Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2005, 09:14
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hoi allemaal,

zal proberen het niet te lang te maken.

Ik ga nu een jaar en een paar maandjes met mijn vriend. We hadden een dipje, maar daar leken we weer heel goed uit te komen. We hadden weer lol samen, het voelde echt goed weer..nu hadden we dit weekend opeens weer wat akkefietjes. Hij bleef slapen en we waren allebei zo moe dat we eigenlijk wat vervelend waren, met als gevolg dat we een beetje vervelend tegen elkaar deden en elkaar niet echt begrepen. Het gevolg daarvan was dat we toch wat uurtjes hebben wakker gelegen omdat we ons beide klote voelden.
's Morgens hebben we dit bijgelegd met een knuffel en even kort gepraat erover

De middag daarop gingen we wat inkopen doen voor de Kerst. Eigenlijk ging dit vrij stressvol, want het was superdruk in de stad, en hij wilde zoveel mogelijk in zo korte tijd kopen, wat als gevolg had dat het niet supergezellig was. Maar daar kon ik nog mee leven. Uiteindelijk maakte hij een botte opmerking tegen mij bij de kassa, dus dat vond ik wel lullig. Ik zei tegen hem dat ik liever had dat hij zich dan normaal uitdrukte. Opzich was dit ook niet zo erg, maar ik wilde gewoon dat hij wist dat hij wel respect voor me moest hebben (normaal heeft hij dit ook altijd hoor )

De volgende dag..'s avonds moesten we naar een familiefeestje van zijn kant, want er was iemand jarig..mijn vriend had een nieuwe gsm waarmee hij wat zat te spelen en in zijn telefoonlijst zat te kijken. Opeens zag ik de naam staan van zijn ex. Ik schrok hiervan, omdat het al 2 jaar geleden is dat ze uit elkaar zijn gegaan en omdat hij tegen mij zei dat hij nooit meer contact met haar had. Maar haar thuisnummer én mobiel nummer stonden erin. Die avond wist ik niet zo goed wat ik moest zeggen. Een paar dagen daarvoor had hij toevallig gezien dat in mijn huistelefoon het nummer van mijn ex stond, omdat deze ons soms nog lastigviel via de telefoon. Daarom had mijn moeder het nummer nog willen bewaren. Toen mijn vriend dit zag, zei hij 'het telefoonnummer van je ex staat nog in jullie telefoon'. Ik hem uitgelegd waarom dit zo was. Maar toen ik op het feestje hetzelfde zei tegen hem, was het antwoord: 'owja...' Ik kreeg niet echt een verklaring en wilde die toen helemaal hebben.

Ik ben echt zo stom geweest..heb ik de hele avond geen woord meer gezegd, omdat ik geen ruzie wilde krijgen daarover, en ook niet durfde te vragen om een verklaring, omdat ik mijn vriend altijd ontzettend vertrouwd heb. Met als gevolg dat ik de hele avond met een lang gezicht heb gezeten, de familie zich afvroeg wat er met me was en mijn vriend laaiend was omdat de familie ervan mee kon genieten Ik schaam me echt zo..

Toen we de jassen gingen pakken uit de hal, heb ik hem gevraagd of hij nog contact had met zijn ex. Hij zei 'nee natuurlijk niet'. Ik vroeg hem waarom hij dat nummer dan nog had. Want als hij gewoon smst of belt met haar af en toe op vriendschappelijke basis, maakt het me helemaal niets uit, maar nu zag ik opeens dat nummer staan, alsof hij er geen afscheid van kan nemen ofzo..

Ik heb, toen ik thuis was, hem meteen opgebeld om mijn excuses aan te bieden dat ik de hele avond zo stom heb gedaan en niet meteen heb gevraagd/gezegd wat er is. Hij was echt zo boos..

De volgende ochtend heb ik hem weer gebeld en gezegd dat het me enorm speet dat ik me zo stom had uitgedrukt, maar dat ik gewoon schrok van het feit dat hij het nummer nog had..omdat hij altijd zei dat hij totaal geen contact meer met haar had en daar ook totaal geen behoefte aan had.

