Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2012, 18:53
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
ik heb nogal een probleem:
ik zit op een skiteam en daarin zit een meisje (sara) waar ik enorm verliefd op ben en zij ook op mij alleen weet ze niet dat ik op haar ben.
en op school is er ook een meisje (lonne) waarop ik enorm verliefd ben alleen ik weet niet of het wederzijds is.
sara is echt enorm lief en is er altijd voor mij plus ze is enorm mooi. het is alleen een lange afstand zij woont in den haag en ik in rotterdam. terwijl lonne bij mij om de hoek woont en superspeciaal is alleen het probleem is dat ze wat jonger is en dat ik soms niet echt de indruk krijgt dat ze echt verliefd op me is. ik zou echt niet weten voor wie ik moet gaan kunnen jullie mij daarbij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2012, 18:55
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Den Haag - Rotterdam is niet echt ver. Maar ik neem aan dat je nog vrij jong bent en alles, dan is het misschien wel wat ver.

En verder: hoe oud zijn jullie precies, dus hoe groot is het leeftijdsverschil echt? En wat dacht je van eerst Lonne vragen of ze verliefd op je is (als zij je voorkeur heeft) en indien ze 'nee' zegt alsnog voor Sara gaan?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 19:07
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
ik ben 15 en lonne is 13 maar tja hoe kan ik dan het beste vragen of ze verliefd op me is. het is toch best raar om naar haar toe te lopen en zeggen of ze verliefd op me is..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 19:43
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh, ik schatte je iets jonger in.

Ik vind 15 en 13 wel kunnen, overigens, en voor iemand van 15 lijkt de afstand Den Haag - Rotterdam ook wel te doen! Volgens ns.nl is een retourtje Den Haag Cs - Rotterdam CS €8.80 en een klein halfuur. Als je echt enorm verliefd bent, zou ik dat er wel voor over hebben (alhoewel ik denk dat als iemand enorm verliefd is, dat het dan maar op 1 persoon is, maar misschien dat dat weer aan mijn voorstellingsvermogen ligt).

En je zou bijvoorbeeld wel kunnen vragen 'goh, lijkt het je leuk om eens samen iets te doen?' en te kijken hoe ze daarop reageert. Of flirterige opmerkingen te maken en kijken hoe ze daarop reageert en alles.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 22:37
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hoe kun je nu "enorm verliefd" zijn op twee verschillende meisjes?

Maar dat terzijde: Als je weet dat Sara ook verliefd is op jou, wat is dan het probleem? Dan vertel je haar dat jij ook verliefd bent op haar. Simpel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 23:03
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wachten tot je verstand inslaat? Je moet niks met die meisjes beginnen, want wie je ook kiest, je zit nog steeds met het feit dat je ook 'enorm verliefd' bent op die ander. Beslis eerst zelf maar eens op wie je daadwerkelijk verliefd bent. Het feit dat Sara verliefd op jou is mag dan eigenlijk niet mee spelen, want dan zou je haar kunnen kiezen omdat zij het toch wel zal willen, terwijl je misschien eigenlijk meer gevoelens hebt voor Lonne. Dat is voor jou niet eerlijk, voor Sara niet eerlijk en voor Lonne ook niet.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 00:02
Verwijderd
Voor de lekkerste gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 00:02
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Citaat:
Hoe kun je nu "enorm verliefd" zijn op twee verschillende meisjes?

Maar dat terzijde: Als je weet dat Sara ook verliefd is op jou, wat is dan het probleem? Dan vertel je haar dat jij ook verliefd bent op haar. Simpel.
Ten eerste: ik heb zelf ook serieus geen idee ik wordt er zelf ook gestoord van maar ik denk dat ik idd voor sara moet gaan
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 00:28
armorking
Avatar van armorking
armorking is offline
misschien vraag je je af hoe je ze moet benaderen ?

een van de dingen die je kunt doen bij het benaderen is

1. zeggen dat je ze leuk vind dan is het vaak 50/50
2. ze ergens mee naar toe nemen zoals een ijsje bij de ijsboer halen of naar de bios gaan , ( doe een beetje research naar wat ze leuk vinden , vraag dat niet aan ze dat vinden ze vaak dorky ,
3 (optioneel) als je bij ze bent , probeer sporadisch fysiek contact , bijvoorbeeld als je aan het wandelen bent pak je haar hand vast , als ze dat niet leuk vind weet je genoeg , en heb je jezelf een blauwtje bespaard , of ze komt erop terug maar dan heb je iig geprobeerd en het niet uitgesloten , een andere mogelijkheid is door als je bij de bios bent een zakje m&ms in het midden te leggen en er op het zelfde moment naar te reiken wanneer zij dat doet , hou dan iets langer vast dan normaal , dat soms een hele goeie move vooral als je bij een romantische film zit , het zelfde geld dan als haar dat niet bevalt weet je ook genoeg

ik hoop dat je hier iets aan hebt

1 tip

kies er 1 en ga niet beide proberen ik denk dat je dat ook niet leuk zou vinden als je jouw vriendin met een andere kerel ziet

en nog iets als je iets probeert bij een meid zoals kussen of een hand vast pakken en het bevalt haar niet , stop dan gelijk, anders zijn je kansen gelijk weg , en het is niet zo netjes

btw waarom ik dit zeg , is misschien niet zo netjes van mij , wie ben ik om jouw te adviseren maar je bent nogal jong en je vroeg om advies , maar kreeg het gevoel dat je drempel nogal hoog ligt om die meiden te benaderen , als je verliefd bent ligt de druk nogal hoog soms ,

I CAN RELATE
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 21:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je op beiden "enorm verliefd" bent, ben je duidelijk op geen van beiden verliefd.

Verder is Rotterdam-Den Haag een scheet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.