Oud 11-08-2012, 18:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja dit dan?
Betere titels gewenst.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 11-08-2012, 18:19
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Kut, te laat. Overweeg mijn titel maar dan, als je niet tevreden bent met de jouwe.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 18:40
Verwijderd
Oh, is het deze?
Oud 11-08-2012, 18:40
Verwijderd
Ik vind het zo raar dat Noedel niks eng vindt he. Gewoon niks.
Oud 11-08-2012, 18:41
Verwijderd
Ook bijlmoordenaars niet?
Oud 11-08-2012, 18:42
Verwijderd
Ook niet in de badkamer staan 's nachts, in de spiegel kijken en alleen jezelf zien en dat er dan toch opeens een smalle, witte hand op zijn schouder ligt?
Oud 11-08-2012, 18:43
Verwijderd
Qua films dan vooral enzo!

Maar ook door een donker bos lopen in zijn eentje vindt hij niet eng.
Oud 11-08-2012, 18:43
Verwijderd
's Nachts even langs de gordijnen naar buiten kijken en dan een gezicht zien in plaats van gewoon donker met niks?
Oud 11-08-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ook niet in de badkamer staan 's nachts, in de spiegel kijken en alleen jezelf zien en dat er dan toch opeens een smalle, witte hand op zijn schouder ligt?
Etma. Je verwoordt altijd m'n ergste angsten. Of was jij dat niet de vorige keer, met dat je een gezicht ziet in een donker raam.
Oud 11-08-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
's Nachts even langs de gordijnen naar buiten kijken en dan een gezicht zien in plaats van gewoon donker met niks?
Ja zie je, hou eens op
Oud 11-08-2012, 18:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ook bijlmoordenaars niet?
Nouja, als ik, laten we zeggen, in een wachthokje op het station zou zitten en er komt een gevaarlijke gek aanstormen met een bijl in zijn hand, zou ik wel panikeren.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Etma. Je verwoordt altijd m'n ergste angsten. Of was jij dat niet de vorige keer, met dat je een gezicht ziet in een donker raam.
Dat was ik ook, ja. Ik heb hem nou maar weer gepost.
Oud 11-08-2012, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Nouja, als ik, laten we zeggen, in een wachthokje op het station zou zitten en er komt een gevaarlijke gek aanstormen met een bijl in zijn hand, zou ik wel panikeren.
En die voorbeelden van Etmakas?
Oud 11-08-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Dat was ik ook, ja. Ik heb hem nou maar weer gepost.
Wat ben jij een sadist, eigenlijk.
Oud 11-08-2012, 18:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ook niet in de badkamer staan 's nachts, in de spiegel kijken en alleen jezelf zien en dat er dan toch opeens een smalle, witte hand op zijn schouder ligt?
Dan zou ik denken: jeetje, een witte hand, iemand zal 'm wel missen

maar ik heb het over realistische dingen, of over films kijken, spelletjes spelen.

Spelletjes die ik spannend vind, zijn meedogenloze spelletjes die ontiegelijk moeilijk zijn en waar je als speler makkelijk af kunt gaan. Niet die goedkope horrorcliché's enzo.
Qua films vond ik Ringu aanvankelijk eng, vooral de put-scene. Of Carrie, vanwege de beklemmende sfeer.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 18:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
's Nachts even langs de gordijnen naar buiten kijken en dan een gezicht zien in plaats van gewoon donker met niks?
Dat heet een reflectie ;D: Maar nee, dat is ook niet realistisch. Bovendien woon ik 3 hoog.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 18:47
Verwijderd
Oh en wat ik ook HEEL eng vind, maar dat is een beetje een ander soort angst: wij hebben een paar deuren die altijd openstaan, en ik ben heel erg bang dat die een keer dicht zijn en ik er dan 's nachts tegenaanloop.
Oud 11-08-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik denken: jeetje, een witte hand, iemand zal 'm wel missen

maar ik heb het over realistische dingen, of over films kijken, spelletjes spelen.