Maarja, de volgende dag hebben we gepraat..en het is niet uitgegaan..maar nu komt het dus. Ik heb het gevoel dat het misschien beter wel uit had kunnen gaan. Ik houd ontzettend veel van hem, en ik weet zeker dat hij ook veel van mij houdt, maar de laatste tijd lijken we elkaar alleen maar kapot te maken in plaats van gelukkig. Terwijl het de laatste tijd wel lekker weer ging, en we ons beiden echt goed voelden..

Maar na dit weekend en het familiefeest, lijkt alles opeens verpest te zijn. Hij zei ook dat hij door mij aan veranderen was, minder sociaal werd enz. Dit vond ik heel erg, want als we uitgaan zeg ik altijd dat hij naar zijn vrienden moet gaan om bij te praten. En op familiefeestjes gaat hij vaak met iedereen even praten met als gevolg dat ik dan alleen zit. Ik praat wel met zijn familie natuurlijk, maar ben vrij verlegen en dan is een gesprek na 5 minuten weer voorbij vaak..maar ik heb het altijd toegelaten dat hij met zijn familie ging praten, omdat ik weet dat hij een echt familiemens is. Maar ik vond het heel erg dat ik dit verweten heb gekregen..dat hij aan het veranderen was door mij..maar ik merk dat zelf ook, ik zit minder lekker in mijn vel en ben daardoor niet meer echt vrolijk en niet meer echt into de vriendschappen en andere dingetjes..dus ik denk ook dat het door onze relatie komt..

Ik heb het gevoel dat we het beiden gister aan de ene kant wilden uitmaken, maar dat we niet durfden..en nu voel ik me zo raar. Aan de ene kant wil ik weer vechten, er alles aan doen om het goed te maken tussen ons..aan de andere kant..wat gebeurt er morgen weer tussen ons dat het mis gaat? Dit is ook zijn grootste vraag..we lijken in 1 of andere vicieuze cirkel te zijn geraakt, en hoe harder we hieraan willen ontsnappen, hoe harder het mis lijkt te gaan.

En het gekke is, als we iets leuks gaan doen, dan is het ook echt zooo gezellig weer..

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik weet het echt niet meer..
Mijn vriend en ik hebben wel afgesproken dat ik wat kordater wordt en dat ik het meteen zeg als er iets is..want ik heb faalangst gehad waardoor ik vaak heel erg onzeker ben en niet durf te zeggen wat er in me omgaat, met als gevolg dat ik urenlang met een lang gezicht zit. Eigenlijk had ik dit ook afgeleerd, maar op het familiefeest ging het dus weer helemaal mis.

Mijn onzekerheid is ook slepend in onze relatie. En ik heb hem gevraagd wat minder bot te zijn, en hij en ik zeiden beiden dat ik juist wat harder moet raken..ik ben echt een veel te zacht persoon en dat zei hij ook..

Nouja sorry voor mijn langdradigheid, wilde jullie zo goed mogelijk uitleggen wat er gaande is..want ik volg het allemaal niet meer..

Als jullie nog vragen hebben, hoor ik het wel..
Geen flauwe reacties alsjeblieft, voel me al rot genoeg..
Heel erg bedankt voor mensen die de moeite hebben genomen om dit te lezen en te reageren!

