Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2005, 12:17
-Daliya-
-Daliya- is offline
Hey,
zijn hier misschien bekeerde moslima's? Hebben jullie nooit even getwijfeld over het nemen van deze stap, hoe zijn jullie in aanraking gekomen de eerste keren met de islam en waarom hebben jullie toch uiteindelijk voor deze weg gekozen?
Zelf weet ik op dit moment nog niet precies wat ik nu wil, en hoe ik dingen het beste aan kan pakken, ik hoopte hier wat ervaringen te lezen.
__________________
Take my advice, i dont use it anyway...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2005, 12:22
Verwijderd
Alle moslima's zijn bekeerd of dat nu op zeer jonge leeftijd was of later.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2005 @ 13:22 :
Alle moslima's zijn bekeerd of dat nu op zeer jonge leeftijd was of later.
Iedereen wordt geboren als moslim, of je ouders dat nu zijn of niet. Op latere leeftijd beslis je zelf of je dat geloof wilt aanhangen. Als je ouders bij je geboorte al moslim zijn en je neemt het geloof zelf ook mee, dan ben je niet bekeerd. Jouw opmerking klopt dus van geen kanten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
-Daliya- schreef op 21-01-2005 @ 13:17 :
Hey,
zijn hier misschien bekeerde moslima's? Hebben jullie nooit even getwijfeld over het nemen van deze stap, hoe zijn jullie in aanraking gekomen de eerste keren met de islam en waarom hebben jullie toch uiteindelijk voor deze weg gekozen?
Zelf weet ik op dit moment nog niet precies wat ik nu wil, en hoe ik dingen het beste aan kan pakken, ik hoopte hier wat ervaringen te lezen.
Als je je wilt bekeren, moet je het zelf ook echt willen. met hart en ziel. Zoek ook informatie op over de islam en verdiep je erin. Mischien dat dat je keuze wat vergemakkelijkt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:08 :
Iedereen wordt geboren als moslim, of je ouders dat nu zijn of niet. Op latere leeftijd beslis je zelf of je dat geloof wilt aanhangen. Als je ouders bij je geboorte al moslim zijn en je neemt het geloof zelf ook mee, dan ben je niet bekeerd. Jouw opmerking klopt dus van geen kanten.


Dat is bullshit, aangezien de islam echt niet terugkomt als je alle moslims uitroeit, iets wat jij hier nu wel degelijk beweert.

Of nee wacht, dan stuurt allah natuurlijk een nieuwe boodschapper...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:18
Verwijderd
waarschijnlijk bedoelt ze mensen die eerst een ander geloof hadden of atheist waren en toen de waarheid in de Islam vonden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:20
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
-Daliya- schreef op 21-01-2005 @ 13:17 :
Hey,
zijn hier misschien bekeerde moslima's?
Je zou het aan S. of Brinta moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2005 @ 14:15 :


Dat is bullshit, aangezien de islam echt niet terugkomt als je alle moslims uitroeit, iets wat jij hier nu wel degelijk beweert.

Of nee wacht, dan stuurt allah natuurlijk een nieuwe boodschapper...
Het zal nooit gebeuren dat all moslims uitgeroeid worden. Er worden wel pogingen ondernomen( palestina, irak, tsjetsjenie, enz.) Maar die slagen niet.

