Oud 10-05-2008, 12:17
Verwijderd
Weet niet sinds wanneer dat zo is. Maar alseerst baalde ik wel dat het achter elkaar was. Ik kan me niet concentreren voor wiskunde in de middag na 3 uur Nederlands.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2008, 15:57
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk.

Maar ik heb wel Duits en bio op 1 dag. Pfff.
Ach, als het moet dan is het wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 16:11
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Eh wat? Ik heb wiskune A1 en dat was na elkaar, ik heb helemaal niets gezien van Wiskunde B en NL achter elkaar. Geldt dat ook voor wiskunde A1? En waar kan je de wijzigingen vinden? Is wel fijn als ik optijd op mijn examen ben met de juiste spullen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 16:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Dat was afgelopen jaar zo ja. Ik had m'n wiskunde ook best slecht gemaakt (waar ik van baalde, dus die in de herkansing over ging doen).
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 18:42
Verwijderd
Da's toch al een tijd zo? Tenminste, ik heb dat rooster al eventjes. Of bedoel je sinds dit jaar? Ik vind het ook wel fijn ja
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 09:16
MW
Avatar van MW
MW is offline
Nee.. wel Grieks en Wiskunde B1,2
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 14:29
weetweinig
weetweinig is offline
Dan moet je ook geen Grieks doen

Wat wel vervelend is, is dat ik veel examens pas 's middags heb. Hoe zorg ik ervoor dat ik niet al gaar ben voordat ik alleen al aan het examen begonnen ben?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 16:59
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dan moet je ook geen Grieks doen

Wat wel vervelend is, is dat ik veel examens pas 's middags heb. Hoe zorg ik ervoor dat ik niet al gaar ben voordat ik alleen al aan het examen begonnen ben?
Ja nou ik weet dat dus ook niet hè. Ik denk dat ik gewoon redelijk op tijd opsta, ga ontbijten, wandelen of zo (in ieder geval iets ontspannends doen), lunchen en dan ga.

Maar 's ochtends om 9u vind ik dan weer vroeg. Ik had gewild dat alles gewoon om half 11 begon, dat is een mooie tijd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.