Oud 19-05-2006, 16:24
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
En wat vonden jullie ervan?

Iedereen in mijn klas die ik heb gesproken vond het gemakkelijk, maar ik vond het best moeilijk. Vooral die vraag over die auto's vond ik erg, die met die vijfling vond ik dan wel gemakkelijk. Ik heb ook gemerkt dat ik wat kleine domme foutjes heb gemaakt, wat eigenlijk best jammer is.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Advertentie
Oud 19-05-2006, 16:32
bbyn
bbyn is offline
k vond het vet goed gaan k heb op internet gekeken.. en als ik geen stomme fouten heb gemaakt qua dingen vergeten op te schrijven, zoals tussenstappen, en als ze mijn niet-afronden vergeven heb ik tussen een 8.3 en 9.6 volgens examen.nl natuurlijk zal ik wel iets zijn vergeten.. maar komt in goeie richting
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 19-05-2006, 16:34
Lo_Siento
Avatar van Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Ik vond hem echt goed te doen, heb al op internet gekeken maar heb gewoon veeeel te veeel stomme fouten gemaakt, cijfer tussen de 5,2 en 7,2 of zoiets. Maar goed genoeg moest een 4,2 hebben en die heb ik wel. Iedereen uit mijn klas van hem heel gemakkelijk.
__________________
Let that miracle happen
Oud 19-05-2006, 16:38
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
Bij mij ging het ook heel vlot. Alles ging wel goed behalve die dingen met normale verdelingen, want dat was ik een beetje vergeten te leren
__________________
Joechei :D, joechei :D wat zijn wij heden blij XD
Oud 19-05-2006, 16:48
Auryn
Auryn is offline
Ik weet niet hoe het met jullie zat, maar ik had er wel echt drie uur voor nodig! Ik vond 'm echt lang.. Opzich ging het wel, maar het was ook weer niet perse makkelijk ofzo. Ik denk dat ik wel 'n voldoende heb.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Oud 19-05-2006, 17:01
Auryn
Auryn is offline
Die vragen over die auto's waren inderdaad moeilijk..
Er waren eigenlijk twee vragen die ik echt niet wist. Vraag 16 over die windsnelheid op een terrein en vraan 21 waarin je moest aantonen dat de standaardafwijking van zwangersschapdagen kleiner was dan 12 dagen ofzo.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Oud 19-05-2006, 17:05
marc.ebbers
marc.ebbers is offline
Bij ons op school vonden ze B1 trouwens knap lastig... zal wel verschillen per school..
Oud 19-05-2006, 17:08
pin-up
Avatar van pin-up
pin-up is offline
Voor een wiskunde examen vnd ik het opzich wel meevallen.. maar echt super heb ik het niet gemaakt ik hoop iig niet dat ze de normering aan gaan passen omdat het te simpel was ofzo bovendien heb ik zo'n beetje overal verkeerd afgerond...
__________________
Als je altijd met beide benen op de grond staat kom je nooit een stap vooruit
Oud 19-05-2006, 17:10
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
pin-up schreef op 19-05-2006 @ 18:08 :
Voor een wiskunde examen vnd ik het opzich wel meevallen.. maar echt super heb ik het niet gemaakt ik hoop iig niet dat ze de normering aan gaan passen omdat het te simpel was ofzo bovendien heb ik zo'n beetje overal verkeerd afgerond...
Dat hoop ik ook niet inderdaad... Klagen bij het laks?
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Oud 19-05-2006, 17:23
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
pin-up schreef op 19-05-2006 @ 18:08 :
Voor een wiskunde examen vnd ik het opzich wel meevallen.. maar echt super heb ik het niet gemaakt ik hoop iig niet dat ze de normering aan gaan passen omdat het te simpel was ofzo bovendien heb ik zo'n beetje overal verkeerd afgerond...
ik ook... heb steeds anders afgerond.. maar volges mij maakt t niet zo heel veel uit *hoop k althans*
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 19-05-2006, 17:34
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
Maar bij een paar vragen stond dat je het moest afronden, dus het afronden maakt niet zoveel uit denk ik
__________________
Joechei :D, joechei :D wat zijn wij heden blij XD
Oud 19-05-2006, 17:44
n0a
n0a is offline
ja ik heb ook domme fouten gemaakt, mijn cijfer zit als het goed is tussen de 6 en de 8, en moest een 4,6 halen dus dit zit wel snor denk ik.
Oud 19-05-2006, 18:10
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
met een normering van 0,6 zit ik gebakken. En ik had zo met mezelf afgesproken niks op het nippertje te doen dit jaar.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 19-05-2006, 20:39
Verwijderd
ik weet niet of ik t goed heb gedaan maar ik vind t nog steeds jammer dat er geen ruimtemeetkunde inzat
en ik ben echt slecht in kansrekenen

maar moest 5.5 halen voor een 6 dus ik zie nog wel
Oud 19-05-2006, 21:47
bbyn
bbyn is offline
ik was zo blij dat er best veel kans rekening in zat! en met normale verdeling en stuff.. daar ben ik goed in
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 19-05-2006, 23:01
Lex-o
Avatar van Lex-o
Lex-o is offline
Had moeite met dit examen... om me lachen in te houden.