Wat ik bedoel met geboren worden als moslim is: volgens de islam wordt iedereen geboren als moslim of je ouders het nu zijn of niet. als je ouders ook moslim zijn, dan krijg je die kennis ook mee en kies je er later ook meestal voor. Als je ouders niet moslims zijn krijg je die kennis dus niet mee en kies je later meestal dus ervoor om niet moslim te worden. Als je later toch met die kennis in aanraking komt kan dat alsnog je keuze beinvloeden, waardoor je dus toch voor de islam kiest.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:31 :
Het zal nooit gebeuren dat all moslims uitgeroeid worden. Er worden wel pogingen ondernomen( palestina, irak, tsjetsjenie, enz.) Maar die slagen niet.
Het is mogelijk. Of het waarschijnlijk is, is een tweede, maar het is mogelijk.
Citaat:
Wat ik bedoel met geboren worden als moslim is: volgens de islam wordt iedereen geboren als moslim of je ouders het nu zijn of niet. als je ouders ook moslim zijn, dan krijg je die kennis ook mee en kies je er later ook meestal voor. Als je ouders niet moslims zijn krijg je die kennis dus niet mee en kies je later meestal dus ervoor om niet moslim te worden. Als je later toch met die kennis in aanraking komt kan dat alsnog je keuze beinvloeden, waardoor je dus toch voor de islam kiest.
Ja, en als je niet met die "kennis" in aanraking kunt komen word je geen moslim.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2005 @ 15:09 :
[B]Het is mogelijk. Of het waarschijnlijk is, is een tweede, maar het is mogelijk.Ja, en als je niet met die "kennis" in aanraking kunt komen word je geen moslim.
We leven in het informatie tijdperk.
Het is dus niet meer een kwestie van niet in raking met kennis kunnen komen, maar juist van willen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 15:13 :
We leven in het informatie tijdperk.
Het is dus niet meer een kwestie van niet in raking met kennis kunnen komen, maar juist van willen.
Dat klopt, maar dat is compleet irrelevant voor het punt dat ik maak.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2005 @ 15:16 :
Dat klopt, maar dat is compleet irrelevant voor het punt dat ik maak.
Je kunt altijd moslim worden, als je er maar voor open staat.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 15:22 :
Je kunt altijd moslim worden, als je er maar voor open staat.
Dat klopt, maar dat is compleet irrelevant voor het punt dat ik maak.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:27
one.
one. is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:31 :
Het zal nooit gebeuren dat all moslims uitgeroeid worden. Er worden wel pogingen ondernomen( palestina, irak, tsjetsjenie, enz.) Maar die slagen niet.

Wat ik bedoel met geboren worden als moslim is: volgens de islam wordt iedereen geboren als moslim of je ouders het nu zijn of niet. als je ouders ook moslim zijn, dan krijg je die kennis ook mee en kies je er later ook meestal voor. Als je ouders niet moslims zijn krijg je die kennis dus niet mee en kies je later meestal dus ervoor om niet moslim te worden. Als je later toch met die kennis in aanraking komt kan dat alsnog je keuze beinvloeden, waardoor je dus toch voor de islam kiest.
Je wordt niet geboren als moslim, christen of wat dan ook.. Een baby is wat geloof betreft, naar mijn mening, volkomen neutraal.. Als je je hele leven neutraal bent dan kies je er niet voor om een niet-moslim te worden maar dan kies je wat je wel wilt worden.. (klinkt mij toch net wat logischer in de oren)..)
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
SnakeZ schreef op 21-01-2005 @ 15:27 :
Je wordt niet geboren als moslim, christen of wat dan ook.. Een baby is wat geloof betreft, naar mijn mening, volkomen neutraal.. Als je je hele leven neutraal bent dan kies je er niet voor om een niet-moslim te worden maar dan kies je wat je wel wilt worden.. (klinkt mij toch net wat logischer in de oren)..)
is spreek dan ook vanuit de islamitische visie.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:07
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:31 :
Het zal nooit gebeuren dat all moslims uitgeroeid worden. Er worden wel pogingen ondernomen( palestina, irak, tsjetsjenie, enz.) Maar die slagen niet.
Oh please.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:08 :
Iedereen wordt geboren als moslim, of je ouders dat nu zijn of niet. Op latere leeftijd beslis je zelf of je dat geloof wilt aanhangen. Als je ouders bij je geboorte al moslim zijn en je neemt het geloof zelf ook mee, dan ben je niet bekeerd. Jouw opmerking klopt dus van geen kanten.
Ik zou bijna Christelijk worden en in Boondock Saints stijl alle kortzichtige moslims willen afschieten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:08 :
Iedereen wordt geboren als moslim, of je ouders dat nu zijn of niet. (...)
Ok, dit voegt helemaal niets toe, maar toch:

