12-01-2019, 22:40 | |
Er was eens een jongen uit Loenen
Die zat met zn meisje te zoenen Hij vroeg: Vind je het fijn? Nee, het doet pijn Want je staat al een uur op mijn schoenen
14-01-2019, 22:07 | |
Er waren eens 2 mannen uit Groningen
Die hoopten te kopen 4 woningen Maar ze werden bestraft omdat ze geen informatie hadden verschaft Dus daar ging de enorme kans op beloningen
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
post je grappigste limmerick plientje | 25 | 27-05-2012 23:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Voortgangstopic Verwijderd | 38 | 17-01-2011 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Vingeroefeningen-topic Verwijderd | 500 | 20-01-2010 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw stijl van schrijven Vogelvrij | 43 | 14-01-2010 21:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een magisch omelet en andere schoolopdrachten Cherry Springs | 5 | 19-05-2009 23:24 | |
Verhalen & Gedichten |
limerick schrijven Catootjuh | 2 | 15-12-2002 22:20 |