Liefs

Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 09:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2005, 09:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dat is inderdaad een heel lang stukje tekst

*knuffel*

Ik herken het wel hoor! Dat boos worden op je vriend en hem dan de hele avond negeren en met een lang gezicht zitten. Doe ik ook altijd Zal wel een vrouwen eigenschap zijn

Kijk, jij hebt reden om argwanend te zijn als je vriend zegt geen contact meer te hebben met zijn ex, en jij wel haar telefoonnummer in zijn telefoon ziet! Dan vraag jij gewoon om een uitleg. Ik zou dit nog eens uitpraten met je vriend. Hoe hij het precies ziet tussen zijn ex en jij met jouw ex

Wat misschien helpt in deze periode is elkaar wat minder zien. Als je elkaar een weekend ziet, en vrijdag gaat het heel erg mis, dan is het vaak zo dat het dan het hele weekend misgaat. Dus misschien kun je elkaar nu nog maar 1 dagje in de week zien. Dat je weer gaat verlangen naar elkaar, om elkaar te zien.
Even wat meer tijd voor jezelf nemen, en je vriendinnen zien enzo
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 09:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend heeft zo'n beetje zijn hele vrouwenbestand in zijn telefoon staan. Ieder meisje die hij ooit gezoend heeft, staat er nog in De meest onnozele mensen echt. Dat heeft bij hem niets te betekenen, dat weet ik. Ik denk dat je het probleem veeeel te groot hebt gemaakt. Je hebt het zelf waarschijnlijk ook al wel door.

Mja, jullie zitten wel duidelijk in een dip. In principe heeft iedereen dit wel eens denk ik. Mijn vriend en ik hebben bijna een jaar in een dip gezeten. Niet dat het een jaar slecht ging, maar in dat jaar waren er wel steeds periodes waarin het slecht ging. Op een gegeven moment hebben we bewust erg goed gepraat over alles. We wisten allebei dat dit niet was wat we wilden, we elkaar niet kwijt wilden en er wat moest veranderen. Vooral in onze communicatie. Het was een soort van cirkel die doorbroken moest worden. Meer respect krijgen voor elkaar en elkaar weer leren waarderen. Doordat we daar heel bewust mee bezig waren, is dat dus ook gebeurd. Op een gegeven moment irriteerden we elkaar niet meer alleen maar, maakten we niet meer steeds opmerkingen en leverden we steeds minder commentaar op elkaar. Dat zorgde ervoor dat we in een positieve spiraal terecht kwamen en dat werkt door. Nu gaat het alweer 8 maanden goed. We hebben vrijwel nooit meer mot om stomme dingen en maken het ook altijd direct goed. We beseffen ons nu direct dat het weer nergens over gaat en dat dat de moeite niet is.

Tsja uhm... Het is vooral de communicatie waar je goed over na moet denken, denk ik... En het kan dus goed komen. Zolang je allebei maar beseft dat je elkaar niet kwijt wil. Praat dus goed met je vriend. Probeer de negatieve gedachten die in je op komen wat meer te onderdrukken zodat je alleen de leuke dingen benadrukt. Zo wordt zijn humeur weer beter en de jouwe automatisch ook. Echt, dat werkt heel goed.

Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 09:55.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 10:57
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-11-2005 @ 10:51 :

Mja, jullie zitten wel duidelijk in een dip. In principe heeft iedereen dit wel eens denk ik. Mijn vriend en ik hebben bijna een jaar in een dip gezeten. Niet dat het een jaar slecht ging, maar in dat jaar waren er wel steeds periodes waarin het slecht ging. Op een gegeven moment hebben we bewust erg goed gepraat over alles. We wisten allebei dat dit niet was wat we wilden, we elkaar niet kwijt wilden en er wat moest veranderen. Vooral in onze communicatie. Het was een soort van cirkel die doorbroken moest worden. Meer respect krijgen voor elkaar en elkaar weer leren waarderen. Doordat we daar heel bewust mee bezig waren, is dat dus ook gebeurd. Op een gegeven moment irriteerden we elkaar niet meer alleen maar, maakten we niet meer steeds opmerkingen en leverden we steeds minder commentaar op elkaar. Dat zorgde ervoor dat we in een positieve spiraal terecht kwamen en dat werkt door. Nu gaat het alweer 8 maanden goed. We hebben vrijwel nooit meer mot om stomme dingen en maken het ook altijd direct goed. We beseffen ons nu direct dat het weer nergens over gaat en dat dat de moeite niet is.