HAHAHAHAAHAAAAA

HAHAHAHAHAHAHA

Rot toch op man, je gelooft het zelf toch niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2005, 17:00
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
RanC schreef op 21-01-2005 @ 17:12 :
Ik zou bijna Christelijk worden en in Boondock Saints stijl alle kortzichtige moslims willen afschieten.
kom je de grot van bin laden binnen stormen met zo'n touw
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:01
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:08 :
Iedereen wordt geboren als moslim, of je ouders dat nu zijn of niet. Op latere leeftijd beslis je zelf of je dat geloof wilt aanhangen. Als je ouders bij je geboorte al moslim zijn en je neemt het geloof zelf ook mee, dan ben je niet bekeerd. Jouw opmerking klopt dus van geen kanten.
nee, de ouders die pompen het erin, indoctrinatie dus
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:07
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2005 @ 15:23 :
Dat klopt, maar dat is compleet irrelevant voor het punt dat ik maak.
ALs je nooit met de Islam in aanraking heb kunnen komen, kun je alsnog in de hemel komen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 21-01-2005 @ 18:07 :
ALs je nooit met de Islam in aanraking heb kunnen komen, kun je alsnog in de hemel komen.
Dat mag je geloven, maar dat is compleet irrelevant voor het punt dat ik maakte.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:08
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2005 @ 17:50 :
Ok, dit voegt helemaal niets toe, maar toch:

HAHAHAHAAHAAAAA

HAHAHAHAHAHAHA

Rot toch op man, je gelooft het zelf toch niet
Haha...

Het is toch super logisch. Als een kind sterft komt hij automatisch in het paradijs.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:09
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2005 @ 18:08 :
Dat mag je geloven, maar dat is compleet irrelevant voor het punt dat ik maakte.
nee dat is onzin, want ik probeer met dit te zeggen, dat iedereen gelijke kansen krijgt. En dat wil dus zeggen dat het niet altijd nodig is om als moslim te sterven om in de hemel te komen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 21-01-2005 @ 18:08 :
Haha...

Het is toch super logisch. Als een kind sterft komt hij automatisch in het paradijs.
Prima dat je dat gelooft, maar wat is er 'logisch' aan? Logica <-> Ratio.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2005, 17:21
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2005 @ 18:12 :
Prima dat je dat gelooft, maar wat is er 'logisch' aan? Logica <-> Ratio.
Een kind neemt alles maar al te graag aan wat hij voorgeschotelt krijgt. Om een kind te beoordelen op zijn daden zou oneerlijk zijn, simpelweg omdat (jonge) kinderen niet altijd het verschil tussen goed en kwaad weten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 21-01-2005 @ 18:21 :
Een kind neemt alles maar al te graag aan wat hij voorgeschotelt krijgt. Om een kind te beoordelen op zijn daden zou oneerlijk zijn, simpelweg omdat (jonge) kinderen niet altijd het verschil tussen goed en kwaad weten.
En welke 'logische' aanwijzingen zijn er dat een eventuele god 'eerlijk' is?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:32
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 21-01-2005 @ 18:08 :
Haha...

Het is toch super logisch. Als een kind sterft komt hij automatisch in het paradijs.
Een echte (moslim)kindervriend maakt alle kinderen dood...?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:35
Bart Klink
Bart Klink is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:08 :
Iedereen wordt geboren als moslim, of je ouders dat nu zijn of niet.
Dus voordat de islam ontstond (tussen 610 en 632 werd de boodschap aan Mohammed geopenbaard volgens de moslims) werden er geen mensen geboren? Kom op zeg!

Religie is cultuur, aangeleerd dus.
__________________
www.deatheist.nl De Nederlandse website over het atheisme!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:39
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2005 @ 18:26 :
En welke 'logische' aanwijzingen zijn er dat een eventuele god 'eerlijk' is?
Als God niet eerlijk was, was het geloven nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:40
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Bart Klink schreef op 21-01-2005 @ 18:35 :
Dus voordat de islam ontstond (tussen 610 en 632 werd de boodschap aan Mohammed geopenbaard volgens de moslims) werden er geen mensen geboren? Kom op zeg!

