Oud 14-06-2004, 20:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Het lijkt toevallig op het verhaal van Bloemenpoes, maar aan dit verhaaltje was ik gisteravond begonnen. Ik kwam in me op, erg cliche maar ja, en moest het even op papier zetten. Net las ik het nog even over en dacht dat ik het hier eigenlijk wel even neer kon zetten. Verwacht er niet te veel van, het is erg standaard.
----------
Twee sterke handen grepen haar vast bij de schouders. Ze probeerde zich nog los te wurmen uit zijn greep, maar hij was sterk. Hij trok haar mee naar een steegje achter een rijtje met bouwvallige huizen. Het was donker, het was koud en de maan was verscholen achter de donkere wolken. Ze voelde zijn warme adem in haar nek. Wat was hij met haar van plan? Haar vermoorden, haar verkrachten? Ze deed nog een vergeefse poging zich los te rukken, maar zijn greep werd strakker.
Tranen prikten achter haar ogen. Haar hart bonste snel en hard. Ze voelde dat ze elk moment door haar knieën kon zakken. Wat moest die man van haar? Zijn nagels zaten in haar huid gepikt. Ze had zin om te gillen en te schreeuwen. Maar niemand zou haar horen, hij zou haar slaan en trappen. Ze hield haar mond en liet zich leiden door de man.

De donkere steeg was vochtig en overal groeide onkruid. Ze zag een rat langs haar voet voorbij schieten. Geschrokken stopte ze en probeerde naar achteren te lopen.
“Loop door,” siste de man.
Halverwege de steeg duwde hij haar tegen de muur. Zijn handen lieten haar schouders los, hij zette ze boven haar schouders tegen de muur aan.
“Waag het niet weg te lopen. Daar zul je spijt van krijgen.” Zijn ogen gleden over haar lichaam. In zijn blik kon ze zien dat hij haar in gedachten aan het uitkleden was. Hij keek haar diep in de ogen en gaf haar een knipoog. Één van zijn handen verplaatste zich naar haar gezicht. Hij steek haar haren uit haar gezicht en gaf voorzichtig een kus op haar mond. Ze schrok en draaide haar hoofd weg. Bijna meteen pakte de man haar gezicht stevig vast en draaide het naar zich toe. Hij spuugde in haar gezicht en gaf haar daarna een harde klap. Ze greep naar haar neus en voelde warm bloed uit haar neus stromen.
“Blijf af!” zei de man woedend. Zijn ogen stonden op vuur. Langzaam gleed zijn hand naar beneden. Haar nek werd zorgvuldig gestreeld. Daarna werden haar borsten één voor één geaaid en vastgehouden. De blik in zijn ogen veranderde. Af en toe bevochtigde hij zijn lippen en kreunde hij zachtjes. De man werd opgewonden van haar. Ze probeerde zich te ontspannen, maar de enge man en zijn bewegingen maakten haar bang. Hij ging haar misbruiken, ze voelde het.
Inmiddels was zijn hand aangekomen bij de onderkant van haar trui. De haartjes op haar buik stonden recht overeind.
“Rustig maar meisje. Ik wil alleen maar met je spelen. Ontspan je maar, het zal geen pijn doen. Zolang je maar meewerkt.” Hij trok haar trui uit en bekeek aandachtig haar borsten. Er kwam een glimlachje op zijn gezicht. “Ze zijn mooi.” Hij fluisterde het zachtjes. Met zijn vingertoppen streelde hij haar borsten. Ze voelde dat haar tepels wat stijf werden.
“Vind je het lekker schat?” De man frummelde met de sluiting van haar bh en deed het langzaam uit. Haar tepeltjes staken fier omhoog.
“Ja hè?!”
Ze durfde niks te zeggen. Bang dat ze ging gillen of schreeuwen op hulp.
“Wil je nu zelf je broek uittrekken?” Verschrikt keek ze de man aan. Bibberend bewoog ze haar handen richting de knop van haar broek.
“Toe maar.” De man boog voorover en gaf haar een kus op haar hoofd.
Langzaam deed ze de knop los en liet haar broek naar beneden zakken. Gelijk voelde ze de kou van de nacht. Ze kreeg het koud.
“Goed zo schat. Braaf.” Hij lachte haar toe. Nu was hij zelf aan de buurt. Ook hij knoopte zijn broek en trok zijn shirt uit. Zijn gespierde borst verraste haar, maar ze liet zich daar niet door afleiden. De knalgroene short die hij droeg trok tevens haar aandacht. Ze zag al wat hij voor haar voelde.
“Als je het wil aanraken mag het hoor.” Hij pakte haar hand vast en legde die op zijn groene short. Ze voelde een trilling vanuit haar vingers door haar arm gaan. Ze probeerde haar hand weg te trekken, maar hij duwde haar hand nog dichter tegen zich aan. Warme tranen rolden over haar wangen. Ze vond het verschrikkelijk.
“Oh meisje. Vind je dit niet lekker genoeg? Hij kan ook nog uit hoor.” Hij liet haar hand los en trok in één beweging zijn short naar beneden. Hij hield het vast en begon zachtjes te kreunen.
“Zie je hoe lekker ik je vind?” hijgde hij, “ik wil je.” Zo snel als ze kon probeerde ze weg te rennen, maar hij was sneller. Hij greep haar met één hand vast aan haar arm en trok haar ruw naar zich toe.
“Hoorde je wat ik je net zei. Werk mee, anders doe ik je pijn.” Zijn sterke armen tilden haar op en legde haar daarna voorzichtig op de vochtige grond. Hij knielde tussen haar benen en trok haar slipje uit. Hij boog zich voor de tweede keer voorover en drukte een kus op haar droge lippen.
“Meisje ontspan. Ik ga je verwennen.”