Tsja uhm... Het is vooral de communicatie waar je goed over na moet denken, denk ik... En het kan dus goed komen. Zolang je allebei maar beseft dat je elkaar niet kwijt wil. Praat dus goed met je vriend. Probeer de negatieve gedachten die in je op komen wat meer te onderdrukken zodat je alleen de leuke dingen benadrukt. Zo wordt zijn humeur weer beter en de jouwe automatisch ook. Echt, dat werkt heel goed.
Ik herken dit en het jouw verhaal wel. Ik denk dat het idd vooral de communicatie is tussen jullie die verandert moet worden.
Als er iets is, moet je het meteen vertellen. Leg de kaarten op tafel, dan kan er wat meegedaan worden, anders staat het gewoon stil. Blijf met elkaar praten, ook over wat je nu voelt, wat je net hebt beschreven in dit topic.
Het kan dus nog wel heel gezellig zijn als jullie wat leuks gaan doen, maar je m oet ervoor zorgen dat de tijd daarom heen ook leuk blijft!
Als je je eenmaal beseft dat je elkaar niet kwijt wilt, weet je ook dat het niet de moeite is om over nietszeggende dingen te gaan ruzieën. ZOals ook al eerder verteld is in dit topic, daar kan ik me alleen bij aansluiten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 11:10
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik weet dat praten heel belangrijk is, maar ik merk dat mijn vriend nu echt zoiets heeft van 'we praten al zo veel, laten we het gewoon leuk hebben'. En dat is op zich ook wel zo. Want we hebben best vaak serieuze gesprekken en dat is gewoon eng. En ik ben bang dat als ik voorstel dat we nog meer gaan praten, de relatie alleen nog maar bestaat uit allemaal zware gesprekken..

Maar jullie hebben wel gelijk, ik moet inderdaad opener worden en nietszeggende dingen juist negeren..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 11:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm het is niet alleen het praten. Je moet dingen gaan accepteren. Als hij zo'n nummer in zn telefoon heeft, zeg het niet. Of zeg het een keer op een rustig moment en op een vriendelijke toon. Wees wel eerlijk, maar breng het anders. Het heeft geen zin om op elkaar te gaan zitten vitten. Je moet die negatieve spiraal doorbreken. Het wordt zo alleen maar erger. Als je gemoedelijk met elkaar omgaat, gaat alles automatisch veel beter.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 12:21
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik heb het gevoel dat kleine dingetjes een beetje té onterecht escaleren. Maar ik zou ook niet onmiddellijk een oplossing kunnen geven. Als de een zijn slecht humeur op de ander uitwerkt, en die krijgt daardoor ook een slecht humeur en begint dat weer op de ene uit te werken, dan krijg je problemen waarvan je achteraf geen idee meer hebt waar ze vandaan kwamen. Ik heb/had altijd de neiging die dingen te negeren, of soms zelfs onder de mat te schuiven, of gewoon over iets ander te beginnen, maar dat helpt ook niet echt. Misschien vooral omdat het zo moeilijk is om met een slecht humeur dingen te gaan relativeren?

Misschien is het nog het best om situaties waarin je je gemakkelijk aan elkaar gaat ergeren, zo weinig mogelijk te laten voorkomen? Elk apart kerstinkopen of boodschappen gaan doen. In moeilijke gesprekken niet alles gaan overanalyseren, en er niet altijd concrete oplossingen van te verwachten. Als er een moeilijk moment lijkt aan te komen aan de alarmbel trekken, en in de plaats een leuk filmpje opzetten, of zo.

