Oud 02-10-2005, 22:06
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Ik heb in november 2 jaar verkering...

De laatste paar maanden hebben mijn vriend en ik wat seksproblemen. Begrijp t niet verkeerd de seks is gewoon goed, maar het gebeurt heel weinig.
Dat komt vooral van mij af, ik heb niet zoveel behoefte aan seks. We zien elkaar niet veel, dus is het eigenlijk vanzelfsprekend als we elkaar om het weekend zien seksen.
Ik hoef mijn vriend maar een kus te geven of met hem te knuffelen of hij heeft al zin. Voor mij geldt dat niet.
We maken wel eens grapjes dat ik voor de kwaliteit ga en hij vooral voor de kwantiteit. Hij zou wel 3x per dag met me willen seksen.
Ik ben echt gek op die jongen en hou zielsveel van hem, ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Ook vind ik m sexy en aantrekkelijk. Ik denk dat ik gewoon een super laag libido heb en maar af en toe zin heb.

Het probleem is dus, dat hij vaak wilt en als hij het niet krijgt soms chagerijnig wordt, waardoor er een soort van spanning bij mij ontstaat dat ik me dus verplicht voel om te seksen en als het niet gebeurt me schuldig voel. En dat blijft maar doorgaan.

Dit weekend was het dieptepunt, we hebben helemaal niet gesekst en ik ben een dag eerder naar huis gegaan dan gepland. Ik had hier erg veel verdriet om, omdat het om seks gaat. Voor mij is het niet zo heel erg belangrijk, maar voor hem wel in een relatie, dit botst gewoon.
We willen elkaar niet kwijt, maar hoe verbreek je deze spanning/lading? door een tijdje helemaal niet te seksen tot de 'bom' barst zalk maar zeggen? wat zou jij doen? kennen mensen deze situatie en wat heb je daarmee gedaan?
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2005, 22:20
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
er allebij eens serieus voor omde tafel gaan zitten jij je probleem aan hem uit leggen hij zde zijne an jouw en een oplossing zoeken
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 02-10-2005 @ 23:20 :
er allebij eens serieus voor omde tafel gaan zitten jij je probleem aan hem uit leggen hij zde zijne an jouw en een oplossing zoeken
beetje lullige sig, in deze context....

ontopic: praat erover, en laat je niet pushen.
spring eens buiten de band, doe iets wat jullie nooit gedaanhebben, maakt niet zoveel uit. Sleur in een relatie wordt bij de sex ook uitversterkt, dus doorbreek de andere sleur, en de sex zal beter worden
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 12:59
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
praten doen we al, dus dat is niet het probleem...

maar we hebben het er gister over gehad en besloten dat we de eerst volgende keer dat we elkaar zien....a.s weekend of weekend erop, dat we dan geen sex hebben, zoenen en knuffelen mag dan wel...wie weet dat ik dan wel weer ontzettend zin krijg, want dan is het alweer 2 a 3 weken geleden dat ik met hem gesext heb en komt mijn zin weer terug...misc beetje rare oplossing, maar we kunnen zelf ff geen andere oplossing vinden.
Ook ga ik wat leuke boekjes kopen om wat inspiratie op te doen, zodat mijn libido weer een beetje op gezonde peil komt, tis echt te laag....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:04
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
evanescence schreef op 03-10-2005 @ 13:59 :
praten doen we al, dus dat is niet het probleem...

maar we hebben het er gister over gehad en besloten dat we de eerst volgende keer dat we elkaar zien....a.s weekend of weekend erop, dat we dan geen sex hebben, zoenen en knuffelen mag dan wel...wie weet dat ik dan wel weer ontzettend zin krijg, want dan is het alweer 2 a 3 weken geleden dat ik met hem gesext heb en komt mijn zin weer terug...misc beetje rare oplossing, maar we kunnen zelf ff geen andere oplossing vinden.
Ook ga ik wat leuke boekjes kopen om wat inspiratie op te doen, zodat mijn libido weer een beetje op gezonde peil komt, tis echt te laag....
Mijn vriend heeft ook altijd zin. Hij hoeft mij maar aan te kijken en hij is geil. Ik dus niet. Het is niet zo dat ik een laag libido heb, maar hij wil altijd zegmaar. Maar hij maakt mij dan gewoon zo geil dat ik uiteindelijk ook zin heb.

