Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2007, 13:32
Purgatori
Purgatori is offline
Hey,

Een aantal weken geleden heeft men vriendin het uit gemaakt na ruim 2 jaar. Ik ben er nog elke dag erg kapot van.

Ik praat nog wel gewoon met haar op msn enzo maar verder niets. Soms in gesprekken komen we terug op dingen en zo ook over of ik haar nog eens zou zien.

Ze zegt me dat ze me echt nooit meer wil zien, echt nooit. Dat doet me echt zo'n enorme pijn. Hoe kan je nou iemand echt nooit meer wille zien waar je ruim 2 jaar iets mee gehad hebt en je leven mee gedeeld hebt?

Ze woont een uurtje ongeveer van mij af (met de auto) dus ik zal haar ook niet tegen komen in de stad ofzo.

Begrijpt iemand hier nog iets van? Echt nooit meer is zo... vreemd, dat kan toch niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2007, 13:33
Verwijderd
Wees blij. Zo is het beter. Ik kan je sterk aanraden ook via internet geen contact meer op te nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 13:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik snap haar ik snap jou

Voor haar is het misschien gewoon moeilijk om jou nog gewoon te zien. Maar veel kun je er niet aan doen, als zij dat niet wil dan houdt het op he?
Maar zeg nooit, nooit. Misschien over een lange tijd dat ze toch wel eens weer wat met je wil drinken.
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand waarmee je 2 jaar samen bent geweest (en het is wel op een normale manier uit gegaan, zonder bedrog, en/of hefige ruzies) helemaal nooit meer wil zien of spreken.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 13:36
Verwijderd
Geef toe: Als ze zou zeggen "ja, ik wil ooit wel weer eens een keer afspreken", dan is er een goede kans dat jij zou denken 'jaaah en dan ziet ze in dat ze het niet uit had moeten maken!' en dan zou je telkens opnieuw proberen om die afspraak te maken, zou zij jou telkens moeten teleurstellen omdat ze geen zin heeft in een afspraak met een ex die haar terug wil en zou jij steeds hoop blijven houden en daardoor niet over haar heen raken.


Contact met een ex kan best, maar pas als je allebei helemaal over elkaar heen bent en niet als een van de twee dat nog niet is, want dan wordt diegene keer op keer teleurgesteld. En het is attent van haar dat ze jou daarvoor wil behoeden, want zelfs al doe je nog zo hard je best om rationeel te blijven, zo lang je contact houdt, hou je hoop.

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 13:37
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-05-2007 @ 14:36 :
Ik snap haar ik snap jou

Voor haar is het misschien gewoon moeilijk om jou nog gewoon te zien. Maar veel kun je er niet aan doen, als zij dat niet wil dan houdt het op he?
Maar zeg nooit, nooit. Misschien over een lange tijd dat ze toch wel eens weer wat met je wil drinken.
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand waarmee je 2 jaar samen bent geweest (en het is wel op een normale manier uit gegaan, zonder bedrog, en/of hefige ruzies) helemaal nooit meer wil zien of spreken.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Mja, zonder gekke dinge is het uit gegaan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 13:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Gewoon laten bezinken dus en misschien over een jaar of wat kun je op een normale (zonder bijbedoelingen) manier eens wat afspreken, of misschien ook niet. Afhankelijk van de behoefte
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 14:03
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ze zegt nu wel dat ze je nooit meer wilt zien, maar zolang je niet de harteloze zak hebt uitgehangen, zal ze hierin nog wel veranderen. En voor hetzelfde geld heb je binnen enkele maanden/jaren ook geen behoefte meer aan contact met haar, tijd heelt alle wonden. Ik kon me ook geen leven voorstellen zonder mijn ex, dacht dat ie altijd in mijn leven ging blijven en we beste vriendje ging blijven, maar nu, enkele jaren later, zie ik hem ook niet meer, of het moet per toeval zijn. En ik heb die behoefte ook niet.

Beste is alle contact verbreken en leren verder gaan zonder haar. Als het zo moet zijn, kom je elkaar nog wel eens tegen, gepland of per toeval
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 14:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-05-2007 @ 14:38 :
Gewoon laten bezinken dus en misschien over een jaar of wat kun je op een normale (zonder bijbedoelingen) manier eens wat afspreken, of misschien ook niet. Afhankelijk van de behoefte
Idd. Waarschijnlijk vindt ze contact nu zelf ook te moeilijk en wil ze jou geen valse hoop geven, hoe hard jij jezelf en haar ook voorhoudt dat je niks meer van d'r verwacht. Contact met je ex direct na het uitgaan van de relatie, is gewoon moeilijk en werkt 9 van de 10 keer ook niet. Vaak pas na een lange tijd (maanden, jaren) wanneer je allebei weer je eigen leven hebt opgebouwd en verder bent gegaan, kun je echt proberen vriendschappelijk contact op te bouwen als je dat wil.

