Oud 18-12-2010, 13:59
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Heb jij wel eens gespiekt?
Heb je spiektips?
Wat vind je van spieken?
Wat gebeurd er als je spiekt?

Post dat alles in: "Het grote Spiektopic"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2010, 14:00
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
In deze reactie komt een overzicht van (jullie) spiektips! Open de spoiler.

Spoiler


Spiektips van de week:
Spoiler


BELANGRIJK! Gebruik deze reactie niet als Quote, aangezien dit dan een extreem groot Topic wordt.
Je mag wel 1 of 2 zinnen uit deze reactie Quoten.

Binnenkort nòg meer tips!

Laatst gewijzigd op 09-01-2011 om 19:42. Reden: Spiektips toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:04
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Wanneer je niet goed geleerd hebt voor een repetitie of een s.o. dan is spieken soms een geweldige oplossing... Tenminste, als je het goed doet. Begrijp goed dat ik geen reclame maak om te spieken, de beste manier om een goed cijfer te halen is en blijft natuurlijk goed leren.

Ik heb zelf geen enkele spiektip uitgeprobeerd, jij hopelijk ook niet.
Als er iets instaat van:
"Dit werkte bij mij heel goed", is dat een mening van de bedenker en heb ik dat (waarschijnlijk) niet zelf bedacht.

Laatst gewijzigd op 18-12-2010 om 14:37. Reden: Aanvulling
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:40
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik heb nooit gespiekt, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:53
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ik heb nooit gespiekt, eigenlijk.
Goed zo, ik ook niet!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 10:02
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
Spiek bijna altijd.
Meestal leer ik wel, maar ik kijk toch altijd ff snel naar mijn buurman voor de zekerheid.
Willen Jullie tips?

-Voor wiskunde zet alles in je GR, als je die nog niet hebt, heb je vast een casio met een uitschuifbaar deksel. plak het briefje ter grootte van het klepje in je rekenmachine. schuif hem dicht als de leraar langskomt.
-Briefje in je etui stoppen.
-schrijf op je hand ( niet een heel verhaal maar hooguit 5 woorden)
-Vraag je buurman om groot te schrijven.
-Ga achterin de klas zitten.
- enz.enz.enz
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 14:55
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Spiek bijna altijd.
Meestal leer ik wel, maar ik kijk toch altijd ff snel naar mijn buurman voor de zekerheid.
Willen Jullie tips?

-Voor wiskunde zet alles in je GR, als je die nog niet hebt, heb je vast een casio met een uitschuifbaar deksel. plak het briefje ter grootte van het klepje in je rekenmachine. schuif hem dicht als de leraar langskomt.
-Briefje in je etui stoppen.
-schrijf op je hand ( niet een heel verhaal maar hooguit 5 woorden)
-Vraag je buurman om groot te schrijven.
-Ga achterin de klas zitten.
- enz.enz.enz
Ik zal ze erbij zetten.
En afkijken is niet heel slim...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 15:00
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Ik heb welleens afgekeken of spiekbriefjes gebruikt op de middelbare, niet zo heel vaak. Op mijn theorieexamens heb ik ook gespiekt.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 15:12
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Lees dit maar eens de leraar hier zegt dat je juist voorin moet zitten.

http://www.scholieren.com/artikel/73...te%20betrappen'
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 16:08
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Lees dit maar eens de leraar hier zegt dat je juist voorin moet zitten.

http://www.scholieren.com/artikel/73...te%20betrappen'
Zoiets staat in de 'Spoiler'.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 16:10
Caviamax
Caviamax is offline
Afkijken is zielig... -_-'
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 17:05
Verwijderd
wij deden wel altijd met luistertoetsen spieken. Gezamelijk, met de hele klas. Meestal (bij die luistertoetsen van Cito) heb je 3 versies. En deze versies liggen meestal allemaal achter elkaar. Dus degene die heel goed is in luistertoetsen zit vooraan. Als het antwoord A is, trekt hij bijvoorbeeld zijn mouw een stukje op (die telkens afzakt natuurlijk). Als het antwoord B is kan hij bijvoorbeeld ergens krabben ofzo. Als het antwoord C is doet hij bijvoorbeeld helemaal niets.

