Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 18:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Onee. Geweld is nooit de oplossing.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 11-08-2012, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier sann!
Ik ga opruimen Niet iets leuks doen
Oud 11-08-2012, 18:55
Verwijderd
Citaat:
ANNEENKLAPVERKOOPT:

Hihi
:COMMUNlTYDOORSTROTDUWT:
Oud 11-08-2012, 18:55
Verwijderd
Tot donderdag?
Oud 11-08-2012, 18:56
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar dat Tunneltje nou.
Oud 11-08-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Tot donderdag?
Oh, dat was voor Bas, want die zie ik donderdag op Lowlands!
Oud 11-08-2012, 18:56
Verwijderd
Oh ja, opruimen DOEI.
Oud 11-08-2012, 18:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
:COMMUNlTYDOORSTROTDUWT:
:SANNAANWERKZET:

Spit spot! Niet mij als excuus gebruiken :nono:
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-08-2012, 18:57
Verwijderd
Opruimze!
Oud 11-08-2012, 18:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed, ik ga voor Dexter. Want dat is met die acteur uit Six Feet Under en die is leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-08-2012, 18:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Goed, ik ga voor Dexter. Want dat is met die acteur uit Six Feet Under en die is leuk
Seizoen 3 is wel kak.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-08-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar dat Tunneltje nou.
Een keer waren er twee kleine meisjes die een beetje angstig naar binnen keken. En ze vroegen aan mij 'waarom is het daar zo donker?' Die hadden er natuurlijk al allemaal spookscenerio's bij zitten bedenken, want leer mij kinderen kennen
En toen zei ik maar dat het zo donker was omdat het daglicht er niet kwam, maar dat het erbinnen niet eng is. Maar dat ze nooit zonder papa of mama naar binnen mogen gaan, dat het een tunnel is voor grote mensen.
Kijk mij kinderen beschermen dan
Oud 11-08-2012, 19:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Seizoen 3 is wel kak.
Van Dexter of SFU?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-08-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Onee. Geweld is nooit de oplossing.
Dan gebruik je niet genoeg.
Oud 11-08-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:


Vind je het gek dat dat je dan minder doet dan een heel lange man voor het raam Jij bent dat al gewend. Maar ik ben niet opgegroeid met dat soort geweld en gevaarlijke mensen in mijn stad, dus ik ben minder opgewassen tegen potentiële verkrachters, vechtersbazen en flippende junks. Dus ben ik er banger voor dan voor iets onrealistisch als een Slender Man, ofzo.
Nouja, gewend Ook bij de eerste paar keer vond ik het niet eng. Je weet gewoon waar je aan toe bent met zulk soort geweld, het heeft me nooit echt geïntimideerd. Dus de gewenning is eerder voortgekomen uit een gebrek aan angst, dan andersom.
Oud 11-08-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Van Dexter of SFU?
Dr. Who denk ik zo.

Er zitten wel goeie afleveringen tussen hoor
Oud 11-08-2012, 19:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een keer waren er twee kleine meisjes die een beetje angstig naar binnen keken. En ze vroegen aan mij 'waarom is het daar zo donker?' Die hadden er natuurlijk al allemaal spookscenerio's bij zitten bedenken, want leer mij kinderen kennen
En toen zei ik maar dat het zo donker was omdat het daglicht er niet kwam, maar dat het erbinnen niet eng is. Maar dat ze nooit zonder papa of mama naar binnen mogen gaan, dat het een tunnel is voor grote mensen.
Kijk mij kinderen beschermen dan
Kijk daar krijg je vast een plusje voor op de pabo!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-08-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Dan gebruik je niet genoeg.
Oud 11-08-2012, 19:02
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Zo maar eens beginnen met een nieuwe serie. Wat vinden jullie: Dexter, Firefly of Sherlock?
Firefly!
__________________
[QUOTE=Miekepieke;32798398]oke ik zal hier nooit meer iets doms vragen :'([/QUOTE]
Oud 11-08-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Een keer waren er twee kleine meisjes die een beetje angstig naar binnen keken. En ze vroegen aan mij 'waarom is het daar zo donker?' Die hadden er natuurlijk al allemaal spookscenerio's bij zitten bedenken, want leer mij kinderen kennen
En toen zei ik maar dat het zo donker was omdat het daglicht er niet kwam, maar dat het erbinnen niet eng is. Maar dat ze nooit zonder papa of mama naar binnen mogen gaan, dat het een tunnel is voor grote mensen.
Kijk mij kinderen beschermen dan
Ahhhw.

Ik ben geloof ik nooit bang geweest in tunneltjes enzo. Wel in het bos in de winter, omdat mijn vader zei dat je dan, als je te hard je voeten neerzette, alle beren wakkermaakt en die gaan je dan opeten. En in een straat een keer toen er heel veel zwerfhonden op me afkwamen en gingen blaffen.
Oud 11-08-2012, 19:03
Verwijderd
Oh ja, Bas: ik heb vorige week tussen Leipzig Hbf en Berlin Hbf met één van de twee ex-Metropolitan treinen gereisd.
Oud 11-08-2012, 19:03
Verwijderd
Zal ik chips halen of ijs?