En of zij dat ooit nog wil, weet alleen zij natuurlijk. Over langere tijd. Maar als ze je echt 'nooit meer wil zien' omdat je haar verschrikkelijk gekwetst hebt of omdat ze echt woedend op je is, zou ze je nu ook niet op msn willen spreken lijkt me. Kortom: ze beredeneert nu vanuit haar gevoel wat heel logisch is net nadat een relatie uit is en accepteer en respecteer dat. Hoe de situatie over langere tijd is, zie je dan wel weer.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 14:18
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Legt ze ook uit waarom ze je 'nooit meer wil zien'? Want ik vind het inderdaad ook tegenstrijdig dat ze dan wel met je praat op msn.

Het is moeilijk, en dat blijft het ook nog wel even. Maar haar niet zien, is waarschijnlijk nu wel het beste.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 14:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb 2 lange relaties gehad en beide exen zie ik nooit meer. De ene wil ik nooit meer zien, totaal geen behoefte aan. We waren geliefden, maar geen vrienden. Dus toen ik het uitgemaakt had, was het ook verder klaar.

Bij de 2e lange relatie maakte hij het uit en wilde ik nog dolgraag dat hij in mijn leven bleef. Puur omdat ik nog gevoels had. Hij niet en had dus ook totaal de behoefte niet om mij nog te zien. We (ik) hebben toen afgesproken om evt een half jaar later nog samen iets te gaan doen. Maar toen dat half jaar voorbij was, had ik eigenlijk ook niet de behoefte meer...

Dus ik snap jou en ook je ex heel goed. Maar jij wil haar nog op verkeerde redenen zien, want voor vriendschap is het echt nog te vroeg.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 15:23
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-05-2007 @ 14:33 :
Wees blij. Zo is het beter. Ik kan je sterk aanraden ook via internet geen contact meer op te nemen.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 16:00
me... just me
Avatar van me... just me
me... just me is offline
Sterkte dan...
__________________
You know it: brunettes do it better!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 28-05-2007 @ 14:32 :
1. Een aantal weken geleden heeft men vriendin het uit gemaakt na ruim 2 jaar. Ik ben er nog elke dag erg kapot van.

2. Ik praat nog wel gewoon met haar op msn enzo maar verder niets.

3. Ze zegt me dat ze me echt nooit meer wil zien, echt nooit.

Begrijpt iemand hier nog iets van? Echt nooit meer is zo... vreemd, dat kan toch niet?
1. Veel sterkte man!

2. Moet je niet doen. Dat klinkt erg hard, maar zij beslist zelf dat ze het contact echt wil verbreken en het lijkt me niet goed voor jou om dan via MSN te blijven vissen naar haar redenen of wat dan ook.

3. Ik kan daar ook weinig begrip voor opbrengen. Ergens vind ik toch dat je genoeg karakter moet hebben om een ex te woord te kunnen staan; iets moet kunnen afspreken om nog eens goed te praten en dingen uit te leggen.

Dat hoeft niet meteen, maar het helemaal niet doen vind ik respectloos na een serieuze relatie.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:06
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
******** schreef op 28-05-2007 @ 21:05 :
1. Veel sterkte man!

2. Moet je niet doen. Dat klinkt erg hard, maar zij beslist zelf dat ze het contact echt wil verbreken en het lijkt me niet goed voor jou om dan via MSN te blijven vissen naar haar redenen of wat dan ook.

3. Ik kan daar ook weinig begrip voor opbrengen. Ergens vind ik toch dat je genoeg karakter moet hebben om een ex te woord te kunnen staan; iets moet kunnen afspreken om nog eens goed te praten en dingen uit te leggen.

Dat hoeft niet meteen, maar het helemaal niet doen vind ik respectloos na een serieuze relatie.
Veel mensen zeggen dat ik niet meer moet praten op msn. Eigenlijk weet ik het zelf ook wel dat het voor nu misschien wel beter is om ff geen contact te hebben.

Echter, mijn gevoel spreekt me heel erg tegen en het lukt me gewoon niet. Ik heb me al een aantal keer voorgenomen dat ik het echt ging doen, echt van, en NU gewoon ff geen contact meer. Het is me tot zover nog maar 1x 1 (bijna) hele dag gelukt, ik heb haar die avond wel gesproken maar de rest van de dag niet.