Ik heb nog geen enkele leraar meegemaakt die dit kon snappen. Soms hadden ze wel het idee dat er echt iets raars aan de hand was, maar ze konden er simpelweg niet achter komen. Wat je wel moet doen is een aantal antwoorden anders doen, anders is het natuurlijk wel héél toevallig.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 17:12
Megamandy
Avatar van Megamandy
Megamandy is offline
ik heb ooit 1 keertje gespiekt!
maar dat was niet zo moeilijk haha
we kregen voor biologie een toets en achterop stonden perongelijk de antwoorden.. toen heb ik vlug alles overgeschreven en de antwoorden stiekem weggegooid...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 17:12
Megamandy
Avatar van Megamandy
Megamandy is offline
Citaat:
Afkijken is zielig... -_-'
maar wel handig
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 18:11
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
wij deden wel altijd met luistertoetsen spieken. Gezamelijk, met de hele klas. Meestal (bij die luistertoetsen van Cito) heb je 3 versies. En deze versies liggen meestal allemaal achter elkaar. Dus degene die heel goed is in luistertoetsen zit vooraan. Als het antwoord A is, trekt hij bijvoorbeeld zijn mouw een stukje op (die telkens afzakt natuurlijk). Als het antwoord B is kan hij bijvoorbeeld ergens krabben ofzo. Als het antwoord C is doet hij bijvoorbeeld helemaal niets.

Ik heb nog geen enkele leraar meegemaakt die dit kon snappen. Soms hadden ze wel het idee dat er echt iets raars aan de hand was, maar ze konden er simpelweg niet achter komen. Wat je wel moet doen is een aantal antwoorden anders doen, anders is het natuurlijk wel héél toevallig.
Hij staat erin...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 12:45
Verwijderd
op een wat duurdere rekenmachine kun je ook de letters A t/m E zetten. als je de antwoorden vantevoren al hebt dan kun je die letters er gewoon inzetten(al het tenminste meerkeuzevragen zijn)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 14:30
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
op een wat duurdere rekenmachine kun je ook de letters A t/m E zetten. als je de antwoorden vantevoren al hebt dan kun je die letters er gewoon inzetten(al het tenminste meerkeuzevragen zijn)
Hij staat erin...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 21:16
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
met luister toetsen deden wij het altijd met een hand / elleboog... verschillende versies, maar wel zelfde antwoorden en die gaven we dan door obv tekst lengte... hand / elleboog bovenaan de tafel leggen was langste antwoord, en helemaal onderaan het kortste
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-12-2010, 09:19
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
met luister toetsen deden wij het altijd met een hand / elleboog... verschillende versies, maar wel zelfde antwoorden en die gaven we dan door obv tekst lengte... hand / elleboog bovenaan de tafel leggen was langste antwoord, en helemaal onderaan het kortste
Dit is redelijk vergelijkbaar met de reactie van Interglot:

Citaat:
wij deden wel altijd met luistertoetsen spieken. Gezamelijk, met de hele klas. Meestal (bij die luistertoetsen van Cito) heb je 3 versies. En deze versies liggen meestal allemaal achter elkaar. Dus degene die heel goed is in luistertoetsen zit vooraan. Als het antwoord A is, trekt hij bijvoorbeeld zijn mouw een stukje op (die telkens afzakt natuurlijk). Als het antwoord B is kan hij bijvoorbeeld ergens krabben ofzo. Als het antwoord C is doet hij bijvoorbeeld helemaal niets.

