Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 14:37
lso
Avatar van lso
lso is offline
Ik heb een vriendje.. we zijn nu net een weekje samen dus alles is nog "heel" pril. Voor mij is ie knap, lief, doodeerlijk, charmant, een spontane jongen met leuke interesses.. Ik voel me zo ontzettend goed bij hem en mis hem als hij niet bij me is..

Ik ben reeds eerder verliefd geweest op iemand.. en toch kan ik t gevoel dat ik nu heb niet vergelijken met wat ik misschien en een hele tijd terug eens had voor een andere jongen. Ik heb me nooit zo goed gevoeld bij iemand als bij mn huidige vriend.. maar de kriebels lijken me minder intens dan vroeger.. Is dat omdat die intensere kriebels van vroeger er waren voor een jongen met wie ik niet samen was.. ik weet t niet..

Ik vind het alleen maar raar.. kan dit.. hebben jullie dat wel eens meegemaakt..?

thx

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2004, 14:43
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Ik heb 2 jaar een vriend gehad en ik voelde me ook heel goed bij hem. Na 6 maanden waren de kriebels een beetje weg. Maar we hadden nog steeds de grootste lol en konden ook heerlijk een hele avond kroelen. De verliefdheid werd gewoon overgezet naar houden van. Nu is het uit en nu heb ik bij geen jongen meer het gevoel dat ik bij hem had. En die kriebels heb ik nu weer heel sterk bij hem. Ik vind het ook allemaal maar een beetje vreemd maar ik denk naar mate je ouder wordt dat het toch niet meer zo hevig is. In je pubertijd heb je toch wat meer last van je hormonen denk ik..?

Kusje, laura
__________________
Liefs, Laura
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 14:45
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
snoesje1988 schreef op 07-10-2004 @ 15:43 :
Ik heb 2 jaar een vriend gehad en ik voelde me ook heel goed bij hem. Na 6 maanden waren de kriebels een beetje weg. Maar we hadden nog steeds de grootste lol en konden ook heerlijk een hele avond kroelen. De verliefdheid werd gewoon overgezet naar houden van. Nu is het uit en nu heb ik bij geen jongen meer het gevoel dat ik bij hem had. En die kriebels heb ik nu weer heel sterk bij hem. Ik vind het ook allemaal maar een beetje vreemd maar ik denk naar mate je ouder wordt dat het toch niet meer zo hevig is. In je pubertijd heb je toch wat meer last van je hormonen denk ik..?

Kusje, laura
Ik kan je wel begrijpen denk ik maar.. jij was ook al een hele tijd samen.. wij zijn nu een weekje samen.. We kennen elkaar al iets langer (twee maandjes) .. Toch mis ik hem, denk ik steeds aan hem.. En voel ik me zo goed bij hem.. Ik zie hem graag maar kan nog niet spreken van houden van..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 14:46
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik denk dat het heel goed mogelijk is, dat je minder kriebels hebt. Die kriebels zijn een soort reactie van een of ander hormoon op spannende momenten. Vroeger had je niet met die jongen en dus was het veel spannender. En toen was het misschien ook je eerste keer. En de eerste keer dat je iets ervaart ervaar je het altijd heviger omdat je nog geen vergelijkings materiaal hebt. En in je geheugen wordt het ook erger dan het in werkelijkheid was.

T' lijkt me dat er dus niets ergs aan de hand is. Veel plezier met je vriendje verder
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 14:46
Verwijderd
Elke verliefdheid is anders.
Bovendien is een ontoegankelijke liefde toch altijd intenser dan een toegankelijke. Daarom worden vrouwen altijd hoteldebotel verliefd op de meest vreselijke klootzakken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 14:47
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Neej logisch, maarals je je goed voelt.. Waarom niet?! Ik bedoel.. misschien komen die intense gevoelens nog wel..
__________________
Liefs, Laura
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 14:51
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
Jadie schreef op 07-10-2004 @ 15:46 :
Elke verliefdheid is anders.
idd
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:06
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Citaat:
lso schreef op 07-10-2004 @ 15:45 :
Ik kan je wel begrijpen denk ik maar.. jij was ook al een hele tijd samen.. wij zijn nu een weekje samen.. We kennen elkaar al iets langer (twee maandjes) .. Toch mis ik hem, denk ik steeds aan hem.. En voel ik me zo goed bij hem.. Ik zie hem graag maar kan nog niet spreken van houden van..
Als je elkaar pas 2 maanden kent, en 2 weken echt wat hebt, is het toch logisch dat je nog niet kan spreken van houden van? Je bent verliefd en dat groeit later pas uit tot houden van.

Je mist hem heel erg, zeg je, en je voelt je goed bij hem. Geen probleem van maken, en te diep nadenken, gewoon genieten!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:16
Verwijderd
receptoren voor "verliefdheidshormoon" worden minder gevoelig naarmate je ouder wordt
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 07-10-2004 @ 15:46 :
Elke verliefdheid is anders.
Bovendien is een ontoegankelijke liefde toch altijd intenser dan een toegankelijke. Daarom worden vrouwen altijd hoteldebotel verliefd op de meest vreselijke klootzakken.
Dat is zó waar en ik haat het
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:31
A Sole Reminder
Avatar van A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
het verliefd zijn van nu is voor mij een ander gevoel dan de keren toen ik eerder verliefd was. Dit kan zeker komen door wat Sarah zegt, maar de situatie is ook totaal niet te vergelijken met die ik eerder had.
De keren dat ik eerder verliefd was, was het telkens op een moeilijk te bereiken meisje omdat ze óf te ver weg stond óf juist te dichtbij, ook het gevoel van twijfel tijdens verliefdheid zorgt voor een ander gevoel dan wanneer je weet dat het bij allebei klikt en dat er kans is dat het goed kan gaan.
Dat het anders is, wil zeker niet zeggen dat het minder is, het is bij mij juist sterker en een veel fijner gevoel omdat die twijfelkriebel (zo noem ik het maar eventjes) nu niet aanwezig is. Nu voel ik de rust, die ik de vorige keren dat ik verliefd was niet had.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Jadie schreef op 07-10-2004 @ 15:46 :
Elke verliefdheid is anders.
Groot gelijk.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:44
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
bij mij is het ook elke keer anders, de ene keer dieper dan de andere... nu is t vrij diep... maar ga t maar niet meer laten merken...

jongens...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 21:28
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
als je maar genoeg chocola eet voel je de kriebels van zelf weer


feromononen toch ?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 21:51
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, da's heel goed mogelijk. Bij m'n -inmiddels ex- vriendin had ik ook niet die intense kriebels, die grootse verliefdheid die ik wél had bij een ander meisje dat ik nooit heb kunnen krijgen. Ik bleef m'n vriendin maar met dat andere meisje en die andere situatie vergelijken. Daardoor kwamen twijfels en mede daardoor is het uit gegaan.
Hat kan dus wel degelijk; is helemaal niet raar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Wie kan dit voor mij uittekenen?
Quasi
5 19-02-2009 21:38
Lichaam & Gezondheid wat kan dit zijn?
moon
5 16-02-2008 21:13
Lichaam & Gezondheid Kan dit blaasontsteking zijn?
Verwijderd
17 24-03-2005 20:59
Liefde & Relatie kan dit? (of is het aan t lijntje houden)
gilmorefan
23 20-02-2005 11:03
Flora & Fauna Dierenbescherming bellen of niet?
Eend
17 22-09-2004 19:43
Algemene schoolzaken Kan dit? of maak ik hen hierdoor belacherlijk?
Miracle
26 08-10-2002 08:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.