Ik heb echt enorm veel herinneringen overal aan, in alles wat ik doe en ook foto's en heb echt enorm veel beertjes en hartjes enzo hier.

Ik heb het dus ook absoluut niet aan zien komen dat ze het ging uit maken. Ze is echt zelf altijd super bang geweest dat ik het zou eindigen en dat ik bij haar weg zou gaan, zelfs toen ik weg ging de laatste keer dat ik haar zag heeft ze moeten huilen.

Het zit echt enorm diep bij mij, zij is (gelukkig voor haar dan) al redelijk gemakkelijk doorgegaan.

Liefde is echt een hemel of een hel..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Gewoon even helemaal niks meer, dat maakt het (geloof het of niet) echt makkelijker. Doe alle herrineringen in een doos (gooi het weg, zet het op zolder, maar uit zicht) Blocken op MSN, telefoonnummer verwijderen en door gaan.
Op den duur is de pijn weg en dan zou je misschien weer eens een vrijblijvend mailtje kunnen sturen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 22:52
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Of je haar nog kan/zal zien is iets wat je met z'n twee zal moeten beslissen. Maar met die 'blokkeer dit, verwijder dat'-reacties ben ik het niet eens. Als jouw idee is dat je wel nog contact wil hebben, dat er op een andere manier wel nog een klein plaatsje is voor haar in je leven (ook al wil dat maar zeggen dat je misschien eens in het jaar een kop koffie gaat drinken en verder niets) dan is dat blokkeren en verwijderen onzin, want een actie die totaal niet te verenigen valt met dat wat je ooit nog voor ogen hebt.

M.a.w. als zij je uit haar leven wil, is dat haar beslissing, en dan is het ook aan haar om dat blokkeren/verwijderen/in een doos steken toe te passen.

Anderzijds, er zijn een paar exen van wie ik het telefoonnummer nog een vorige/oude gsm had zitten, die ik op een gegeven moment verloren ben. Van beiden weet ik niet meer waar ze wonen (verhuisd neem ik aan), wat hun telefoonnummers is, enzovoort. Mijn nummer is sindsdien nog veranderd. Ik vind het doodjammer dat ik zelfs geen contact met hun meer kan opnemen. Iets wat ik ook veel erger vind dan het feit dat het ooit uitgegaan is.

update: en toen dacht ik -> misschien nog eens haar proberen te googelen. Tot nu toe had dat nooit iets opgeleverd. Dit keer wel. Joepie !
__________________
Let's fantasize a revolution

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 28-05-2007 @ 22:06 :
Echter, mijn gevoel spreekt me heel erg tegen en het lukt me gewoon niet. Ik heb me al een aantal keer voorgenomen dat ik het echt ging doen, echt van, en NU gewoon ff geen contact meer. Het is me tot zover nog maar 1x 1 (bijna) hele dag gelukt, ik heb haar die avond wel gesproken maar de rest van de dag niet.
Als je het uitgemaakt met iemand zit je echt niet te wachten op dagelijks contact. Uit goed fatsoen zal ze je de eerste paar keer nog wel te woord staan, maar daarna wordt het wel wat vervelend denk ik. Wanhopig overkomen is overigens ook totaal niet aantrekkelijk.
Ik denk dat ze daarom gezegd heeft dat ze je nooit meer wil zien. Als je er nog zo mee zit dat je het niet volhoudt om haar een paar dagen niet te spreken, kan het goed zijn dat zij het idee heeft dat je toch overal hoop uit zou halen. Op deze manier is het wel meteen duidelijk, al is dat voor jou niet fijn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 06:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-05-2007 @ 22:19 :
Gewoon even helemaal niks meer, dat maakt het (geloof het of niet) echt makkelijker. Doe alle herrineringen in een doos (gooi het weg, zet het op zolder, maar uit zicht) Blocken op MSN, telefoonnummer verwijderen en door gaan.
Op den duur is de pijn weg en dan zou je misschien weer eens een vrijblijvend mailtje kunnen sturen.
Dit.

