Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2005, 22:58
shy girl
shy girl is offline
Hallo mensen,
Ik heb al eens eerder iets gepost wat hiermee te maken heeft, maar ik zal het nog eens kort proberen te vertellen.
Ik spreek sinds september af met een jongen. Tot januari sprake we alleen buitenshuis af. We deden leuke dingen samen, maar verder niets. Ik begon em wel steeds leuker te vinden en op een gegeven moment vroeg hij of ik naar hem thuis kwam om 'huiswerk' te maken. Er is toen nix speciaals gebeurd, maar op het einde van de avond zei hij wel dat ie erg op me gesteld was en dat ie best intiem wilde doen voortaan. Ik vond dit natuurlijk superleuk, en hoopte dat het op deze manier meer zou worden dan vriendschap. Uiteindelijk zoenden we ook, maar ik kreeg door dat hij geen relatie wilde. Dit bleek gewoon uit alles...toen ik op msn zei dat ik em ging missen zei hij: je moet me niet missen, er lopen vele leukere jongens voor jou rond. nouja duidelijk dus dat hij geen relatie wilt.. maar we spraken vrij vaak af (eerst 2 keer in de week nu ongeveer 1 keer in de week). Iedere keer worden we intiem en gaan we best wel ver..ik vind dit super maar ik voel me ook vaak rot omdat ik verliefd op hem ben en het dus fout is om zo door te gaan.. we zijn gewoon vrienden en dan horen we dat niet te doen. Het is moeilijk omdat ik liefde voel bij alles wat we doen en hij niet..Ik denk hartstikke veel aan hem en alles erom heen het, beheerst mn hele leven..ik kan me niet meer goed voor school concentreren etc. De keren dat ik me depri voel is bijna altijd door hem.
We weten allebei dat we fout bezig zijn, maar toch gebeurt het iedere keer weer..hij zegt dat ie het moeilijk kan tegenhouden..de laatste keer dat we hadden afgesproken zei hij: we moeten elkaar tegenhouden, we spreken dit nu af...het mag niet meer gebeuren. Maar ik wist niet zo goed wat ik daarmee moest..want het komt altijd vanzelf..dat intieme.
maar nu heb ik em gister een mailtje gestuurd waarin ik vertelde dat ik het rot vind hoe het nu gaat ..het liefste zou ik zo door wille gaan (mn gevoelens volgen) maar mn verstand zegt dat het niet goed is..dus ik vertelde hem dat ik beter niet meer bij em thuis kan komen..even later sprak hij me aan op msn en hij zei; je moet weten dat ik me aan mn woord hou, maak je geen zorgen. Ik geloof hem op zich wel, maar weet niet of dit lang gaat duren. Hij zei dat ie me voortaan als een jongen zou gaan behandelen..dus dat ie nix meer zou doen. Hij weet na mijn mail hoeveel invloed t op me heeft en ik hoop dat ie het dan ook echt meent wat hij zegt..hij weet nu wel dat ik het niet meer 'wil'. maar ik hoor van meerdere mensen dat ik beter niet meer bij em thuis kan komen..want dan kan het ook niet meer gebeuren..maar ik wil onze vriendschap niet kwijt..Ik kan het ook goed vinden met zn ouders en zusje.
en velen geloven ook niet dat wij normaal met elkaar om kunnen gaan, daar is te veel voor gebeurd..maar ik weet het zelf niet meer..op zich kan het wel, maar het zal voor mij ook moeilijk blijven..maar tis natuurlijk nog moeilijker als we zo doorgaan en dat hij strax misschien een vriendin krijgt..dan val ik in een diep gat..want nu kan ik al wat meer afstand nemen door niet meer zo intiem met hem te doen..ik weet niet zo goed wat ik moet doen..wil graag bij em thuis blijven komen, maar weet niet of dit een goede keuze is. Ik wilde dat hij eens 1 dag uit mn hoofd was..want zo kan het niet doorgaan eigenlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2005, 23:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
hij gebruikt jou en jij laat je gebruiken.
zo zie ik het.

en het lijkt me onzin dat die jongen vindt dat wat ie doet fout is, want als hij echt verliefd op jou was (wat hij dus min of meer zegt) dan had ie ook wel een relatie gewild. Het lijkt hem dus echt wel om de seks (of andere intimiteit) te gaan. Een player die het flink voor elkaar heeft bij je en jij laat het gebeuren, omdat je er volop intrapt.

