Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 22:31
X-G
X-G is offline
De mensen die mij kennen, weten dat ik veel moeite heb ik mijn leven met liefde. Mijn liefdesleven tot nu toe is op zijn zachtst gezegd kut. Mijn eerste GF (GF == afkorting voor vriendin) was op mijn 15de. Een meisje genaamd Jessy, niet de mooiste in het land, maar ze was aardig. Met haar heb ik ook mijn eerste tongzoen beleefd. Toen we twaalf dagen hadden zei ze dat ze nog niet aan jongens toe was en dat ze het uit wou maken. Daarna 4 maanden single geweest en toen kwam Loes bij mij in de klas. Het mooiste meisje in de klas (voor mij dan). Ik wou haar, en kreeg haar uiteindelijk. Ik was helemaal weg van haar, maar opeens, 6 dagen later wou ze praten. Ze zei dat ik de aardigste jongen was die ze kon, maar dat ze niet verliefd op me was. Sorry. Sinds die tijd ben ik single geweest. Meer dan 500 dagen geen vriendin. Zo'n 300 van die dagen ben ik nog verliefd geweest op Loes. Maar ze had al een ander, en daar heeft ze nu dik 15 maanden mee. Afgelopen vrijdag was Carnaval op school en ik was op 10:30 al dronken. Daar kwam ik Nikki tegen, samen met een vriendin van haar, Lindsay. Lindsay was lastig, zo van 'Ja, vind je haar leuk' (die Nikki dus) en ik zei gewoon ja. Ik ga Nikki mijn MSN, en ik ben met haar mee de stad in geweest en we zijn 's middags samen naar huis gelopen. We hebben veel gepraat en het klikte. De volgende dag (via MSN) afgesproken in het park, en toen ze daar stond wist ik het zeker. Ik was verliefd. Na 1,5 jaar weer een vriendin. Het duurde ff, maar uiteindelijk zaten we in elkaar gestrengeld te knuffelen. Zoenen durfde ik niet meteen. Om 17:30 met haar mee naar huis gegaan, en daar duurde het een uur voordat ze weer bij me kwam zitten. Niet veel later lagen we weer in elkaar gestrengeld te knuffelen en uiteindelijk zoenden we elkaar. Tongzoenen van een halfuur, misschien wel drie kwartier achter elkaar (pfff, weet ik dat die reclame van de LandMacht ook fake is ). Tegen 21:00 uur kwamen haar ouders thuis en ben ik gegaan. Zielsgelukkig dat ik een vriendin had. Ik wou niets anders dan bij haar zijn.

De volgende dag kwam ze op MSN en zei ze dat ik vandaag niet kon komen, daar ze haar vader moest helpen en 's avonds moest ze inpakken, omdat ze de volgende dag naar een vriendin ging slapen. 's Avonds na het inpakken kwam ze online, en daar deed ze wat afstandelijk. Lindsay voegde me opeens toe, en zei, 'hier, je muppie'. Nou, ja ik laat het jullie maar lezen:

-edit- Hier het hele gedoe in een TXT: http://members.lycos.nl/xtremeg/verhaalnikki.txt -edit-

Sorry voor het vage invoegen, maar daar kan ik ook ff niets aan doen .

Ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen. Elke vezel in me wil bij haar zijn, en ik weet dat zij ook nog van mij houdt. Het klinkt misschien dom, ik heb maar een dag met haar gehad enzo, maar wat moet ik nu doen????!

Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 22:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2004, 22:44
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
damn.. *knuffel*

wat klote voor je. ik zou ook niet zo goed weten wat ik moest doen. ik denk dat het het beste is dat je dr eventjes met rust laat (ook al is dat waarschijnlijk onwijs moeilijk) en dat je moet afwachten tot ze jou weer opzoekt.

ik vind het alleen een beetje vreemd dat ze wel zegt dat ze je superleuk vindt, maar dat ze toch niks met je wil ivm haar problemen. ze zou het juist fijn moeten vinden dat er iemand voor haar is.

