Oud 07-12-2010, 22:27
nicklesswarior
Avatar van nicklesswarior
nicklesswarior is offline
Omg,


Ik heb al 1.5jr een relatie, en niet van plan deze te verbreken.

Maar.

Ik heb een enorme crush op iemand, maar omdat die ander dat niet weet, wordt het bij mij steeds erger. Ik heb alleen nog maar enorme fantasien over mij en die ander...Ik heb echt het idee dat wanneer ik gewoon EEN keer met die persoon zoen / een one-night-stand heb, dat de fantasie dan overwaait. Dan is het niet meer spannend/uitdagend/nieuw/anders.

What to do?
__________________
Yesterday is history, Tomorrow is Mystery, Today is a Gift. That's why it's called the Present.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2010, 22:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Niets, zet die ander uit je hoofd. Toegeven aan die fantasie is gevaarlijk
1. niet netjes voor je huidige lover
2. de kans dat het iderdaad klaar is na 1 ons bestaat maar
3. het kan er ook nog erger door worden, je kunt meer willen, nog een keer want het was zo lekker, je kunt gevoelens gaan ontwikkelen en dan?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 23:07
Verwijderd
Waarom neem je een relatie als je na anderhalf jaar al andere dudes wil beklimmen? Begin er dan ook niet aan.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 01:01
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Waarom neem je een relatie als je na anderhalf jaar al andere dudes wil beklimmen? Begin er dan ook niet aan.
In mijn hele scholierenforumtijd heb ik nog nooit een advies zo goed kunnen formuleren als Reverend .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 06:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Als je serieus overweegt dingen te doen met die crush denk ik niet dat je huidige relatie veel voorstelt, zeker niet als je pas anderhald jaar hebt. Zet je eroverheen of maak het uit. Voor je lover is het ook niet fijn dat jij met je hoofd alleen bij een ander zit.

Hoe zie je het trouwens voor je? Je hebt nu al een 'enorme crush' op iemand terwijl je een relatie hebt en je overweegt er aan toe te geven. Dan heb je dat gedaan, dan komt er nog iemand langs, en daar geef je weer aan toe, en dan komt er nog iemand langs, en daar geef je ook aan toe. Dan kun je toch net zo goed geen relatie hebben?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 12:06
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat je tijdens je relatie gevoelens kunt krijgen voor 'n ander, maar dan zul je voor jezelf af moeten wegen hoe sterk die gevoelens zijn: sterk genoeg om je relatie daarvoor op te geven? Vreemdgaan (op welke manier dan ook) is sowieso 'not done', naar mijn mening. Dat wil je je vriend toch ook helemaal niet aandoen?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 13:11
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Wat zou je er van vinden als je vriend overwoog hetzelfde te doen? Dat hij een leuk meisje zou zoenen of meer? Daar wordt je toch ook niet blij van?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 15:22
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Wat zou je er van vinden als je vriend overwoog hetzelfde te doen? Dat hij een leuk meisje zou zoenen of meer? Daar wordt je toch ook niet blij van?
Hij/zij hoeft het natuurlijk niet te weten.

Zoals je al zegt wil je je huidige relatie niet verbreken maar toch een keer iets doen om eens "los" te gaan. Moeilijk, want eenmaal die stap genomen wordt het daarna juist makkelijker het nog een keer te doen (het ging toch goed?..tot het een keer misgaat)
Één kant van mij zegt: "Doen ! Je bent nog jong, waarom dit pleziertje onderdrukken?", mijn andere kant zegt, "Ja maar, wat als ik daarmee alles verlies?"
Je zult zelf je opties moeten wegen en besluiten.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 08:16
Verwijderd
Nou, het lijkt me stug dat die crush daarna overwaait.

Zeker als je pas 1,5 jaar een relatie hebt..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 10:32
Verwijderd
Inderdaad, het is extra spannend omdat het niet mag. Maar als je het één keer doet, mag het daarna ook niet meer, waardoor het gewoon zo spannend blijft, hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 14:44
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Waarom neem je een relatie als je na anderhalf jaar al andere dudes wil beklimmen? Begin er dan ook niet aan.
nou... waar wacht je dan op? tot je gaat trouwen?
als zij liever met een andere jongen wilt na anderhalf jaar dan zou dat best kunnen

wel kut voor die vriend maar het is nou ook weer niet abnormaal
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
nou... waar wacht je dan op? tot je gaat trouwen?
als zij liever met een andere jongen wilt na anderhalf jaar dan zou dat best kunnen
Waar wacht wie op wat? Wie heeft het over trouwen?

Tuurlijk neem je eerst een relatie om even 'voor te proeven' alvorens je in het huwelijksbootje stapt. Als je je echter na anderhalf jaar alweer aangetrokken gaat voelen tot anderen vraag ik mij af wat in de eerste plaats je motivatie was om een relatie te beginnen.

Misschien is het dan, en zeker als je al 23 jaar bent, minder egoïstisch om eerst even de kat uit de boom te kijken voordat je je zo egoïstisch gaat gedragen als de ts.
Citaat:
wel kut voor die vriend maar het is nou ook weer niet abnormaal
Of het normaal of abnormaal is doet er niet toe. Daarnaast vind ik het wel degelijk opmerkelijk dat je na zo'n korte periode je al zo sterk tot anderen aangetrokken voelt.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 15:09
Verwijderd
Je wil je relatie niet verbreken, dus moet je die crush laten varen. Het wordt vanzelf minder, door te zoenen oid maak je het alleen maar erger en zet je je relatie op het spel. Dus mja, probeer die persoon te vermijden als het gaat, dan waait die crush sneller over

(Ik krijg zelf vrij snel een crush op iemand, meestal is dat maar van korte duur, maar een jaar geleden kreeg ik dus een hele hevige crush die ruim een jaar heeft geduurd... Ik kon die man niet vermijden en als klap op de vuurpijl ging hij ook nog hinten dat hij me leuk vond Maar ik wist wel al die tijd dat het een crush was en niet meer dan dat, dus mijn relatie heeft nooit op het spel gestaan oid. Maar ja, irritant is het wel! )

Laatst gewijzigd op 09-12-2010 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 07:06
nicklesswarior
Avatar van nicklesswarior
nicklesswarior is offline
thnx voor de tips iedereen,

topic mag dicht!
__________________
Yesterday is history, Tomorrow is Mystery, Today is a Gift. That's why it's called the Present.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.