Oud 14-01-2007, 20:25
moon
moon is offline
De vorige: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1523822

De tweede van het nieuwe jaar Hoop dat er in het nieuwe jaar vooral veel positieve berichtjes worden geplaats, dat ieders wensen maar uit mogen komen! *knuff*
Oud 14-01-2007, 20:50
coopergirl
coopergirl is offline
Morgen kan ik bijkomen van 6 dagen werken, 1 dag school en weinig slaap...

Vanavond met warme kruik en briljant boek in mijn slaapmeubel kruipen.... Halve nacht lezen... Morgen uitslapen..

M'n moeder had me vandaag een lief smsje gestuurd, haar jas waar ik onwijs op zit te azen (want; hij is zóóó tof) mag ik hebben <33

Misschien ga ik zo trouwens mijn opdrachtenplanning verder uitwerken....!
Oud 14-01-2007, 20:54
Heksjuh
Heksjuh is offline
Moon: is er geen soort decaan ofzo op school, waarmee je kan overleggen?
Misschien helpt het om een lijstje met voor en tegens te maken. Soms helpt het als je alles zo op een rijtje zet voor jezelf.
Kop op, je bent niet kansloos en stom. *knuffel*

Saarah: dankjewel en veel plezier morgen
Oud 14-01-2007, 20:57
Gothic
Gothic is offline
god hij is op msn . Shit wat nu . Volgens mij druk met vanalles, reageert nou niet echt snel...

Hmz. Misschien moet ik hem vergeten. Niet eens misschien, ik móet hem vergeten... ik wil het alleen niet. Waarom heb ik in godsnaam hoop? Hoe kom ik erbij. Echt. Waarom kan gevoel je verstand zo ontzettend bedriegen en tegenspreken. Ik weet wat goed is, waarom matcht dat niet gewoon...

Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 21:29.
Oud 14-01-2007, 20:59
Faerie
Faerie is offline
I'm bored and lonely.
En m'n buikpijn is opeens ook weer een stuk erger geworden.
Ik ga denk ik vroeg slapen vanavond. OHJA ik móet onthouden: morgenavond iemand bellen + morgen reflecties voor school maken MET dat boekje van competenties erbij! Mag ik écht niet vergeten.
Oud 14-01-2007, 21:21
Miracle
Miracle is offline
Eigenlijk voel ik me best wel goed.
Oud 14-01-2007, 21:48
Roosje
Roosje is offline
Ik ben zo ongelooflijk verliefd dat ik me àltijd beter voel als hij bij me is.

En ik kan het niet eens beschrijven. <3
Oud 14-01-2007, 22:09
Gothic
Gothic is offline
Ok, het is over. Denk het. Afgelopen. Hij houdt van haar. En zij vindt het vast niet leuk als wij bij hun komen... damn. Zeg dat dan gewoon meteen. Het is niet alsof ik dat niet dacht. Maar ja...

Maar het is goed dat ik het letterlijk gehoord heb. Kan ik proberen over hem heen te komen, hoe lastig ook...

God ik wist het, maar toch. Beter nu dan later. En nu. Toch gaan? Wie hou ik dan voor de gek? Kom voor haar, niet voor mij. Natuurlijk kwam ik voor jou. Pff ik weet het niet. Wat moet ik nou. Vergeten, vergeten, vergeten. Kan ik dat? Tuurlijk kan ik dat. Waar maak ik me nou druk om, iemand die ik 3 dagen ken verdomme. Hoe dom is mijn gevoel, echt. Wie dat uitgevonden heeft, nou bedankt, echt.

Nu maar naar bed, hij praat toch niet echt meer terug. Mezelf in slaap huilen vrees ik. Deze week even op de automatische piloot. M'n tentamen halen. Dat is het belangrijkste nu. Daarna 2 weken ontstressen, en wat leuke dingen doen.

Daarna zoek ik wel een rebound figuur. O en nu lieg ik ook nog eens tegen hem. Maar ja, wie weet helpt het...

Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 22:33.
Oud 14-01-2007, 22:15
Verwijderd
Bedankt voor alle felicitaties!

Ik ben een paar dagen niet online geweest en mis meteen 2 pagina's ljh...

Fijn weekend gehad en nu een veel te drukke week voor de boeg...
Oud 14-01-2007, 22:22
Ann
Ann is offline
Ik weet niet of ik het mis heb, maar volgens mij komt het helemaal goed met die verliefdheid van mij.