Contact houden geeft valse hoop. Jij praat nu iedere dag met haar net alsof jullie nog steeds een relatie hebben. Zo kom je er natuurlijk nooit (makkelijk) overheen.
Dus doe bovenstaande, jank je een ongeluk en move on with your life
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-05-2007, 09:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 28-05-2007 @ 23:52 :
Of je haar nog kan/zal zien is iets wat je met z'n twee zal moeten beslissen. Maar met die 'blokkeer dit, verwijder dat'-reacties ben ik het niet eens. Als jouw idee is dat je wel nog contact wil hebben, dat er op een andere manier wel nog een klein plaatsje is voor haar in je leven (ook al wil dat maar zeggen dat je misschien eens in het jaar een kop koffie gaat drinken en verder niets) dan is dat blokkeren en verwijderen onzin, want een actie die totaal niet te verenigen valt met dat wat je ooit nog voor ogen hebt.
Voor nu is het beter om gewoon ff die dingen die je aan haar herinneren op een plek te zetten waar je er niet mee geconfronteerd wordt, en ook haar gewoon ff uit je MSN lijst te halen. Ik ben het met bovenstaand verhaal eens in de zin dat je later weer eens contact met d'r moet zoeken, maar voor nu is het beter gewoon even een paar maanden geen contact te hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:12
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Dat lijkt me echt zo moeilijk..

Mijn ex wou me gelukkig nog wel zien, en daar had ik heel veel steun aan. Nu is het meer andersom. Wil hij me graag zien en word bij mij de behoefte minder. Maar het is gelukkig altijd wel erg gezellig. Ben blij dat we nog een goed contact hebben. Want we moeten nog samen op vakantie

Sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 16:51
Nuck
Nuck is offline
Voor nu even naast je neerleggen; ze is er duidelijk in dat ze je niet meer wil zien, dus probeer dat ook niet te bereiken. Het lijkt me ook beter (voor jezelf) om ook gewoon een tijdje niet meer met haar te msn'en ed, puur om het voor jezelf gemakkelijker te maken. Over een paar maanden/jaren kan je allicht weer eens proberen om contact te zoeken.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 28-05-2007 @ 22:06 :
Ik heb echt enorm veel herinneringen overal aan, in alles wat ik doe en ook foto's en heb echt enorm veel beertjes en hartjes enzo hier.

Ik heb het dus ook absoluut niet aan zien komen dat ze het ging uit maken. Ze is echt zelf altijd super bang geweest dat ik het zou eindigen en dat ik bij haar weg zou gaan, zelfs toen ik weg ging de laatste keer dat ik haar zag heeft ze moeten huilen.

Het zit echt enorm diep bij mij, zij is (gelukkig voor haar dan) al redelijk gemakkelijk doorgegaan.
Niet om je gek te maken, maar als het ineens zo een drastische wending nam, is er misschien toch iets gebeurd dat ze je niet wil vertellen of heb jij iets gedaan waar ze niet tegen kan.

Kan ik hieruit ook opmaken dat ze het niet face to face heeft uitgemaakt? Op welke manier heeft ze het eigenlijk uitgemaakt?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 22:20
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
******** schreef op 29-05-2007 @ 18:38 :
Niet om je gek te maken, maar als het ineens zo een drastische wending nam, is er misschien toch iets gebeurd dat ze je niet wil vertellen of heb jij iets gedaan waar ze niet tegen kan.

Kan ik hieruit ook opmaken dat ze het niet face to face heeft uitgemaakt? Op welke manier heeft ze het eigenlijk uitgemaakt?
Het ging haar om vrijheid. Vrij zijn om lekker veel op stap te gaan, met vriende te hangen etc.

Ik heb zeker respect daarvoor maar ik heb haar gezegd dat ik er wel aan moest wennen (aangezien ze dit redelijk plotseling zo wou). Gelukkig heeft ze het wel face to face gezegd, duidelijk in mijn gezicht en zelfs met veel uitleg over hoe en waarom.

Toch vind ik het moeilijk allemaal te begrijpen en ze heeft me best wel goed geholpen om het enigzins wel te begrijpen, alsnog.. ik begrijp sommige dingen echt nog altijd niet...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 22:29
Verwijderd
Ze is gewoon niet verliefd (meer) en wil gaan rondsletten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 22:42
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 29-05-2007 @ 23:20 :
Toch vind ik het moeilijk allemaal te begrijpen en ze heeft me best wel goed geholpen om het enigzins wel te begrijpen, alsnog.. ik begrijp sommige dingen echt nog altijd niet...
Leg je er maar bij neer dat je die dingen nooit zult begrijpen, zo gaat het nou eenmaal bij break ups.. helaas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2007, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 29-05-2007 @ 23:20 :
Het ging haar om vrijheid. Vrij zijn om lekker veel op stap te gaan, met vriende te hangen etc.


Lekkere reden dan, ze had ook eerlijk kunnen zeggen dat ze minder voor je voelt en geen toekomst meer met je ziet.