----------
Commentaar? Kritiek?

Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 10:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2004, 20:45
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Het heeft wel wat. Maar dernet was het verhaal een stuk korter?
Ik vind het wel goed geschreven. Er zitten hier en daar nog een paar foutjes. Komt er nog een vervolg?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 07:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 14-06-2004 @ 21:45 :
Het heeft wel wat. Maar dernet was het verhaal een stuk korter?
Ik vind het wel goed geschreven. Er zitten hier en daar nog een paar foutjes. Komt er nog een vervolg?
Ja klopt, net was het korter omdat ik het verkeerd had gekopierd uit Word.
Hmm, wil je (of iemand anders) misschien de foutjes eruit halen?:bloos"
Nee, ik denk dat er geen vervolg komt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 09:50
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Mooi verhaal!!
ik begrijp alleen niet waarom hij in haar gezicht spuwt en haar een klop tegen haar neus geeft...
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 15-06-2004 @ 10:50 :
Mooi verhaal!!
ik begrijp alleen niet waarom hij in haar gezicht spuwt en haar een klop tegen haar neus geeft...
Nou, ze draaide haar hoofd weg. Vond hij niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:52
Riantje
Riantje is offline
Uhm tja...dit verhaal is niet helemaal mijn smaak, maar het zit wel goed in elkaar.
Foutje die ik tegenkwam: Bibberden bewoog ze haar handen richting de knop van haar broek. Bibberden = bibberend
Verder: Door haar knieën kon storten? Hmm vind ik een beetje rare zin. En het volgens mij knieën i.p.v knieeën
Verder mis ik een beetje de boodschap van dit stukje.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:54
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Verbeterd.

Over die boodschap... tja.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:01
Verwijderd
Cliché, maar zeer mooi
Boodschap? Kijk altijd goed uit voordat je de straat oversteekt.
Het is idd knieën.
En ik denk niet dat er veel ruimte is voor een vervolg


Grimm
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Grim schreef op 15-06-2004 @ 16:01 :
Cliché, maar zeer mooi
Boodschap? Kijk altijd goed uit voordat je de straat oversteekt.
Het is idd knieën.
En ik denk niet dat er veel ruimte is voor een vervolg


Grimm
Ik weet het, cliche...
Dat idee had ik ook Grimmie over die boodschap.
Heb het al verbeterd.
En er komt ook geen vervolg... wordt anders erg cliche en oversext.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-06-2004 @ 16:17 :

En er komt ook geen vervolg... wordt anders erg cliche en oversext.
Ik vraag me meer af wat je er verder op kan maken Mss een losse tekst over 'the afterlife'?