Ik bedoel als ze smst: ik ben een griezelfilm aan het kijken en ik vindhet jammer dat je er niet bij bent. en als ik terug sms dat ze daarna niet eng moet dromen, en dat zij dan weer terug smst dat ze wel over mij zou dromen dus dat dat niet eng was... en gewoon alles. Ik denk het, of denk ik verkeerd??

Nou ja wat dan nog, ik kan wel duizend keer zeggen dat ik verliefd en gelukkig ben maar dat ga ik niet doen
Oud 14-01-2007, 22:28
coopergirl
coopergirl is offline
@ moon, wat je opleiding betreft; vind je het lastig omdat het een sociale opleiding is waarin veel gereflecteerd wordt? Of, vanwege het niveau zelf..? Succes trouwens.
Oud 14-01-2007, 22:30
Verwijderd
Oud 14-01-2007, 22:44
GeleBloem
GeleBloem is offline
Ik ben op.
Ik moet rust vinden, maar waar toch?
Oud 14-01-2007, 22:45
Verwijderd
@MiniTokje: Ik denk niet dat jij verkeerd denkt, dus geniet ervan.

OT: Ik ben boos op mijn labpartner. Ik stuur een chagrijnig emailtje waar the fuck hij is (maar dan beleefder), hij stuurt terug dat hij het druk had met andere zaken. Ja, te fucking druk om een email van drie regels te typen zeker. Rot toch een eind op. Je zoekt het zelf maar uit. Ik ben hier niet om jouw vuile werk op te knappen.

Maar goed, ik moet het me niet teveel aantrekken. Verder gaat het beter dan het in weken is gegaan. Ik heb een fijn, ontspannen weekend gehad, leuke boeken gelezen en fijn met mijn vader&moeder gepraat, en ik denk dat ik het eigenlijk toch best wel goed doe. Ik ga morgen gewoon lekker vroeg beginnen (& fuck him), dan kan ik een heel eind opschieten met mijn verslag.

Oud 14-01-2007, 22:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toch nog best veel gedaan dit weekend Ik moet leren kijken naar de dingen die ik wél doe en niet naar de dingen die ik niet doe Toch drie vijfde van mijn lijstje gedaan en ook nog heel wat huishouddingen Ik had nog graag mijn meubels willen soppen en immunologie willen doen maar daar heb ik de hele week nog voor Heb me ook geen moment echt alleen gevoeld. Vanmiddag de hele middag en avond op msn gezeten met een goede vriend Mooi om te zien hoe snel je goede vrienden kan worden met iemand, ben daar echt blij mee. Ik voel me nu niet zo lekker. Heb het gevoel dat ik ziek ga worden, zo'n gonzend gevoel in mijn hoofd en het gevoel alsof ik snel heel erg keelpijn krijg. Van de week ook veel keelpijn gehad van de extra medicijnen, daar ben ik maar weer mee gestopt. Mijn astma is een rommeltje maar over een kleine maand weer naar de longarts, dat houd ik nog wel vol. Als ik nu bel kan ik toch niet eerder terecht, ik heb niet eerder tijd en zo hard is het nou ook weer niet nodig. Zometeen nog tv kijken en daarna weer een weekje les, de laatste, voorlopig echt de laatste want na de tentamenweek ga ik alweer stage lopen. Het gaat zo hard. Over een paar weken is mijn studie alweer op de helft. Ik heb wel zin in mijn stage, hoop dat ik het volhoud. Ben wel toe aan die twee weken vakantie tussendoor maar voorlopig geniet ik nog even van de weken les en samenzijn met mijn klasgenoten die ik dan een hele tijd niet zie
Oud 14-01-2007, 22:58
Moustache
Moustache is offline
Goed gesprek gehad, het moest er een keer van komen, en het was denk ik echt goed zo. We doen het rustig aan, we hebben er gelukkig ook de tijd en de ruimte voor die we de vorige keer niet hadden. Ik zie het zonnig in.
Oud 14-01-2007, 23:20
Verwijderd
Bwuh...
Toch wel gespannen voor komende week (tijdnood-angst) en door dat project. Misschien had ik toch beter 'nee' kunnen zeggen. Maar ik heb d'r nu drie mailtjes over gestuurd, en hoop maar dat ze snel reageert...

Nu maar ff boodschappenlijst maken en dan lezen en slapen.
Oud 15-01-2007, 00:43
Verwijderd
<3 ^^ Het weekend was écht gaaf!