succes!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 22:49
X-G
X-G is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 23-02-2004 @ 23:44:
damn.. *knuffel*

wat klote voor je. ik zou ook niet zo goed weten wat ik moest doen. ik denk dat het het beste is dat je dr eventjes met rust laat (ook al is dat waarschijnlijk onwijs moeilijk) en dat je moet afwachten tot ze jou weer opzoekt.

ik vind het alleen een beetje vreemd dat ze wel zegt dat ze je superleuk vindt, maar dat ze toch niks met je wil ivm haar problemen. ze zou het juist fijn moeten vinden dat er iemand voor haar is.

succes!
Allereerst, thnx voor de knuffel *knuffelt trug*

Wat je zegt over dat je het vreemd vind dat ze zegt dat ze me superleuk vind maar niks met me wil ivm haar problemen, heb ik al gedacht. Ik denk dat het voor haar beter is om een vriend te hebben, op zijn minst een lichtpuntje in je leven. Ik weet het van mezelf, en het was niet voor niets dat ik zo gelukkig was zaterdag avond.

Ik heb haar gister een brief geschreven (6 pagina's lang, heb nog steeds pijn in handen), maar weet niet zeker of ik die nu moet geven...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 23:30
Verwijderd
Ik kan haar aan de ene kant wel begrijpen. Ik heb hetzelfde gehad eigenlijk, dat ik iemand super super leuk vind en er heel veel omgeef, maar toch niets wil ivm problemen die ik heb. Ik ben er nog niet klaar voor, wil eerst alles een beetje op een rijtje hebben en niet m'n handen vol hebben aan mezelf, teveel aan me kop hebben waardoor ik gewoon niet echt tijd heb om ook aan liefdesrelaties te denken. Tuurlijk is het fijn om iemand dichtbij te hebben op zulke momenten, maar het kan het ook moeilijker maken..

Gun haar wat tijd, en als het je lukt wees er voor haar als een gewone vriend, misschien wordt het later nog wat, misschien niet. Maar waarschijnlijk heeft zij op dit moment het meeste aan een gewone vriend.

Dit zal voor jullie beide moeilijk zijn.. maar is misschien op het moment wel het beste..

*hug*

DD
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 23:36
Verwijderd
Overdrijf je niet een beetje? Je hebt 2 dagen iets met haar, en in dat msn-gesprek gaat het over houden van?

Wat je moet doen? Haar met rust laten want dat wil ze op dit moment. Simpeler kan niet..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 23:41
Verwijderd
Sorry komt misschien een beetje hard over... maar ik heb wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:29
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Het klinkt idd hard, maar ik moet zeggen dat ik het met Alex eens ben. Beetje apart liefdesleven heb je wel
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:39
elledc
elledc is offline
Je bent 17 en je vindt nu al dat je 't moeilijk hebt in de liefde. Komop seg, aan mijn 17e had ik nogmaar 1 liefje en ik denk dat ik in totaal tot nu toe misschien 10 liefjes heb gehad waarvan ik dacht, dit wordt het niet.
Je bent jong, vreugdig en levendig, profiteer er maar van, maak je niet druk om de liefde, die komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 24-02-2004 @ 10:39:
Je bent 17 en je vindt nu al dat je 't moeilijk hebt in de liefde. Komop seg, aan mijn 17e had ik nogmaar 1 liefje en ik denk dat ik in totaal tot nu toe misschien 10 liefjes heb gehad waarvan ik dacht, dit wordt het niet.
Je bent jong, vreugdig en levendig, profiteer er maar van, maak je niet druk om de liefde, die komt nog wel
misschien wat hard maar hier kan ik me bij aansluiten,
maar misschien is het wel zo dat als je echt heel veel (school)problemen hebt, dat je daar eerst wat tijd in moet stoppen om boven jan te komen, en dat je dus even geen vriendje erbij kan gebruiken, dat is niets tegen jou, maar voor haarzelf.
Ik denk ook dat op het moment dat je problemen hebt, dat je eerst die moet opgelost hebben voor dat je iets te bieden hebt in een relatie
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:58
X-G
X-G is offline
Citaat:
Alex schreef op 24-02-2004 @ 00:36:
Overdrijf je niet een beetje? Je hebt 2 dagen iets met haar, en in dat msn-gesprek gaat het over houden van?