Grimm
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 06:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Grim schreef op 15-06-2004 @ 16:39 :
Ik vraag me meer af wat je er verder op kan maken Mss een losse tekst over 'the afterlife'?

Grimm
Nee, ik laat het zo.

Iemand nog commentaar? Of een idee voor een titel?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 11:48
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Grim schreef op 15-06-2004 @ 16:01 :
Boodschap? Kijk altijd goed uit voordat je de straat oversteekt.
Wat heeft 'de straat oversteken' te maken met dit verhaaltje dan? Ik zie de link niet...

Je hebt het mooi beschreven Duivelaar, maar volgens mij zit er echt geen boodschap in. Het is eerder een scene uit een of ander verhaal. Ik weet namelijk niet hoe ze met die gast in die steeg beland is en hoe het afloopt, dus kan er ook geen boodschap aan vastknopen. (Ja, misschien dat je altijd een bus pepperspray bij je moet hebben of zo? )
Citaat:
Zo snel als ze kon probeerde ze weg te rennen, ...
Hier struikelde ik over, klopt volgens mij iets niet helemaal aan...

Titel? Ehm... 'De Sexmerrie'
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 12:27
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Boodschap: Wees geen meisje of je wordt verkracht, wees een jongen en je hebt macht.
Ik weet het suckt. Maar merde alors tais toi ou je te frappe sur ta geule stupide. Fils de put' mal baisse!
(rara wat heb ik morgen nog 6...)
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 16-06-2004 @ 12:48 :
Titel? Ehm... 'De Sexmerrie'
Die zin lijkt misschien fout, maar volgens mij is dat niet zo. Weet het niet zeker hoor.

"Sexmerrie"? Umh nee, lijkt me niet he. Of je moet g**len op dit soort dingen. (sorry voor het taalgebruik )
Iemand andere suggesties???
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 16-06-2004 @ 13:27 :
Boodschap: Wees geen meisje of je wordt verkracht, wees een jongen en je hebt macht.
Ik weet het suckt. Maar merde alors tais toi ou je te frappe sur ta geule stupide. Fils de put' mal baisse!
(rara wat heb ik morgen nog 6...)
Oh mijn god... ik snap wat je zegt, maar meer ook niet. Je hebt frans morgen?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 15:15
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Nee, in de zin van: geen Nachtmerrie, maar een Sexmerrie. Heel erg naar dus!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 15:28
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 16-06-2004 @ 16:15 :
Nee, in de zin van: geen Nachtmerrie, maar een Sexmerrie. Heel erg naar dus!
De Nachtelijke Sexmerrie.

*wie zei dat 't 's nachts was? *
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 15:50
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-06-2004 @ 15:43 :
Oh mijn god... ik snap wat je zegt, maar meer ook niet. Je hebt frans morgen?
jop.
Ik suck hevig in frans. Maar ik kom er wel. Morituri te salutant, nog 6. Laat mij in uw gedachten zijn medeletteraars.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-06-2004 @ 15:43 :
Die zin lijkt misschien fout, maar volgens mij is dat niet zo. Weet het niet zeker hoor.
De zin is fout

Zo snel als ze kon (dus sneller dan normaal) probeerde ze (ze doet een poging) om weg te rennen (de uiteindelijke actie).

Dus wat je dan zegt is dat haar hersens haar spieren dubbel zo snel aan sturen om te gaan rennen?


Grimm
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 16:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja zeg, hou moet ik het veranderen dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Help ik weet geen titel voor boek
Mort'n
10 22-11-2015 07:11
Verhalen & Gedichten [Column] Geen titel
maarte
11 10-08-2006 10:31
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 08:48
Verhalen & Gedichten verhaal(geen titel)
Shadowme
17 03-08-2003 21:52
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zonder titel
ananas15
5 30-07-2003 09:25
Verhalen & Gedichten [verhaal] geen titel nog
Footprint
5 04-02-2003 16:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.