En nu morgen hopen dat de uitslag morgen positief voor haar is!
Oud 15-01-2007, 00:59
Verwijderd
Ik wil mijn leven gaan veranderen.
Ik wil meer van alle dingen kunnen genieten, niet alleen maar van hot naar her rennen om zoveel mogelijk mee te pakken. Ik wil gezonder gaan leven, gezonder eten, meer sporten. Ik wil effectiever gaan leven: zowel qua geld, als qua tijd. Alles effectiever indelen en besteden aan wat ik belangrijk vind. Eigenlijk is het hele leven nu vooral nog een zoektocht. Een zoektocht naar mezelf en naar wat ik belangrijk vind en wat ik wil in het leven. Jaren lang heb ik gedacht dat ik dat allemaal al gevonden had, maar dat is helemaal niet zo. En eigenlijk vind ik dat ook wel leuk. Er is nog zoveel om te ontdekken, om te beleven, om mee te maken. Ik wil nog zoveel zien van de wereld, voor ik ga settelen, kinderen krijg, etc. Ik ga veel meer van het leven genieten, alle kansen aanpakken, etc.
Ik hou van het leven
Oud 15-01-2007, 01:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
@ Lise_Smiles: Gossi, enthousiasme alom.
Oud 15-01-2007, 06:23
Hourglass
Hourglass is offline
Nu op naar t werk, maar geen zin in en mijn hand doet zeer.
Oud 15-01-2007, 07:54
Verwijderd
@Gothic: (})

OT: Gister een coole vakantie gezien, die we misschien ook gaan boeken...duurt nog wel ff voor we daar heen kunnen, maar het er op verheugen is ook al (erg) leuk. Vandaag een drukke dag, take home tentamen begint vandaag en ik moet verder ook nog van alles doen...
Oud 15-01-2007, 08:03
Verwijderd
Echt een k**nacht gehad.
Ik had er nooit aan moeten beginnen.
Ik had het kunnen weten.
Oud 15-01-2007, 08:04
Nijn*
Nijn* is offline
@ Gothic: kut om te horen, maar zoals je zelf zegt, beter nu dan over een paar weken.. *knuffel*

Mijn god. Ik ga zometeen naar school, en wat een kutdag staat me te wachten. 2e uur Duits, 3e uur Aardrijkskunde, 4e uur vervalt, 5e uur vervalt, 6e uur vervalt, 7e uur vervalt, 8e uur Frans. Nou moet ik dus vier uur op dat vertiefde Frans gaan zitten wachten, dat doe ik dus echt niet hè. Sjongejonge, heb d'r alweer helemaal zin in. En verdomme waarom ben ik niet uitgerust? Ik heb goed geslapen, voldoende gerust, dus waarom voel ik me zo moe?
Oud 15-01-2007, 08:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het weekend was wel oke. Verjaardag vrijdag was wel aardig, kaderfeest zaterdag was best wel gezellig, alleen misschien toch jammer dat ik al zo vroeg ben gegaan. Maar ja, ik vond het ook wel fijn om niet alleen te hoeven fietsen.
Nu leren voor de toets vanavond, ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een toets, volgens mij. Maar dat komt omdat geen mens weet wat we moeten leren.
Advertentie
Oud 15-01-2007, 09:30
Redhair
Redhair is offline
Brak.
Gister hebben we de sleutel niet opgehaald, we waren lui. Dus we namen nog wat pep en deden allebei ons eigen ding in onze eigen wereld. Om twee uur vannacht ging ik naar huis, ik was om half zeven nog wakker en ben er om negen uur uit gekomen. Twee uur geslapen, hoezeee. Maar de pep was gister nog niet op, dus straks bij J. nog maar een lijntje nemen om een beetje wakker te worden, maar vanavond geen gesnuif en lekker slapen. Het wordt tijd dat ik wat ga eten, dat heb ik al een poosje niet gedaan.
Straks de sleutel wel ophalen, onze sleutel, onze kamer. <3
Oud 15-01-2007, 10:24
Eend
Eend is offline
"Het is beter als je er nu even in blijft. Morgen kom ik je weer opzoeken." zegt ie dan doodleuk, terwijl hij mij achterlaat in de separeer.
Ik heb een half uur lang tegen de deur aan staan trappen. Niet zozeer om m open te trappen, maar in de hoop dat ze me zo zat werden, dat ze me platspoten, omdat ik mijn buurman tot last was. Maar helaas was mijn buurman te psychotisch om het erg te vinden.