Religie is cultuur, aangeleerd dus.
Omg wat een onzin, jij snapt dus echt niet hoe de Islam in elkaar zit, en wat rick steiner psies bedoeld
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:41
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
kwibus schreef op 21-01-2005 @ 18:32 :
Een echte (moslim)kindervriend maakt alle kinderen dood...?
Nee. Maar kinderen hoeven niet bang te zijn om naar de hel te gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Bart Klink schreef op 21-01-2005 @ 18:35 :
Dus voordat de islam ontstond (tussen 610 en 632 werd de boodschap aan Mohammed geopenbaard volgens de moslims) werden er geen mensen geboren? Kom op zeg! (...)
Daarom vind ik de islam, meer nog dan de andere monotheïstische godsdiensten, zo walgelijk: vanwege de misplaatste universaliteitspretentie. Mohammed was wel heel slim: hij heeft gewoon gezegd: 'oke, jezus was wel een profeet, maar niet dé profeet. Ik ben de enige en iedereen die na mij komt is een nepperd'. Daarmee had hij zijn positie voor de toekomst veilig gesteld.

Ook voor het verleden was er een goede oplossing: de islam is de jongste van de wereldgodsdiensten, maar je verzint gewoon het verhaaltje dat elk levend wezen vanaf het begin der tijden moslim is en je bent klaar. Tadaaa! De bedenkers van het islamitische geloof hebben gewoon goed gekeken naar de andere monotheïstische godsdiensten en er alles ingestopt wat nog miste. M.a.w. religion, v 3.0 beta
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:56
Donny must die
Donny must die is offline
Het zou ontzettend onlogisch zijn, als men zei dat voor de profeet mohammed geen Islam was. waarom zou God willen dat pas vanaf de 6de eeuw mensen in hem gingen geloven? Het is daarom voor mij logisch aan te nemen dat vanaf adam en eva de Islam bestond/
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 21-01-2005 @ 18:56 :
Het zou ontzettend onlogisch zijn, als men zei dat voor de profeet mohammed geen Islam was. waarom zou God willen dat pas vanaf de 6de eeuw mensen in hem gingen geloven? Het is daarom voor mij logisch aan te nemen dat vanaf adam en eva de Islam bestond/
lo·gi·ca (de ~ (v.))
1 juiste, rationele opeenvolging van oorzaak en gevolg
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:59
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2005 @ 18:57 :
lo·gi·ca (de ~ (v.))
1 juiste, rationele opeenvolging van oorzaak en gevolg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2005, 18:00
Verwijderd
Ja, blijkbaar snap je niet wat logica is, dus ik citeer Van Dale even voor je.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 18:03
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2005 @ 19:00 :
Ja, blijkbaar snap je niet wat logica is, dus ik citeer Van Dale even voor je.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
-Daliya- schreef op 21-01-2005 @ 13:17 :
Hey,
zijn hier misschien bekeerde moslima's? Hebben jullie nooit even getwijfeld over het nemen van deze stap, hoe zijn jullie in aanraking gekomen de eerste keren met de islam en waarom hebben jullie toch uiteindelijk voor deze weg gekozen?
Zelf weet ik op dit moment nog niet precies wat ik nu wil, en hoe ik dingen het beste aan kan pakken, ik hoopte hier wat ervaringen te lezen.
Pm me maar
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-01-2005 @ 14:31 :

volgens de islam wordt iedereen geboren als moslim of je ouders het nu zijn of niet.
Daarom ben ik ook eigenlijk 'teruggekeerd' tot de Islam


En niet-moslims, doe niet zo moeilijk, als je geen moslim bent, hoef je dat niet te geloven. Punt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 18:29
Verwijderd
ik begrijp echt niet waarom iedereen die geboren wordt een moslim is. Kan iemand mij dit uitleggen?
het woord moslim betekent toch 'boodschapper van God'?
Waarom zouden we moeten aannemen dat iedereen als boodschapper van God wordt geboren?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 18:38
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
rspct schreef op 21-01-2005 @ 19:29 :
ik begrijp echt niet waarom iedereen die geboren wordt een moslim is. Kan iemand mij dit uitleggen?
het woord moslim betekent toch 'boodschapper van God'?
Waarom zouden we moeten aannemen dat iedereen als boodschapper van God wordt geboren?
nee.