Wat je moet doen? Haar met rust laten want dat wil ze op dit moment. Simpeler kan niet..
Kijk, zij is niet de enige met problemen. Mijn stiefvader heeft al 1,5 jaar kanker (ongeveer) en sterft ieder moment. Ik haat die man en liefst zag ik hem vandaag nog dood (daar heb ik mijn redenen voor, geloof me). Thuis krijg ik niet veel 'liefde', mijn stiefvader haat mij ook (woei), mijn moeder is veel te veel gestresst (kan ik me voorstellen) en mijn halfzusje is ook alleen maar met die man bezig.

Vandaar dat ik me meteen zo gehecht heb aan haar. Het is misschien wel beter haar met rust te laten, maar ik denk vooral omdat ik liefde mis in mijn leven dat ik me daarom zo gehecht heb aan haar in 4 dagen. Ik vind het vreemd, normaal ben ik nooit zo, maar ja, zoals jullie al zeggen, een apart liefdesleven heb ik wel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 10:38
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Hm.... persoonlijk mijd ik liever personen die zeggen dat ze al een aantal keren geprobeerd hebben suďcide te plegen, en al zeker als ze zichzelf gaan snijden. Volgens mij heeft ze dus professionele hulp nodig, want dat is gewoon niet gezond .

En wat je moet doen? Haar met rust laten. Ze heeft je duidelijk gemaakt dat ze "nu even" niks met je wil, en die keuze moet je respecteren. Je KAN weinig doen denk ik.....
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 10:48
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Chosen schreef op 24-02-2004 @ 11:38:
Hm.... persoonlijk mijd ik liever personen die zeggen dat ze al een aantal keren geprobeerd hebben suďcide te plegen, en al zeker als ze zichzelf gaan snijden. Volgens mij heeft ze dus professionele hulp nodig, want dat is gewoon niet gezond .

En wat je moet doen? Haar met rust laten. Ze heeft je duidelijk gemaakt dat ze "nu even" niks met je wil, en die keuze moet je respecteren. Je KAN weinig doen denk ik.....
Ik denk dat hij beter de echtheid van haar verhaal moet leren kennen.. hoe weet ik niet maar..

misschien wil ze t wel en heeft ze je graag maar kan ze zich niet in een relatie geven als ze zichzelf nog niet goed in haar vel voelt.. misschien is ze bang dat ze jou lastig valt met haar problemen of voelt ze zich hierbij niet lekker..

ik zou haar misschien even met rust laten maar haar heel goed duidelijk maken dat je er voor haar bent..