De irritaties gelijk ik ze van jou begrijp, lijken me vooral van kleine dingetjes te komen. Ik geloof er ook rotsvast in dat je die dingen vooral ook met kleine leuke dingetjes kan oplossen. Verras elkaar dan eens wat vaker, ga samen sterren kijken als je je verveelt en gebruik dat om er duchtig op los te fantaseren. Tegen de sterren op gaan seksen kan het ook leuker maken. Zo'n dingen brengen een veel leukere swung in jullie relatie.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 12:57
Mindfields
Mindfields is offline
Zeg het de volgende keer gelijk, anders loop je er de hele dag mee rond en het antwoord kan toch alleen maar meevallen, is mijn ervaring.
Verder: ik zou me echt niet druk maken over nummers die erin staan hoor. Ik heb ook nummers in mijn telefoon staan van mensen die ik al jaren niet heb gesproken.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:22
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik doe ook altijd een hele avond niks meer tegen hem zeggen en super chagerijnig zijn en dan gooi ik er op een moment alles uit. Volgens mij komt dat meer door onzekerheid. Mijn vriend heeft zijn ex ook in zijn mobiel staan en smsen weleens. In het begin had ik er ook moeite mee. Maar dat is puur vriendschappelijk en dat weet ik ook. Ik denk dat dat bij jouw vriend en zijn ex ook het geval is. Het hoeft niet weer om 'liefde' te gaan. Hij heeft niet voor niks voor jou gekozen! Dus wees niet meer zo onzeker en geniet lekker van je vriend!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:43
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 30-11-2005 @ 13:57 :
Verder: ik zou me echt niet druk maken over nummers die erin staan hoor. Ik heb ook nummers in mijn telefoon staan van mensen die ik al jaren niet heb gesproken.
Maar hij had net een nieuwe telefoon gehad, en heeft dus net zijn nummers over gezet. Ik gooi dan altijd de ouwe zooi die ik toch nooit meer spreek eruit, tenzij het mensen zijn waarvan ik wil weten dat ze mij bellen (omdat ik dan niet opneem ).

@groovy; ik zou wachten tot hij naar jou toe komt, hij heeft imho het feitelijke problreem veroorzaakt door niet te willen praten. En ik vind het logisch dat je een verklaring wilt, alleen er te lang op doorgaan heeft meestal weinig zin (volgens mij gaan mannen minder zeggen des te meer jij wilt DAT ze iets zeggen....)
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:45
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
[QUOTE]Sherco schreef op 30-11-2005 @ 17:43 :
[B]Maar hij had net een nieuwe telefoon gehad, en heeft dus net zijn nummers over gezet. Ik gooi dan altijd de ouwe zooi die ik toch nooit meer spreek eruit, tenzij het mensen zijn waarvan ik wil weten dat ze mij bellen (omdat ik dan niet opneem ).

neenee! hij had zijn oude sim net in de nieuwe gsm gezet..en de minuut daarna zat ie in zijn telefoonboek te kijken..

Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 30-11-2005 @ 17:43 :
Maar hij had net een nieuwe telefoon gehad, en heeft dus net zijn nummers over gezet. Ik gooi dan altijd de ouwe zooi die ik toch nooit meer spreek eruit, tenzij het mensen zijn waarvan ik wil weten dat ze mij bellen (omdat ik dan niet opneem ).
Mh, ik laat ook echt iedereen erin staan... domweg omdat ik dan zoveel mogelijk kans heb om erachter te komen wie me nou weer op een onmogelijk moment gebeld heeft. En ja, daar kunnen mensen bij staan die me waarschijnlijk nooit meer bellen, maar hee, als ze het doen, weet ik wie het was
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 19:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik heb zelf ook al mijn nummers overgezet toen ik een nieuwe telefoon kreeg, ging met één druk op de knop en had geen zin om moeilijk te doen.

Volgens mij hebben jullie het uiteindelijk toch wel redelijk goed uitgepraat, wat erg belangrijk is.
Blijf je twijfel houden, probeer er dan nog eens met hem over te praten, misschien kan hij er voor zorgen dat je je toch weer zekerder gaat voelen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 01:04
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
hij heeft waarschijnlijk gewoon zn oude nummers naar zn nieuwe telefoon gekopieerd,dus logisch dat zn ex er dan tussen staat,heb ik ook nog, bel of sms ik werkelijk nooit.

