Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2004, 17:48
shy gurl
shy gurl is offline
Ik ga vanavond weer het blok kijken..Zijn er veel mensen die dit kijken?? Voor wie zijn jullie?? Ik ben voor Wina en Jochem en Nanet en Elmer..De anderen vinnik niet zo leuk en ik vind hun huizen ook niet zo mooi...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2004, 17:49
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ik kijk er niet naar omdat ik helemaal gek werd van die voorstukjes over het blok! een paar weken terug waren constant diezelfde stukjes als reclame tussen de series op dinsdag gestopt.... sindsdien kijk ik het programma dus echt niet
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik kijk het ook elke week. Erg leuk

Wina en Jochem hebben een nogal aparte stijl (die kleurtjes )
Elmer en Annet: die Elmer komt echt arogant over. Denkt dat ie alles kan maken en dat iedereen het maar moet doen zoals hij wil.
Bratt en Tobias: als ze nou ook nog eens zelf gingen klussen en ze niet zo kinderachtig waren, dan waren ze misschien wel grappig.
Lieke en Michon: wat een ruzie! Ik vind ze wel erg tof, maar Lieke zou bij mij echt allang aan de kant zijn gezet als ze altijd zo stookte.

En toch is het een geweldig programma
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 21-11-2004 @ 18:49 :
ik kijk er niet naar omdat ik helemaal gek werd van die voorstukjes over het blok! een paar weken terug waren constant diezelfde stukjes als reclame tussen de series op dinsdag gestopt.... sindsdien kijk ik het programma dus echt niet
Inderdaad, ik werd ook echt gek van die stomme 'Sjonnie' het white trash figuur dat iets plats mompelt over het gedrag van anderen...
Argh! >_<
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:18
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
ik vindt t erg leuk ga vanaaf weer kijken, ben iig niet voor lieke en Micon voor de rest vind ik ze wel aardig, gua stijl vooral elmer en nanet en wina en jochem, ik hecht erg veel waarde aan oiginaliteit
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:28
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik kijk alleen omdat ik Brett z'n accent zo mooi vind Van de rest zou ik de namen niet eens durven zeggen
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 19:00
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Jaa het Blok! Daar was nog geeneens een topic van idd!
Ik boycotte het eerst maar ik keek een keer met m'n vader en toen vond ik het stiekem best koel..
Brett en Tobias zijn egt zo lollig! Ik kijk egt voor hen, en ook een beetje voor Lieke..
Lieke: "Dit is een foto van iedereen in kluskleren" >> dan zie je haar in een kort rokje en topje.. hahahaha!
Brett: "Ik heb vandaag het plafond geverft, Nike, en Tobias komt morgen weer terug Coca cola." Hahaha en ha.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 20:25
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
"Da hoef je tock nie in mijn gesicht te tûn"
ik kijk het ook elke week ja haha
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 20:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Elmer is wel ok, gewoon doorklussen en niet te veel andere dingen doen

Midden in de nacht tering veel lawaai maken
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 20:53
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
en Theo:

Dat maakt mijn de pis niet lauw

en nog meer geweldige uitspraken
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 09:07
light fighter
light fighter is offline
lieke en michon

wat is lieke een bitch, zeg maar juist daarom is zij zo leuk. Ik denk dat of zij of jochem en wina gaan winnen.
brett en tobias zijn echt vreselijk zelf niks doen en als er een geintje met brett wordt uitgehaald janken en zelf alles van anderen afkraken
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 09:51
Verwijderd
Ik vond het eerst wel leuk, maar nu zijn ze alleen maar aan 't vloeken en schelden en schreeuwen en daar word ik niet echt blij van.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 12:20
Pla
Pla is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 21-11-2004 @ 20:00 :

Lieke: "Dit is een foto van iedereen in kluskleren" >> dan zie je haar in een kort rokje en topje.. hahahaha!
Ja dat viel mij inderdaad ook al op, wat een onzin
Die Lieke is echt wel opperbitch, als het haar uitkomt doet ze leuk maar wel altijd Michon afzeiken.. Maargoed wel een leuk programma
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 13:19
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
heb vooral erg gelachen om de "string- compilatie" van Lieke aan het eind een paar weken geleden
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 14:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pla schreef op 22-11-2004 @ 13:20 :
Ja dat viel mij inderdaad ook al op, wat een onzin
Die Lieke is echt wel opperbitch, als het haar uitkomt doet ze leuk maar wel altijd Michon afzeiken.. Maargoed wel een leuk programma
Maar ik geloof d'r wel in wat ze zei tegen Annet: zodra de camera's weg zijn is Michon ook geen lievertje denk ik. Hoe hij haar soms ook negeert...

