Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2010, 16:29
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Na twee dagen al problemen
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2010, 02:48
Verwijderd
Dat soort geldkostend gezeik van de PVV gaan we dus de komende tijd krijgen. Altijd miepen over triviale zaken die er niet toedoen en de stabiliteit alleen maar tegenwerken.

Ik heb het regeerakkoord nog niet doorgenomen maar alles waar het CDA een vinger in de pap heeft, vertrouw ik niet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2010, 08:35
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik vond het ook allerminst slim van Rutte om Wilders niet in te lichten. Hij had bij het geval Aboutaleb nog specifiek Zweden genoemd. Heeft hij geen korte termijn geheugen? Of dacht hij dat het wel los zou lopen?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2010, 10:01
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik heb het regeerakkoord nog niet doorgenomen maar alles waar het CDA een vinger in de pap heeft, vertrouw ik niet.
ik heb geen kennis genomen van de informatie maar ik vind het nu al kut. Mooi man.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 17:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Na twee dagen al problemen
Niet echt, ik denk dat die reactie van tevoren bekend was. Wilders had richting Aboutaleb gezegd dat hij over alles zou vallen, en noemde Zweden zelfs als voorbeeld.

Stel je het gekrakeel van de Wilders-haters voor als hij dat niet zou hebben gezegd... Dus wat doe je dan? Belt de rest even op dat je iets moet zeggen om consequent te zijn, zegt dat, iedereen haalt zijn schouders op, en klaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 09:27
juno
Avatar van juno
juno is offline
Die Nederlands-Zweedse staatssecretaris, die op het allerlaatste moment notabene van buiten de politiek opgetrommeld werd, is natuurlijk een fikse naaistreek van het CDA....

Natuurlijk hoef je qua solidariteit niet moeilijk te doen over een westerse dubbele nationaliteit. Het is niet dat ze in Zweden aan genocide-ontkenning doen, om maar wat te noemen, dus de kans op conflicterende standpunten waardoor de politicus in kwestie zichzelf in een onhoudbare positie zou aantreffen door zijn of haar twee nationaliteiten, is nihil voor een land als Zweden, en enorm groot voor een land als Turkije.

Een voorbeeld? Door de genocide op de Ameniers expressis verbis toe te geven, (wat trouwens het officiele Nederlandse standpunt is, dus ze mag niet anders vinden, als nederlandse politica!), zou Albayrak de Turkse wet overtreden, en kans lopen om op familiebezoek gearresteerd te worden. Het is een lieve meid, zo groen als gras, het hele departement is dol op haar, en dat wil je haar niet aandoen. Ze heeft zich met wat draaien eruit weten te redden, maar het verdiende geen schoonheidsprijs.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 13:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Stel je het gekrakeel van de Wilders-haters voor als hij dat niet zou hebben gezegd...
Dat 'gekrakeel' zou volkomen terecht zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat kun je niet waarderen? #123371210
Verwijderd
500 30-10-2010 21:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap de kabinetsformatie
jacobdb
52 12-09-2010 19:39
De Kantine Al vragende wordt men wijs. Nummer zes.
Verwijderd
500 25-08-2010 19:21
De Kantine Wat een saaie wat saai zeg titel #890
Spring Fling
500 01-03-2010 22:24
De Kantine Saai poesje saai poesje saai poesje, ROTKAT! #816
Verwijderd
500 14-01-2010 01:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.