Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 18:55
Verwijderd
tja, de afgelopen weken heb ik steeds weinig eetlust en van die misselijkheids-aanvallen. ik weet niet wat het is, maar dan zit ik gewoon in de klas en ineens krijg ik zon misselijk gevoel in mijn buik en keel. ik hoef nooit echt over te geven maar vaak heb ik wel het gevoel dat ik binnen enkele secondes aan het kotsen kom.
iemand misschien enig idee wat dit is?
owja, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik ben de afgelopen weken ook vaak moe.
nou, alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:44
drollenvanger
drollenvanger is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 21-05-2003 @ 19:55:
tja, de afgelopen weken heb ik steeds weinig eetlust en van die misselijkheids-aanvallen. ik weet niet wat het is, maar dan zit ik gewoon in de klas en ineens krijg ik zon misselijk gevoel in mijn buik en keel. ik hoef nooit echt over te geven maar vaak heb ik wel het gevoel dat ik binnen enkele secondes aan het kotsen kom.
iemand misschien enig idee wat dit is?
owja, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik ben de afgelopen weken ook vaak moe.
nou, alvast bedankt.
Heey meis, ik heb t zelfde gehad als jou. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid naar de dokter gaan. Bij mij werd de ziekte van pfeiffer ontdekt, maar dit hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn he. Het kan van alles zijn, misschien ben je gewoon een beetje grieperig en gaat t vanzelf weer over, suc6 ermee iig
xxxx
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:58
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
ik heb dat ook, nu minder, maar bij mij kwam het door vervelende dingen die gebeurden. Ik at ook minder en daardoor werd ik juist misselijker, probeer dus wel n beetje goed te eten

je hebt trouwens wel pilletjes tegen de misselijkheid, die helpen wel goed, maar daar moet je dus even voor naar de dokter.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:42
Verwijderd
Ook gehad... ontdekte bij mezelf dat ik dan iets als een liga of een cracker moest eten, dat helpt bij mij goed
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het kan idd helpen om dat wat te eten omdat je ook misselijk kan worden van de honger, als ik misselijk ben vind ik het ook moeilijk om te kiezen of ik dan wel of niet wat moet eten. Het kan ook komen als je de pil slikt, althans dat heb ik maar dat is dan vooral 's nachts en ongeveer 4 uur na het innemen van de pil (dat is bij mji dan zo, weet niet of dat altijd zo is)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:17
Verwijderd
keej tnx, blij te zien dat meerderen dit hebben haha.
de pil slik ik nog niet. en dat het door vervelende dingen die gebeuren zou komen vind ik een beetje raar, omdat het juist beter gaat met me nu (psychisch gezien). misschien moet ik inderdaad es naar de dokter. ik heb daar nooit zin in, bij mij wordt nooit wat gevonden en dan vind de dokter me vast een aansteller ofzo, mja, boeit niet.
ik denk trouwens niet dat het pfeiffer is, dan wordt je toch veel zieker of niet? ik ben niet echt ziek ofzo, ik heb alleen wat klachtjes.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Lichaam & Gezondheid Soort lichaamlijke aanval? (heet-koud-misselijk-extreem traspireren-hevig tintelen?)
MrOizo
15 13-06-2003 01:05
Psychologie gezondheid -> tips?
Verwijderd
32 03-06-2003 19:29
De Kantine Wie is er nog meer ziek?
CobainMeisje
70 28-02-2003 14:14
ARTistiek Verhaal, kweet nog geen titel
dribble
2 15-07-2002 13:50
Drugs & Alcohol stikneigingen?????
cyb@gurl
5 16-04-2002 23:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.