Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2015, 15:58
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Goedemiddag,

Weet iemand welke regels er op dit moment gelden? Dus dat je van verfwinkel A naar verfwinkel B wilt gaan. Is dat makkelijk te realiseren? Of zijn daar strikte regels voor? Heb zitten zoeken, maar kon helaas niks vinden. Dus vandaar dat ik t via deze weg probeer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2015, 16:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je mag zo zonder probleem overstappen, tenzij in je contract iets anders staat. Dus even daarin kijken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2015, 16:58
Verwijderd
En zelfs als in je contract iets staat is het vaak toch mogelijk. Ten minste toen ik ooit een concurrentiebeding in contract kreeg heb ik dat een beetje uitgezocht en bij positieverbetering of zo zal de rechter met dat beding zijn reet afvegen. Is wel alweer heel wat jaartjes geleden
Met citaat reageren
Oud 19-01-2015, 17:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En zelfs als in je contract iets staat is het vaak toch mogelijk. Ten minste toen ik ooit een concurrentiebeding in contract kreeg heb ik dat een beetje uitgezocht en bij positieverbetering of zo zal de rechter met dat beding zijn reet afvegen. Is wel alweer heel wat jaartjes geleden
Dat is in zijn algemeenheid ietsje te positief, maar er zijn zeker vaak goede mogelijkheden/kansen voor de werknemer

Ik wilde maar even afwachten wat topicstarter te melden heeft over zijn contract voordat ik het erg moeilijk ga maken
Met citaat reageren
Oud 19-01-2015, 17:07
Verwijderd
Ik sta nu eenmaal positief in het leven ;x
Met citaat reageren
Oud 19-01-2015, 17:53
Verwijderd
Gelul!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2015, 17:53
Verwijderd
Okay stiekem niet gelul.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.