Spelletjes die ik spannend vind, zijn meedogenloze spelletjes die ontiegelijk moeilijk zijn en waar je als speler makkelijk af kunt gaan. Niet die goedkope horrorcliché's enzo.
Qua films vond ik Ringu aanvankelijk eng, vooral de put-scene. Of Carrie, vanwege de beklemmende sfeer.
Ik snap jou niiieettt!

Doe nou eens eerlijk over die witte hand. Want dat zou je echt niet denken.
Ads door Google
Oud 11-08-2012, 18:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Slender is op zich niet zo eng gewoon af en toe verschieten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-08-2012, 18:49
Verwijderd
Noedel mist gewoon een bepaald ding wat er voor zorgt dat je dingen eng/spannend vindt. Het kan toch niet dat je bij elke horrorfilm die je kijkt /care hebt, terwijl die films er juist voor gemaakt zijn om angst aan te jagen.
Oud 11-08-2012, 18:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik snap jou niiieettt!

Doe nou eens eerlijk over die witte hand. Want dat zou je echt niet denken.
Nee maar, dat is compleet hypotetisch Een witte hand op mijn schouder. In een film vind ik dat niet eng, juist heel cliché. In het echt kan het nooit gebeuren, dus heb ik er ook geen angst voor.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Nee maar, dat is compleet hypotetisch Een witte hand op mijn schouder. In een film vind ik dat niet eng, juist heel cliché. In het echt kan het nooit gebeuren, dus heb ik er ook geen angst voor.
Ik weet ook wel dat het nooit kan gebeuren, maar toch durf ik in een donkere badkamer nauwelijks in de spiegel te kijken, omdat ik dan rekening hou met dat soort enge scenario's.
Oud 11-08-2012, 18:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, heb net twee uur geslapen, zomaar midden op de dag. Voel me nog altijd niet super. Gaat lekker
Oud 11-08-2012, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Wat ben jij een sadist, eigenlijk.
Ja!

Citaat:
Dan zou ik denken: jeetje, een witte hand, iemand zal 'm wel missen

maar ik heb het over realistische dingen, of over films kijken, spelletjes spelen.

Spelletjes die ik spannend vind, zijn meedogenloze spelletjes die ontiegelijk moeilijk zijn en waar je als speler makkelijk af kunt gaan. Niet die goedkope horrorcliché's enzo.
Qua films vond ik Ringu aanvankelijk eng, vooral de put-scene. Of Carrie, vanwege de beklemmende sfeer.
Dat eerste lieg je. Dat zou NIEMAND denken.

Verder snap ik je wel. Ik kan kiezen of ik zin heb om een film eng te vinden of niet. Angst moet je leren uit te zetten, instant fijn leven. (Y )
Oud 11-08-2012, 18:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja!



Dat eerste lieg je. Dat zou NIEMAND denken.

Verder snap ik je wel. Ik kan kiezen of ik zin heb om een film eng te vinden of niet. Angst moet je leren uit te zetten, instant fijn leven. (Y )
Nou, ik lieg niet. Ik maakte een grapje, dat wel

Wat ik ook eng vond: Half-Life 2, het level Ravenholm.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 11-08-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Bovendien woon ik 3 hoog.
Dat is geen tegenargument, maar juist iets wat het nog veel enger maakt.

Ik heb bij mijn ouders weleens gehad dat er opeens mensen 's nachts buiten stonden, in de tuin. Toen zag ik inderdaad opeens gezichten in het donker, tijdens mijn gebruikelijke bijlmoordenaar-, grue- en Slendermaninspectieronde (). Het bleken dezelfde jongens die de nacht ervoor hadden geprobeerd in te breken in mijn ouderlijk huis. Ze wegjagen was heel makkelijk, want het zijn gewoon kruimeldieven en dus zijn ze bang voor vleesmessen, psychopatische blikken en de politie.