Of gewoon maar meteen KILO'S VET INJECTEREN.
Oud 11-08-2012, 19:03
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan gebruik je niet genoeg.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:04
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Van Dexter of SFU?
Dexter
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-08-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Zal ik chips halen of ijs?

Of gewoon maar meteen KILO'S VET INJECTEREN.
Chips en ijs!
Oud 11-08-2012, 19:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Zal ik chips halen of ijs?

Of gewoon maar meteen KILO'S VET INJECTEREN.
Chips, chips, chips
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-08-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Zal ik chips halen of ijs?

Of gewoon maar meteen KILO'S VET INJECTEREN.
Wortels.
Oud 11-08-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Chips en ijs!
Nee, dat is me te gortig.
Oud 11-08-2012, 19:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nouja, gewend Ook bij de eerste paar keer vond ik het niet eng. Je weet gewoon waar je aan toe bent met zulk soort geweld, het heeft me nooit echt geïntimideerd. Dus de gewenning is eerder voortgekomen uit een gebrek aan angst, dan andersom.
Weet waar je aan toe bent? Wat een raar argument. Je weet toch niet wat er staat te gebeuren? Kijk, als je er vanaf komt met een stomp op je muil en je telefoon afgeven (ook kut, trouwens, ben je al je nummers kwijt). Voor hetzelfde geldt wordt je zo hard aan gort getrapt dat je dood gaat, dat is toch geen geruststellende gedachte?

Geef me dan maar een enge man achter het raam anytime. Die kunnen alleen een beetje eng staren, maar die doen tenminste niet zoveel.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:06
Verwijderd
Oke, het wordt ijs, maar als de AH een van die chipssmaken heeft neem ik die ook mee, want ik ben benieuwd.

/fucking dik
Oud 11-08-2012, 19:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oke, het wordt ijs, maar als de AH een van die chipssmaken heeft neem ik die ook mee, want ik ben benieuwd.

/fucking dik
Hoeveel weeg je?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-08-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, Bas: ik heb vorige week tussen Leipzig Hbf en Berlin Hbf met één van de twee ex-Metropolitan treinen gereisd.
Nice!
Oud 11-08-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel weeg je?
Op het randje van overgewicht, dus haterz die zeggen dat ik me vast aanstel hebben geen poot om op te staan!!!
Oud 11-08-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Weet waar je aan toe bent? Wat een raar argument. Je weet toch niet wat er staat te gebeuren? Kijk, als je er vanaf komt met een stomp op je muil en je telefoon afgeven (ook kut, trouwens, ben je al je nummers kwijt). Voor hetzelfde geldt wordt je zo hard aan gort getrapt dat je dood gaat, dat is toch geen geruststellende gedachte?

Geef me dan maar een enge man achter het raam anytime. Die kunnen alleen een beetje eng staren, maar die doen tenminste niet zoveel.
Tot blijkt dat ze kunnen vliegen en je langzaam aan kleine stukjes knippen met hun kniptenen.

Ik snap niet zo goed dat je, als je zo beredeneerd niet bang bent voor staarmannen en witte handen enzo, ook niet beredeneerd niet bang bent voor het type dingen dat Para beschrijft? Erge dingen worden niet minder erg als je maar bang genoeg bent, je valt hoogstens flauw zodat ze je makkelijker levend kunnen verbranden enzo.
Oud 11-08-2012, 19:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Firefly!
Nou ben je mooi te laat

Citaat:
Dexter
Daar ben ik toch nog lang niet, dus prima.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-08-2012, 19:11
Verwijderd
Overigens ga ik er, als ik 's nachts alleen naar huis fiets, ook vanuit dat achter iedere boom een bijlmoordenaar schuilt die een lamp wil maken van mijn schedel, hoor. Of op z'n minst een dief die me mijn geliefde Nokia 1100 afhandig wil maken. Maar daar word ik oplettend en alert van, niet bang.
Oud 11-08-2012, 19:11
Verwijderd
Alle erge dingen die ik heb meegemaakt gebeurden trouwens sowieso niet buiten in een donker steegje, maar gewoon binnen.
Oud 11-08-2012, 19:11
Verwijderd
Ik ga nu, ik hoop dat ik niet verkracht word in de tunnel!

Laatst gewijzigd op 11-08-2012 om 19:33. Reden: d/t fout :( En dat moet dan kinderen les gaan geven!
Oud 11-08-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Overigens ga ik er, als ik 's nachts alleen naar huis fiets, ook vanuit dat achter iedere boom een bijlmoordenaar schuilt die een lamp wil maken van mijn schedel, hoor. Of op z'n minst een dief die me mijn geliefde Nokia 1100 afhandig wil maken. Maar daar word ik oplettend en alert van, niet bang.
Serieus?
Oud 11-08-2012, 19:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tot blijkt dat ze kunnen vliegen en je langzaam aan kleine stukjes knippen met hun kniptenen.