Mijn vriendin had trouwens exact hetzelfde gereageerd en ik zoals jouw vriend,maargoed,daaar ging het niet over.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 15:30
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
ah herkenbaarheid,
Mijn toenmalige vriendje kreeg nog allemaal smsjes van zijn ex..
ze belde vaak etc. en dan mocht ik dus zijn smsjes niet zien (wat wel mocht als de hare er 'toevallig' net uit waren)
zij wilde hem terug blabla.
Ik maakte me er behoorlijk druk om maar uiteindelijk bleek toch dat ik hem gewoon kon vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 15:52
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Herkenbaar...
Niet dat van die nummer in zijn gsm (mijn vriend heeft ook heel veel mensen in zijn telefoonboek), maar wel van de irritaties en de viciezuze cirkel...
En communicatie is bij ons net het probleem, dus geen oplossing...
zucht
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 16:10
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 01-12-2005 @ 16:52 :
Herkenbaar...
Niet dat van die nummer in zijn gsm (mijn vriend heeft ook heel veel mensen in zijn telefoonboek), maar wel van de irritaties en de viciezuze cirkel...
En communicatie is bij ons net het probleem, dus geen oplossing...
zucht
haha erg hè..mijn vriend en ik kunnen echt het ene moment heel veel lol hebben en 1 moment later *pats* misverstand, sfeer verandert, en zomaar ruzie krijgen terwijl we allebei ook helemaal niet tegen ruzie kunnen..zucht
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 16:25
*Supergirlll*
Avatar van *Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Ook heel herkenbaar voor mij, al meer dan 2,5 jaar relatie, met ups en downs, soms denk ik ook dat het beter is dat we uit elkaar gaan. We houden gewoon gigantisch veel van elkaar, maar hebben zoveel irritaties, en ruzies. Wat je zegt; de sfeer verandert ineens en de rest van de avond is dan gewoon kut.
Maar van die telefoonnummers zou ik me inderdaad niks aan trekken, dat stelt vast niks voor.
Heb niet zo 1,2,3 een goede tip voor je maar succes!
__________________
let that miracle happen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2005, 16:40
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
klinkt misschien stom, maar ik voel me toch opgelucht dat mensen mijn verhaal herkenbaar vinden

Was er maar een superoplossing ofzo..of een advies dat iemand gaf wat ook echt helpt..

ik wil gewoon een 'gemoedelijke' relatie, eentje waarin ik me compleet veilig voel..en na zo'n crisissen vind ik het zo moeilijk om mezelf weer te geven aan hem en weer vrolijk te doen en alle nare dingen te vergeten..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 16:51
*Supergirlll*
Avatar van *Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Ja, was er maar een superoplossing he , Relatie's ook, soms kun je gewoon beter vrijgezel zijn, geen gezeik en alles! Maar meid het komt vast allemaal goed of het nou met of zonder hem is! Klinkt heel hard dat weet ik maar, het is echt zo! Als het niet meer gaat dan gaat het gewoon niet meer. Niet gezegt dat dat bij jullie zo is hoor, maar het komt iig altijd weer goed!
__________________
let that miracle happen...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 14:01
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
inderdaad! Soms is het erg aanlokkelijk om vrijgezel te zijn..maar als ik denk aan de leuke tijden die ik kan hebben, wil ik niets liever dan met hem samen zijn..

@ *Supergirlll* :

Hoe komen jullie van de 'down' weer naar de 'up', doet hij dan ook echt zijn best of gaat het vanzelf of..?

Zucht ik weet het niet, aan de ene kant wil ik alles geven om weer een leuke relatie te krijgen, aan de andere kant denk ik dat we misschien gewoon niet zo voor elkaar gemaakt zijn als we dachten..

