Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2010, 21:28
Verwijderd
Heey!

Ik werk sinds 2dagen bij de albert heijn alleen ik snap een paar dingen niet...

Er moet ergens bij de kassa een preirekje zijn alleen die zie ik niet en waar is die voor?
Bij de kassa heb je een telefoon, maar ik weet dus niet hoe die werkt Als je bijvoorbeeld naar de balie wil bellen, is daar dan een speciaal nummer voor?? Niemand heeft me het uitgelegd...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. en oja komen er vaak mensen met airmiles boekjes? Want ik weet nog niet echt uit mn hoofd hoe ik dat in de kassa moet doen xd
Advertentie
Oud 02-08-2010, 07:22
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Je kan dit toch gewoon vragen aan een andere collega?
Sowieso hebben ze niet bij elke AH hetzelfde kassasysteem.
Oud 02-08-2010, 08:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
AH-specifieke informatie zul je op dit forum niet vinden, maar kan ook veel simpeler: ga naar de bron en vraag het gewoon aan je collega's of baas!
Door niets te vragen en een afwachtende houding aan te nemen maak je een erg slechte indruk, en aangezien je waarschijnlijk nog in een proefperiode zit kan dat ook betekenen dat ze je na een maand niet geschikt vinden en je naar huis wordt gestuurd.

Sowieso zul je bij je collega's en leidinggevenden irritatie opwekken als jij de indruk geeft dat je niet weet wat je moet doen en maar wat aanrommelt, ook omdat dit een slecht beeld bij de klanten neerzet.
Ga de volgende keer dat je moet werken gelijk naar je directe leidinggevende of naar een ervaren collega, en zeg dat je nog wat vragen hebt en of zij het je even stap voor stap kunnen uitleggen. Dat vraag je dan op een moment dat het rustig is, niet als ze druk bezig zijn. Je kunt ook voorstellen als het op dat moment niet uitkomt om op een ander moment alles te bespreken.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-08-2010, 12:23
Verwijderd
Okee..

De 1e dag was inwerken, en de 2e dag gewoon werken, en toen was er dus iemand met bosuitjes waar normaal een kaartje aan moest zitten. Een mevrouw zei dat daar een preirekje voor was maar die kon ik dus nog niet vinden
En aangezien het druk was had ik nog geen tijd gehad om het te vragen....
Oud 02-08-2010, 20:23
Verwijderd
Ik zou inderdaad nog even op een rustig moment aangeven dat je niet alles snapt, en of ze, de telefoon etc. nog even een keer willen uitleggen. Niemand zal dat raar vinden!

(En ik heb eerlijk gezegd nog nooit van een preirekje gehoord... Maar ik werk ook niet bij een supermarkt, misschien ligt het daar aan.)
Oud 02-08-2010, 21:44
Verwijderd
Hahaha
Bedankt voor de tips alvast!
Oud 04-08-2010, 18:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
En anders kun je het beste naar het AH topic gaan:
http://forum.scholieren.com/showthre...1740413&page=6
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht AH kassamedewerker
Coldbrew
8 03-11-2016 09:08
Werk, Geld & Recht WIJ uitkering
*K*_no_*W*_mi_
22 31-01-2011 07:51
Eten & Drinken Vragenlijst :bloos:
Calyx
40 12-04-2008 11:07
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (Deel2)
ikbenschipper1
500 16-01-2007 13:24
Werk, Geld & Recht Hoe bevalt kassawerk bij AH??
devilcat
52 07-07-2004 08:51
De Kantine Wie is de mooiste man/vrouw die je vandaag gezien hebt?
Ovidius
306 19-02-2004 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.