Met de opmerking elke kind word geboren als moslim wil zeggen, dat een kind met een schone lei begint (niet met een zonde als bij de christenen) en dat kinderen automatisch in de hemel komen als ze overlijden,
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:23
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
S. schreef op 21-01-2005 @ 19:11 :
Daarom ben ik ook eigenlijk 'teruggekeerd' tot de Islam


En niet-moslims, doe niet zo moeilijk, als je geen moslim bent, hoef je dat niet te geloven. Punt.
Die onthoud ik, als er weer een aanslag word gepleegd

Dit was niet generaliserend bedoeld, maar ik maak het al te vaak mee, dat ze vinden dat het wel moet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:42
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Bart Klink schreef op 21-01-2005 @ 18:35 :
Dus voordat de islam ontstond (tussen 610 en 632 werd de boodschap aan Mohammed geopenbaard volgens de moslims) werden er geen mensen geboren? Kom op zeg!

Religie is cultuur, aangeleerd dus.
Voordat de Islam er was waren de Joden en Christenen zeg maar de Moslims van nu. Zij waren toen diegenen die in god geloofden.

En voordat de allereerste godsdienst, het Jodendom er was dan ?
God heeft de mens hersens gegeven, daarmee moet hij gaan nadenken, kan alles wat er is zomaar, voor niets zijn ontstaan? Of uit het niets? Zo kom je tot de conclusie dat er iets is. Zo heeft de o.a. de profeet Ibrahim god gevonden( nog voordat hem zijn profetie opdracht was verteld).
Maar de mensen die voordat er godsdiensten waren leefden, zullen of veel minder worden gestraft, of helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:43
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 21-01-2005 @ 20:23 :
Die onthoud ik, als er weer een aanslag word gepleegd

Dit was niet generaliserend bedoeld, maar ik maak het al te vaak mee, dat ze vinden dat het wel moet.
Welke aanslag is in naam van de Islam gepleegd ??
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:48
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-01-2005 @ 20:43 :
Welke aanslag is in naam van de Islam gepleegd ??
kijk, ik weet dat de meeste moslims zeggen dat het fout is en niet mag, maar je kan niet ontkennen dat de aanslagen niet in de naam van de islam zijn gepleegd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:50
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 21-01-2005 @ 20:48 :
kijk, ik weet dat de meeste moslims zeggen dat het fout is en niet mag, maar je kan niet ontkennen dat de aanslagen niet in de naam van de islam zijn gepleegd
ik vroeg, welke aanslagen zijn in naam van de Islam gepleegd ???

Kijk, ik begrijp uit je woordgebruik je goede bedoelingen, maar het klopt gewoon niet, wat je zegt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-01-2005 @ 20:50 :
ik vroeg, welke aanslagen zijn in naam van de Islam gepleegd ???

Kijk, ik begrijp uit je woordgebruik je goede bedoelingen, maar het klopt gewoon niet, wat je zegt.
ze boorde voor de lol een vliegtuig in het wtc, of hebben voor de lol mensen gegijzeld, waarvan sommige ook voor de lol. doe ik ook als hobby
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:55
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 21-01-2005 @ 20:51 :
ze boorde voor de lol een vliegtuig in het wtc, of hebben voor de lol mensen gegijzeld, waarvan sommige ook voor de lol. doe ik ook als hobby
Ze boorden een gat in de wtc, omdat Amerika Engeland en Frankrijk meerdere malen landen binnen de Arabische wereld hebben aangevallen.
Die gijzelingen zijn er sinds de oorlog in Irak, toevallig hé?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-01-2005 @ 20:55 :
Ze boorden een gat in de wtc, omdat Amerika Engeland en Frankrijk meerdere malen landen binnen de Arabische wereld hebben aangevallen.
Die gijzelingen zijn er sinds de oorlog in Irak, toevallig hé?
toevallig ook dat ze een jihad uitroepen, en waarom zou je iemand onthoofden zoals de oude gebruiken, als je iemand snel kan afmaken met een kogel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Islamitische vrouwen op de arbeidsmarkt
naamloozzz
104 26-05-2006 21:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah')
Verwijderd
500 08-05-2006 16:04
Levensbeschouwing & Filosofie bekeerd naar de islam
merels
199 04-10-2005 21:10
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 21:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hirsi Ali komt met een vervolg op Submission
THC1
500 02-12-2004 21:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Heeft de Islam een...
Fillastiene
100 17-04-2003 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.