Advertentie | |
|
05-07-2004, 13:29 | ||
Citaat:
Klagen dat moslims alle banen inpikken EN klagen dat ze uitkering trekken. Tssss di's toch zooooooo triest en dan ook nog asielzoekers aanpakken die hier (grotendeels) om hele andere redenen zitten dan "profiteren van de maatschappij" kan er voor die lui die deze misdaad begaan hebben niet een portie hersenen gekocht worden, want dat hebben ze volgens mij wel nodig bah kristalnachtgezeik
05-07-2004, 13:51 | ||
Citaat:
05-07-2004, 14:42 | ||
Citaat:
05-07-2004, 14:53 | ||
Citaat:
hoezo eenzijdig?
05-07-2004, 19:55 | ||
Citaat:
05-07-2004, 21:06 | ||
Citaat:
05-07-2004, 23:29 | ||
Citaat:
VON FRIEDEBURG KEITEL STUMPF
Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 02:48. |
06-07-2004, 01:08 | ||
Citaat:
aan de andere kant, als ze zo dom zijn te geloven dat het vermoorden van immigranten problemen oplost, moet je dan geen medelijden met ze hebben vanwege hun hemeltergend lage IQ?
06-07-2004, 02:40 | ||
Citaat:
06-07-2004, 03:25 | ||
Citaat:
06-07-2004, 05:47 | |
Verwijderd
|
Simpelweg verwerpelijke vreemdelingenhaat...
Als Belg, als inwoner van de provincie Antwerpen, maar ook als lid van een democratische partij, betuig ik mijn grootste medeleven aan de getroffen asielzoekers en ben ik - nogmaals misschien - beschaamd Belg (Vlaming) te zijn... in wat voor een racistisch landje leven we toch? In Vlaanderen, waar het extreem-rechtse Vlaams Blok ruim 1 op de 4 stemmen haalt, met een piek in MIJN gemeente [Brasschaat - kanton Kapellen] & provincie [Antwerpen], waar liefst meer als 1/3 Vlaams Blok stemt! Ik onderschrijf ook de scherpe bewoordingen van Minister van Maatschappelijke Integratie Arena en van de burgemeester van Ranst. Dit is inderdaad een verschrikkelijk laffe gewelddaad, gepleegd tegen verweerloze mensen! En dan moet je weten dat dit pijnlijke incident werd voorafgegaan aan tientallen berichten van antisemitistische aanvallen, moordpogingen zelfs, vooral (weeral) gepleegd in Antwerpen. Joden (in Antwerpen vooral) zijn daar het doelwit van geweldplegingen, zelfs pogingen tot doodslag... De drie 'jeugdige' daders van de moordpoging op de jonge, volledig onschuldige joodse student waren 8, 11 en 16 jaar!!! De vraag naar een goed juridisch beleid tegen jeugdcriminaliteit, het zgn. 'JEUGDSANCTIERECHT' dringt zich eens te meer op! Het is erg... heel erg... gewapend met messen, ijzeren staven en tennisrackets gaan ze onschuldige (vooral jonge) joden te lijf. Maar ook het dagelijks bespuwen, het bekogelen met stenen en het van de fiets rukken van onschuldige joden zit de Joodse gemeenschap (terecht!) hoog! De geweldplegingen en antisemitistische daden gaan in crescendo! De jongste 6 maanden zijn er reeds een 30'tal van dergelijke gevallen gemeld, en dat is veel meer dan de jongste jaren! Zie ook: http://app.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...nst/index.html (VRT NIEUWSDIENST) http://www.dekamer.be/streaming/getP...original=true# (BELGISCHE KAMER VAN VOLKSVERTEGENWOORDIGERS - LIVE UPNAME PLENAIRE ZITTING VAN 01/07/2004 - KIJK BIJ 'VRAAG' - 'AGRESSIE TEGEN JOODSE STUDENT IN WILRIJK') [de meeste regeringspartijen, maar ook die van de oppositie, met name het Vlaams Blok, reageerden op deze misdaad en interpelleerde Eerste Minister Guy Verhofstadt over deze feiten] Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 06:05. |
06-07-2004, 12:16 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
06-07-2004, 12:29 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
06-07-2004, 18:14 | ||
Citaat:
06-07-2004, 18:14 | ||
Citaat:
06-07-2004, 18:21 | ||
Citaat:
|
06-07-2004, 22:16 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe wist je dat dat ze van noordamerikaanse afkomst waren? Mijn links bezocht? Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 23:54. |
06-07-2004, 23:49 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe dan ook.. maken ze d'er wel handig gebruik van! Het Vlaams Blok heeft de aanslag zwaar veroordeld en neemt het opvallend op voor de joodse gemeenschap in het parlement. Want.. de daders zijn marokanen en als ze die kunnen 'zwartmaken', zullen ze het niet laten! |
07-07-2004, 02:15 | |||
Citaat:
En die marokkaanse gemeenschap wordt al snel uitgebreid naar "moslims", "asielzoekers", "allochtonen", "joden", "mensen met een kleurtje anders dan wit". Citaat:
07-07-2004, 02:26 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-07-2004, 02:35 | ||
Citaat:
Enneh. Noord-Afrikanen zijn niet vaak asielzoekers. Nouja, Marokkanen dan. Algerijnen zou nog wel kunnen, bv.