Ik ik heb een jaar een relatie met ups en downs, maar jij al 2,5 jaar..das al best lang..waarom houden jullie het toch vol samen ?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 15:57
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Echt weer een man.. maakt meteen van een mug een olifant bah
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 16:01
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
haha jaaaah ik vond wel dat hij errug boos was..maar hij zei dat dit de druppel was..maarja soms vind ik hem wel een dramaqueen, terwijl dat mijn werk zou moeten zijn als meisje zijnde
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 16:08
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
groovy schreef op 02-12-2005 @ 17:01 :
haha jaaaah ik vond wel dat hij errug boos was..maar hij zei dat dit de druppel was..maarja soms vind ik hem wel een dramaqueen, terwijl dat mijn werk zou moeten zijn als meisje zijnde
is het al opgelost ondertussen?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 16:16
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
nou we hebben het wel uitgepraat..maar er hangt wel nog een beetje spanning in de lucht..en ik maak me vooral druk om de relatie in zijn geheel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2005, 16:37
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
groovy schreef op 02-12-2005 @ 17:16 :
nou we hebben het wel uitgepraat..maar er hangt wel nog een beetje spanning in de lucht..en ik maak me vooral druk om de relatie in zijn geheel..
Achja, eventjes afwachten zou ik zo zeggen.
Ik zou vooral niet te veel piekeren, want hoe meer je piekert, hoe slechter je gedachten worden. En dan gaat het misschien mislopen terwijl je dat diep vanbinnen eigenlijk helemaal niet wil.
Wat vaak helpt is samen iets superleuks te gaan doen. Niet zomaar bij elkaar thuis gaan zitten, want dan komt de verveling en ben je sneller geïrriteerd door elkaar. Huur eens samen een privé saunaatje af of ga een dagje samen uit, ga eens eten, organiseer een romantisch avondje (zelf koken, dansje slagen, samen badje nemen (in bad trivial persuit spelen is leuk ), elkaar masseren,... kaarsjes niet te vergeten, filmpje zien,..)
Doet soms echt wonderen..

Jammer dat mijn examens dinsdag beginnen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 17:01
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-12-2005 @ 17:37 :
Achja, eventjes afwachten zou ik zo zeggen.
Ik zou vooral niet te veel piekeren, want hoe meer je piekert, hoe slechter je gedachten worden. En dan gaat het misschien mislopen terwijl je dat diep vanbinnen eigenlijk helemaal niet wil.
Wat vaak helpt is samen iets superleuks te gaan doen. Niet zomaar bij elkaar thuis gaan zitten, want dan komt de verveling en ben je sneller geïrriteerd door elkaar. Huur eens samen een privé saunaatje af of ga een dagje samen uit, ga eens eten, organiseer een romantisch avondje (zelf koken, dansje slagen, samen badje nemen (in bad trivial persuit spelen is leuk ), elkaar masseren,... kaarsjes niet te vergeten, filmpje zien,..)
Doet soms echt wonderen..