Ik heb nog geen enkele leraar meegemaakt die dit kon snappen. Soms hadden ze wel het idee dat er echt iets raars aan de hand was, maar ze konden er simpelweg niet achter komen. Wat je wel moet doen is een aantal antwoorden anders doen, anders is het natuurlijk wel héél toevallig.
Als jij anders van mening bent hoor ik het graag.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 11:15
Verwijderd
op je onderarm schrijven, lange mouwen aandoen, en doen alsof je jeuk hebt dus krabben en ondertussen spieken
werkt altijd!!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 19:49
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
op je onderarm schrijven, lange mouwen aandoen, en doen alsof je jeuk hebt dus krabben en ondertussen spieken
werkt altijd!!
Hij staat erbij hoor!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 21:07
Tatiana_x
Avatar van Tatiana_x
Tatiana_x is offline
hahaa, ik leer goed ens.. ma alst nodig is doe 'k da wel ;d
altijd handig, mah kschrijf het niet fso, ik kijk dan naar de medeleerlinge
soms werken we samen xd
maar k ben niet zo'n spiekmens bij elke toets hoor xd
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 17:28
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Briefje in het klepje van je rekenmachine doen. Als je je rekenmachine een beetje uitschuift kan je dat lezen. Komt de leraar eraan, hop, rekenmachine terug in het klepje.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 19:38
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Briefje in het klepje van je rekenmachine doen. Als je je rekenmachine een beetje uitschuift kan je dat lezen. Komt de leraar eraan, hop, rekenmachine terug in het klepje.
Bedankt voor de tip, maar hij stond er al in!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 06:59
Verwijderd
@topnieuws, dan zullen er niet veel nieuwe tips meer komen aangezien alles ''al in die lijst staat''
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2011, 20:23
SketchyKo
Avatar van SketchyKo
SketchyKo is offline
Lettertype 4 is nog goed te lezen.
Alle nodige info op een klein papiertje zette..max. 3cmx2cm
dan met plakband geheel om je pen plakken op de plek waar je vingers zitten, je kan dan gemakkelijk je pen draaien en alles lezen.
let wel op dat je het niet opsekop plakt, als je links ben moet je hem dus andersom plakke dan een rechtshandige
__________________
莉迪亞 .:: Ŀ¥кǾ ЯцплЭŘ® ::. 我愛跑
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 13:52
the economist
the economist is offline
Spieken werkt alleen bij zaken die je domweg uit je hoofd moet leren, formules en zo.
Eigenlijk zou de toets (havo/vwo) meer over het begrip moeten gaan, en je zou de formules er op een formuleblad bij moeten krijgen. Op het examen is dit ook heel vaak zo. Dus in die zin is spieken nog niet eens zo zielig.
(Ik heb het niet over woordjes leren, daar is het logisch dat je moet stampen of spieken)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 19:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
wij deden wel altijd met luistertoetsen spieken. Gezamelijk, met de hele klas. Meestal (bij die luistertoetsen van Cito) heb je 3 versies. En deze versies liggen meestal allemaal achter elkaar. Dus degene die heel goed is in luistertoetsen zit vooraan. Als het antwoord A is, trekt hij bijvoorbeeld zijn mouw een stukje op (die telkens afzakt natuurlijk). Als het antwoord B is kan hij bijvoorbeeld ergens krabben ofzo. Als het antwoord C is doet hij bijvoorbeeld helemaal niets.

Ik heb nog geen enkele leraar meegemaakt die dit kon snappen. Soms hadden ze wel het idee dat er echt iets raars aan de hand was, maar ze konden er simpelweg niet achter komen. Wat je wel moet doen is een aantal antwoorden anders doen, anders is het natuurlijk wel héél toevallig.
Zoiets deden wij ook, alleen zoals iemand anders al zegt: we werkten niet met A, B en C maar met 'kortste antwoord', 'middellange antwoord' en 'langste antwoord'.
En wij werkten niet met mouwen of krabben, maar met de benen. Bij het kortste antwoord deed iemand zijn benen naar achter gevouwen, dus onder zijn stoel. Bij het middelste antwoord gingen de bene gewoon loodrecht naar beneden. En bij het langste antwoord strekte de antwoordgever de benen naar voren.