Ik vind Lieke gewoon leuk ondanks haar gestook (of misschien wel dóór haar gestook).
En ik denk dat ze wel winnen. Zij hebben een vrij open stijl en alles best wel goed ingericht.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 14:35
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
hihi, het blok is erg leuk moet ik zeggen ik vind Brett en tobias het leukste, ze zijn zo lekker vals en tutterig, en Brett heeft inderdaad een geweldig accent ' hey, det blawe dieng gat er med die lahmp vendor!' grinnik
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:55
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
brett en tobias zijn grappig (dit is keen appartment, dit is een poinhoop!) maar wina en jochem vind ik het mooiste appartement hebben.
en theo is gewoon de man haha
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:58
11568
11568 is offline
Ik ben voor Brett&Tobias, aangezien Tobias familie is

Verder vind ik het gewoon een kutprogramma, ik haat die klusdingen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-11-2004, 18:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
11568 schreef op 22-11-2004 @ 18:58 :
Ik ben voor Brett&Tobias, aangezien Tobias familie is
daar zou ik anders niet blij van worden hoor.

Wat een luie eikel is dat zeg. Hij doet zelf geen flikker, maar gaat dan wel Bratt comanderen. Ook naait ie anderen erbij in bewonersvergaderingen ed. terwijl hij zelf als een lamzak staat te kijken hoe ingehuurde mensen zijn appartement verbouwen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:04
11568
11568 is offline
Die Lieke vind ik trouwens maar een gefrustreerd kutwijf en die Wina is een walgelijk typje
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:06
11568
11568 is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2004 @ 19:04 :
daar zou ik anders niet blij van worden hoor.
Ach, ze doen overdreven nichterig daar, irl vallen ze best mee.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:10
Verwijderd
Brett en Tobias zijn leuk-leuk Overduidelijk dat zo af en toe flink overdreven-nichterig doen, maar dat vind ik alleen maar stoer Grappige t-shirtjes Brett is lievig, hij huilt wel snel Ik laat m'n haar een keer bij hem knippen

Lieke vind ik echt een kreng, pff, ze zeikt de hele tijd tegen Michon en doet vreselijk flauw en kinderachtig tegen de rest.

Nanet vind ik heel mooi, maar af en toe komt de boer in haar naar boven en doet ze zó vreselijk onbeschoft, de hele tijd klagen en vloeken... Elmer is simpel, en dat is niet goed

Wina en Jochem zijn gewoon een perfect stel en allebei lekker intelligent, alleen vind ik hun inrichting niet erg mooi, 't ziet er goedkoop uit.

Ik denk dat Lieke en Michon of Brett en Tobias gaan winnen.

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2004 @ 19:04 :
daar zou ik anders niet blij van worden hoor.

