Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2017, 20:55
Anonienpje05
Anonienpje05 is offline
Hallo,

Ik ben een meisje van 15 jaar en een van mijn vriendinnen (ook 15) heeft het een beetje moeilijk. Het zit namelijk zo: wij zijn vriendinnen, maar zij heeft verder ook nog andere hele goede vriendinnen (dacht ze). Ik heb niet zo heel veel met die vriendinnen dus in de pauzes zit zij altijd bij hun en ik gewoon bij mijn andere vriendinnen. De laatste tijd heeft ze het gevoel dat ze buiten gesloten wordt. Ze wordt niet meer meegevraagd als ze bij iemand gaan chillen enzo en ook op school vergeten ze haar een beetje. Bij projecten gaan hun ook allemaal met elkaar en dan blijft zij over. Ook met naar huis fietsen wachten ze niet altijd op haar. Ik heb al een paar keer tegen haar gezegd dat ze ook gewoon bij mij mag komen zitten in de pauzes enzo en dat ze een keer tegen hun moet zeggen dat ze het niet leuk vind dat ze buitengesloten wordt. Maar ze is bang dat ze dan boos worden en helemaal niet meer met haar om willen gaan en dat ze tegen andere mensen gaan zeggen dat het haar schuld is enzo. Ook zijn haar ouders en die van die vriendinnen heel goed met elkaar bevriend waardoor ze best veel dingen met elkaar doen en dat wilt ze niet verpesten. Ik wil haar heel erg graag helpen, maar ik weet niet hoe. Heeft iemand advies??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2017, 21:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat vervelend dat ze zich zo buitengesloten voelt! Het klinkt alsof je naar haar luistert en haar hebt aangeboden dat ze bij jullie mag zitten. De rest ligt bij haar. Je kunt haar helaas niet dwingen bij jullie te komen zitten. Maar dat ze tegen jou kan praten hierover helpt al!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste Kus
Caro_Ch.
9 24-06-2015 15:32
Liefde & Relatie verliefd op een jongen, maar hij heeft een vriendin. help?
Chayenne95
10 19-12-2014 23:39
Psychologie Vriendin met eetprobleem.
Verwijderd
45 11-05-2005 16:26
Liefde & Relatie Probs met vriendin..
-Melody-
12 15-09-2004 17:55
Psychologie hoe kan ik hem helpen?
elena v
8 24-10-2003 13:56
Liefde & Relatie *ik wil mijn vriendin helpen,maar alles wat ze doet negeert ze...*
Janet
7 19-12-2002 10:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.