Het slaat toch nergens op dat ze jou nooit meer wil zien omdat ze meer vrijheid wil? Daar klopt ergens iets niet.. maar eerlijk gezegd kun je er beter geen moeite meer in steken, want dan kom je volgens mij alleen maar achter dingen die je niet wil weten.

Ik zou mij behoorlijk bedrogen voelen.. sterkte. Als het kon zou ik je op een biertje trakteren ofzo

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 29-05-2007 @ 23:42 :
Leg je er maar bij neer dat je die dingen nooit zult begrijpen, zo gaat het nou eenmaal bij break ups.. helaas.
Meestal zit er een dieper liggende reden achter die ze liever niet willen vertellen om je niet te kwetsen.

"Ik vind iemand anders leuk" wordt dan "Ik wil meer tijd voor mezelf"

"Ik wil niet dat je erachter komt en mij met iemand anders ziet" wordt "Ik wil je nooit meer zien, omdat ik het zo moeilijk vind"

Mensen zijn echt mietjes. Ik zou het gewoon eerlijk zeggen, doet even goed pijn, maar daarna is het voor iedereen beter.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 18:06.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 21:20
Purgatori
Purgatori is offline
Het sucks gewoon Ik ben ook echt een persoon die bij dit soort situaties echt alles graag wil weten terwijl dat soms best wel pijnlijk is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 21:34
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Jij wil haar terug, zij jou niet. Omdat ze duidelijk wil maken dat het echt over is, wil ze jou geen hoop geven en vandaar dat ze je "nooit" meer wil zien. Dat "nooit" zal overigens waarschijnlijk best meevallen.
Ik heb het meegemaakt en het werkt. Anders was die jongen misschien alsnog verliefd op me geweest.
Ze wil je geen valse hoop geven en geen contact (in dit geval niet in real life) is daarvoor het beste. Zo weet ze zeker dat ze je niet steeds meer gaat kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 10:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 30-05-2007 @ 22:20 :
Het sucks gewoon Ik ben ook echt een persoon die bij dit soort situaties echt alles graag wil weten terwijl dat soms best wel pijnlijk is.
Ik snap niet waarom mensen zo obsessief alle details willen weten als een meisje het uitmaakt. Wat schiet je er mee op te weten dat ze een andere kerel leuk vindt? Drop it and move on. Als je verliefd bent op iemand, en ze maakt het uit, is het voor jou ook gewoon beter als je d'r een tijd niet ziet. Anders ga je alleen maar hoop hebben enzo.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 17:41
fib
Avatar van fib
fib is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 28-05-2007 @ 14:32 :

Begrijpt iemand hier nog iets van? Echt nooit meer is zo... vreemd, dat kan toch niet?
Zeg nooit nooit, maar voor haar voelt het nu wel als nooit.

sterkte ermee
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 17:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 30-05-2007 @ 22:20 :
Het sucks gewoon Ik ben ook echt een persoon die bij dit soort situaties echt alles graag wil weten terwijl dat soms best wel pijnlijk is.
Je hoeft niet alles te weten, als je de reden maar weet waarom het uit is gegaan en je er vrede mee kunt hebben. Dat kun je misschien nu nog niet, maar dat komt vanzelf wel.
In ieder geval heel veel sterkte en een knuffel, want ik weet hoe rot je je voelt
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 31-05-2007 @ 11:01 :
Ik snap niet waarom mensen zo obsessief alle details willen weten als een meisje het uitmaakt. Wat schiet je er mee op te weten dat ze een andere kerel leuk vindt?
Dan kan je het makkelijker afsluiten voor jezelf. Je gaat dan iig geen valse hoop meer hebben.

Het bizarre hier is nog de hypocrisie.. eerst zelf erg bang zijn hem kwijt te raken en bla bla bla, daarna zelf ineens weg gaan.

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 15:43
EclipX
EclipX is offline
Ik heb dit ook nog gehad, dat ik zodanig kapot was van de breuk, dat ik er constant aan dacht en wou dat het terug "aan" ging zijn. Maar wonden genezen altijd. Probeer alles wat je aan je ex laat denken weg te doen, zoals foto's, msn=delete, cadeautjes, etc.. dit is wel wat wennen, maar na een paar dagen/weken denk je er minder & minder totdat je geen verdriet meer hebt. Dan ben je klaar voor een nieuwe start
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 17:38
Liefde & Relatie leuke jongen nooit meer kunnen zien
gogirl_1988
51 29-04-2005 16:09
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31
Liefde & Relatie Ze mag mij niet meer zien van haar ouders!
Tha White Eagle
11 29-12-2002 12:14
Psychologie m'n moeder
smilegirl
18 24-10-2002 15:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.