Wat een luie eikel is dat zeg. Hij doet zelf geen flikker, maar gaat dan wel Bratt comanderen. Ook naait ie anderen erbij in bewonersvergaderingen ed. terwijl hij zelf als een lamzak staat te kijken hoe ingehuurde mensen zijn appartement verbouwen.
Maar ze betalen er wel voor, voor die mensen die ze in huren. Dat zij die keuze maken, wil niet zeggen dat ze dan niets mogen zeggen over mensen die tot na middernacht doorklussen. Ik kan me voorstellen dat dat vreselijk irritant is wanneer je ook nog gewoon moet werken doordeweeks... En mja, hoe kinderachtig ook, regels zijn regels, het blijft een spelletje.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:55
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
geweldig programma, ik zou er zelf ook zo aan mee kunnen doen, maar ik heb geen partner...
ik ben voor lieke en michon, hebben het mooiste appartement, ook qua inrichting
de kleurtjes van wina en jochem vind ik niet zo
en de stijl van elmer en nannet ook niet
brett en tobias vind ik geweldig, lekker 2 valse nichten
jammer dat t bijna is afgelopen, ik heb de eerste afleveringen gemist
zou er iets van een dvd ofzo komen?niet dat ik m wil hebben(ja pas als ie erg ver is afgeprijst)maar toch
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 22:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-11-2004 @ 19:14 :
Maar ze betalen er wel voor, voor die mensen die ze in huren. Dat zij die keuze maken, wil niet zeggen dat ze dan niets mogen zeggen over mensen die tot na middernacht doorklussen. Ik kan me voorstellen dat dat vreselijk irritant is wanneer je ook nog gewoon moet werken doordeweeks... En mja, hoe kinderachtig ook, regels zijn regels, het blijft een spelletje.
Tja, maar als je allemaal andere mensen je kamers op laat knappen kun je net zo goed niet meedoen met het programma. Ik zeg ook niet dat ze het oneerlijk doen. Maar net als toen Bratt zo, cocacola, gepikeerd was omdat het, nike, een keertje tegenzat. Kom op zeg. En al die keren dat zij kwamen vragen 'ga je mee zonnen?' of 'ga je mee naar het strand' om gewoon even in te peperen dat zij niks hoefden te doen. Dat vind ik wel redelijk kinderachtig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2004, 22:27
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
11568 schreef op 22-11-2004 @ 19:04 :
en die Wina is een walgelijk typje
waarom?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 08:11
Verwijderd
Gister bij de Sex and the City Farewellparty waren ze er allemaal

Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:27
11568
11568 is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 22-11-2004 @ 23:27 :
waarom?
Ze heeft gewoon iets walgelijks over zich, wat het is kan ik niet benoemen maar gewoon haar hele verschijning en uitstraling, en de manier waarop en waarom ze lacht, brrr. En verder lijkt het me een doodsaai wijf.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:47
shy gurl
shy gurl is offline
Ik vind Wina juist wel leuk..Ze lijkt me heel aardig enzo.. Die Lieke lijkt me echt een bitch maar het is wel leuk voor het programma dat zij erin zit..Anders was het ook zo saai geweest. Ik denk dat Lieke en Michon aan winnen, maar ik hoop Wina en Jochem.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:13
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
Wina is volgens mij wel een beetje bitcherig toen Nanet voorstelde dat zij over het geld zou gaan van appartement 5 zat ze haar echt zo uit te lachen en Nanet zat echt zo te kijken van was wel een beetje sneu..

Weet iemand trouwens meer over de actie van Gerard Joling? Ik hoorde dat hij het appartement van Elmer en Nanet zo mooi vond dat hij iedereen die een bod op dat appartement doet, vipkaartjes krijgt voor een concert van hem.

damn nu ga ik echt wel bieden
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:16
Verwijderd
Ik vind Wina juist leuk en Jochem ook. Die twee denken in ieder geval na.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:17
.Pure
.Pure is offline
Kijk het ook elke week
vind Wina en Jochem het leukste stel, gewoon lekker nuchter en relax enzo. Brett en Tobias vind ik alleen leuk om de accentjes, voor de rest maar zeikerds. En Lieke zeikt ook ver-schrik-kelijk, wat een moeilijk mens, maar ik vind ze wel leuk en het app. het mooist, dus Lieke en Michon mogen winnen wat betreft het appartement.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 09:32
shy gurl
shy gurl is offline
zou op zich wel een vreemde actie zijn (die van Gerard Joling)..maja, ik heb niet echt de behoefte om op zijn concert te komen, dus het is voor mij ook geen reden om daarom te gaan bieden.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 11:40
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-11-2004 @ 19:16 :
Ik vind Wina juist leuk en Jochem ook. Die twee denken in ieder geval na.
ja ik ook
en Brett's accent
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
11568 schreef op 22-11-2004 @ 18:58 :
Ik ben voor Brett&Tobias, aangezien Tobias familie is