Het klinkt alsof een docent dat meteen door heeft, maar dat was totaal niet het geval. Tijdens een toets wisselt iedereen nou eenmaal veel van houding. We hebben zelfs een keer klassikaal dit benensysteem gehanteerd: dus íedereen deed zijn benen op hetzelfde moment naar voren of naar achter. En zelfs dat had de leraar niet door, omdat je het vrij subtiel kan doen.
Uiteindelijk hebben we toch maar gekozen om 1 iemand (die heel goed was) de antwoorden te laten doorgeven. En halverwege de klas zaten nog twee mensen die diegene kopieerden, om ook de achterste mensen te kunnen laten meegenieten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 19:31
Goldlocks
Avatar van Goldlocks
Goldlocks is offline
Heb jij wel eens gespiekt? Ja, maar niet bij anderen
Heb je spiektips? Briefje in je etui, op je benen schrijven doen alsof je iets laat vallen en dan je broekspijpen optillen, briefje in balpen
Wat vind je van spieken? Errug handig
Wat gebeurd er als je spiekt? Dan haal ik betere punten
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 22:56
Verwijderd
Ja paar keren maar meestal niet.

-Je kan alle antwoorden op een grote gum (alleen de achterkant) schrijven. - Dit was bij mij gelukt
-En ik had een blaadje van 5 cm bij 4 cm helemaal volgeschreven op beiden kanten.
En voordat de toets begint hou je de blaadje in je hand en als je die toetsblaadje krijgt dan zet je die spiekbriefje eronder en als je wilt spieken dan schuif je je toetsblaadje gewoon een stukje opzij.- Is bij mij ook gelukt .
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 00:32
Unravel
Avatar van Unravel
Unravel is offline
lang niet meer gedaan. Ik heb me er de eerste 3 jaar van vwo mee doorgesleept, maar eigenlijk is het helemaal niet logisch.

Inderdaad, vooraan zitten en normaal doen. Niet stiekem dus. Hetzelfde geld voor pingen en eten onder de les, je moet je natuurlijk blijven gedragen; anders val je op.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 18:58
Verwijderd
Ik spiek eigenlijk bijna nooit, ik zit nou bijna vooraan en dat valt ook zo op.
Maar ook al zat ik achteraan, ik spiek meestal alleen bij echt nutteloze dingen of als het echt niet anders kan.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 23:20
studentuser
studentuser is offline
Ik doe altijd mijn vest aan, het briefje doe ik in een groot a4 plastic hoes. Die plak ik met plakband in mijn vest zodat het geen geluid maakt als ik beweeg. Tijdens examen doe ik mijn rits open van mijn vest. Ik zeg gewoon: ik heb het warm. Na paar seconden ga naar mijn linkerkant kijken waar het briefje geplakt is in mijn binnenzijde van mijn vest hahaha
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 16:04
Verwijderd
@studentuser, dus jij neemt het risico te spieken bij een examen??
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 16:06
the economist
the economist is offline
Citaat:
Ja paar keren maar meestal niet.

-Je kan alle antwoorden op een grote gum (alleen de achterkant) schrijven. - Dit was bij mij gelukt
-En ik had een blaadje van 5 cm bij 4 cm helemaal volgeschreven op beiden kanten.
En voordat de toets begint hou je de blaadje in je hand en als je die toetsblaadje krijgt dan zet je die spiekbriefje eronder en als je wilt spieken dan schuif je je toetsblaadje gewoon een stukje opzij.- Is bij mij ook gelukt .
Maar een klein blaadje valt meer op dan een grote. En als iemand het opmerkt hang je zeker, bij een groot blad valt het nauwelijks op tussen je proefwerkpapier.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 16:09
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Je hebt van die pennen waarin een papiertje zit gewikkeld die je uit kan schuiven.
Aan de ene kant staat reclame van dat en dat bedrijf.
De andere kant van het blaadje is dan wit en daar ken je met potlood al je spiekwoorden neerzetten.
Althans dat heb ik ooit gedaan xD
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2011, 21:28
Fowl36
Avatar van Fowl36
Fowl36 is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit gespiekt, ben te schijterig T_T
1 keer probeerde ik het en toen werd ik betrapt, strafwerk, een 0 en alles..
__________________
I am not afraid of the dark, I am afraid of the NINJAS hiding in the dark
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 23:26
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
Haha
eigenlijk spiek ik wel eens... Soms... "bloos"