Maar als je op drie hoog zit en je ziet opeens een gezicht, nou, dat lijkt me geen type waar je zo makkelijk vanaf komt. Als 'ie al menselijk is.
Oud 11-08-2012, 19:00
Verwijderd
Het engste wat ik ooit heb meegemaakt was dat ik zat en er ineens een heel grote duizendpoot op mijn arm zat, en toen rende ik weg en in de keuken waren nog meer van dat soort dingen. Dat was niet echt, maar wel HEEL eng.
Oud 11-08-2012, 19:01
Verwijderd
OMNOMNOMNOM knoflook <3
Oud 11-08-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
OMNOMNOMNOM knoflook <3
*knoflookboks*
Oud 11-08-2012, 19:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is geen tegenargument, maar juist iets wat het nog veel enger maakt.

Ik heb bij mijn ouders weleens gehad dat er opeens mensen 's nachts buiten stonden, in de tuin. Toen zag ik inderdaad opeens gezichten in het donker, tijdens mijn gebruikelijke bijlmoordenaar-, grue- en Slendermaninspectieronde (). Het bleken dezelfde jongens die de nacht ervoor hadden geprobeerd in te breken in mijn ouderlijk huis. Ze wegjagen was heel makkelijk, want het zijn gewoon kruimeldieven en dus zijn ze bang voor vleesmessen, psychopatische blikken en de politie.

Maar als je op drie hoog zit en je ziet opeens een gezicht, nou, dat lijkt me geen type waar je zo makkelijk vanaf komt. Als 'ie al menselijk is.
Als het me zou overkomen zou ik natuurlijk wel schrikken omdat ik het niet verwacht.
Net als die keer dat ik wakker werd van gepor en onze poes me recht in m'n gezicht aanstaarde van 3 cm afstand. Maar om nu te zeggen dat ik nu bang ben dat het (nog) een keer gebeurt; nee.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:04
Verwijderd
Ik had toen ik een jaar of 11 was een keer een slaapfeestje bij een vriendinnetje. We lagen allemaal in de huiskamer. De vader van het vriendinnetje, een beetje een grapjas, was op een gegeven moment gedurende de avond even naar de tuin gegaan, naar zijn schuurtje, en niemand had er eigenlijk meer bij nagedacht dat hij weg was.

Anyway, op een gegeven moment horen wij getik op het raam, dus eerst dachten we nog, hm, zal wel regen zijn. Toen wilde ik de gordijnen open gaan doen om te kijken, maar mijn wat meer dappere (en slimmere ) vriendinnetje en nog een meisje gingen gewoon meteen door de achterdeur naar buiten om te kijken wie/wat het was.

Bleek dus dat die vader een spook gefabriceerd had van een soort laken, die hij voor het raam gehangen had om ons te laten schrikken