Jammer dat mijn examens dinsdag beginnen
dat zijn leuke ideeën inderdaad
Haha, ja stom hè, ik heb ook altijd de beste ideeën als ik geen tijd heb
Ik vind het alleen wel jammer dat ik net als jou ook meer van de leuke ideetjes ben, en dat hij dat niet zo heeft..soms wou ik dat hij mij eens verraste!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 17:31
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
groovy schreef op 02-12-2005 @ 18:01 :
dat zijn leuke ideeën inderdaad
Haha, ja stom hè, ik heb ook altijd de beste ideeën als ik geen tijd heb
Ik vind het alleen wel jammer dat ik net als jou ook meer van de leuke ideetjes ben, en dat hij dat niet zo heeft..soms wou ik dat hij mij eens verraste!
daar neem je me weer volledig de woorden uit de mond.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 17:42
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-12-2005 @ 18:31 :
daar neem je me weer volledig de woorden uit de mond.
haha leuk
Ja dat is mijn grootste punt in de relatie denk ik..als hij eens wat romantischer was, wat meer verrassender, dan waren mijn gevoelens echt zo groot voor hem geweest. Veel meer dan ze nu zijn. Dat klinkt vast heel lullig, maar het is aan de ene kant juist heel makkelijk voor hem om mij in de 7e hemel te laten voelen. Dan denk ik soms.."waarom doet hij dat nou niet?!"
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 17:44
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
groovy schreef op 02-12-2005 @ 18:42 :
haha leuk
Ja dat is mijn grootste punt in de relatie denk ik..als hij eens wat romantischer was, wat meer verrassender, dan waren mijn gevoelens echt zo groot voor hem geweest. Veel meer dan ze nu zijn. Dat klinkt vast heel lullig, maar het is aan de ene kant juist heel makkelijk voor hem om mij in de 7e hemel te laten voelen. Dan denk ik soms.."waarom doet hij dat nou niet?!"
Vraag ik me ook soms af. Luiheid ofzo?
Soms denk ik ook dat jongens gewoon zelf geen romantiek nodig hebben, en zich daarom niet goed kunnen inleven in ons. Ze begrijpen dan niet goed dat het af en toe echt nodig is, omdat ze het zelf niet nodig vinden.
Zo is mijn vriend soms toch
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 18:35
Farfalla
Farfalla is offline
Ik heb weinig meer toe te voegen aan wat andere mensen je al geadviseerd hebben en inderdaad; misschien kan je het soms wel wat positiever bekijken en minder zwaar opvatten. Je maakt jezelf gek door je onzekerheid, maar hij is er ten slotte nog wel steeds voor je. En over die ex hoef je ook echt niet in te zitten denk ik. Dat meisje heeft ook gewoon een tijdje in zn leven gehoord, en als ze geen knallende ruzie hebben gehad lijkt het me logisch dat ie niet meteen haar nummer wist. Wat heeft dat nou voor nut. Je moest eens weten hoe weinig mensen ik daadwerkelijk spreek die in mijn telefoonlijst staan.
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 18:37
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-11-2005 @ 10:39 :
*knuffel*
CBRHGZ!
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 11:44
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-12-2005 @ 18:44 :
Vraag ik me ook soms af. Luiheid ofzo?
Soms denk ik ook dat jongens gewoon zelf geen romantiek nodig hebben, en zich daarom niet goed kunnen inleven in ons. Ze begrijpen dan niet goed dat het af en toe echt nodig is, omdat ze het zelf niet nodig vinden.
Zo is mijn vriend soms toch
ja zo is mijn vriend zeker haha..hij ziet er volgens mij zelf ook het nut niet van in. Toch vind ik het raar, want ze weten hoe blij ze ons er mee kunnen maken, maar het komt niet in ze op om dan iets te bedenken ofzo.

Maar ik denk dat ze inderdaad zelf geen romantiek nodig hebben, dus ook niet begrijpen dat wij het nodig hebben..zucht!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:13
seer of visions
seer of visions is offline
met iets zitten en het dan niet durven/ willen zeggen,
zooo herkenbaar!!
dat telefoon nr. is idd maar een detail, daar zou ik maar gewoon niet meer aan denken. [ik kan me ook ongelofelijk druk maken over kleine luldingetjes ] maargoed

ups & downs zijn denk ik wel normaal in een lange relatie.. alleen soms is het ook zo erg dat ik denk: zo kan het gewoon niet verder.
alleen, zonder elkaar verder, is ook kut, omdat je nog veel van elkaar houd... dilemma

het feit dat jullie nog ontzettend veel van elkaar houden is denk ik genoeg om er nog voor te vechten.
en blijf gewoon praten over alles!

succes
__________________
Come on you target for faraway laughter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi Radicale Unitariërs #1798
Verwijderd
500 19-05-2015 21:15
De Kantine Archont en JasperJD hebben Sann versaaird #902
Verwijderd
500 08-03-2010 21:14
Liefde & Relatie Relatiecrisis
Ymaeel
17 25-04-2006 22:49
Liefde & Relatie Ben jij jaloers?
Verwijderd
46 09-11-2004 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.