x
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 10:53
X-G
X-G is offline
Citaat:
Chosen schreef op 24-02-2004 @ 11:38:
Hm.... persoonlijk mijd ik liever personen die zeggen dat ze al een aantal keren geprobeerd hebben suďcide te plegen, en al zeker als ze zichzelf gaan snijden. Volgens mij heeft ze dus professionele hulp nodig, want dat is gewoon niet gezond .
Het probleem is dat ik me onwijs schuldig zou voelen als haar iets zou overkomen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 10:55
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Dat zou enkel en alleen haar eigen schuld zijn. Je hebt haar hulp aangeboden, zij heeft het afgewezen. Meer kun je niet doen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:00
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 24-02-2004 @ 11:55:
Dat zou enkel en alleen haar eigen schuld zijn. Je hebt haar hulp aangeboden, zij heeft het afgewezen. Meer kun je niet doen.
Ik denk niet dat het zo gemakkelijk is maar stel dat wat zou gebeuren, kan je nooit de schuld op jou nemen..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:03
load_harmony
load_harmony is offline
ik zou echt boos worden als iemand mijn chats op i-net zou publiceren
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:12
X-G
X-G is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 24-02-2004 @ 12:03:
ik zou echt boos worden als iemand mijn chats op i-net zou publiceren
Leuk voor jou, maar ik heb echt problemen, en ik log alles, en als ik het nodig heb publiceerik ze ook. De dingen die overigens té zijn heb ik gedelete.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:21
vivaldi
vivaldi is offline
Had ze dat neit van te voren kunnen bedenken eigenlijk? Ze gaf toch zelf aan dat ze je leuk vond, kon ze toen nog niet bedenken dat ze eigenlijk beter geen vriendje kon hebben. Ik vind het erg lullig voor jou hoor.
Ik denk ook dat je gewoon vrienden met haar moet blijven. Is natuurlijk heel moeilijk, maar ik denk dat zij daar het meeste aan heeft en voor jou is het misschien ook beter. Het kan goed dat ze zich straks bedenkt.
__________________
Why isn't life always fun
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2004, 11:39
X-G
X-G is offline
Citaat:
vivaldi schreef op 24-02-2004 @ 12:21:
Had ze dat neit van te voren kunnen bedenken eigenlijk? Ze gaf toch zelf aan dat ze je leuk vond, kon ze toen nog niet bedenken dat ze eigenlijk beter geen vriendje kon hebben. Ik vind het erg lullig voor jou hoor.
Ik denk ook dat je gewoon vrienden met haar moet blijven. Is natuurlijk heel moeilijk, maar ik denk dat zij daar het meeste aan heeft en voor jou is het misschien ook beter. Het kan goed dat ze zich straks bedenkt.
Ze gaf zeker aan mij leuk te vinden. Dat zag je gewoon hoe ze totaal in me opging.
Ik vind het gewoon nu heel moeilijk om haar als 'vriendin' te zien en niet als 'mijn vriendin'. Gelukkig zie ik haar nu een week niet (vakantie enzo) maar nog...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 15:41
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Ik snap dat je binnen een dag al zoveel om iemand bent gaan geven dat je haar al gelijk je vriendin wil noemen. Ik vind zelf dat je elkaar voor een relatie toch wel (heel) goed moet kennen en ik denk niet dat dat kan in een dag.
Het is natuurlijk heel erg rot voor je, dat wel...
Je moet haar denk ik gewoon wat tijd geven. Als zij jou ook heel leuk vindt, vind ze het misschien dan gewoon rot voor jou dat ze zich door haar problemen niet voor de volle 100% aan je aan geven...
En je moet je over je liefdesleven niet zo heel druk maken hoor. Over 2 maand wordt ik 17 en ik heb pas sinds 3 dagen een vriend. Er zijn ook mensen die op hun dertigste nog nooit een ralatie hebben gehad, dus....
__________________
-If you like Pińa Colada's-
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:07
Yolcu
Yolcu is offline
Ik vind dat je je ontzettend aanstelt. Je zegt dat je van dr houdt na 1 dag.. dat zou mij ook ontzettend benauwen! Je legt uit dat je weinig liefde in je leven hebt gekend en dat je je daardoor zo snel aan haar bent gaan hechten. Ik denk dat dat niet zo is: je bent gewoon verliefd geworden op een meisje die besloten heeft dat ze niets met je wil. Dat is geen wereldramp, t gaat wel weer over. Maak er alsjeblieft niet zo'n big deal van.