Word je niet geil als hij je streelt, knuffelt, zoenen, plaagt.. weet ik veel wat?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:06
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 03-10-2005 @ 14:04 :

Word je niet geil als hij je streelt, knuffelt, zoenen, plaagt.. weet ik veel wat?
soms, voor mij is strelen, knuffelen, zoenen etc ook iets wat met liefde te maken heeft en daarvan hoef ik niet persé geil van te worden, soms weer wel....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:10
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Misschien kun je dat wel proberen. Ik word ook bijna nooit zomaar geil. Hij kan je misschien helpen dan door strelen etc. Maar misschien kun je zelf achter nog wat dingen komen, films boekjes, praten over je fantasien.. of weet ik veel!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:20
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 03-10-2005 @ 14:10 :
Misschien kun je dat wel proberen. Ik word ook bijna nooit zomaar geil. Hij kan je misschien helpen dan door strelen etc. Maar misschien kun je zelf achter nog wat dingen komen, films boekjes, praten over je fantasien.. of weet ik veel!
Ik ben eerlijk gezegd ook best lui aangelegd
mijn vriend heeft ook wel eens aangegeven dat ik moet uitkijken met passiviteit tijdens sex...dus dat heeft er ook heel erg mee te maken dat ik vaak geen zin heb in sex, gewoon te lui om te beginnen (als we eenmaal bezig zijn komt het beest in mij wel los hoor haha)...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:25
elledc
elledc is offline
Doordat ik aan de pil ben gegaan heb ik ook minder behoefte in sex dan m'n vriend. Soms, als hij me streelt en kust dan denk ik pff hij is er weer en dan wil ik hem soms van me afduwen omdat ik niet altijd evenveel zin heb.
Het is niet vreemd dat de ene minder zin heeft dan de ander. Dat lijkt me maar normaal. Erover praten is een oplossing en zich een beetje aanpassen aan de wensen van de ander.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:28
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 03-10-2005 @ 14:25 :
Doordat ik aan de pil ben gegaan heb ik ook minder behoefte in sex dan m'n vriend. Soms, als hij me streelt en kust dan denk ik pff hij is er weer en dan wil ik hem soms van me afduwen omdat ik niet altijd evenveel zin heb.
Het is niet vreemd dat de ene minder zin heeft dan de ander. Dat lijkt me maar normaal. Erover praten is een oplossing en zich een beetje aanpassen aan de wensen van de ander.

Yeah I know, maar die lading/spanning blijft erover....soms ging het weer goed enzo, maar toch kwam die spanning steeds terug...waarvan dit weekend het resultaat was, dat ik eerder wegging omdat het niet meer fijn was om bij elkaar te zijn. Hij kon me niet eens meer knuffelen omdat hij 'bang' was om geil te worden en ik me weer schuldig zou voelen als ik niet wou etcetc...we praten er echt veel over en zeggen alles, aan de ene kant goed, maar ik denk aan de andere kant niet, want dan blijf je erover doorgaan en voor mijn gevoel wordt die spanning alleenmaar erger zo
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:47
raarmeisje
Avatar van raarmeisje
raarmeisje is offline
Ik weet prcies hoe je je nu voelt, zoiets is echt verschrikkelijk moeilijk. Mijn ex-vriendje was ook zo. En op het laatst lijkt het gewoon een verplichting voor je omdat je niet wil dat hij boos word als jij niet wil.
Maar k kan je nu ook al zeggen.. zoiets hou je niet vol. Als je zo door blijft gaan en je vriend telkens boos word als jij geen zin hebt dan heeft je relatie geen zin.
Ik heb nu een nieuw vriendje en die is dus totaal anders en als k niet wil accepteert hij dat. Kijk zulke jongens zijn dr dan ook nog en daar voel je je toch een stuk beter op je gemak bij..

dus k zou zeggen praat gewoon heel erg goed met em.. leg hem uit hoe jij je eronder voelt..

succes..
__________________
"Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet. dat is kennis."
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 16:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar met alleen knuffelen, zoenen, bij elkaar zijn kan je t ook al heel fijn hebben, zonder seks dus.
Misschien moet je vriend t accepteren, want als jullie het doen zonder dat 1 van de 2 écht zin heeft, wordt t ook niet fijner op...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 17:26
Verwijderd
Je zou eens in dit topic kunnen kijken. Het lijkt er een beetje op, mss heb je er wat aan.

Verder heb ik echt net zo'n probleem. Ik vind het zelf echt verschikkelijk, maar ik heb dus ook niet echt vaak zin, daarnaast zie ik mijn vriend ook alleen in het weekend (heel af en toe door de weeks).
Mijn vriend heeft eigenlijk ook altijd zin. Zeker van knuffelen en zoenen krijgt hij zin. En tsjaa ik dus niet altijd, helaas. Ik vindhet echt een probleem, het voelt voor mij alsof ik hem niet kan geven wat zou moeten.
We hebben het er natuurlijk over vaak, en hij zegt altijd dat ik me niet druk hierover moet maken, blablabla. Soms voelt het voor mij als een groter probleem als voor hem.

