Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 13:50
Eazy E
Avatar van Eazy E
Eazy E is offline
Ik heb de laatste tijd last van trillende handen.
Tenminste de laatste tijd merk ik het meer, want ik doe nu een opleiding waarbij ik veel moet tekenen, maar dat gaat soms niet zo goed omdat me handen dan trillen..
Ik weet niet waardoor het komt, dacht eerst misschien omdat ik 's ochtends te weinig eet.. maar als ik normaal een paar boterhammen eet, heb ik er soms ook last van..
Wat kan ik hier tegen doen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:54
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Zou het iets met spanningen te maken kunnen hebben?

Nouja, er is iig pas nog een topic over geweest, als je de zoekfunctie gebruikt kun je hem zo vinden. Staan veel handige dingen in
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:55
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Ik heb dat ook gehad maar meer van een soort zenuwen.
Vooral toen ik veel blowde, als ik soms stoned was en ik had het gevoel dat er iemand op me lette, kreeg ik ook een beetje van die trilhandjes.
Als ik mij niet op mijn gemak voelde. Maar ik denk niet dat dat is wat jij bedoelt
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:59
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
De link die ik bedoelde, hoef je zelf niet te zoeken http://forum.scholieren.com/showthre...illende+handen

Hmm, wat ben ik toch weer aardig
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 20:15
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
Ik heb dit al heel men leven, en ik blow niet, en drink ook (bijna) nooit Maar heb er nog nooit iets achter gezocht... Ik denk niet dat dit kwaad kan, en bij het tekenen, dat went wel na een tijdje hoor als je vaker en vaker tekent kun je dit wel controlere. Ik volg schoonheidsverzorging als richting, en in het begin was dit ook zeer lastig als ik nagels moet lakken, maar nu kan ik het wel onder controle houden... dus niets van aantrekken
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:15
jet
Avatar van jet
jet is offline
let ook even op medicijn gebruik.... ik gebruik ventolin/flexotide/seretide en daar krijg je ook trillende handen van. zal dus wel bij meer medicijnen zo zijn.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
jet schreef op 28-11-2004 @ 13:15 :
let ook even op medicijn gebruik.... ik gebruik ventolin/flexotide/seretide en daar krijg je ook trillende handen van. zal dus wel bij meer medicijnen zo zijn.
Ja? Dat wist ik helemaal niet, en ik gebruik dat spul ook! Heb ik nooit in de bijsluiter zien staan, maar dan heb ik wel een verklaring voor het feit dat ik ook wel eens last heb van trillende handen.... Hoe kom jij aan die informatie?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:39
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-11-2004 @ 13:22 :
Ja? Dat wist ik helemaal niet, en ik gebruik dat spul ook! Heb ik nooit in de bijsluiter zien staan, maar dan heb ik wel een verklaring voor het feit dat ik ook wel eens last heb van trillende handen.... Hoe kom jij aan die informatie?
de dokter is je beste vriend het is een verschijnsel wat vooral bij ventolin hoort.. ik ben daarom over gegaan op seretide, daarmee heb je het veel minder. dus als jij nog ventolin en flexotide gebruikt moet je ook even aan de dokter vragen of je kan overstappen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
jet schreef op 28-11-2004 @ 13:39 :
de dokter is je beste vriend het is een verschijnsel wat vooral bij ventolin hoort.. ik ben daarom over gegaan op seretide, daarmee heb je het veel minder. dus als jij nog ventolin en flexotide gebruikt moet je ook even aan de dokter vragen of je kan overstappen
Hmm, mijn huisarts heeft er nooit wat over gezegd. Ik gebruik alleen nog maar flixotide, maar ik gebruik het wel al ruim 10 jaar... Ik zal het eens met mijn arts overleggen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 09:58
Verwijderd
ik heb er ook vaak last van, eigenlijk zover ik me kan herinneren al. komt doordat ik constant gespannen ben, maar ik heb geen idee waarom. ik kan me wel ontspannen, maar dan gaan andere spieren juist erger trillen..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat te doen tegen trillende ledematen bij presentaties?
Diamera
12 09-01-2011 09:42
Lichaam & Gezondheid Trillende Handen
AfterMidnight
7 29-11-2007 17:27
Lichaam & Gezondheid Trillende handen.
Verwijderd
10 11-04-2007 15:59
Lichaam & Gezondheid Trillende handen na antibiotica-kuur
wondersbestaan
0 31-08-2003 13:03
Psychologie Trillende handen door spanning???
*Little heaven
11 14-05-2002 17:48
Lichaam & Gezondheid Trillende hand!
Anne
18 15-02-2002 16:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.