07-07-2004, 02:48 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie leeft/woon/werkt/studeert er hier in Antwerpen? Aaah! Je moet weten dat met 'noord-amerikanen' in Antwerpen 90% marokanen zijn bedoeld, en daarvan zijn dr al n aardig aantal Belg geworden ('snel-belg-wet'), een ander aandeel waren al Belg (4de generatie is dat), aantal iligaal en een aantal asielzoeker. |
07-07-2004, 02:54 | |||
Citaat:
ik niet. Ga er wel binnenkort heen Citaat:
07-07-2004, 03:12 | ||||
Citaat:
Nou, als je nog leuke tips weet, dan moet je t me zeggen Citaat:
Mm,.. weet je het nog iets uitgebreider of een website hierover? Want nu wil ik ook de procedure weten en dan kan ik beoordelen hoe anders die is t.o.v. de NLse procedure. Citaat:
Als je t nu had over arbeidsmigranten,.. kan ik me daar iets meer bij voorstellen: zij kiezen voor een nieuw land. Politieke vluchtelingen doen dat niet.
07-07-2004, 03:16 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
site? hmm... moeilijk misschien deze http://www.pieterdecrem.be/LinkingPage.asp?ArtID=87 hij is wel van de opositie en dus tegen die snel belg wet.. |
07-07-2004, 03:19 | |
Verwijderd
|
Owowow!
nogn goede site gevonden.. 'De Gazet van Antwerpen' (in de Antwerpse volksmond ook wel eens 'De Frut' genoemd.. altijd handig als je naar A'pen gaat! ) http://www.gva.be/dossiers/-a/asiel/snelbelgwet.asp Wat ga je daar dan eigelijk studeren, dat je helemaal naar Antwerpen gaat? Mode ofzo? Kunsten? ... |
07-07-2004, 03:20 | ||
Citaat:
*trommelt op borst* 'Hoe-hoe-hoe-hoe AAAAAAAA AAAAAA AAAAA!'
07-07-2004, 03:23 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-07-2004, 03:24 | ||
Citaat:
07-07-2004, 03:25 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-07-2004, 03:26 | ||
Citaat:
07-07-2004, 03:28 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Belgen zijn hier werkelijk een minderheid (tiens tiens, dit is een Nederlands ['Hollands'] Forum!! ) |
07-07-2004, 03:30 | ||
Citaat:
Scholieren.be bestaat trouwens ook Zitten trouwens ook vrij veel Nederlanders
07-07-2004, 03:33 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
idd, .be bestaat ook, ben ik NA mijn registratie hier ff gaan bezoeken ... TROK OP NIKS, op een of ander manier doe ik dit liever met NL... jullie zijn anders.. 'losser' en naar mijn mening ook minder preuts! (vergelijk de inhouden eens van bv. Onzin of Seksualiteit maar eens... waar een Belg amper een lul een lul durft te noemen ) Julie zijn trouwens ook vele groter, veel meer leden en topics... meer mogelijkheden, en ik weetniet of het forum in België wel een Fotoboek heeft!! |
07-07-2004, 03:36 | ||
Citaat:
07-07-2004, 03:38 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
maar een synoniem (dat ook nog meer wordt gebruikt als het eigelijke woord) voor Nederland of Nederlander en alle afstammingen drvan is 'Holland(s)'.. Bijv. de uitspraak 'ne gierige hollander' of 'ik gon naar holland' |
07-07-2004, 03:41 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-07-2004, 17:33 | ||
Citaat:
uhm, ff off-topic, is dat niet Gunther Priem, die de 'Ark Royal' tot zinken bracht, en bekend stond vanwege zijn aversie tegen de nazi ideologie? om even op het nieuwsbericht uit Belgie (hierboven ergens) terug te komen: de schrijver van het bericht vond Belgen racistisch vanwege dat ze Vlaams Blok stemmen, dan heb ik 1 woord als antwoord: AEL. Deze partij is de allochtone tegenhanger van de extreem rechtse partijen. Wanneer ik deze partij (helaas ook in Nederland) macht zie winnen, dan denk ik dat ik toch ook behoorlijk radicaal zou gaan. je kan een Belg die zijn hele wijk ziet verarmen en zijn omgeving kapot ziet gaan nou ook niet 100% de schuld geven van het feit dat zo iemand dan radicaler gaat stemmen.
08-07-2004, 00:22 | ||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|