Ik snap niet zo goed dat je, als je zo beredeneerd niet bang bent voor staarmannen en witte handen enzo, ook niet beredeneerd niet bang bent voor het type dingen dat Para beschrijft? Erge dingen worden niet minder erg als je maar bang genoeg bent, je valt hoogstens flauw zodat ze je makkelijker levend kunnen verbranden enzo.
Ik snap niks van je post Ik ben wel bang voor realistische gevaren, niet voor onrealistische spookdingen voor mijn raam.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niks van je post Ik ben wel bang voor realistische gevaren, niet voor onrealistische spookdingen voor mijn raam.
Ik bedoelde dat je zegt dat je niet bang bent voor spookdingen omdat je weet dat ze onrealistisch zijn. Je kan dus kiezen of je er bang voor bent of niet. Als je kan kiezen of je bang bent voor iets of niet, waarom ben je dan wel bang voor realistische gevaren? Als je er bang voor bent worden ze alleen enger, maar niet minder erg. Je moet oppassen voor gevaar, niet er bang voor zijn.
Oud 11-08-2012, 19:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Overigens ga ik er, als ik 's nachts alleen naar huis fiets, ook vanuit dat achter iedere boom een bijlmoordenaar schuilt die een lamp wil maken van mijn schedel, hoor. Of op z'n minst een dief die me mijn geliefde Nokia 1100 afhandig wil maken. Maar daar word ik oplettend en alert van, niet bang.
Ja, ik ben ook wel op mijn hoede, 's nachts. Uit angst dat iemand me iets aandoet terwijl ik me niet kan verweren. Vooral als ik licht aangeschoten naar huis wandel. Nou, dan moet er geen groepje mocro's dreigende dingen gaan doen, want dan heb ik geen puf meer om nog iets van terug te vechten.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik bedoelde dat je zegt dat je niet bang bent voor spookdingen omdat je weet dat ze onrealistisch zijn. Je kan dus kiezen of je er bang voor bent of niet. Als je kan kiezen of je bang bent voor iets of niet, waarom ben je dan wel bang voor realistische gevaren? Als je er bang voor bent worden ze alleen enger, maar niet minder erg. Je moet oppassen voor gevaar, niet er bang voor zijn.
Ik kan niet kiezen of ik bang voor iets ben of niet.

En de angst voor realistisch gevaar zorgt dat ik wel alerter ben. Niet paniekerig-bang, maar wel op mijn hoede. Dus de angst maakt niet dat ik inefficienter reageer als het gevaar zich ook echt aanwendt.

Niet dat ik CONTINU bang ben 's nachts, maar af en toe heb je even van die momenten dat je denkt: "oh kut, er komt een dreigend uitziend figuur me tegemoet, straks heb ik wat van 'm aan."
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-08-2012, 19:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Op het randje van overgewicht, dus haterz die zeggen dat ik me vast aanstel hebben geen poot om op te staan!!!
Dus nog niet er over en BMI is eigenlijk crap.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-08-2012, 19:22
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Nou ben je mooi te laat



Daar ben ik toch nog lang niet, dus prima.
Gloeiende gloeiende
__________________
[QUOTE=Miekepieke;32798398]oke ik zal hier nooit meer iets doms vragen :'([/QUOTE]
Oud 11-08-2012, 19:23
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Ik kan niet kiezen of ik bang voor iets ben of niet.
Dit
__________________
[QUOTE=Miekepieke;32798398]oke ik zal hier nooit meer iets doms vragen :'([/QUOTE]
Oud 11-08-2012, 19:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Mijn ouders kijken het Olympische Spelennieuws, en één zo'n gast heet TAKE TAKEMA.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-08-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders kijken het Olympische Spelennieuws, en één zo'n gast heet TAKE TAKEMA.
Taeke Taekema, zelfs.
Oud 11-08-2012, 19:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Taeke Taekema, zelfs.
Nou, daar ga je.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-08-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Weet waar je aan toe bent? Wat een raar argument. Je weet toch niet wat er staat te gebeuren? Kijk, als je er vanaf komt met een stomp op je muil en je telefoon afgeven (ook kut, trouwens, ben je al je nummers kwijt). Voor hetzelfde geldt wordt je zo hard aan gort getrapt dat je dood gaat, dat is toch geen geruststellende gedachte?

Geef me dan maar een enge man achter het raam anytime. Die kunnen alleen een beetje eng staren, maar die doen tenminste niet zoveel.
Doodgetrapt worden is niet eens het allerergste, je kunt ook verlamd, doofstom en blind raken. Maar de dingen die iemand met je lichaam of je spullen kan doen zijn heel beperkt, want ze zijn gebonden aan redelijkheid. Er is een beperkte hoeveelheid pijn die je kunt doorstaan voor je flauwvalt. Je kunt niet eeuwig bloed verliezen of eeuwig lijden. Je hebt een eindige hoeveelheid voorwerpen die gestolen kunnen worden, en je aanvallers hebben een eindige hoeveelheid moeite die ze in jou willen stoppen.

Maar een man die op drie hoog voor je raam staat, dat is niet redelijk. Dus gaan al die redelijke grenzen en verwachtingen niet meer op.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.