Hij zegt altijd als jij geen zin hebt dan niet, maar ja dat vind ik ook niet echt leuk voelen voor hem. Soms maak ik dus zin, als je eenmaal bezig bent dan komt er toch meestal wel zin.

Je zou je vriend kunnen ''verwennen'', zonder dat daar seks bij aan de pas hoeft te komen.
Daarnaast je zou kunnen proberen om een tijdje geen seks te hebben, en daarna weer wel. Bij mij werkt dat wel, heb ik een tijdje geen seks gehad, dan heb ik ineens wel super veel zin.

Het is een lastig probleem waar ik eigenlijk ook helaas geen oplossing voor heb. Verder, het is mss een gerusstelling, heb ik wel het idee dat meer meiden hier last van hebben! (ik heb nl een vriendin met exact hetzelfde probleem!).
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 09:11
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 03-10-2005 @ 18:26 :
Je zou eens in dit topic kunnen kijken. Het lijkt er een beetje op, mss heb je er wat aan.

Verder heb ik echt net zo'n probleem. Ik vind het zelf echt verschikkelijk, maar ik heb dus ook niet echt vaak zin, daarnaast zie ik mijn vriend ook alleen in het weekend (heel af en toe door de weeks).
Mijn vriend heeft eigenlijk ook altijd zin. Zeker van knuffelen en zoenen krijgt hij zin. En tsjaa ik dus niet altijd, helaas. Ik vindhet echt een probleem, het voelt voor mij alsof ik hem niet kan geven wat zou moeten.
We hebben het er natuurlijk over vaak, en hij zegt altijd dat ik me niet druk hierover moet maken, blablabla. Soms voelt het voor mij als een groter probleem als voor hem.

Hij zegt altijd als jij geen zin hebt dan niet, maar ja dat vind ik ook niet echt leuk voelen voor hem. Soms maak ik dus zin, als je eenmaal bezig bent dan komt er toch meestal wel zin.

Je zou je vriend kunnen ''verwennen'', zonder dat daar seks bij aan de pas hoeft te komen.
Daarnaast je zou kunnen proberen om een tijdje geen seks te hebben, en daarna weer wel. Bij mij werkt dat wel, heb ik een tijdje geen seks gehad, dan heb ik ineens wel super veel zin.

Het is een lastig probleem waar ik eigenlijk ook helaas geen oplossing voor heb. Verder, het is mss een gerusstelling, heb ik wel het idee dat meer meiden hier last van hebben! (ik heb nl een vriendin met exact hetzelfde probleem!).
tnx voor je antwoord...zoals ik eerder heb geschreven hebben mijn vriend en ik afgesproken de volgende keer geen sex te hebben, het erge is dat ik nu op zich best wel zin heb dat klopt toch niet? als ik mijn 'zin' echt moet waarmaken krijg je me met geen mogelijkheid in beweging, maar als het alleen maar in mijn hoofd moet zalk maar zeggen heb ik best wel zin....ik ben echt lui gewoon ik snap mezelf gewoon nie hoor!
maargoed we kunnen er nu zelfs weer een beetje om lachen en het is weer helemaal zoals het was tussen ons, alleen ben ik benieuwd hoe dat gaat lopen a.s zondag (dan zien we elkaar WAARSCHIJNLIJK weer voor het eerst)
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 14:55
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
evanescence schreef op 04-10-2005 @ 10:11 :
tnx voor je antwoord...zoals ik eerder heb geschreven hebben mijn vriend en ik afgesproken de volgende keer geen sex te hebben, het erge is dat ik nu op zich best wel zin heb dat klopt toch niet? als ik mijn 'zin' echt moet waarmaken krijg je me met geen mogelijkheid in beweging, maar als het alleen maar in mijn hoofd moet zalk maar zeggen heb ik best wel zin....ik ben echt lui gewoon ik snap mezelf gewoon nie hoor!
maargoed we kunnen er nu zelfs weer een beetje om lachen en het is weer helemaal zoals het was tussen ons, alleen ben ik benieuwd hoe dat gaat lopen a.s zondag (dan zien we elkaar WAARSCHIJNLIJK weer voor het eerst)
Volgens mij is het een beetje te vergelijken met dit:
Als je een lolly wil en je kan m krijgen..doe je t uiteindelijk niet
Als je m wil maar hij is er niet krijg je juist meer zin.....
Hoe ver wonen jullie van elkaar af? Anders bel je toch gewoon ff snel als je zin hebt?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:31
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
ahem. Laat ik eens als jongen reageren

Zoals ik al vaak heb beargumenteerd, zijn jongens bijna per definitie seksueel gefrustreerde sukkels. Dat is niet vanwege onze zieligheid, dat is gewoon in onze natuur Dat is een constante.

Meiden, daarentgen, hebben dit niet. Dit zorgt voor bijna een even groot probleem als het feit dat meisjes eerder in de puberteit komen, en heeft ook dezelfde natuur: seksuele ongelijkheid. Dit is ook een constante.

Dus hoe lossen we dat op? Nu kan ik allereerst zeggen dat er maar weinig jongens boos worden als ze geen seks krijgen, dus voel je absoluut niet gedwongen. En als ze dat wel worden, dumpen die hap.

Onze 'geilheid' is meer dan willen neuken - we houden gewoon nogal van intimiteit/seksualiteit, en als een meisje niet geil is dan kan je in principe ook gewoon knuffelen en zoenen omdat dit ook intimiteit is. Dus mijn tip: als je vriendje seksualiteit/intimiteit wil, doe dan gewoon waar je zelf zin in hebt, en voel je nergens door gedwongen. De kans bestaat dat je er zelf uiteindelijk ook geil van word, en zo niet dan is er ook weinig verloren.

Wat ik persoonlijk niet zou doen, is regels instellen van het type 'een week(end) niet neuken, alleen knuffelen' - hiermee zet je het niveau van intimiteit een heel stuk achteruit en dat is precies niet wat je wil bereiken. Wat je wil hebben is een situatie waar jullie allebei op seksueel gebied tevreden zijn, en onthouding helpt daar weinig mee.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
evanescence schreef op 04-10-2005 @ 10:11 :
tnx voor je antwoord...zoals ik eerder heb geschreven hebben mijn vriend en ik afgesproken de volgende keer geen sex te hebben, het erge is dat ik nu op zich best wel zin heb dat klopt toch niet? als ik mijn 'zin' echt moet waarmaken krijg je me met geen mogelijkheid in beweging, maar als het alleen maar in mijn hoofd moet zalk maar zeggen heb ik best wel zin....ik ben echt lui gewoon ik snap mezelf gewoon nie hoor!
maargoed we kunnen er nu zelfs weer een beetje om lachen en het is weer helemaal zoals het was tussen ons, alleen ben ik benieuwd hoe dat gaat lopen a.s zondag (dan zien we elkaar WAARSCHIJNLIJK weer voor het eerst)
Woh, dit is eigenlijk ook wel herkenbaar. Ik heb vaak door de weeks, als ik mijn vriend dus niet zo het gevoel dat ik zin heb. Dat voelt dan helemaal zo stom. Dan kan het wel, en dan hoeft het niet zo nodig.
Ik heb me vaak afgevraagd hoe het komt, is het de andere omgeving (hier heb ik mijn eigen stekkie (kamer), terwijl ik in het weekend altijd bij mijn moeder ben), of is het omdat het ''veilig'' is zin te hebben, er kan immers toch niks gebeuren, een tijdje heb ik ook getwijfeld dat het was omdat ik mijn vriend wat minder leuk vond (maar ja dat is het dus echt niet!)... tsjaa het voelt gewoon zo lullig tegenover hem, ik vraag me wel eens af hoe ik in elkaar zit.
Wat ik nooit meer doe is dan tegen hem zeggen dat ik zin heb, want dat is alleen maar gemeen (deed ik in het begin dus wel eens ).
Ik heb verder niet echt het gevoel dat het bij m ij met luiheid te maken heeft, maar waar wel mee mag Joost weten...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:20
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Cookie schreef op 04-10-2005 @ 15:55 :
Volgens mij is het een beetje te vergelijken met dit:
Als je een lolly wil en je kan m krijgen..doe je t uiteindelijk niet
Als je m wil maar hij is er niet krijg je juist meer zin.....
Hoe ver wonen jullie van elkaar af? Anders bel je toch gewoon ff snel als je zin hebt?
haha 2,5 uur van elkaar vandaan als het openbaar vervoer beetje meewerkt
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex.
appleimac
7 10-10-2015 21:26
Liefde & Relatie gebruikt of moeilijke situatie?
Minth
24 19-02-2010 16:01
Liefde & Relatie Moeilijke situatie
VT
17 31-03-2009 11:55
Psychologie Moeilijke situatie met zusje..
Lyne
11 21-12-2005 14:47
Psychologie moeilijke situaties
moon
5 05-09-2005 14:49
Liefde & Relatie Hoe vertel je iemand op een tactische manier dat ie te dik is?
Miracle
67 19-02-2003 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.