Oud 21-11-2012, 18:25
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
Ik kamp al jaren met overgewicht(sinds ik 10 was tot nu 15) maar nu wil ik echt gaan afvallen en normaal zijn en blijven.

Wat kun je eten, zonder carbs?
Ik dacht aan worst, kaas, kipfilet, salades en noten enzo.
Maar ik eet sinds ik begonnen was met dit dieet pinda's.
Het lijkt dat ik daardoor aankom. Kan dat?
Ik ben 5 kg afgevallen in 12 dagen()ik weet ongezond, maar ik denk dat ik wel op gewichtkan blijven door slechte koolhydraten te vermijden.
__________________
FUCK YEAH
Oud 21-11-2012, 18:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als je echt graag zo'n eiwitprogramma wil volgen zou ik gewoon zo'n boek kopen waar precies instaat hoe het zit (bijvoorbeeld die van atkins). Los daarvan vind ik het eerlijk gezegd niet verstandig om op zo'n jonge leeftijd al zo'n dieet te doen. Je kan veel beter eens een bezoekje brengen naar de dietist, zodat die met jou een plan kan maken hoe je op de lange termijn gezond wordt (en blijft!). Er zijn zelfs speciale programma's voor jongeren.

Oja en in pinda's zitten behoorlijk veel calorieën, maar ik kan niet helemaal rijmen dat je aan de ene kant zegt hoi ik kom aan, en aan de andere kant roept dat je al 5 kg kwijt bent.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 21-11-2012, 19:15
klooterkip
klooterkip is offline
Citaat:
Ik kamp al jaren met overgewicht(sinds ik 10 was tot nu 15) maar nu wil ik echt gaan afvallen en normaal zijn en blijven.

Wat kun je eten, zonder carbs?
Ik dacht aan worst, kaas, kipfilet, salades en noten enzo.
Maar ik eet sinds ik begonnen was met dit dieet pinda's.
Het lijkt dat ik daardoor aankom. Kan dat?
Ik ben 5 kg afgevallen in 12 dagen()ik weet ongezond, maar ik denk dat ik wel op gewichtkan blijven door slechte koolhydraten te vermijden.
Zeer ongezond en ik raad je direct aan om er mee te stoppen. Lees je eerst eens wat beter in...
Oud 21-11-2012, 19:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Slechte koolhydraten vermijden is prima, maar koolhydraten geheel uit je dieet schrappen is heel slecht voor je. Je spieren hebben koolhydraten nodig om te functioneren, krijgen ze dit niet dan gaan ze andere bronnen aanspreken en dat zijn niet per se je vetbronnen.
Oud 21-11-2012, 21:53
Verwijderd
Ik heb enkele jaren het proteïnedieet gedaan, dit was met ondersteuning van een arts die mij opvolgde. Ik combineerde proteïneshakes met een koolhydratenarm/eiwitrijk dieet. Werkt op zich prima, maar het is een streng dieet en tenzij je in staat bent je levenswijze drastisch om te gooien en omgegooid te blijven houden, kom je nadien gewoon even hard weer bij.

Te vermijden is: brood, pasta, rijst, peulvruchten en bonen (pinda's zijn overigens officieel bonen). Ook elke vorm van suikers was bij mij uit den boze, dus absoluut geen fruit of wortelen uit blik bijvoorbeeld. Geen sauzen, ook vetten moet je nog steeds vermijden.
Wel: proteïne shakes (niet met melk, maar met water), mager vlees, gevogelte, magere vis, groenten, eieren, kaas (geen vette kaas), ongezoette yoghurt en kwark (zonder vruchten).
Noten kunnen op zich, maar met mate. Geen handvol. Zo gaat het met alles. Enkel toegestane groenten kun je in grote hoeveelheden eten.

Gezond slank met Dr. Frank is gebaseerd op dit principe. Máár ik raad aan dit op zijn minst in overleg met een huisarts te doen. En ik raad nog meer aan om niet zomaar in het wilde weg te diëten op jouw leeftijd.
Oud 21-11-2012, 23:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dit kan prima in het Voeding, Gewicht en Gezondheidtopic...
__________________
you're not my demographic
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.