En over haar: tja, misschien heeft ze hulp nodig. Misschien is het 'gewoon' de puberteit. In ieder geval is dit háár leven, ik denk dat ze er weinig behoefte aan heeft dat haar (persoonlijke) chatlogs op internet worden gezet. Als dat de hulp is die je wilt geven, kun je haar beter met rust laten.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:12
sail fan
sail fan is offline
Ik ben het in tegenstelling tot vele anderen wel met je eens. Ik zou het er wel ontzettend kut mee hebben. Zit zelf ok in sort gelijke situatie. Vant wekeind ook met iemand gezoend. maar hoor nu dat ze warschijnlijk al een ander had die ze nog wou dumpen. maar goed dat gaat er nu niet om. Ik denk dat je gewoon met haar moet gan praten. Voor mezelf heb ik altijd zoiets van of nee, of ja, en nie mischien, of over een maandjeben ik er mischien wel aan toe. ik zou zeggen praat met haar, en als het niks wordt, dan jammer. Ik wil je zowiezo ff heel erg veel succes wensen
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 09:38
X-G
X-G is offline
Citaat:
sail fan schreef op 24-02-2004 @ 17:12:
Ik ben het in tegenstelling tot vele anderen wel met je eens. Ik zou het er wel ontzettend kut mee hebben. Zit zelf ok in sort gelijke situatie. Vant wekeind ook met iemand gezoend. maar hoor nu dat ze warschijnlijk al een ander had die ze nog wou dumpen. maar goed dat gaat er nu niet om. Ik denk dat je gewoon met haar moet gan praten. Voor mezelf heb ik altijd zoiets van of nee, of ja, en nie mischien, of over een maandjeben ik er mischien wel aan toe. ik zou zeggen praat met haar, en als het niks wordt, dan jammer. Ik wil je zowiezo ff heel erg veel succes wensen
Thnx

Voor de rest iedereen bedankt voor alle reacties, ik haal nu de log weer van het internet Enne, als iemand nog wil lezen, moet ik je ff PMmen

HET SNEEUWET
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:15
Miss-Blunt
Miss-Blunt is offline
Hey hey....(nouja ik houd je naam maar geheim he)

Hij ik denk dat ik maar weer ns in het schrift ga schrijven over dit verhaal (maybe helpt het als je het kwijt kunt). Klinkt ernstig jochie (haha) Maar hij kopop jong komt allemaal goed ook met die meid. Nikki ik vind het echt super voor je toen ik dat smsje kreeg dat je wat met dr had. Sowiezo met die meid gaat het goedkomen anders praat ik wel ff met dr, een beetje opvrolijken maybe mijn zeik allemaal aan haar vertellen (en ik leef ook nog) ze zit ff in een crisis en jij kunt haar dr uit halen dat weet ik ken je je bent lief en behulpzaam, en je kunt haar óók helpen!

KOMT GOED

Grtz schnet
__________________
Behandel een ander zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden. Respect op no 1
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:53
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben na de afkorting voor girlfriend gestopt met lezen, volgens mij mis ik niet veel.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 22:32
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Met rust laten ja... maar tegelijk ook laten weten dat je er voor haar bent als ze iemand nodig heeft. Kan zijn dat ze nu wel behoefte heeft asan een goede vriend en later zou dat dan evt uit kunnen bloeien tot iets heel moois. Zo is het bij mij en mijn vriend ook gegaan. Na mijn ex had ik een tijdje relatie angst. Het hoe wat en waarom doet er niet toe. Mijn huidige vriend was een hele goede vriend van mij geworden in de 2 maanden nadat het uitgegaan was met mijn ex. Ik wist dat hij meer voor me voelde, dat heeft hij ook niet geheimgehouden. ik heb toen ook gezegd dat ik nog niet toe was aan een relatie, maar wel aan een goede vriend. Ik voelde ook wel veel voor hem, maar wou het risico niet lopen verliefd te zijn op het verliefd zijn ipv verliefd zijn op hem.
Hij is er altijd voor me geweest, heeft zich nooit opgedrongen, was gewoon mijn beste vriend maar uiteindelijk was ik er zeker van dat ik hem wou. We zijn nu dik 2 jaar samen en afgelopen december symbolisch verloofd.

Wat ik dus probeer te zeggen is:laat haar met rust, maar laat ook duidelijkweten dat je er voor haar wil zijn als ze je nodig heeft. Met alle contact verbreken en wachten schiet je ook niets op. Blijf wel in haar leven, zorg dat ze je niet vergeet.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 25-02-2004 @ 22:53:
Ik ben na de afkorting voor girlfriend gestopt met lezen, volgens mij mis ik niet veel.


Het afwijzen van een relatie omdat 'het even niet lekker gaat' geeft blijk van het feit dat dat kind een egocentrist is -zoals alle met zelfmoord dreigende pré-adolescenten-. Maar dat valt haar niet kwalijk te nemen.