Spiektips:

- Druk een mini-samenvatting / tabel / lijst met woordjes die je maar niet in je kop krijgt en druk het af op Arial 4/5. Uitknippen en dan aan elkaar plakken. Voor mij is dit super handig!

- Zorg dat je zelf een lijstje hebt met belangrijke dingen. Leg deze in je tas, zo dat je ze kan zien als de tas naast je staat. Loopt de docent langs? dan haak je snel met je voet in de schouderband en schuif je de tas naar je toe. Zo gaat ie vanzelf dicht. Je moet dan wel met je voet blijven draaien, alsof het een zenuwachtig trekje is.

- Met biologie hebben wij van die aangesloten tafels. Je moet dus met z'n 2tjes naast elkaar. Ieder krijgt dezelfde vragen, maar in een andere volgorde (20 van de 25 vragen zijn meerkeuze) dus dan is het lastig om af te kijken. Je moet gewoon je opdrachtenblad wisselen met degene diagonaal achter je. LET OP! Bij ons is dit een keer fout gegaan. De jongen naast mij en de jongen achter mij hadden gewisseld zodat we konden afkijken, maar ze leken er dus strenger op te letten. De nummers klopten niet, we dachten dat hij hier niet zo op zou letten. helaas. Ik had geen 1, de jongen naast en degene achter me wel. Best lullig.

Heb er nog wel meer maar moet nu gaan.

Laatst gewijzigd op 14-02-2011 om 16:04.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 17:44
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
Citaat:
Maar een klein blaadje valt meer op dan een grote. En als iemand het opmerkt hang je zeker, bij een groot blad valt het nauwelijks op tussen je proefwerkpapier.
Ligt eraan. Hoe goed ben je in spieken? Je moet wel uitkijken bij welke docentt. ik ben een keer gesnapt bij frans
__________________
It's not that I have problems in communicating with people...
It's just that I don't like you
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 00:50
de abt van sion
de abt van sion is offline
Spieken is stelen.

Niet meer en niet minder.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Maar een klein blaadje valt meer op dan een grote. En als iemand het opmerkt hang je zeker, bij een groot blad valt het nauwelijks op tussen je proefwerkpapier.

Nou een groot blaadje valt juist meer op hoor, denk je niet dat de docent heen en weer loopt en tijdens het ophalen,wat doe je dan met die reuzenblaadje.
een klein blaadje kan je zo na de toets verscheuren.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 07:09
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
Citaat:
Nou een groot blaadje valt juist meer op hoor, denk je niet dat de docent heen en weer loopt en tijdens het ophalen,wat doe je dan met die reuzenblaadje.
een klein blaadje kan je zo na de toets verscheuren.
Of opeten