Verder vind ik het gewoon een kutprogramma, ik haat die klusdingen.
ik zie het soms, omdat mijn ouders het volgen, mijn ouders zijn fan van brett en tobias mijn ouders zijn hip
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:15
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik moet er toch niet aan denken dat ik in een van die appartementen zou komen te wonen.. Wat is daar ontzettend in gerotzooid zeg! Binnen een jaar kun je alles er weer uitbreken en het goed in elkaar zetten..
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-11-2004, 19:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 27-11-2004 @ 10:32 :
zou op zich wel een vreemde actie zijn (die van Gerard Joling)..maja, ik heb niet echt de behoefte om op zijn concert te komen, dus het is voor mij ook geen reden om daarom te gaan bieden.
nee idd

ten eerste kon je die kaartjes zelf ook nog wel kopen, aangezien je zojuist een enorme bak geld neer hebt gelegd voor een appartement in Amsterdam.
En ten tweede: alsof een VIP-kaartje voor Joling je nou over de streept trekt om te gaan bieden

Ik zou het ook heel flauw vinden. Juist het feit dat je straks eerlijk zult zien voor welk appartement mensen bereid zijn om veel geld neer te leggen is zo leuk. Geen oneerlijke jury ofzo, maar gewoon echt de kopers.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 11:43
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Oeh Tobias en vooral Brett zijn zó leuk! Maarja ik ben gewoon pro homo.. Bij Tobias lijkt het alleen alsof 'ie continu in bed ligt, maar okee.




Lieke vind ik echt verschrikkelijk, vooral als ze ruzie heeft met Michon is ze echt onmogelijk.. en ze is echt gestoord dat ze in al die merkkleding gaat zitten klussen

Nanette is gewoon leuk lomp en Elmer een engerd.

Over Wina en Jochem valt gewoon niet zoveel te zeggen, ze komen ook niet zo vaak in het programma voor als de rest omdat ze gewoon (meestal) volwassen en rustig tegen elkaar doen
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat een hoge bedragen vanaf waar ze winst maken

Iedereen had zo'n 40.000 besteed aan de kamers.
Zou het bouwen van een huis dan zo'n 180.000 euro kosten? Ik vind het wel erg hoog!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 11:53
Pla
Pla is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 23:44 :
Wat een hoge bedragen vanaf waar ze winst maken

Iedereen had zo'n 40.000 besteed aan de kamers.
Zou het bouwen van een huis dan zo'n 180.000 euro kosten? Ik vind het wel erg hoog!
Ik denk dat ze de huizen hebben laten taxeren, en dat ze naar aanleiding van dat bedrag de minimale waarde hebben bepaald. Zo verdienen de makers ook nog wat...
tenminste, dat denk ik

Iedereen was toch onder het budget gebleven?? Het geld wat ze daarvan overhebben, krijgen ze dat ook?
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 14:41
Miep#1
Miep#1 is offline
Schokkend nieuws: Ik hoorde van iemand dat Nanet en Elmer helemaal geen stel zijn maar dat ze gewoon doen alsof zodat ze aan dit programma mee kunnen doen. Ik weet niet of het waar is.....
Verder vind ik het een erg leuk programma. Vind het appartement van Nanet en Elmer het minst mooi, die van Lieke en Michon het leukste!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 23:44 :
Wat een hoge bedragen vanaf waar ze winst maken

Iedereen had zo'n 40.000 besteed aan de kamers.
Zou het bouwen van een huis dan zo'n 180.000 euro kosten? Ik vind het wel erg hoog!
De kamers zijn vooraf getaxeerd, toen ze dus nog zo lelijk waren. Ze zijn zo duur omdat het natuurlijk in Amsterdam is. En mja, het doel was dus zoveel mogelijk waarde toe te voegen met 40.000 euro om het op te knappen (ik weet niet of die 40.000 euro in de waarde zit, het lijkt me niet).
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Miep#1 schreef op 29-11-2004 @ 15:41 :
Schokkend nieuws: Ik hoorde van iemand dat Nanet en Elmer helemaal geen stel zijn maar dat ze gewoon doen alsof zodat ze aan dit programma mee kunnen doen. Ik weet niet of het waar is.....
Verder vind ik het een erg leuk programma. Vind het appartement van Nanet en Elmer het minst mooi, die van Lieke en Michon het leukste!
Nah, denk ik niet, Nanet maakte zich erg druk toen Elmer weg bleef, dat doe je niet op die manier wanneer je niet echt een stel bent. En ze zoenen toch ook gewoon?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:06
shy gurl
shy gurl is offline
maar toen ze die prijs hadden gewonnen van dat avodnje uit deden ze niet echt als een stel..dat viel me toen nog op.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:11
shy gurl
shy gurl is offline
Ze zijn nog maar een jaartje bij elkaar en wonen in het echte leven nog niet met elkaar samen. Een spannende tijd dus voor de twee. Elmer is superfanatiek, en breekt menig muurtje midden in de nacht. Nanet houdt zich voornamelijk bezig met de decoratie in het appartement, waar de stijl romantiek de boventoon voert.