Wel weer typisch dat ik de eerste was die erin getrapt was en dus kkhard geschrokken zou zijn :')
Oud 11-08-2012, 19:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het engste wat ik ooit heb meegemaakt was dat ik zat en er ineens een heel grote duizendpoot op mijn arm zat, en toen rende ik weg en in de keuken waren nog meer van dat soort dingen. Dat was niet echt, maar wel HEEL eng.
Het is veel enger als het nep is
Oud 11-08-2012, 19:05
Verwijderd
Het engste wat ik heb meegemaakt is in mijn oude huis in Zwolle, daar woonde ik aan de tuin en had ik openslaande deuren naar de tuin toe, met een groot raam in beide deuren. Ik lag 's nachts fijn een boekje te lezen en toen zag ik achter mijn witte gordijnen de schaduw van een man. Het duurde even tot het doordrong en toen ik nog een keer goed keek was ie weg. Toen hoorde ik piepend de achterdeur opengaan (die we vaak vergaten op slot te doen). Toen was ik echt extreem in paniek. Toen ben ik met een fles wijn achter mijn deur gaan staan, zodat ik 'm z'n hoofd in kon slaan, hart in m'n keel en alles. Na een kwartier hoorde ik nog steeds niks maar ik durfde ook niet te gaan kijken. En toen schoof heeeeel langzaam m'n deur open. Toen heb ik 'm open geschopt en was er... niemand. toen ben ik nog met de fles wijn de keuken en de schuur doorgegaan maar niemand meer gezien. Hele nacht niet meer geslapen overigens.
Oud 11-08-2012, 19:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Noedel mist gewoon een bepaald ding wat er voor zorgt dat je dingen eng/spannend vindt. Het kan toch niet dat je bij elke horrorfilm die je kijkt /care hebt, terwijl die films er juist voor gemaakt zijn om angst aan te jagen.
Sommige horrorfilms zijn gewoon zo slecht en voorspelbaar dat je er meer om lacht of al weet wat er gaat gebeuren.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-08-2012, 19:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
JA maar ECHT niet allemaal hoor
Oud 11-08-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Het is veel enger als het nep is
Nee, als het echt was, had ik wel dood kunnen zijn. Megaduizendpoten hebben superveel gif.
Ads door Google
Oud 11-08-2012, 19:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had toen ik een jaar of 11 was een keer een slaapfeestje bij een vriendinnetje. We lagen allemaal in de huiskamer. De vader van het vriendinnetje, een beetje een grapjas, was op een gegeven moment gedurende de avond even naar de tuin gegaan, naar zijn schuurtje, en niemand had er eigenlijk meer bij nagedacht dat hij weg was.

Anyway, op een gegeven moment horen wij getik op het raam, dus eerst dachten we nog, hm, zal wel regen zijn. Toen wilde ik de gordijnen open gaan doen om te kijken, maar mijn wat meer dappere (en slimmere ) vriendinnetje en nog een meisje gingen gewoon meteen door de achterdeur naar buiten om te kijken wie/wat het was.

Bleek dus dat die vader een spook gefabriceerd had van een soort laken, die hij voor het raam gehangen had om ons te laten schrikken

