Oud 05-09-2015, 16:55
Verwijderd
Heey,

Ik ben Kevin, 19 jaar oud en het is dus nu zo dat ik sinds circa drie weken een leuk meisje heb ontmoet op werk. Ze is 17 jaar oud en is net nieuw dus alles is nog een beetje wennen en nieuw voor haar.

Meteen op de eerste dag kennis met haar gemaakt, dolletje gemaakt en aan het einde van haar werkdag gevraagd hoe het ging etc. Vervolgens gevraagd wanneer ze weer moest werken maar dat wist ze nog niet omdat het rooster er nog niet hing. In de dagen erna haar toegevoegd op social media en toen haar rooster er hing heb ik laten weten wanneer ze moest werken. Hierna hebben we op social media in de dagen die volgden ontzettend leuke gesprekken gehad over van alles en nog wat met zowel enthousiasme en interesse van beide kanten naar elkaar toe; hebben over leuke, luchtige dingen gesproken maar ook wat meer diepere gesprekken gehad over bepaalde minder leuke dingen waar zij of ik het moeilijk mee hadden.
Het langste gesprek liep van 23:00 's avonds de ene dag tot circa 23:00 de volgende dag. Uiteindelijk kwam ik met de vraag of ze misschien een keertje iets gezelligs wilde doen, ze reageerde hierop met dat ze me heel aardig vond maar dat ze het niet wist want we kenden elkaar pas net en hadden pas één keer in het echt gepraat enzo. Maar misschien konden we later wel een keer iets doen zei ze, we zouden nog wel zien. Ik gezegd dat ik haar absoluut begreep en dat we inderdaad nog wel zouden zien. Hierna gewoon verder gepraat en gelachen alsof er niets was gebeurd. Als ik haar zie wanneer ze werkt probeer ik ook altijd nog even een praatje te maken al gaat dat een beetje lastig aangezien ik altijd net klaar ben van werk en zij dan net begint en dan dus druk bezig is.
Van toen tot vandaag om de paar dagen contact om te vragen hoe het gaat en of ze nog wat leuks heeft gedaan/meegemaakt waar we dan weer uren over kunnen praten. Hier en daar een flirterige of plagerige opmerking waarbij ik haar op bepaalde momenten complimenten heb gegeven en zij mij ook.

Dan komt nu het probleem een beetje...we hebben telkens leuke gesprekken met elkaar en ik heb haar vaak genoeg (subtiel) laten blijken dat ik haar leuk vind maar ze is een beetje terughoudend. Snap ik ook want we kennen elkaar pas net...echter je kan elkaar via die gesprekken op social media en in dat kleine beetje tijd tijdens werk ook niet echt beter leren kennen.
Laatst zei ik haar in een van onze gesprekken midden in een verhaal dat de uitnodiging om wat leuks te doen nog steeds stond maar inplaats van in te gaan op die subtiele hint ging ze in op het verhaal waar ik het over had. Ik weet dat ik misschien directer had moeten vragen inplaats van in een verhaal maar dan vind ik het weer zo opdringerig.

Hoe moet ik dit dus aanpakken? korte samenvatting: hele leuke gesprekken met enthousiasme en interesse van beide kanten en ze wil eventueel later iets afspreken als we elkaar beter kennen maar via die kleine tijd op werk en via de gesprekken op social media kunnen we elkaar ook niet écht beter leren kennen. Ik vind haar serieus leuk en zou echt graag eens een keer iets met haar willen doen, maakt niet uit wat, al is het maar wat kleins dat we elkaar gewoon wat langer zien dan een minuut of 10 en dat we elkaar beter kunnen leren kennen, maar hoe kan ik hiervoor zorgen aangezien ze dus wat terughoudend is? Wat zouden jullie doen?

Echt heel erg bedankt alvast!!!

Laatst gewijzigd op 24-10-2015 om 18:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2015, 13:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Geef het wat tijd, hou het contact een beetje bij en vraag over een tijdje nog eens om wat te gaan doen. Begin klein, juist een echte "date" kan haar afschrikken.

Misschien kan je na het werk een keer wat gaan drinken of samen een ijsje halen als je tegelijk klaar bent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-09-2015, 14:04
Verwijderd
Allereerst bedankt voor je advies! Ja, daar heb je denk ik ook wel gelijk in, dat ik het wat tijd moet geven. Echter is dat makkelijker gezegd dan gedaan als je de hele tijd aan haar denkt haha . Ik kreeg van iemand op werk ook al advies om nu gewoon haar aandacht te blijven geven en dan dus te kijken hoe het gaat.

Het contact bijhouden is ook wat ik nu telkens doe inderdaad, gewoon telkens even interesse tonen hoe het gaat en of ze dan nog wat heeft meegemaakt en tot nu toe kunnen we daar telkens wel uren over praten. Ik vraag me ook telkens af hoe ik het gesprek moet openen en hoe ik het dan gaande moet houden, maar eigenlijk maak ik me daar zorgen over voor niets want het gesprek loopt gewoon.

Ja, inderdaad daarom zei ik ook al is het maar wat kleins, het hoeft niet meteen iets groots te zijn dat het meteen op een date lijkt.

Ik heb er voor het laatst woensdag wat gestuurd, zat er aan te denken om vandaag wat te sturen want morgen werkt ze ook en zie ik haar dus weer even.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2015, 17:17
Ilikechicks1
Ilikechicks1 is offline
Let op met online dating alles wat ze zegt kan waar zijn maar ze kan ook een catfish (faker) zijn
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 07:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Let op met online dating alles wat ze zegt kan waar zijn maar ze kan ook een catfish (faker) zijn
Hij kent het meisje van zijn werk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 12:54
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Probeer het is te vragen als je haar ziet inplaats van op app.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 18:59
Verwijderd
Even een kleine update! We zijn afgelopen week samen uit geweest en zijn wezen bowlen en hebben vervolgens nog wat gegeten bij een restaurant met eten wat zij lekker vond.

De dag hierna heb ik haar een berichtje gestuurd met dat ik het gezellig en dat ik hoopte dat zij dat ook vond en waarbij ik voorstelde om binnenkort nog eens wat af te spreken. Ze reageerde met dat ze het ook leuk vond en ze was ook enthousiast om nog eens af te spreken.

Ze heeft aankomende week tentamens, dus ik denk zelf dat het beter is om nog even te wachten met weer een afspraak maken, zodat zij zich even op haar school kan richten. Of wacht ik dan nu te lang om nog eens af te spreken voor een tweede keer?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 19:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt wel vast een datum prikken voor na haar tentamens

Fijn om zo'n positief verhaal te horen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vriend wordt gepest, wat kan ik doen?
Laiva
9 10-02-2015 11:05
Liefde & Relatie Wat kan ik doen
youdanger
2 26-12-2012 21:40
Psychologie wat moet ik doen?
koekje97
6 14-12-2011 09:28
Werk, Geld & Recht Wat kan ik doen?
Verwijderd
6 10-12-2009 21:35
De Kantine Wat kan ik doen?
Prophecy
35 05-08-2003 00:19
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.