En nou maar hopen, dat mijn psychiater mijn vraag om extra nozinan goedgekeurd heeft en dat ik niet tot woensdag moet wachten, want dat trek ik niet. Dan gaat het pas echt fout.

En ik ben verkouden en wil naar huis. Lekker bij de acvia's zijn en geen gestoorde mensen om me heen die hun ouders in elkaar slaan. Mijn God, die gast die dat gedaan heeft, heeft zijn arm gebroken toen ie zn vader sloeg en nou doet ie daar de hele tijd zielig over. Hij heeft het toch echt zelf gedaan. En de leuke mensen mogen allemaal van de afdeling af. Sterker nog, die mogen naar de open afdeling
Oud 15-01-2007, 10:44
Moustache
Moustache is offline
Het spookt in mijn huis
Vannacht droomde ik dat ik werd gekrabt door iemand die ik ken, ik ben net wakker en ik heb krassen op mijn linkerbovenarm en borst!
Oud 15-01-2007, 11:01
Verwijderd
Hm, dubbel. Moe en brak en ik mis hem, en al dat gezeik met die tandarts (Vorige tandarts was een eikel, hoop dingen niet gezien/behandeld en dus nu achterstand inhalen ), had net "even" een wortelkanaalbehandeling - al moet ik zeggen dat hetme 100% meeviel, olé voor verdoving. Mag nog minstens 3 keer terug deze maand, bah. Panisch.

Maar ik ben niet meer alleen en fuck de wereld, ik ga het gewoon redden.
Oud 15-01-2007, 11:18
Faerie
Faerie is offline
Gotver gotver gotver!
Lieve mensen, waarom heb ik dit nu in hemelsnaam weer. Eczeem door de pil Dit is al de tweede pil die niet goed werkt bij mij. Dat is toch niet normaal
Oud 15-01-2007, 11:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Faerie schreef op 15-01-2007 @ 11:18 :
Gotver gotver gotver!
Lieve mensen, waarom heb ik dit nu in hemelsnaam weer. Eczeem door de pil Dit is al de tweede pil die niet goed werkt bij mij. Dat is toch niet normaal
Bij mij duurde het ook heel lang voordat ik de juiste pil had gevonden, en ik hoor het wel vaker van meisjes en vrouwen uit mijn omgeving. De hormoon hoeveelheid is ook niet niets hoor... Ga nog eens met je huisarts overleggen, wedden dat je uiteindelijk bij de juiste terecht komt.
Oud 15-01-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 15-01-2007 @ 11:18 :
Dit is al de tweede pil die niet goed werkt bij mij. Dat is toch niet normaal
Ik ben aan de vierde bezig. (Niet ivm eczeem, maar wel ivm andere bijwerkingen.)
Oud 15-01-2007, 12:02
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 15-01-2007 @ 11:01 :
Hm, dubbel. Moe en brak en ik mis hem, en al dat gezeik met die tandarts (Vorige tandarts was een eikel, hoop dingen niet gezien/behandeld en dus nu achterstand inhalen ), had net "even" een wortelkanaalbehandeling - al moet ik zeggen dat hetme 100% meeviel, olé voor verdoving. Mag nog minstens 3 keer terug deze maand, bah. Panisch.

Maar ik ben niet meer alleen en fuck de wereld, ik ga het gewoon redden.
Oh bah. Hopelijk vallen de volgende behandelingen ook mee dan. Zulke dingen zijn altijd even heel vervelend vind ik. En als het over is dan ben je ook echt blij dat je er vanaf bent. Maar angst voor de tandarts is gewoon heel stom. Vooral als er dan ook nog vaak iets mis is, oneerlijk.
Oud 15-01-2007, 12:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jeetje, ik word tussen 1 en 2 gebelt voor de uitslag van mijn bloedonderzoek en op een 1 of andere manier heb ik het voorgevoel dat er iets uit gaat komen wat ik verre van leuk ga vinden. Wat een pret.
Oud 15-01-2007, 12:13
Verwijderd
IK WIL OP VAKANTIE
Oud 15-01-2007, 12:22
Verwijderd
Net gemaild dat ik niet meedoe .
Het ging me echt te ver.

Dan maar alles kapot....
Oud 15-01-2007, 13:27
Nona
Nona is offline
Ik heb een goed artikel.

Ja, nu er nog wat mee doen.
Oud 15-01-2007, 14:39
Verwijderd
Oh godver, dát is echt balen Maar ze komt er wel doorheen, wíj komen er wel doorheen.
Oud 15-01-2007, 14:51
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Zao schreef op 15-01-2007 @ 14:39 :
Oh godver, dát is echt balen Maar ze komt er wel doorheen, wíj komen er wel doorheen.
Het gaat om Roosje? Wat heb je Roos, als ik vragen mag?

