Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2011, 15:29
Winstanley
Winstanley is offline
Ik wil na vmbo/t graag doorstromen naar havo. Het advies van de afleverende school moest positief zijn. Dat lukt wel. Maar je moet of bij aanmelding een 7 gemiddeld staan of bij de overgang naar 3 naar 4 tl staat in onze regels. Ik sta nu een 6,7 wat net niet goed genoeg is. Nu moet dus die overgangscijfers goed zijn.

Moet ik dit gemiddelde inclusief de vakken die ik laat vallen berekenen en gym en CKV erbij? Hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2011, 16:33
piraat013
piraat013 is offline
Citaat:
Ik wil na vmbo/t graag doorstromen naar havo. Het advies van de afleverende school moest positief zijn. Dat lukt wel. Maar je moet of bij aanmelding een 7 gemiddeld staan of bij de overgang naar 3 naar 4 tl staat in onze regels. Ik sta nu een 6,7 wat net niet goed genoeg is. Nu moet dus die overgangscijfers goed zijn.

Moet ik dit gemiddelde inclusief de vakken die ik laat vallen berekenen en gym en CKV erbij? Hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Ik heb toevallig de overstap gedaan van Vmbo tl naar Havo ik stond gemiddeld een 6,9125 dat was heel zuur voor mij je moest perse een 7 hebben dus ik moest het op mij examen laten zien dat ik havo kon ik stond op mijn examen een 7 gelukkig ik was toegelaten maar ckv en gym hoe je alleen maar een voldoende te hebben en over die regel van 3 vmbo naar 4 vmbodie hebben wij ook maar ze kijken vooral naar je schoolexamens in de 4de
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 16:56
Winstanley
Winstanley is offline
Citaat:
Ik heb toevallig de overstap gedaan van Vmbo tl naar Havo ik stond gemiddeld een 6,9125 dat was heel zuur voor mij je moest perse een 7 hebben dus ik moest het op mij examen laten zien dat ik havo kon ik stond op mijn examen een 7 gelukkig ik was toegelaten maar ckv en gym hoe je alleen maar een voldoende te hebben en over die regel van 3 vmbo naar 4 vmbodie hebben wij ook maar ze kijken vooral naar je schoolexamens in de 4de
Alleen moet ik nog weten of het vak dat ik heb laten vallen niet meetelt. Dat van ckv en gym is al fijn dat dat alleen met voldoende hoeft en niet meetelt. Maar ik denk dat als je bij je overgang meer als een 7 had en nu een 6,7 je wel overgaat..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 08:44
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik zou vmbo->Mbo-->hbo doen
Ben je een jaar langer kwijt maar je hebt wel een diploma extra!
en dat jaar langer hoeft nog niet eens perse want lang niet alle mbo opleidingen duren 4 jaar....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Vmbo-t naar Havo
Verwijderd
2 05-02-2016 17:20
Studeren Van VMBO-T naar MBO, nu graag HAVO
xKynareth
1 25-03-2015 22:14
Studeren Van M&O naar Aardrijkskunde?
Verwijderd
4 26-11-2013 18:00
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] [TIP]voor iedereen die van vmbo-t naar havo gaat
Yasminalove
4 19-07-2010 20:44
Algemene schoolzaken Van vmbo-t naar havo.
Verwijderd
10 23-08-2009 11:25
Algemene schoolzaken Van VMBO-t naar Havo 2-talig?
mocha1
20 03-12-2006 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.