dit stond op de site van het blok
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-11-2004 @ 16:53 :
De kamers zijn vooraf getaxeerd, toen ze dus nog zo lelijk waren. Ze zijn zo duur omdat het natuurlijk in Amsterdam is. En mja, het doel was dus zoveel mogelijk waarde toe te voegen met 40.000 euro om het op te knappen (ik weet niet of die 40.000 euro in de waarde zit, het lijkt me niet).
Oh ik had verwacht dat ze zouden zeggen:

Bod op de veiling - 40.000 euro (nou ja, het bedrag dat ze gebruikt hebben) - de kosten voor het bouwen van het huis en de grond enzo = meerwaarde.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2004 @ 17:53 :
Oh ik had verwacht dat ze zouden zeggen:

Bod op de veiling - 40.000 euro (nou ja, het bedrag dat ze gebruikt hebben) - de kosten voor het bouwen van het huis en de grond enzo = meerwaarde.
Nah, kosten van bouwen van het huis en de waarde van de grond is moeilijk zo te zeggen; wanneer het een oud huis is, dan moet je dat bedrag helemaal gaan verekenen met inflatie etc. Wat ze vaak doen is vooraf kaal taxeren (dan kijken ze dus vooral naar de potentie en naar de ligging) en dat als beginwaarde nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:58
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 29-11-2004 @ 17:06 :
maar toen ze die prijs hadden gewonnen van dat avodnje uit deden ze niet echt als een stel..dat viel me toen nog op.
Maar ieder stel is anders, dus misschien zijn zij gewoon niet zo klef en close? Kan ook toch.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 17:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-11-2004 @ 17:57 :
Nah, kosten van bouwen van het huis en de waarde van de grond is moeilijk zo te zeggen; wanneer het een oud huis is, dan moet je dat bedrag helemaal gaan verekenen met inflatie etc. Wat ze vaak doen is vooraf kaal taxeren (dan kijken ze dus vooral naar de potentie en naar de ligging) en dat als beginwaarde nemen.
Oh, ik ging er vanuit dat dit compleet nieuwe huizen waren. Want Theo en zijn mannen zijn toch ook bezig met het bouwen van het geraamte zeg maar? Dus die maken toch de buitenkant en de stellen de binnenkant? Daarom dacht ik dat je dan heel gemakkelijk kan bekijken hoeveel zo'n huis aan materiaal en bouwvakkerskosten kost.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2004 @ 18:00 :
Oh, ik ging er vanuit dat dit compleet nieuwe huizen waren. Want Theo en zijn mannen zijn toch ook bezig met het bouwen van het geraamte zeg maar? Dus die maken toch de buitenkant en de stellen de binnenkant? Daarom dacht ik dat je dan heel gemakkelijk kan bekijken hoeveel zo'n huis aan materiaal en bouwvakkerskosten kost.
Volgens mij is het wel een oud gebouw, de gevel is in ieder geval oud, en in het huis zelf was het toch niet echt netjes.. als mensen een nieuw huis bouwen, neem ik aan dat ze het meteen doen zoals het moet zijn... Daarnaast zaten er ook al toiletten in, van die oude dingen, kan me niet voorstellen dat ze die tijdelijk neerzetten voor niets (aangezien bouwvakkers toch zo'n oranje hok gebruiken).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Het Blok 2008
Balance
85 08-12-2008 17:44
Films, TV & Radio Het blok 2006
koelieboelie
35 28-11-2006 15:37
Films, TV & Radio Het Blok
Rachel
91 28-11-2005 23:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme
Mr.Hypert€xt
76 19-11-2004 18:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vlaams Blok =/= Vlaams Belang?
Quincy
33 17-11-2004 11:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vlaams Blok heeft plannen klaar voor nieuwe partij
Gatara
19 19-05-2004 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.