Nee best wel niet.
Gewoon in je zak proppen en weggooien wanneer je langs een prullenbak in de aula komt.
__________________
It's not that I have problems in communicating with people...
It's just that I don't like you
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 17:08
nerdychickaa
nerdychickaa is offline
nou ik spiek wel eens zo nu en dan en ik heb hier een paar (khb ze ng niet allemaal gebruikt)
-een horloge aandoen en op een plakpapiertje de antwoorden schrijven en dan aan de binnenkant van je horloge plakken & horloge op d bank lege want je kaan daar toch niet goe mee schrijven éh
-(voor meisjes gaat dit beter) antwoorden inspreken in je gsm en dan met een orrtje in je oor en je haar erover
-(dit is bij ons zo) de andere klas krijgt die ene toets eerder dan onze klas, dan vraag ik altijd effe of ik die mag zien ;p
-gewoon in potlood in je agenda schrijven en dan agenda open op de bank ,werk altijd bij mij, ga dan beter vanachter zitte eh
-natuurlijk op je hand legen,een klein briefje in je pennenzak
-ik plaak ook soms de antworden in men rekenmachine of ik schrijf iin potlood ze op men geodriehoek
-
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 20:10
imadisaster.
imadisaster. is offline
Gewoon niet spieken. Deed het vorig jaar ook wel eens, maar je komt alleen jezelf tegen. Als je dan een 8 haalt heb je het niet eerlijk gedaan. Als je met spieken nog maar een 6 haalt betekend dat dus dat je eigenlijk niet eens op het niveau waar je zit thuishoort, want je schrijft ook de foute antwoorden over van je buurman en je weet er dus zelf helemaal niks van.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 16:54
Verwijderd
Who, wat zijn jullie allemaal Heilig!!
Ik spiek vrij vaak, gwn omdat het kan!! Op de onderkant van je schen plakken (en dan net doen alsof je jeuk hebt!)
Als je een rokje aan hebt het daar onder en die een k;lein stukje omhoordoen!
tussen je vinger zetten
spiekbriefjes doe ik of in mn etui of onder een elastiekje vest erover klaar!
code taal met je buurman; 2 tikken met pen mag ik kijken 1x ja kijk maar 3x mag ik inleveren antwopord daarop 1x ja 2x nee wil nog zien! En dan met je vingers aangeven welk vraag je nog mist! Zo simpel is dat!
En het gwn op je tafel schrijven van te voren! wordt je btrapt zeg je; 'het stond er al op!!'
En als je vriendin hem al gehad jheeft gwn alles vragen! En pw blaadjes achter over drukken!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 21:06
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Who, wat zijn jullie allemaal Heilig!!
Ik spiek vrij vaak, gwn omdat het kan!! Op de onderkant van je schen plakken (en dan net doen alsof je jeuk hebt!)
Als je een rokje aan hebt het daar onder en die een k;lein stukje omhoordoen!
tussen je vinger zetten
spiekbriefjes doe ik of in mn etui of onder een elastiekje vest erover klaar!
code taal met je buurman; 2 tikken met pen mag ik kijken 1x ja kijk maar 3x mag ik inleveren antwopord daarop 1x ja 2x nee wil nog zien! En dan met je vingers aangeven welk vraag je nog mist! Zo simpel is dat!
En het gwn op je tafel schrijven van te voren! wordt je btrapt zeg je; 'het stond er al op!!'
En als je vriendin hem al gehad jheeft gwn alles vragen! En pw blaadjes achter over drukken!!
tsk.... TUUUUUUURRRRLLLLLIIIIIJJJJJKKKK!!!!!!
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 09:10
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
spieken is slecht, je hebt jezelf er alleen maar mee
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 19:28
PallasAthene
PallasAthene is offline
Ik ben meestal eigenlijk de gene die antwoorden voorzegt. Heeeeeel slecht natuurlijk, maar als iemand echt niet had kunnen leren mag je best helpen vind ik.
In de brugklas heb ik één keer afgekeken, ik had het antwoord al ingevuld, maar ik wist het niet zeker dus ik keek even bij de gene naast mij, die gelukkig hetzelfde antwoord had. Maar achteraf bleek dat mijn buurvrouw bij die zelfde vraag al eerder bij mij had afkeken, dus in feite heb ik gewoon bij mezelf gespiekt... niet zo heel slim
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 19:30
Verwijderd
Heb jij wel eens gespiekt? Nee!
Heb je spiektips? Nee!
Wat vind je van spieken? Ontzettend dom, want dan leer je er niks van.
Wat gebeurd er als je spiekt? Dan leer je niks, en dat komt terug bij het examen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.