(ik ken hem niet, ik ken jou niet, dus alles is puur gebaseerd op dit verhaal uiteraard)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 00:03
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 07:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als jij niet wil dat het nog een keer gebeurt, gebeurt het ook niet, niet als bij hem.
Of hij echt misbruik van jouw gevoelens maakt, weet ik niet zeker, maar het lijkt er wel deels op, Hij zegt dat er niets meer moet gebeuren, wat dus betekent dat hij de vriendschap veel betekent voor hem. Jij wil hem ook niet kwijt als gewone vriend.
Je moet hem dan dus gewoon blijven zien, maar jezelf tegenhouden intiem met hem te worden. Als hij ergens mee begint moet je ook stop zeggen.
Als jullie allebei willen dat het stopt, gebeurt dat ook.

Hoe je hem uit je hoofd krijgt? Tijd geven.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 07:26
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Stop ermee. Hoe je het ook went of keert, die jongen maakt misbuik van jou, misschien niet eens bewust, maar het gebeurd wel. Jij wil geen seks zonder een relatie te hebben, hij wel. Dat strookt niet met elkaar en vroeg of laat krijg je daar problemen mee als je hiermee doorgaat. Misschien is het juist beter om elkaar even helemaal niet te zien, dat je een vriendje gaat zoeken die wel een relatie met je wil, maar ik weet dat het moeilijk is om zomaar los te laten. Denk er goed over na, meid.
Citaat:
Ik wilde dat hij eens 1 dag uit mn hoofd was..want zo kan het niet doorgaan eigenlijk.
Zeg hem dan dat je hem even niet wil zien om jezelf weer op de rails te krijgen (en hou dan ook voet bij stuk!!!), je hebt tijd nodig om je gevoelens voor hem kwijt te raken. Neem die tijd. En als hij het niet kan/wil accepteren dan is dat zijn probleem, niet het jouwe!

suc6 en sterkte!
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 08:00
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
verbreek alle contacten, dat is echt het beste...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:14
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 18-03-2005 @ 09:00 :
verbreek alle contacten, dat is echt het beste...
Ja lijkt mij ook. Hij doet jou pijn, hij gebruikt jou. Ik zou echt contacten verbreken, en hem zo uit je hoofd verbannen .

Sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Inderdaad, gewoon ermee stoppen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 18:13
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
gewoon mee doorgaan. Als je had willen stoppen, had je dat allang gedaan. Bovendien denk ik dat je onvoldoende kracht hebt om het te stoppen
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 21:12
shy girl
shy girl is offline
Citaat:
Multilot schreef op 18-03-2005 @ 19:13 :
gewoon mee doorgaan. Als je had willen stoppen, had je dat allang gedaan. Bovendien denk ik dat je onvoldoende kracht hebt om het te stoppen
Dat ik onvoldoende kracht heb zit wel wat in.. als hij bijvoorbeeld weer iets zou proberen zal het voor mij heel moeilijk zijn om te weigeren..als hij zich aan zijn woord houdt probeert hij nix meer..maar ik wil hem ook niet kwijt als goede vriend, dus het contact verbreken is voor mijn geen optie.. ik heb em nu een tijdje geblokkeerd op msn, om mezelf wat rust te gunnen.. en ook om te kijken hoe hij daarop reageert.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex.
appleimac
7 10-10-2015 21:26
Psychologie Moeilijke situatie met zusje..
Lyne
11 21-12-2005 14:47
Liefde & Relatie beetje moeilijke situatie...
evanescence
17 04-10-2005 21:20
Psychologie moeilijke situaties
moon
5 05-09-2005 14:49
Liefde & Relatie Moeilijke situatie
Snoezeke
23 25-02-2005 16:13
Psychologie wat moet ik met deze situatie?
grandmommy
13 11-07-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.