Zij zeurt over haar problemen; jij over liefde. En dat terwijl je ballen pas een jaar of twee eerder zijn ingezakt. Het hoort 'r bij als je vijftien, zestien, zeventien of desnoods negentien bent.

Ik zou allang op haar zijn afgeknapt. Maar goed, wie ben ik?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:44
NeoZero
NeoZero is offline
heh.....jouw link werk niet?(meer)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:48
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 25-02-2004 @ 23:42:


Het afwijzen van een relatie omdat 'het even niet lekker gaat' geeft blijk van het feit dat dat kind een egocentrist is -zoals alle met zelfmoord dreigende pré-adolescenten-. Maar dat valt haar niet kwalijk te nemen.

Zij zeurt over haar problemen; jij over liefde. En dat terwijl je ballen pas een jaar of twee eerder zijn ingezakt. Het hoort 'r bij als je vijftien, zestien, zeventien of desnoods negentien bent.

Ik zou allang op haar zijn afgeknapt. Maar goed, wie ben ik?
Ben het niet helemaal met je eens. Wat nou als ze had gezegd: ja we gaan ervoor. Ondertussen weet ze dondersgoed dat ze eerst haar eigen problemen op moet lossen voordat ze zich met anderen bezig kan houden of relaties in kan duiken. Zou ze dat wel doen, zou ze die jongen gigantisch aan het lijntje houden want op lange termijn heeft ze hem dan niets te bieden behalve gezeik en gezeur over haar problemen.

Is jammer dat het zo gegaan is, de manier waarop ook niet helemaal netjes, maar in haar besluit kan ik haar geen ongelijk geven. Ik heb destijds precies hetzelfde gedaan zoals boven te lezen valt, maar op een iets nettere en voorkomendere manier.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 09:40
X-G
X-G is offline
Citaat:
Miss-Blunt schreef op 25-02-2004 @ 22:15:
Hey hey....(nouja ik houd je naam maar geheim he)

Hij ik denk dat ik maar weer ns in het schrift ga schrijven over dit verhaal (maybe helpt het als je het kwijt kunt). Klinkt ernstig jochie (haha) Maar hij kopop jong komt allemaal goed ook met die meid. Nikki ik vind het echt super voor je toen ik dat smsje kreeg dat je wat met dr had. Sowiezo met die meid gaat het goedkomen anders praat ik wel ff met dr, een beetje opvrolijken maybe mijn zeik allemaal aan haar vertellen (en ik leef ook nog) ze zit ff in een crisis en jij kunt haar dr uit halen dat weet ik ken je je bent lief en behulpzaam, en je kunt haar óók helpen!

KOMT GOED

Grtz schnet
Hey, Schnetje *hug*

Is goed, ik krijg dat schrift wel weer binnenkort van je !

Grtz.. (Nu moet ik eigenlijk niet me naam zetten hé) Rob


Citaat:
NeoZero schreef op 25-02-2004 @ 23:44:
heh.....jouw link werk niet?(meer)
Wat zei ik 5 posts voor jouw post ???

Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 10:04.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:28
X-G
X-G is offline
Wat blijkt nu, ze scheen op een ander verliefd te zijn.
Met andere woorden. ik voel me best heel erg gebruikt.


Meiden <- K ben weer vrijgezellig
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 19:10
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik ben nu al precies 56 dagen, 6 uur , 33 minuten en 22 seconden verliefd op Loes
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 21:03
X-G
X-G is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 29-02-2004 @ 20:10:
ik ben nu al precies 56 dagen, 6 uur , 33 minuten en 22 seconden verliefd op Loes
Looooool
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik hiermee aan??
anoniempie199
2 01-07-2013 23:53
Seksualiteit Een jongen raar wat moet ik doen
rickoboyo
9 30-04-2013 22:21
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee doen?
kopspijker87
16 26-10-2005 20:19
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?
onzekerdoosje:p
23 29-01-2004 09:12
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee???
Demeter
2 11-08-2002 19:36
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?
Mupske
4 19-04-2002 10:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.