Wel weer typisch dat ik de eerste was die erin getrapt was en dus kkhard geschrokken zou zijn :')
Wat een baas.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Het engste wat ik heb meegemaakt is in mijn oude huis in Zwolle, daar woonde ik aan de tuin en had ik openslaande deuren naar de tuin toe, met een groot raam in beide deuren. Ik lag 's nachts fijn een boekje te lezen en toen zag ik achter mijn witte gordijnen de schaduw van een man. Het duurde even tot het doordrong en toen ik nog een keer goed keek was ie weg. Toen hoorde ik piepend de achterdeur opengaan (die we vaak vergaten op slot te doen). Toen was ik echt extreem in paniek. Toen ben ik met een fles wijn achter mijn deur gaan staan, zodat ik 'm z'n hoofd in kon slaan, hart in m'n keel en alles. Na een kwartier hoorde ik nog steeds niks maar ik durfde ook niet te gaan kijken. En toen schoof heeeeel langzaam m'n deur open. Toen heb ik 'm open geschopt en was er... niemand. toen ben ik nog met de fles wijn de keuken en de schuur doorgegaan maar niemand meer gezien. Hele nacht niet meer geslapen overigens.
Dat lijkt me heel naar, ja.
Oud 11-08-2012, 19:07
Verwijderd
Oh en ik heb gedroomd dat er drie lijken in mijn trapgat hingen daar. Dat was ook eng. Toen heb ik echt 3 maanden niet het trapgat in durven kijken als ik binnenkwam. (ik woonde in zo'n oud herenhuis, met plafonds van dik 4 meter hoog, en veel geluiden, gepiep en tocht en brr. Het was het mooiste huis waar ik ooit woonde, maar ook een beetje eng)
Oud 11-08-2012, 19:08
Verwijderd
Ik vraag me wel af of horrorfilmregisseurs gemiddeld banger, of minder bang zijn voor enge dingen. Voor beide valt wel wat te zeggen.
Oud 11-08-2012, 19:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, als het echt was, had ik wel dood kunnen zijn. Megaduizendpoten hebben superveel gif.
De angst zelf is het allerengste.
Oud 11-08-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Het engste wat ik heb meegemaakt is in mijn oude huis in Zwolle, daar woonde ik aan de tuin en had ik openslaande deuren naar de tuin toe, met een groot raam in beide deuren. Ik lag 's nachts fijn een boekje te lezen en toen zag ik achter mijn witte gordijnen de schaduw van een man. Het duurde even tot het doordrong en toen ik nog een keer goed keek was ie weg. Toen hoorde ik piepend de achterdeur opengaan (die we vaak vergaten op slot te doen). Toen was ik echt extreem in paniek. Toen ben ik met een fles wijn achter mijn deur gaan staan, zodat ik 'm z'n hoofd in kon slaan, hart in m'n keel en alles. Na een kwartier hoorde ik nog steeds niks maar ik durfde ook niet te gaan kijken. En toen schoof heeeeel langzaam m'n deur open. Toen heb ik 'm open geschopt en was er... niemand. toen ben ik nog met de fles wijn de keuken en de schuur doorgegaan maar niemand meer gezien. Hele nacht niet meer geslapen overigens.
Ik had ook niet meer geslapen nee
Oud 11-08-2012, 19:08
Verwijderd
Oh en onderweg van het station naar m'n huis (lag vlakbij elkaar) aangesproken door een man, was op zich best vriendelijk, tot ik zei, nou, ik moet hier naar binnen. Toen greep ie me bij m'n pols en vroeg ie of ik 'm niet binnen ging laten, ik wist me los te rukken, zette die een voet tussen m'n voordeur. Buhuuu
Oud 11-08-2012, 19:08
Verwijderd
Utrecht is een veel betere plek om te wonen
Oud 11-08-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
De angst zelf is het allerengste.
Dat is waar. Maar op het moment zelf maakte dat niet uit, want ik voelde en zag ze, dus ging ervan uit dat ze er ook echt waren.
Oud 11-08-2012, 19:10
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Dit vond ik ook wel een spannend level in HL2, vooral omdat ik maar weinig munitie had:

__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Oh en onderweg van het station naar m'n huis (lag vlakbij elkaar) aangesproken door een man, was op zich best vriendelijk, tot ik zei, nou, ik moet hier naar binnen. Toen greep ie me bij m'n pols en vroeg ie of ik 'm niet binnen ging laten, ik wist me los te rukken, zette die een voet tussen m'n voordeur. Buhuuu
Hoe heb je 'm uiteindelijk weggekregen?
Oud 11-08-2012, 19:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben wel 1 keer goed verschoten bij Scream 4.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-08-2012, 19:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh en onderweg van het station naar m'n huis (lag vlakbij elkaar) aangesproken door een man, was op zich best vriendelijk, tot ik zei, nou, ik moet hier naar binnen. Toen greep ie me bij m'n pols en vroeg ie of ik 'm niet binnen ging laten, ik wist me los te rukken, zette die een voet tussen m'n voordeur. Buhuuu
Wat gebeurde er daarna

^ zie je, ik zit nu met opengesperde ogen (!)
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Hoe heb je 'm uiteindelijk weggekregen?
Citaat:
Wat gebeurde er daarna

^ zie je, ik zit nu met opengesperde ogen (!)


Mijn huisgenoot hoorde me binnenkomen, dus die kwam de hal in. Ik heb met mijn hak op zijn voet staan stampen en zij duwde de deur dicht terwijl ze riep IK BEL DE POLITIE IK BEL DE POLITIE IK BEL DE POLITIE. Toen kregen we de deur dicht. Vanuit haar raam zagen we 'm daarna weglopen en nooit meer gezien
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.