OT: Hm. Ik weet het niet. Ik heb een mooie broek en een mooie riem en niemand zegt er iets van . Daarnaast is het proefwerkweek en daar baal ik van. Want het is zwaar voor me met hoofdpijn en vermoeidheid.
Ik weet niet, ik was vrij vrolijk, maar nu ik weer moet gaan leren, stort alles in.
Ik wil zo graag met iemand knuffelen, horen dat alles goed komt, me veilig voelen. Leuk joh, onafhankelijk worden!

Maar met een knipoog naar alles gaat het wel goed. Hé, het is eindelijk mooi weer!!!

<3.
Oud 15-01-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 15-01-2007 @ 14:51 :

Yep, ze verteld het zo zelf wel denk ik
Oud 15-01-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 15-01-2007 @ 14:39 :
Damn, sucks..
Oud 15-01-2007, 15:15
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 15-01-2007 @ 14:51 :
Pfeiffer. -_-' En ik baal er echt ongelooflijk van want het schopt alles in de war en dat is niezoliev.
Oud 15-01-2007, 15:25
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-01-2007 @ 15:15 :
Pfeiffer. -_-' En ik baal er echt ongelooflijk van want het schopt alles in de war en dat is niezoliev.
OMG dat is echt balen. Mocht je nou van je conrector 2 jaar in 1 doen? Want dan is het nog meer balen.

Beterschap. Goed uitrusten en je bent slim dus je redt het allemaal wel .
Oud 15-01-2007, 15:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-01-2007 @ 12:13 :
IK WIL OP VAKANTIE
Ik ook ja, vooral omdat ik weet dat ik een hele gave vakantie ga hebben (tenminste voor zover je dat kan voorspellen). Gelukkig ga ik in april nog een weekendje weg, dat duurt niet meer zo heel lang

Waar wil/ga jij heen?
Oud 15-01-2007, 15:40
Nijn*
Nijn* is offline
Kom ik daar op school, twee uurtjes les gehad en om 11 uur was ik weer vrij. Het laatste uur werd ons vrijgegeven, en dat hebben we maar geviert. Dus J. D. T. en ik naar het kaanaal gegaan, nou veel stonder dan dit kan niet denk ik.
Oud 15-01-2007, 15:41
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 15-01-2007 @ 15:25 :
OMG dat is echt balen. Mocht je nou van je conrector 2 jaar in 1 doen? Want dan is het nog meer balen.

Beterschap. Goed uitrusten en je bent slim dus je redt het allemaal wel .
Ja, dat is mijn grootste probleem. Het mocht niet, maar mijn papamama&ik zouden net deze week bij het Luzac gaan praten, want daar kon het wel. Nou, dat kan ik dus ook wel laten vallen. Ahwell, ik zal het wel overleven. ^^

Dankjewel, het komt wel goed en zo.
Oud 15-01-2007, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-01-2007 @ 15:34 :

Waar wil/ga jij heen?
Finland/rond de Poolcirkel. Ik wilde eigenlijk deze zomer naar de Noordkaap (met mijn zusjes mee - alleen dan anders en korter ed ), maar manlief niet (hij moest natuurlijk wel mee ), en met het alternatief waar hij mee kwam (van de winter naar Finland dus) kan ik ook wel mee leven. We hebben nog niet geboekt of wat dan ook, maar de plannen zijn er iig.

Begin februari gaan we ook een weekendje weg, heb ik ook erg veel zin in, maar nog meer in die vakantie.
Oud 15-01-2007, 15:54
kroot
kroot is offline
@ sonho: leeg je pm-box eens

Dalijk even langs therapie, ben vandaag net geweest en ze belden net. Foeifoei
Oud 15-01-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 14-01-2007 @ 13:46 :
Doe je een cursus/opleiding gebarentaal?
Ja, ik studeer gebarentaal aan de UvA
Oud 15-01-2007, 16:13
GeleBloem
GeleBloem is offline
Aargh. Iedereen die maar blaat dat ik vrolijker ben en er beter uitzie. Ondertussen heb ik mezelf nog nooit zo gevoeld...En dan zegt zij dat het aan mezelf ligt, maar als mensen laten merken dat ik gewoon geen ruimte in mag nemen, dan is het toch logisch dat ik dat ook niet doe?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten