Oud 26-05-2005, 10:58
JCL
JCL is offline
Ik vond braindrain nog niet eens zo kut als die laatste vraag, daar had ik echt nog nooit van gehoort, waar kon je dat terug vinden in Terra dan?!
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Advertentie
Oud 26-05-2005, 11:00
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
para siempre schreef op 26-05-2005 @ 09:20 :
ik heb

bomen planten


is ook goed toch
ja, ik had bob aanplanten, eigenlijk hetzelfde
__________________
Boe.
Oud 26-05-2005, 11:02
JCL
JCL is offline
ik had aanplanten van nieuw tropisch regenwoud ben benieuwd of ze het nog goedkeuren, stond niet zo in het correctie model.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 26-05-2005, 11:04
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Evaatjuh schreef op 25-05-2005 @ 17:24 :
als je weet hoeveel punten je hebt gehaald ongeveer hoe kun je dan je cijfer berekenen? of is er geen manier/
via havovwo.nkl kun je de waarschijnlijke beoordeling zien
__________________
Boe.
Oud 26-05-2005, 12:13
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Om even terug te komen op vraag 14. De vraag was: "Bij welke 2 lidstaten van de EU zijn de gegevens niet op regionale schaal weergegeven?"
Hoewel Ierland en Denemarken misschien 1 'uitwaaier' hebben, zijn er van andere EU landen zoals Zweden, Finland, Polen, Estland, Letland, Litouwen, Tsjechie, Slovenie, Andorra, San Marino, Griekenland, Cyprus en Hongarije helemaal geen gegevens op regionale schaal weergegeven. Dus deze landen moeten ook goedgekeurd worden.
Oud 26-05-2005, 12:28
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
JCL schreef op 26-05-2005 @ 09:17 :
Hmm, sorry ik had het over de vraag erna. Wata er zou gebeuren als je het per lidstaat zou bekijken i.p.v. per regio. Dat is dit antwoordt wel degelijk correct, denk ik?
Dan blijft het zo dat Zwitserland helemaal geen lidstaat is, maar ik heb vraag 15 helemaal fout dus ik kan er niet echt iets zinnigs over zeggen...
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 26-05-2005, 12:28
JCL
JCL is offline
Dat is nu juist HET probleem met AK. Daar zijn de gegevens niet op regionale schaal weer gegeven, daar zijn GEEN gegevens wer gegeven. Ik ben het 100% met je eens, maar we worden genaaid (ik had wel het goede antwoord).
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 26-05-2005, 12:30
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
para siempre schreef op 26-05-2005 @ 09:22 :
2. het staat NIET in ons boek (WereldWijs)
Het staat dus wel in Wereldwijs, in een van de clips... Je hebt er waarschijnlijk gewoon overheen gelezen!

Je krijgt overigens maar 1 punt voor deze vraag, dus hoe belangrijk kan je dit nu eigenlijk vinden? Je punt zal er echt niet ontzettend door veranderen!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."

Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 12:35.
Oud 26-05-2005, 12:32
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 26-05-2005 @ 12:13 :
Om even terug te komen op vraag 14. De vraag was: "Bij welke 2 lidstaten van de EU zijn de gegevens niet op regionale schaal weergegeven?"
Hoewel Ierland en Denemarken misschien 1 'uitwaaier' hebben, zijn er van andere EU landen zoals Zweden, Finland, Polen, Estland, Letland, Litouwen, Tsjechie, Slovenie, Andorra, San Marino, Griekenland, Cyprus en Hongarije helemaal geen gegevens op regionale schaal weergegeven. Dus deze landen moeten ook goedgekeurd worden.
Ik zie daar geen lijnen naar getekend in bron 12, jij wel?
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 26-05-2005, 12:45
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 26-05-2005 @ 12:32 :
Ik zie daar geen lijnen naar getekend in bron 12, jij wel?
Moet dat dan?
De landen die ik noemde zijn toch ook EU-landen waarbij het op regionale schaal niet is weergegeven, naar mijn idee is het dan een goed antwoord op de vraag...
Oud 26-05-2005, 13:03
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 26-05-2005 @ 12:13 :
Om even terug te komen op vraag 14. De vraag was: "Bij welke 2 lidstaten van de EU zijn de gegevens niet op regionale schaal weergegeven?"
Hoewel Ierland en Denemarken misschien 1 'uitwaaier' hebben, zijn er van andere EU landen zoals Zweden, Finland, Polen, Estland, Letland, Litouwen, Tsjechie, Slovenie, Andorra, San Marino, Griekenland, Cyprus en Hongarije helemaal geen gegevens op regionale schaal weergegeven. Dus deze landen moeten ook goedgekeurd worden.
Het ging om verkeer tussen Eu-REGIO`S, dus misschien hoorden die op die kaart niet bij de regio's die ze weer wilden geven?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 26-05-2005, 13:05
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 26-05-2005 @ 12:45 :
Moet dat dan?
De landen die ik noemde zijn toch ook EU-landen waarbij het op regionale schaal niet is weergegeven, naar mijn idee is het dan een goed antwoord op de vraag...
Dat weet ik juist niet! Er zijn altijd meerdere antwoorden goed, maar wat ze wel en niet goed tellen dat is afhankelijk van de corrector. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het om de landen ging die sowieso op de kaart stonden en die in de lijnen betrokken werden. Maar zoals ik al zei, ik heb deze vraag helemaal fout: helaas
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 26-05-2005, 13:06
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Ik vind vraag 15 gewoon vervelend!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 26-05-2005, 13:17
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 26-05-2005 @ 13:05 :
Dat weet ik juist niet! Er zijn altijd meerdere antwoorden goed, maar wat ze wel en niet goed tellen dat is afhankelijk van de corrector. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het om de landen ging die sowieso op de kaart stonden en die in de lijnen betrokken werden. Maar zoals ik al zei, ik heb deze vraag helemaal fout: helaas
Ik had Noorwegen en Polen ingevuld, maar Noorwegen is natuurlijk fout die doet niet mee aan de EU, stomme fout. Polen daarentegen zou best goedgerekend kunnen worden. Hopelijk krijg ik nog een puntje
Oud 30-05-2005, 18:54
ikkuuh
ikkuuh is offline
het gedeelte natuur en milieu was egt veel moeilijkers als dat eerste gedeelte.... ik durf het ook niet na te kijken
Oud 31-05-2005, 17:23
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Tugurio schreef op 26-05-2005 @ 10:43 :
braindrain is algemene kennis haast...
Houdoe he, ik durf te wedden dat 99.98 % van de havisten en mensen daarbuiten er nog NOOIT van gehoord heeft.
Oud 31-05-2005, 18:26
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Codaz schreef op 31-05-2005 @ 17:23 :
Houdoe he, ik durf te wedden dat 99.98 % van de havisten en mensen daarbuiten er nog NOOIT van gehoord heeft.
Denk inderdaad dat dat onzin is, maar het stond in het boek dus je werd geacht het te weten.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 31-05-2005, 21:20
mrrhypon
mrrhypon is offline
Hey, ligt het nu trouwens aan mij of is die nomering voor aadrijkskunde erg streng ? Ik heb een score van 32 van de 50 en zou dan tussen de 4.5 en 5.5 hebben gescoort
Is 32 punten van de 50 dan zo slecht ?
Oud 31-05-2005, 21:25
mrrhypon
mrrhypon is offline
Oh laat maar haahaha, had perongeluk "Het aantal punten 32 dat je juist NIET behaald hebt." aangevinkt.. Pff , was wel ff schrikken
Oud 31-05-2005, 21:33
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 31-05-2005 @ 18:26 :
Denk inderdaad dat dat onzin is, maar het stond in het boek dus je werd geacht het te weten.
volgens mij niet in elk boek hoor..
Oud 31-05-2005, 21:52
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 31-05-2005 @ 21:33 :
volgens mij niet in elk boek hoor..
idd, in mijn boek staat het niet
Oud 31-05-2005, 22:15
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Codaz schreef op 31-05-2005 @ 17:23 :
Houdoe he, ik durf te wedden dat 99.98 % van de havisten en mensen daarbuiten er nog NOOIT van gehoord heeft.
als dat zo was vroegen ze het niet, het stond ook niet voor niets in mn samenvatting/boek..
Oud 01-06-2005, 08:20
JCL
JCL is offline
Laten we het anders stellen, het staat in de voorgeschreven begrippen van de CITO en DUS had je er van gehoort moeten hebben. Ik heb hem zelf ook fout maar dit was zelfs voor mij nog geen rede m te klagen
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 01-06-2005, 08:34
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
@RACH & DOLORES: Welk boek gebruiken jullie? Wij gebruiken WereldWijs, veel van mijn klasgenoten hebben erover geklaagd maar het stond er zeker in vermeld! Niet in een groot of vetgedrukt lettertype, het stond meer terloops in een clip, maar het stond er in ieder geval in en daar gaat het om.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2013 [HAVO] Aardrijkskunde :S
LauraJansen
1 21-05-2013 21:37
Algemene schoolzaken Aardrijkskunde, profielkeuze
Verwijderd
20 24-11-2011 15:32
Algemene schoolzaken duits of aardrijkskunde??
anouk1994
16 26-03-2009 18:38
VMBO Examen aardrijkskunde
brands
9 01-06-2006 14:00
Eindexamens 2003 [aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier!
Verwijderd
220 26-05-2003 10:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.