Vond hem echt zwaar makkelijk,

Ik kon alle vragen gewoon automatisch doen en intikken zonder na te denken. Alleen bij vraag 14(waar je de variable en constante A + B) moest ik even nadeken, maar daar kwam ik ook op het goede antwoord uit.

Verder zat ik bij vraag 16, te kijken maar moest je gewoon 1,3 * (formule voor 20 meter hoogte) doen en snijpunt, daar kwam ik ook op uit.

En die laaste 2 zat ik wat te kloten, maar antwoord wederom helemaal goed.

Ik had alle antwoorden goed, behalve vraag 19 die had ik helemaal fout, waar je moest laten zien dat elke kans van die geslachts-combinatie gelijk was. Achteraf de makkelijkste vraag van het examen(ik dacht te moeilijk)

Verder wat afrond foutjes, maar ik heb heel kritisch nagekeken en kwam op 75 punten uit. was tussen de 8,6 en de 9,6 ligt.
Oud 20-05-2006, 08:09
bbyn
bbyn is offline
hoe rekenen ze trouwes met afronden? ik weet dat ze t iig fout rekenen als er staat dat het in 2 decimalen moet en jij hebt iets anders.. maar wat nou als er niks bij staat?

bij 1 som heb ik namelijk 9.6% en zij hebben 10%... en dat nog een paar x
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 20-05-2006, 09:31
marc.ebbers
marc.ebbers is offline
Volgens mij gaat er dan 1 punt af, maar dat weet ik niet zeker..
Ads door Google
Oud 20-05-2006, 09:45
bbyn
bbyn is offline
ik weet dat bij natuurkunde je er 1 decimaal naast mag zitten, ongestraft zegmaar... hoop maar dat dat hier ook zo is.. anders heb ik probleem
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 20-05-2006, 10:58
n0a
n0a is offline
Citaat:
Lex-o schreef op 20-05-2006 @ 00:01 :
Had moeite met dit examen... om me lachen in te houden.

Vond hem echt zwaar makkelijk,

Ik kon alle vragen gewoon automatisch doen en intikken zonder na te denken. Alleen bij vraag 14(waar je de variable en constante A + B) moest ik even nadeken, maar daar kwam ik ook op het goede antwoord uit.

Verder zat ik bij vraag 16, te kijken maar moest je gewoon 1,3 * (formule voor 20 meter hoogte) doen en snijpunt, daar kwam ik ook op uit.

En die laaste 2 zat ik wat te kloten, maar antwoord wederom helemaal goed.

Ik had alle antwoorden goed, behalve vraag 19 die had ik helemaal fout, waar je moest laten zien dat elke kans van die geslachts-combinatie gelijk was. Achteraf de makkelijkste vraag van het examen(ik dacht te moeilijk)

Verder wat afrond foutjes, maar ik heb heel kritisch nagekeken en kwam op 75 punten uit. was tussen de 8,6 en de 9,6 ligt.
haha idd 19 was erg makkelijk ja!
Oud 20-05-2006, 14:01
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik vond hem wel gaan, niet super moeilijk, maar ook niet makkelijk! Had ook wel de volle 3 uur nodig. Denk dat ik wel een voldoende heb, maar gewoon ff afwachten...
Oud 21-05-2006, 10:14
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
Volgens mij trekken ze er alleen wat vanaf als er ook staat in hoeveel decimalen het moet, want bij wiskunde hoef je meestal niet te letten op significante cijfers and stuff
__________________
Joechei :D, joechei :D wat zijn wij heden blij XD
Oud 22-05-2006, 17:05
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
wilhelmus schreef op 21-05-2006 @ 11:14 :
Volgens mij trekken ze er alleen wat vanaf als er ook staat in hoeveel decimalen het moet, want bij wiskunde hoef je meestal niet te letten op significante cijfers and stuff
Ik hoop het, als het er niet bij staat zouden ze het niet fout mogen rekenen vindt ik. Want ik heb overal meer significante getallen dan in het antwoordmodel. Lijkt me sterk dat ze daar punten voor aftrekken.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Oud 23-05-2006, 07:35
ikkuh56
Avatar van ikkuh56
ikkuh56 is offline
eitje
__________________
liefs my
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
VWO Wiskunde B1
Verwijderd
32 30-05-2008 14:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken Wiskunde B1,2
mosterd
27 18-05-2004 12:10
Huiswerkvragen: Exacte vakken Wiskunde B1
Go
25 08-09-2003 13:47
Algemene schoolzaken Wiskunde b1 en of wiskunde B1,2
Robbie0012
1 17-11-2002 13:09
Algemene schoolzaken Zal ik het doen of niet? Leraar wiskunde B1/B1,2
Miess
20 13-05-2002 19:54
Huiswerkvragen: Exacte vakken Moderne Wiskunde B1 deel 3...
Verwijderd
3 29-03-2002 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.